Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Oare bujiile pot influenta consumul  atat de mult? Si cred ca de la bujii ar trebui sa fie si un mers intrerupt, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minutes ago, Moog said:

De ce nu iei bujii de calitate?  Iridium, Platinum... Beru,  NGK? Alea au distanta care trebuie... Pe verificatelea... 

NGK am folosit intotdeauna. ZFR5P-G

Știam că sunt de calitate. Și pe la magazinele de piese auto peste tot ți le recomandă astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,un prieten si-a luat un golf 4 1.4 iar in urma unei scanari mi-a dat urmatoarele erori pe care le-am sters dar dupa ce am pornit motorul si am mers un pic au aparut iarasi

             Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032
  Component and/or Version: ME7.5.10            3014
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 27481  
                      VCID: CD979FF3071EA876A0B-5000
5 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
16725 - Camshaft Position Sensor (G40)
            P0341 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
            P1116 - 35-00 - Open Circuit
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2
            P1198 - 35-00 - Electrical Malfunction
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0140 - 35-00 - No Activity

Daca cineva se pricepe sa imi zica ce ar trebui facut ca trebuie sa mearga cu masina la rar si nu cred ca ii vor iesi noxele cu aceste erori,multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua sondele au circuitul de incalzire dus.

Sonda 2 nu functioneaza de loc.

Mai ai si G40 dus sau mai putin probabil distributia nealiniata...

E bine de verificat si mufe, cablajul poate e zapacit pe undeva...90% se lasa cu schimbare...poate esti norocos...

Cu toate ca uneori mai bine dai bani si scapi rapid decat sa cauti acul in carul cu ...

 

HGK sunt ok, si daca sunt din gama de sus nu ai ce cauta sa reglezi tu gap-ul...vine cum trebuie...numai sa nu fie o clona de pe chinezi...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testat cu bujii ZFR6T11-G, gap reglat de mine de la 1mm la 0.9mm, și cu BOSCH FR7HC+ (0242236565), gap reglat de producător la 0.9mm. Rezultatele identice, motorul merge la fel cu ambele, adică impecabil. Consumul, același. 6.5% pe distanță 120km, 2 adulți+2 copii, viteza de croazieră 100-110 km/h și A/C pornit.

Bujiile vechi care aveau 20.000 km aratau așa:

bujie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin si eu cu o nelamurire! Cand sonda lambda lucreaza in parametri mai jos de -10%, adica -14,-16 etc, ce inseamna? Este dusa sonda sau este altceva ce o influenteaza sa lucreze asa? Atasez si un log sa vedeti despre ce vorbesc!

LOG-01-033-003-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar am probleme la prima pornire dupa o zi sau o noapte! Porneste balbait, din a doua sau a treia cheie! Dupa ce porneste totul e ok, si nu conteaza cate opriri fac in ziua aia ca porneste bine! Specific ca am si gpl! Si la fel indica si pe gaz si pe benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai așa bre,  zi tot... 

IA mergi NUMAI  pe benzina câteva zile... vezi dacă mai face... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,  o sa merg! Dupa ce merg pe benzina câteva zile ce crezi ca isi va reveni, valorile sondei sau pornirea dimineata,  ca nu am inteles ? Specific ca de azi are si senzor maf nou de la pierburg! 

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori se mai și plătește :)

Ar trebui să pornească din ce în ce mai bine... 

Dacă se întâmplă ce zic, sună și vorbim... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

    Poate ma puteti ajuta va rog cu interpretarea urmatoarei erori : 

18528- post catalyst oxygen (lambda) sensor correction; bank 1 : too lean 

     P2096- 002 : lower limit exceeded

     Masina este un golf V 1.6 fsi 115cp (2004), inteleg ca este o problema cu sonda lambda, cea dupa catalizator, simptomele sesizate : putere scazuta (puturoasa :) ) ,consum ridicat, martor aprins in bord. In rest rest nu am probleme cu pornirea, motorul merge rotund. Pretul primit de la un magazin de piese auto conform talonului este unul exorbitant, de ordinul miilor (in RON).

   Precizez ca alimentez numai cu benzina evo de la Mol, sau 99 Petrom.

  Singura solutie este inlocuirea ei, sau pot fi si alte probleme care duc la aceasta eroare ? 

