Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Da, erorile aparute dupa scoaterea mufelor sunt normale. Alta este cauza opririi motorului si am o banuiala ca are legatura cu asta:post-10189-0-74128100-1426969561_thumb.j. Verifica sa nu fie intrerupt circuitul de masa al ECU si sa fie alimentat permanent cu 12V.

Cand ai verificat bobina valvei N80, ai verificat si daca inchide bine si nu are scapari? Atasez un document cu modul de verificare a controlului lambda:Checking lambda control-Golf 1,6 AKL.pdf.

Asteptam si alte opinii si sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva N80 am verificat-o si inchide bine,am cumparat alta canistra cu totul de pe ebay din Germania si tot la fel ,pe output test functioneaza dar pe masina cu motorul cald nu merge. Am scos furtunul care vine din rezervor la valva si am suflat prin el si aude cum se face presiune in rezervor deci cred ca nu este infundat sau strangulat.Mai am altceva de verificat pe circuitul valvei ?Valva N80 nu a functionat niciodata de cind  am cumparat masina.Am mai avut un golf 4 1.4 la care dupa citeva minute incepea sa tacane valva pe cind la asta nu functioneaza nici dupa o ora.Am  verificat ,curatat si sprayat si toate firele care sint la masa si de la Ecu si de sub baterie.Am o intrebare,la clapeta de acceleratie este un fir,de fapt o pamblica din cupru care este legata la chiulasa,dar la mine lipseste ,am gasit numai capetele,poate fi si asta una din cauze la problema mea ?Trebuie sa mai verific daca la cald am tensiune 12v permanent la ECU ,Multumesc pentru ajutor,astept si alte pareri si sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai verificat asa:Checking fuel tank breather-AEH&AKL.pdf este OK. Un document care explica functionarea sistemului de recuperare a vaporilor de benzina:Activated charcoal filter system.pdf si cateva documente utile posesorilor de motoare cu codul AKL:Groups-00-05.pdf;Groups-06-13.pdf & Groups-14-99.pdf..

Nu stiu ce sa zic de panglica respectiva. Verifica sa nu fie cumva legatura de masa.Cand ai timp treci prin grupurile de masura postate mai sus si vezi ce-ti zice VCDS.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din suflet,esti cam singurul care pierde din timpul sau  pretios pentru a ajuta pe cineva care are probleme.Saptamina aceasta nu prea am timp ca muncesc pina la 6 seara ,abia simbata sau duminica am sa ma ocup de masina.Am sa verific cele spuse de tine si te tin la curent cu rezultatele.Multumesc inca o data pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,imi tot apare aceasta eroare:16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent,o sterg si ami apare iar dupa zeci de km.ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul. Daca e ok, alta sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati dupa ce azi am scos rampa cu injectoarele si am cuplat manometrul pe turul de benzina ,am pus contactul de trei ori si a ajuns presiunea undeva la 4,5-5 bari.Am sters bine injectoarele sa vad daca nu cumva scapa vreo unul benzina si am asteptat asa circa trei ore.Spre bucuria mea toate sint uscate dar presiunea a scazut la 1,5 bari.Banuiesc ca aceasta scadere este datorita regulatorului de presiune care este defect,dar nedumerirea mea este de ce este asa mare presiune la inceput(asta era si cu motorul pornit)cind in autodata scrie ca trebuie sa fie 3 bari apoi sa scada la minim 2 bari dupa o perioada de timp.Oare nu este bun manometrul meu,pentru ca il am de la un instalator care la scos de la un hidrofor?Am citit pe alte forumuri ca aceasta presiune arata ca pompa este buna ,una noua scoate circa 6 bari,asa este oare ?Astept  raspuns de la cine stie  trebuie  cumpar regulator de presiune sau este alceva care scapa presiunea ?

