Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

masina mea este euro 4 si are sonda lambda am dat si de ea este deasupra la galere dar nu am vrut sa ma cotrazic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, v@sy, am mai invatat ceva. 

stef..stefan scuze pentru inducerea in eroare. Eu eram convins ca motoarele diesel nu au sonda lambda.

P.S.

Daca cauti gasesti informatia corecta: Assembly overview-front exhaust pipe with particulate filter-BMP.pdf. Asa cum se vede sonda lambda este fixata pe filtru de particule.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Baieti ce ziceti e in regula sa imi arate asa , presupun ca e a 2-a sonda lambda . Prima sonda merge creste descreste % dar cealalta sta pe - ... Sper sa nu fie stricata...Dar nici eroare nu am la scanare ...

 
17:25:07 Group 001
  1012 /min  RPM 
  32.0°C  Temperature 
  2.0 %  Lambda 
  10011110  Bin. Bits 
 
17:25:07 Group 002
  1020 /min  RPM 
  22.2 %  Load 
  3.0 ms  Time Corr. 
  310.0 mbar  Absolute Pres. 
 
17:25:07 Group 006
  1020 /min  RPM 
  22.4 %  Load 
  16.0°C  Temperature 
  -4.0 %  Lambda 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Baieti ce ziceti e in regula sa imi arate asa , presupun ca e a 2-a sonda lambda . Prima sonda merge creste descreste % dar cealalta sta pe - ... Sper sa nu fie stricata...Dar nici eroare nu am la scanare ...


 

17:25:07 Group 001

  1012 /min  RPM 

  32.0°C  Temperature 

  2.0 %  Lambda 

  10011110  Bin. Bits 

 

17:25:07 Group 002

  1020 /min  RPM 

  22.2 %  Load 

  3.0 ms  Time Corr. 

  310.0 mbar  Absolute Pres. 

 

17:25:07 Group 006

  1020 /min  RPM 

  22.4 %  Load 

  16.0°C  Temperature 

  -4.0 %  Lambda 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În câmpul 4 din grupul 6 este vorba despre "altitude corection" şi trebuie să fie între -30% şi 5% la AZD (cred că este greşit documentat vcds de scrie lambda acolo)

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html#_ftn2

Pentru lambda 2 uităte-te în grupurile 30-37, 41, 99 şi 46 pentru catalizator

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

Pune aici valorile respective şi vezi să ai temp la lichidul de răcire măcar 75 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac o verificare in grupurile respective maine si am sa pun aici valorile :) Dar motorul meu este AUS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot p'acolo :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupul 46 am central convenience si restul nu le gasesc ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grupurile acelea se găsesc pe modulul 01-Engine. Ce spui tu despre 46-Central Convenience, acela este un modul ca şi 01-Engine. Fiecare din aceste module conţine un nr. variabil de grupuri.

Studiază puţin manualul vcds

http://www.ross-tech.net/VCDS/download/manual/VCDS-Printable-Manual-2013.pdf

Şi dacă nu ai chef să stai la maşină te poţi antrena pe această versiune interactivă a vcds

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/scm_screen.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,la masina mea golf 4 1.6 sr motor aklk,anul 1998 am facut o noua scanare si au aparut alte erori

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 019 AK
  Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554
           Software Coding: 04000
            Work Shop Code: WSC 01317
3 Faults Found:
01177 - Engine Control Unit
        37-10 - Faulty - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
        36-00 - Open Circuit
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
        18-00 - Upper Limit

