Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Salut Alex, eu tocmai am rezolvat problema cu o sonda noua. Au dreptate colegii de mai sus care au spus ca nu poti pune una de 4 fire la una cu 5fire pt ca lucreaza total diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sonda ai pus? ce marca? Eu am gasit un NGK cu 5 fire pe la 500 si ceva de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat o sonda bosch , a costat 82 de euro trimisa din germania de un amic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi sa comand piesa insa cica  nu pot sa o identifice dupa seria de sasiu ca ar fi mult mai multe variante, imi poate da cineva codul piesei pentru sonda lambda 1 pentru un golf 4 2002 1.6 16V cod motor AZD? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara , poate sa ma ajute si pe mine cineva sau daca s-a intalnit cineva cu aceasta problema. Mai jos am sa pun rezultatul  testarului VCDS 12.12. Va multumesc .

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZ1JZ2W234468   License Plate:
Mileage: 97120km-60347mi   Repair Order:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ2W234468   Mileage: 97120km/60347miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No: 036 997 032 L
   Component: ME7.5.10            9970  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 42986  
   VCID: 23450907B1202306A91-5000
   WVWZZZ1JZ2W234468     VWZ6Z0A3725075

5 Faults Found:
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
            P1116 - 35-00 - Open Circuit
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0134 - 35-00 - No Activity
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
            P0113 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)
            P0108 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
 


Am uitat sa mentionez ca am schimbat sonda cu una noua Bosch cu 5 fire, masina este un golf4 2002 cod motor AXP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa sau fire rupte... As miza pe mufa...

Ai uitat sa o pună... Ai eroare și pe încălzire și pe principal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
            P1116 - 35-00 - Open Circuit
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0134 - 35-00 - No Activity

 

Masina e Audi TT 1.8T AJQ. Vizual cablurile sunt ok. Sa schimb sonda?

 

Modificat de EDYY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Am schimbat-o si e totul in regula acum. Electricianul de la reprezentanta a spus ca la eroarea de tip "no activity" nu exista dubii ca nu ar fi sonda, m-a pus sa o schimb direct fara sa mai masuram nimic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de curand vreau sa schimb sondele lambda la masina ( Audi A3 8L 1.6 BFQ 2002) si vreau sa stiu daca sondele VDO sunt bune sau sa iau de la alta firma.

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am si eu o problema cu sonda lambda.Eu am un golf cu motor de 1.8 90CP ABS.De o vreme masina merge destul de prost..mai ales cand e rece..adica scoate fum negru cand o turez,da rateuri in toba si in mers cand vreau sa o calc mai bine umpic se ineaca si nu trage mai deloc si era sa uit de consumul de 20/100.Am fost la un mecanic am pus testerul si ai iesit ceva gen "Short circuit on ground"(permanent) la sonda lambda.Am schimbat sonda cu una noua VDO 200 lei.Am pus din nou testerul si a iesit aceasi eroare doar ca acum era intermitent si am putut sterge eroarea.Oprim motorul o pornim o turam de cateva ori si acelasi fum negru pe toba si rateuri.Punem testerul si eroarea apare din nou finnd permanenta.Iar oprim motorul o pornim punem testerul de data asta a aparut intermitent eroarea si mia zis mecanicul sa umblu asa cu ea o zi doua ca probabil mai are nu stiu ce nears pe acolo.Am plecat de la el si am facut o tura asa in forja cu schimb de viteze pe la 4000 dar masina mergea super bine ca niciodata si marea surpriza era ca nu afuma si acul la benzina a ramas nemiscat ce nu prea se intampla pana acum.Ajung acasa opresc masina si dupa vreo 2 ore sa pornesc iar cu ea surpriza...iar nu tragea..mergea inecata si scotea un fum ca tractorul. Au fost verificate absolut toate..fise bune,bujii noi capac delcou nou avans reglat...chiar nu mai stiu ce sa ii fac....ar fi vreoun fir intrerupt la sonda lambda?? calculatorul?? Daca stie cineva sau a avut de a face cu astfel de problema il rog sa ma ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum spune şi eroarea este un scurtcircuit pe undeva între sondă şi ecu. verifică cablajul între mufa de la sondă şi ecu.