Modificat de soby1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pompa de benzina, in parametri normali, creeaza o presiune mult mai mare decat este necesar. Reglarea presiunii se face de catre regulatorul de presiune care in cazul de fata trebuie sa mentina presiunea in limitele 3 bar - 2,5 bar (in functie de sarcina motorului). Daca ai masurat o presiune mai mare de 3 bar atunci singurul vinovat este regulatorul de presiune. Dupa oprirea motorului presiunea in rampa trebuie sa se mentina la apr. 2 bar (la 10 min). Este indicat sa faci masuratorile cu instrumente tarate ca sa fii sigur ca indicatiile reprezinta realitatea.

Verificarea regulatorului de presiune:Checking fuel pressure regulator & holding pressure Golf, 1,6, AKL.pdf

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns,stiu ca verificarile se fac cu aparate tarate  dar aici mecanicii,marea majoritate sint fara aparate sau scule speciale,iar cei care le au cer 50 de euro doar pentru constatare ,de aceea am facut eu un manometru improvizat.Acum fac comanda de un regulator nou si sper ca saptamina viitoare sa scap de problema opririi motorul.Am verificat cu vag comul dupa documentele pe care ai avut bunavointa sa mi le dai si in majoritatea sint in parametri binenteles in afara de cele cu lambda iar in grupul 17 knock sensor la mine toate valorile sint mari (2,660-1,500-1,400-2,700) si motorul face un zgomot ca de diesel.Poate este din cauza regulatorului sau a bobinei si fiselor,dar sper sa revina la normal dupa ce schimb cele mentionate anterior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri o proba cind am ajuns acasa am scos busonul de umplere ulei ,am conectat vag comul si dupa ce am sters eroarea cu sonda lambda am obsevat ca a inceput sa fluctueze in grupul 1 cimpul 3 tensiunea intre 0,15-0,70 si nu mai apare eroarea cu sonda lambda.Cind am pus busonul din nou valoarea s-a oprit la 0,94 si a aparut imediat eroarea.Poate aparea din cauza uleiului eroarea cu sonda,deoarece cind am schimbat uleiul am pus 10w40 in loc de 5w40 pentru ca vechiul proprietar a zis ca maninca un pic de ulei si mecanicul lui a zis sa schimbe uleiul cu unul mai gros.Am observat ca de cind am schimbat uleiul scoate un pic de fum pe la busonul de umplere daca il deschid ,dar am crezut ca sint gaze de carter si sint normale.Pe esapament nu scoate nici un fel de fum decit cind se incalzeste motorul scoate aburi(fum alb) si curge apa care dupa o perioada dispare.Oricum saptamina asta cumpar castrol magnatec 5w40 si  schimb si filtrul dupa care revin cu noutati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...valoarea s-a oprit la 0,94...

Pentru valoare constanta:post-10189-0-24567300-1427746251_thumb.j.

P.S.

Eu ma opresc aici. Astept rezolvarea finala.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutorul dat pina acum revin cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.

ajutati-ma si pe mine:am intrat pe vcsd la measuring la motor in grup 32 si am o valoare mare.

 

 Address 01: Engine  (036 998 032 L)

17:13:16 Group 031: Lambda Control (Lambda Sensor Voltages)
  0.992  Lambda Control Bank 1 (actual)
  1.000  Lambda Control Bank 1 (specified)
          
         

17:13:16 Group 032: Lambda Control (Mixture Adaptation)
  -0.8 %  Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1
  14.8 %  Adaptation (Partial) Bank 1 Sensor 1     Aici depaseste 10%===============????????????
          
          

17:13:16 Group 033: Lambda Control
  -2.3 %  Lambda Control Bank 1 Sensor 1
  1.520 V  Sensor Voltage Bank 1 Sensor 1

 

grupul 32 este LTFT?

si valori mari inseamna ca am aer fals in admisie?