Multumesc frumos !  

 

Modificat de Alin.Greavu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bank 1 e sonda de amestec, înainte de catalizator... Ai amestec sărac. Prea mult aer, sau injectoare /pompa... 

Low fuel pressure.
Misfire condition.
Large vacuum leak.
Air leak near sensor.
Lean air/fuel ratio.
Faulty Front Oxygen (Lambda) Sensor.
Catalytic converter exhaust leak.

 

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bank1 nu se referă la care sondă ci la care galerie de evacuare. Motoarele cu o singura galerie au numai Bank 1 și implicit sondele S1B1 de dinainte de catalizator, S2B1 de după. Cele cu două galerii mai au și Bank 2 cu sondele S1B2 și S2B2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, va trebui sa fac un alt test deoarece nu tin minte sa imi fi indicat care dintre s1b1 sau s2b1 ar fi cu probleme (eu avand o singura galerie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

System too lean nu da sonda de după catalizator... 

Ce spui tu am vazut, pe la BMW etc,  sau tigaile în V...

La uzuale ai B1S1, B1S2... 

 

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2016 at 11:31 PM, Moog said:

De la bare,  dacă ai și cutie sau alte chestii pe ele... Poate duce la 1l și peste... 

Pe 30 câmp 2 e sondă 2...daca o ții turata,  motor la regim/cald ar trebui sa apară 110 și după ce se încălzește 111.

Fa testele  bs de la 34 - 46,  ce mai găsești pe 5x, 7x...

Daca nu generează erori las o.... 

Mai poate fi de la benzină... 

Eu tocmai am avut o scădere de la 6.8 la 6.1 și 5.5... Pusesem cea mai smechera de la OMV... 

Am elucidat problema consumului mărit. Cu siguranță barele transversale sunt de vină. Cresc mult consumul la viteză mare. Am dat barele jos și am făcut același drum Timișoara-Gyula. Doi adulți, doi copii, A/C pornit, viteza de croazieră 110-120km/h, depășiri cu 140-150 km/h, distanța parcursă 260km, benzina Efix95 Rompetrol, rezervor plin, consum benzină 6L/100km. Cred că e ok :) Măcar știu că de acum la drum lung dau barele jos dacă nu am nevoie de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales la un motoras de drujba :)  se cunoaste ...

Bine ca ai gasit cauza :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorașul ăsta de drujbă a trecut de 140.000 km în 9 ani fără nicio reparație/intervenție și mașina asta cară inclusiv materiale de construcții. Așa că nu pot fi decât super mulțumit de el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam ca e mic...si orice sarcina se cunoaste...

In rest e bunicel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta așa este. Eu de exemplu intru în peco cu rezervor gol, fac plinul și când ies din peco e altă mașină. Se simte că trage altfel, se simte chiar și greutatea benzinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte la voi, cei care va pricepeti, faceti-ma sa inteleg si eu principiul de funtionare a sondei lambda! Si anume mai exact de ce ea la corectie sta numai la -14,-20% si nu sta intre -10%---+10% cum e acolo si mai ales cum zice in vag com in jur de -/+2% fata de 0? ! Am inteles, este amestec bogat, dar ce mama masii face acest amestec bogat! Adica ce trebuie eu sa repar sa nu mai fie amestecul bogat si sonda sa lucreze normal!

Sau poate fi sonda sarita din banda?

ca sincer sesisez un consum mai ridicat la masina!

Specific ca am si GPL si la fel este!

 

P.S. @Moog Am incercat varianta cu mersul cateva zile numai pe benzina, si nimic, pornirea este la fel! La prima cheie nu o ia, ci din a doua sau uneori a treia! Ceva sugestii, daca se poate?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șterge erorile dacă ai, autoadaptation 00, reset factory default. 

Pe 32 ar trebui să se ducă la 0.

După care mergi NUMAI PE BENZINA, și vezi unde se opresc adaptivii... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine AUB am aceste 2 coduri si am masurat sonda lambda pe firele 3-5 si nu am continuitate. Am procedat corect ? Cum mai pot verifica sonda ? La mine cand este rece dimineata daca o tin constant in acest interval de turatie 1800 - 2200 rot/min are niste smucituri foarte puternice de zici ca ramane fara benzina, dar numai pentru 2 -3 min max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!