Din ce an este maşina şi cu câte fire este sonda ca să-ţi pun o schemă după care să verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..masina e din 93 si am sonda cu un singur fir plus o masa care vine de la ecu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura ar fi cam aşa:

  • faci rost de un multimetru şi îl treci pe ohmi
  • scoţi mufa de la sondă şi mufa de la ECU 
  • identifici la mufa ECU (cea dinspre cablu) pinul 38

56c23a0d662e4_MUFAABS.JPG.e3f2e98f2d8f0d

  • verifici continuitatea firului care merge de la sondă la pinul 38 (pui o fişă a ohmetrului pe pinul 38 şi cealaltă la mufa de la sondă), trebuie să fie o valoare foarte mică, cred că mai mică de 1ohm (la măsurătoarea asta scala aparatului trebuie să fie pe cea mai mică valoare, 200 sau aşa ceva). Dacă se obţine valoarea mai sus menţionată se trece mai departe, dacă este o valoare foarte mare sau nu indică aparatul nimic, atunci este firul întrerupt şi trebuie căutat unde.
  • verifici dacă este scurt circuit la masă: treci scala aparatului pe valoarea ce mai mare disponibilă, o fişă o pui pe minusul bateriei (poate fi oriunde pe caroserie, dar la baterie este contactul mai bun) şi una fie pe mufa de la sondă, fie pe pinul 38. Ohmetrul nu trebuie să indice nimic. Dacă indică o valoare mare înseamnă că este un scurt undeva, dar este oxidat şi nu face contact tot timpul, darcă arată o valoare mică înseamnă că este scurt undeva

schema ABS.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult...am sa incerc si asta sambata dupamasa si o sa revin cu amanunte ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit...si am gasit si problema si am reusit sa o rezolv :) am avut firul care merge la ecu intrerupt aproape de mufa de la sonda :) Mersi mult de ajutor :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am eroarea urmatoare:

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
            P1116 - 35-00 - Open Circuit

Aceasta este sonda de inainte de catalizator ? sau de dupa catalizator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, zilele trecute am facut si eu o scanare automata la masina cu VCDS si am obtinut erorile din fisierul atasat. Ma puteti ajuta cu interpretarea acestora in special pentru cea de la sonda lambda. Masina e un VW Golf 4 1.6 16v BCB, 2005. Mentionez ca scanarea s-a facut dupa aproximativ 1 luna in care masina a stationat (am efectuat porniri saptamanale ale masinii fara a ma deplasa); imediat dupa scanare am sters erorile, in momentul de fata mai fiind active doar cele de la geam si radio.

 

Log-06.03-WVWZZZ1JZ5W027781-192290km-119483mi.txt

Modificat de jefgh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu a mai apărut eroarea de la sonda lambda, este posbil să fi apărut din cauza unui contact imperfect la mufă. Curăţă cu spray de contacte mufa de la sonda lambda.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ,

dupa o scanare cu vag com au aprut urmatoarele erori:


Chassis Type: 6Y (6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 
VIN: TMBJB46Y523321651   Mileage: 150290km/93385miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 047 906 033 C
   Component: 1,4l SIMOS3PA   00HSSJ4C  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 132559C761805386391-5000
   TMBJB46Y523321651     SKZ7Z0A0994304

10 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus
            P1649 - 35-10 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
            P1503 - 35-00 - Implausible Signal
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
16885 - Vehicle Speed Sensor
            P0501 - 35-00 - Implausible Signal
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16688 - Cylinder 4
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16686 - Cylinder 2
            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
Readiness: 0010 0001

 

Multumesc frumos de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am si eu o problema cu 1.4 BUD de 80 cp: nu mai trage si consuma considerabil mai mult. In oras nu pot accelera si greu depasesc 60 km/h in viteza a patra. La drum lung, nu am putut depasi 110 km/h in a cincea. 

Am facut o interogare si a iesit o eroare pe sonda, undeva la momentul in care am fortat masina pe autostrada (dupa cum arata kilometrajul). Am schimbat sonda, insa nu se vede o modificare. Nu am martori in bord, asta era singura eroare. 

La relanti are mers rotund, nu este turat, insa consumul este de 0.8 l/h fata de 0.6 l/h anterior. In mers, cand accelerez se aude un fluierat, ca si cum ar scapa aer pe undeva. Sub masina, pe partea stanga se aude zgomotul respectiv parca mai mult la momentul in care accelerez pe loc. 

Aveti ceva idei? Ce ar putea fi?

Va multumesc, 

Alex

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ai evacuarea infundata?Am intalnit ceva similar si era catalizatorul obturat 80% din volum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar fi posibil acest lucru? Care ar fi cauza? Asta ar insemna schimbarea catalizatorului?

Mentionez ca sonda lambda care era pe masina arata foarte bine, curata. Iar la evacuare este foarte curata, fara urme negre. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre care din sonde este vorba,cea de amestec(prima)sau cea de diagnoza(a doua)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, R Z F said:

despre care din sonde este vorba,cea de amestec(prima)sau cea de diagnoza(a doua)?

pe prima sonda iesise eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!