Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Daca a zis ca racordul flexibil are scapari era destul de clar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La masina din descriere, am urmatoarele erori:

 

1)    16518 – Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No activity

P0134 – 35 – 00.

Am sters eroarea, apoi a aparut:

 

2)    16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35 – 00.

 

Banuiesc ca prima sonda s-a dus (asa am cumparat masina) si ar trebui schimbata. Vreau sa va intreb daca doar sonda poate fi dusa? Sau ar putea fi alte piese duse si sa dea eroarea pe sonda?

Daca este sonda, am urmatoarele date stranse pana acum:

Codul piesei de pe site-ul http://www.lambdasensor.com/main/vw2.htm (post #1022 - h0m3s1ck) pentru masina mea scrie 0258007351

Golf IV 1.4 AXP 05.00-10.01 Front 1510 0258007351

 

Am fost la 2 magazine pentru a comanda sonda lambda si mi-au spus ca doar piesa originala pot sa o comande (cu cele universal, gen Bosch sau NGK nu se “risca”). Doar cea originala merge sau o vand doar pe cea originala pentru un profit mai mare (aceasta fiind aprox. 800 Ron)? Dupa experienta voastra, un Bosch cu acelasi cod (pret aprox 370-450 Ron) nu ar merge? Trebuie sa o schimb saptamana viitoare si vreau sa stiu exact care trebuie sa o comand.

Multumesc!

Modificat de lexmargi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat sonda 1 si tot Bosch am luat, m-a costat 400 de lei. Acum nu stiu ce sa zic pentru masina ta cat sa coste, dar mie majoritatea mi-au recomandat Bosch si deocamdata nu am avut probleme (si are deja 30 000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa scanare a aparut eroarea:

P0133 Oxygen Sensor Circuit Slow Response (Bank1, Sensor1)

 

Am sterso fara sa fac nimic fizic la masina si a reaparut dupa 400KM

 

Mai pot face vreo verificare inainte sa o schimb?

Banuiesc ca e cea de pe galeria de evacuare...

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am citit cam toate postarile despre lambda de aici dar nu am vazut pe nimeni sa "injecteze" curent fals pe firul sondei. Eu am incercat, am un golf 4 motor apf 1.6 8v cu 2 sonde lambda si am conceput un montaj simplu electronic care imi permite sa reglez manual cat curent sa dau pe firul sondei spre ecu. Eu pe 2 am lasat 0.45v si pe prima o pastrez undeva la 0.7 pt consum redus. Sunt in probe de 7 luni si totul este ok.. nu am scos sondele si nu am taiat fire. Am curatat doar izolatia de pe firul sondei cu semnal si am legat firul meu. Merge brici. Am uitat sa mentionez ca inainte de a rezolva cu sondele, reuseam sa parcurg 48km cu 10 litri de benzina :) Stima!

Modificat de Laur0309
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-te de prostii... amestecul nu tot timpul e ideal...de multe ori se merge cu amestec imbunatatit voi...in sarcina mai ales...

Rezolvarea e schimbarea sondei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de asta este reglabil. Am pus potentiometrele la interior in cazul in care apar probleme. Pana acum se comporta bine.. ce sa zic, este doar o idee pt cei care nu vor sa inchida bani in masini vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei să o dai la remat după...

Mergi cu amestecul sărac și se duc supapele .. Amestecul e dinamic nu o valoare prestabilita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am totuși o intrbare despre firele unei sonde cu 5 iesiri pt cine ma poate ajuta. Sonda mea are alb, gri, mov, negru si galben. Nu am reusit sa descoper ce face firul galben.. am vazut ca are o tensiune pe el de 2.75v.. ma poate lumina cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e cu 5 e sondă uego...

Lucrează în curent nu tensiune...

Te ții de prostii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am tot urmarit acest topic si m-am hotarat sa postez deoarece n-am intalnit cazul meu, iar daca am omis, imi cer scuze. Cazul suna cam asa: 

- motor rece: sonda ia valori peste limita (+25, +27 %), deci amestec sarac din cate stiu, iar toti cilindrii au voltaj constant (0.156V)

- motor cald: sonda ia valori sub limita (-23, -27), asadar amestec bogat, iar cilindrii 1 si 4 nu prea primesc voltaj, stau mai mult pe 0.

- alte simptome: consum crescut, tremurat, miros de gaze nearse, fluctuatii voltaj alternator (14.3 - 13.7) si se simt mici fluctuatii in becurile din habitaclu si valuri de aer din clima, clapeta de acceleratie fluctueaza intre 0 si 1 la relanti, .

Mentionez ca am schimbat recent bujiile si 2 bobine (1 si 4) deoarece aveam missfire pe cilindrii respectivi.

Intrebari:

1. Ce sanse sunt sa fie sonda defecta?

2. Ce altceva ar putea influenta aceste valori ale sondei? Din cate stiu ar trebui sa fie in intervalul -10 si +10, cat mai aproape de 0 (la relanti).

Momentan nu am nicio eroare. In urma cu cateva luni am avut o eroare legata de sonda, insa am sters-o si de atunci nu a mai aparut:

18669 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1P2237 - 008 - Pump Current Open Circuit - Intermittent

Detin un vag-com insa am putina experienta cu el. Am atasat cateva screenshot-uri ce ar putea ajuta pe cineva amabil sa ma lamureasca cu aceasta problema. Va multumesc!