 

ajutati-ma va rog.multumesc

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in grupul 32 primul camp e STFT si al 2lea camp e LTFT, adica additive respectiv multiplicative, adica la relanti respectiv in sarcina

 

daca doar in sarcina ai valori mari atunci nu e vorba de aer fals in admisie, poate pe evacuare sa fie un por, verifica cu o fasie de foaie de hartie in jurul evacuarii daca sufla pe undeva la relanti, fiindca in sarcina e posibil ca pe acolo sa traga aer fluxul gazelor din interior

 

mai citeste si http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la imbinarea dintre catalizator si finala pe la acel racord am vazut ca se scurge apa din condens.de acolo sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea problemei.Am verificat  alternatorul si cu toate ca la borna lui erau 14 v la relanti la baterie ajungeau 13,60 v.Azi am schimbat cablul de la alternator la baterie cu unul mai gros si au disparut toate problemele.Am facut 10 km ,am oprit si pornit de citeva ori si se pare ca totul este ok,acum la baterie si la alternator am aceasi tensiune 14,00v la relanti,porneste la sfert si la cald,nu mai fluctueaza relantiul la viraje pe loc decit foarte putin ceea ce e normal,iar la scanare cu vag com nu mai apare nici o eroare.Multumesc  tuturor celor care au avut bunavointa sa posteze pe forum pentru a ma ajuta. :beer:  :icon_bounce:  :icon_bounce:  :icon_bounce: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu daca evacuarea nu e etansa e problema, normal ca e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , poate cineva sa ma ajute am schimbat sonda lamnda si motorul da sa moara si nu se accelereaza .Cum scot mufa cum isi revine.Poate sa ma ajute cineva.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pe ce canale se face log pentru sonda lambda ca sa fie relevant? 31 si 32 ? am inteles eu bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti ! :) 

De cateva luni bune , nu reusesc sa scap de acel '' Check Engine '' !!!

Este vorba de un SEAT Cordoba 1.4 16V , cod motor BBY , 2003 . 

Simptome : 
La un interval de timp , in momentul in care o accelerez are tendinta sa se inece , in acelasi timp , la drum intins , '' uita '' de aceste probleme , dupa 300 km extra-urban s-a stins , apoi imediat la urmatoarea cheie , a reaparut !  Chiar in acceleratie la 130 km/h s-a stins martorul check si am simtit un surplus de putere . Asta acum 4 luni , de atunci nu mai scap de acel martor :(
As fi foarte recunoscator daca m-ati indruma catre cineva ca lucrurile sa intre in normalitate . Multumesc !
 
Raportul atasat : 

 

Thursday,16,April,2015,16:28:24:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
 
VIN:    License Plate: 
Mileage: 179500   Repair Order: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 
Control Module Part Number: 036 906 034 AH
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV        4834
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 06441  
                      VCID: 58BF6EEBB8E6B0DE8C3-4A3A
4 Faults Found:
 
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 
            P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16955 - Brake Switch (F) 
            P0571 - 35-00 - Implausible Signal
17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage 
            P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current 
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
 
Readiness: 1000 0101
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi semne de catalizator infundat si benzina de slaba calitate.Da jos precatalizatorul si inspecteaza.l vizual,cred ca din cauza aia iti da eroare pe sonde,nu.mai inregistreaza cum.trebuie valorile de temperatura iar la resturile de erori verifica sigurantele si mufele de la sonde..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dom' inginer nu are treaba cu catalizatorul ... e sonda pe duca...

Asty, daca vii la o intalnire gasesti si o diagnoza si baieti simpatici ce te pot ajuta la un pret decent...o cafea :)

Mai ai o treaba si cu switch-ul de frana...ar trebui schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-146178-0-44911700-1431893493_thumb.    ce inseamna defectele astea....e sonda dusa ca pana aku imi dadea intermitent si aku imi apare asa....dupa ce sterge eroare dupa cateva secunde se aprinde iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul de incalzire al sondei e intrerupt. Teoretic nu ai de ce sa-ti faci griji, singura chestie este ca va dura putin mai mult timp pana cand sonda sa ajunga la temp optima de functionare, cand si amestecul de carburant va fi ideal, respectiv consumul va fi mai mic. Noroc ca acest lucru se intampla relativ repede si doar primii cativa Km iti vor fi afectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!