cred ca ma innebuneste masina asta.Ieri valoarea lambda era  0,94 si eroarea era 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation19-10 - Lower Limit - Intermittent, iar astazi s-a oprit la 0,12 .Acum sint in Italia si nu am la cine sa apelez,iar mecanicii de aici te usuca de bani si nu rezolva nimic,fiecare cu varianta lui . Ca sa merg la reprezentanta trebuie sa parcurg aproximativ 20 km pe autostrada si trebuie  programare iar eu nu sint sigur ca pot ajunge cu masina pina acolo,deoarece se opreste si porneste foarte greu.Va rog ajutati-ma ca sint disperat,nu pot pleca cu masina nicaieri si nu am bani de cumparat piese doar pentru a verifica spusele mecanicilor de aici(unul zice pompa de benzina,altul sonda lambda ,altul injectoare si tot asa).Pina acum am schimbat toate filtrele,bujiile,senzorul hall,senzorul temperatura apei,distributia,curatat clapeta si adaptat cu vag com,curatat toate mufele cu spay de contacte,uleiul care acum vad ca este mai subtire si a crescut nivelul pe joja,cred ca este benzina ca antigelul este la nivel.Pornirea la rece este la sfert fara trepidatii,dar la cald este un cosmardupa ce porneste creste usor turatia de la 400 la 800 si  scoate fum alb si multa apa pe esapament.Va rog ajutati-ma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/curata contactele releului K46 in special contactele 17(30) si 23 (87) & sig F5 (50A) sa nu fie arsa/contacte oxidate. (Verifica/curata si sig.F28,F43,F32,F34 & F10):Schema management motor Golf IV, 1,6, AKL.pdf. Verifica functionarea valvei N80 (output test pe engine). Verifica functionarea regulatorului de presiune a benzinei: fara furtunul de vacum - 3 bar & cu furtunul de vacum atasat - 2,5 bar. Verifica injectoarele sa nu fie blocate sau sa curga (sa inchida).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi,am sa incep verificarile dar intai sa-mi confectionez un manometru pentru verificat presiunea la benzina,poate regulatorul face figuri.Valva N 80 am verificat-o pe output test si functioneaza dar nu se aude cind este cald motorul,injectoarele le-am dat jos si curatat si verificat saptamina trecuta ,sigurantele sint toate verificate,mai ramane releul si fisele de la bujii si bobina de inductie.Multumesc frumos pentru ajutor,am sa revin cu noutati dupa ce fac celelalte verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu erorile astea?

 

Saturday,14,March,2015,20:08:59:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
VIN: WVWZZZ1JZ3W559211   License Plate: RBK
Mileage: 174490km-108423mi   Repair Order: 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ3W559211   Mileage: 174490km/108423miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 DR
   Component:  MARELLI 4MV G     4566  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 65C15716FFC1CB36075-4B82
   WVWZZZ1JZ3W559211     VWZ7Z0C7284379
 
4 Faults Found:
17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1 
            P1165 - 35-10 - System too Rich - Intermittent
17550 - Load Calculation Cross Check 
            P1142 - 35-10 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals 
            P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current 
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 M
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01266 785 00200
   VCID: 3467FA52549B62BE40B-517A
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 18 Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 01258  
   VCID: 3663C05A12E770AE7EF-4B36
 
   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 18 Tõrsteuer.FS KLO 0009  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 18 Tõrsteuer.BF KLO 0009  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 18 Tõrsteuer.HL KLO 0009  
 
   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 18 Tõrsteuer.HR KLO 0009  
 
3 Faults Found:
01336 - Data Bus for Comfort System 
            37-10 - Faulty - Intermittent
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
End   ---------------------------------------------------------------------
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele sa nu-ti traga aer fals pe undeva; Verifica functionarea corecta a EGR (sa inchida supapa bine).Verifica functionarea corecta a senzorului MAP. Verifica continuitatea circuitelor de la sonda lambda la ECU:Schema management motor-Bora, 1,6,16v,AZD.pdf Daca circuitele sunt Ok verifica/schimba sonda lambda dinainte de katalizator. Dupa ce faci verificarile respective stergi erorile, dai o tura cu masina si vezi care mai apar. Daca EGR e Ok, senzorul MAP e Ok, nu ai scapari de vacum si tot iti apare eroarea 17961- verifica daca distributia nu este sarita de la punct.

Lipsa comunicatie cu controlerul usii soferului-verifica firele care trec prin burduf sa nu fie taiate/intrerupte/oxidate.

Sterge toate erorile de pe toate controlerele si vezi care iti mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns.

 

La cate am schimbat la masina asta, de un an jumate de cand o am imi e si rusine sa povestesc, tocmai ce i-am scimbat semeringurile la supape pt ca imi manca ulei si aveam niste intreruperi in mers, sper sa se fi remediat consumul si intreruperile, am mers vreo 200 km si nu a mai facut, dar nu am scapat de martori de la bord, masina merge normal acu, sau cel putin asa cred!

Parerea mea, vreo mufa, ceva intreruperi la sonda lambda, sau mai grav la calculator.

De-asta eram curios sa mai aud o parere de la cineva in cunostiinta de cauza!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De 2 saptamani, mai rar, masina se comporta ciudat in oras, anume da sa se opreasca motorul fara niciun motiv de parca zici ca este infundata. Cand facea acea chestie in bord se aprindea martorul pentru gaze, Azi am scanat-o un pic sa vad ce imi apare si am dat de urmatoarele:
Address 01: Engine
2 Faults Found:
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-00 - -
17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

De unde credeti sa vine acea problema?
Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere sonda 1 imbatrinita si ii da cu virgula ... cere schimbata...