 

post-143666-0-20000800-1449936315_thumb. post-143666-0-84214300-1449936339_thumb. post-143666-0-41987200-1449936346_thumb.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul de eroare spune ca este un fir intrerupt al sondei de amestec.trebuie verificat in primul rand cablajul sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de promptitudine R Z F, codul mentionat nu a mai aparut de cateva luni bune, dar e bine de stiut.

Update: am pornit-o in seara asta, iar dupa vreo 10-20 secunde a inceput sa palpaie sonda in bord, timp in care tremura. Am pus vag-com si mi-a dat iar random multiple missfire si cylinder 1 missfire: 

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected             P0300 - 001 -  - Intermittent16685 - Cylinder 1             P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent

Banuiesc ca tot de la amestec, pt ca in mers nu face, si asa cum am zis mai sus, am schimbat saptamana asta bujii si bobina pe cilindrul respectiv...insa ce ma nelinisteste pe mine e voltajul de pe cilindrul 1 si 4 care stau mai mult pe 0 la relanti...motorul nu "toarce" rotund

Am mai observat ceva bizar (sau poate asa e normal), am facut vreo 5 km si am stationat vreo 10 minute, timp in care consumul mediu din bord a crescut de la 9.2 la 10.2, iar cand am pus-o iar in miscare, a inceput sa scada iar...deci e vorba de amestecul ala bogat la relanti.

Stie cineva un electrician competent in Brasov? Ca am fost la vreo 2 care m-au dezamagit profund...

Modificat de Mirchard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu supapele.

despre ce supape e vorba? cum se pot verifica? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am mare nevoie de ajutor in legatura cu firele sondei lambda 1 la golf 4 motor apf 1.6 8v din 2000. Am decis sa schimb sonda 1 pt ca am eroare pe ea (decand am avut probleme cu motorul) a papat ilei si a imbaxit sistemul. Dupa unele discutii cu voi vreau sa schomb dar sonda are 5 fire.. roz, alb, negru, gri si galben. Sonda 2 in schimb este cu 4 fire.. gri , negru, alb, alb. La sonda 2 am masurat tot am gasit valorile totul ok. Intrebarea este: pot inlocui sonda cu 5 fire cu o sonda cu 4? Cum am dupa catalizator? Sau daca cineva imi poate explica functia celor 5 fire? Am masurat dar gasesc tensiuni ciudate .. in jurul a 2.7v iar pe firul rosu am 1.8v .. nu mai inteleg nimic. Am cautat pe net despre lambda 5 fire si nimic serios informativ :( va rog help. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi drept cât ai băut?

Îți zic mai sus că lucrează după alt principiu și tu vrei să inventezi roata pătrată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza acel principiu macar. De baut nu beau de fel. Este o ciudatenie totala masina asta. Nici macar mufe nu are sonda.. este lipita direct de procesorul ala.. nu stiu daca este modificate sau asa e modelul. Intreb ca de asta este un forum. Forumul este si pt cei ca mine nu doar pt experti. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza acel principiu macar. De baut nu beau de fel. Este o ciudatenie totala masina asta. Nici macar mufe nu are sonda.. este lipita direct de procesorul ala.. nu stiu daca este modificate sau asa e modelul. Intreb ca de asta este un forum. Forumul este si pt cei ca mine nu doar pt experti. Stima!

Zi drept cât ai băut?

Îți zic mai sus că lucrează după alt principiu și tu vrei să inventezi roata pătrată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută după lambda sensor UEGO...

Sonda sigur are mufa pe undeva... Ia firul până la ecu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ai probleme cu supapele.

despre ce supape e vorba? cum se pot verifica? Merci!

 

 

Cele din chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este: pot inlocui sonda cu 5 fire cu o sonda cu 4?  Am masurat dar gasesc tensiuni ciudate .. in jurul a 2.7v iar pe firul rosu am 1.8v .. nu mai inteleg nimic. Am 

Nu poti.Cum a zis si colegul Moog,sonda lucreaza in curent.Sonda cu 4 fire genereaza tensiune in prezenta sau absenta oxigenului.La asta cu 5 fire,In functie de oxigenul din gazele de evacuare,se introduce un curent de pompare intre 2 zone ale sondei.De aia are al 5-lea fir.Inlocuieste sonda cu una noua si asta e.Tensiunile nu sint ciudate deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri, in 2 zile primesc sonda. O trimite un amic de la mama ei din germania si o sa fac câteva teste in legatura cu cel consum... cu sonda 2 ma pot juca de la bord si o sa probez cum se comporta in anumite situații. Oricum masina e "baba" de tavaleala. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, trebuie sa schimb si eu sonda lamba 1 la un  golf 4 motor AZD 1.6 16v benzina. Intrebarea mea este sa cumpar o sonda noua NGK in 5 fire, sau sa merg pe o sonda universala in 4 fire, gen bosch, observ ca au incluse 2 mufe una cu 5 alta cu 4. Sonda mea are 5 fire, cel putin asa mi a zis mecanicul. Mai exista si varianta piesei de la dezmembrare cu garantie, insa e cam loterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!