Sa vedem ce zic si meseriasii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma enerveaza faptul ca nu mereu face asa, nu stiu in ce conditii. Cert este ca atunci cand motorul da sa moara se aprinde martorul in bord apoi dispare sau rareori ramane aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,revin cu noutati care pentru mine nu sint deloc bune.Am improvizat un barometru si am verificat presiunea in rampa si cred ca este buna 2,5-3 bari ,am verificat si curatat toate releele,am verificat si curatat toate sigurantele si nimic aceleasi simptome.Astazi  s-a oprit la relanti si am ramas in mijlocul intersectiei si nu stiau ceilalti din spate ce se intimpla,noroc ca aici sint un pic mai calmi oamenii si nu ma injurat nimeni.Singurele variante care mi-au mai ramas sint sa schimb fisele(care au fost masurate si au 6,2 kohmi) si bobina de inductie care are niste crapaturi fine .Eroarea 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation19-10 - Lower Limit apare imediat dupa ce o sterg iar valoarea ramine fixa 0,94.Poate mai are cineva alte idei sau sfaturi le astept cu nerabdare ca ma dispera masina asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sonda lambda (contacte/circuite/senzor) si vezi daca ai pierderi de vacum pe undeva.

In afara de:"00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation19-10 - Lower Limit" ce erori mai sunt stocate?

Mai apare eroarea: "00668 - Supply Voltage Terminal 30 - 36-00 - Open Circuit"?

Pentru 00537 Ross-tech zice:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit pe vag sonda lambda si la pornirea la rece cind turometrul este la 1200  are valoarea 1,50 apoi scade treptat odata cu scaderea turatiei,ajunge pe la 0.12-0,20 apoi cind se incalzeste motorul creste pina la 0,94 si ramine stabila si atunci apare eroarea.Am desfacut mufa si am dat cu spray de contacte dar nu s-a modificat nimic.Prima data aveam eroarea cu upper limit si am gasit mai multe pierderi de vacuum pe care cred ca le-am rezolvat,apoi a aparut aceasta eroare.Alte erori nu mai am nici pe engine nici pe instruments

Modificat de soby1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-am intrebat daca iti mai apare eroarea 00668 pentru ca asta ar fi explicat oprirea motorului. Eu stiu ca motorul nu se opreste daca sonda lambda este defecta (sau poate ma insel). Scoate mufa de la sonda lambda  si vezi cum merge motorul apoi scoate mufa de la senzorul MAF si vezi daca se mai opreste motorul (la ralanti sau in mers).

Cum se verifica sonda lambda s-a tot scris asa ca nu mai insist.

P.S.

"...am gasit mai multe pierderi de vacuum pe care cred ca le-am rezolvat...". Cand faci o verificare sa fii sigur ca este Ok ca asa nu rezolvam nimic.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca nu mai apareau alte erori,numai 00537 lower limit,iar dupa ce am rezolvat cu pierderile de vacuum s-a schimbat eroarea din upper limit in lower limit.Mai am de schimbat fisele la bujii si bobina si daca nu se schimba nimic am sa schimb si sonda,apoi am sa schimb masina ca deja cu banii pe care i-am cheltuit luam alta.Revin cu noutati dupa ce fac celelalte schimbari.Multumesc pentru sfaturi si ajutor ionel.d.2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos sonda si am mers asa aproape 10km si nu s-a modificat nimic,am oprit 5 minute si a pornit abia la a treia cheie.Apoi am scos mufa de la MAF la ralanti  si am virat brusc de volan si a inceput sa flucteze turometrul 400-1000 dar nu se stabiliza asa ca am oprit si am montat din nou MAF si am venit acasa.Au aparut urmatoarele erori dupa ce am scos mufele de la sonda si MAF,ceea ce cred ca e normal.

 

VAG-COM Version: Release  311.2-N
 
Control Module Part Number: 06A 906 019 AK 
  Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554
           Software Coding: 04000
            Work Shop Code: WSC 01317
3 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
        05-00 - Input Open
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
        31-00 - Open or Short to Ground
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
        30-00 - Open or Short to B+
 

PS: am observat sub senzorul de la servodirectie (intre senzor si furtun) urme  de ulei,poate fi aceasta una din cauzele opririi motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!