Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Asta poate fi si de la benzina proasta, gaze nearse, etc. Eu am schimbat S2 ca imi trepida rau de tot la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot informidu-ma in colo in coace VW Forum,diverse service-uri am constatat ca sondele astea sunt fix un...ra  _ _ _ Cica reduc poluarea! Un meserias mi-a spus ca atunci cind voi merge la ITP nu am ce face si trebuie  sa o schimb(sonda LambdaC1S1) daca nu se mai sterg erorile!


B1S1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, imi poti spune, te rog, de unde ai cumparat-o?

 

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ D.Vali, toate "piesele extra" de pe langa motor sunt un r___t :))) , EGR, Lambdele, etc toate au rol de a diminua poluarea, si la masinile vechi cum e a mea din 2001 cu 240k+ in bord.. nu face decat sa chinuie motorul. El functioneaza si fara ele, dar nu in parametrii normali.

 

@Jogoftp, La ce anume te referi?

 

p.s. Azi mi-a venit B1S1 (380 RON pe original BOSCH, si pe B1S2 cand am schimbat-o am dat in jur de 240 RON - daca asta vroiai sa stii) cu toate ca masina nu are simptome grave, m-am hotarat sa o schimb deoarece imi afecteaza si B1S2 care tocmai l-am schimbat acum ceva vreme, si nu vreau sa risc sa trebuiasca sa le schimb pe amandoua, iar! :D

Modificat de LMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fantastic...s-a stins fara sa intervin la nimic! Ieri cind am pornit motorul nu a mai ramas nimic aprins in bord.Posibil sa fie un contact imperfect ,mufe ceva !Oricum voi pune din nou VCDS-ul cind voi avea timp sa vad ce ...,,zice,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D.Vali

Nu vreau sa te dezamagesc insa, la fel se manifesta si la mine ba se aprindea ba se stingea martorul in bord... si de asemeni motorul funtiona bine. La mine circuitul de incalzire era dus. Deci, solutia a fost sa o inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa te sustin alexm1, exact asa a fost si la mine. La inceput se aprindea se mai stingea.. masina functiona in parametri nu am intervenit. Asta pana cand deodata avea pierderi de putere si tremurat exagerat la relanti, nu am avut de ales am schimbat S2. Am mers o perioada de cateva luni cu becul aprins (stiam ca e de la S1) dar nu aveam probleme cu ea si nu m-am grabit sa il schimb. Saptamana trecuta am reusit sa schimb si S1, dar surpriza, becul s-a aprins iar. Acum mergand cu S1 defect, mi-a dat peste cap si S2 care tocmai il schimbasem. Am eroare tot la circuitul de incalzire.. nu am probleme, dar cu siguranta va trebui sa cumpar iar S2 nou. O sa incerc sa-i dau o curatire intai.

 

Deci sfat, cand ai posibilitati schimba-le! Pe amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut cu respect! In vag-com imi apar erorile urmatoare (si dupa stergere):

2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Sa fie din fire sau vreo sonda defecta? Mentionez ca imi consuma si cam mult pt un 1.4mpi 60cp (fabia 1) in comparatie cu 1.6 de pe vento (1-1.5 L in plus la 100km). Merci anticipat!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge si vezi ce mai apare...

Sonda 1 dus circuit de incalzire, de schimbat, sonda 2 terminata...

verifica cablaj, mufe... Dar 80-90% se lasa cu schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a ma repeta si fara sa-mi sariti in cap, multumesc :D; Vreau sa stiu una si buna

 

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
            P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 
            P0141 - 35-10 - Malfunction - 
 
Se poate reface circuitul de incalzire la sonda? Sau nu mai am nici o sansa sa o invii?
Momentan nu am simptome grave, doar o functionare neregulata la relanti; de ex daca sterg eroarea si plec la drum lung nu se aprinde, imediat ce circul prin oras se aprinde.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Sa fie din fire sau vreo sonda defecta?...

99% trebuie schimbata sonda lambda 2 (sonda dupa katalizator). Inainte de a cumpara sonda noua verifica mufe/cablaj/rezistenta sonda. (S-a tot postat procedura de verificare)

P.S.

B1 S2 - nu este responsabila de consumul marit. B1 S1 (sonda din fata katalizatorului) poate fi una din cauze daca este imbatranita si nu mai lucreaza in parametrii normali.

 

 

...Se poate reface circuitul de incalzire la sonda?...

 

Circuitul de incalzire Nu se poate reface. Se poate pacali ECU pentru a nu mai avea becul aprins in bord dar nu merita (costuri mari + ...)

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos!

@Moog, am sters eroarea si a aparut din nou + martor check (la fel ca si inainte de stergere). Am uitat sa precizez ca e si Check-ul aprins. In acelasi timp am avut si racordul flexibil spart (sufla) si motorul clar nu dadea randament. Azi l-am schimbat si la acelasi consum masina trage mult mai bine (pot avansa in treptele de viteza destul de lejer in panta, ceea ce inainte era imposibil - intr-un deal usor mergeam cu a 4-a).

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba in prima faza sonda 1 si cand ai bani sonda 2...mai ales inainte de ITP...

Verifica evacuarea sa nu mai ai scapari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am inscris-o la politie deci am 2 ani itp banuiesc... Fac tot posibilul sa scot maximul de performanta din ea pt ca e o masina buna asadar cel mai probabil o voi schimba in viitorul apropiat. Pe autokarma nu am gasit sonde lambda pt fabia 1 AZF, ce site imi recomandati? Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nui din sonda lambda  e sarita de la pounct de la distributie sau curatarea clapetei de aceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am sters eroarea si a aparut din nou + martor check (la fel ca si inainte de stergere)...

 

Sa fie foarte clar - cele doua erori (din postul tau #1483) si martorul aprins sunt generate de sonda lambda 2 (B1 S2 - sonda dupa katalizator). Daca vrei sa-ti dispara erorile si implicit si martorul aprins atunci trebuie sa verifici/schimbi sonda lambda 2 (B1S2-sonda dupa katalizator).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, faza cu clapeta era pt LMR cred :P Multumesc din nou pt sfaturi! Un site unde pot gasi sonde lambda pt fabia 1 imi puteti recomanda? App Moog, la prima eroare scrie tot B1S2 (la fel ca in cea de-a doua eroare). Prima sonda nu e B1S1? Oricat caut pe net nu ma pot lamuri cu b1s1, b1s2, b2s1 etc... O seara buna!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B1 S1 sonda care face treaba, în fata catalizatorului; B1s2 sonda care verifica ce trimite s1, după catalizator. Nu cred ca are vreo relevanta discuția de aici cu ce am postat eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul-vw

B1 înseamnă bank 1, B2-bank 2, la majoritatea motorelor o să vezi doar B1deoarece bank s-ar traduce prin galerie de evacuare. Sunt maşini care au 2 galerii de evacuare (de ex. motoare cu cilindri în V) şi implicit sonde lambda pe fiecare.

S1 este sonda de dinainte de catalizator, responsabilă cu reglarea amestecului

S2 este sonda de după catalizator care măsoară eficienţa catalizatorului.

Deci la maşina ta o să vezi doar erori pe B1S1  şi B1S2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin pt ami cere scuze pt postul care a disparut dar sigur a fost citit.

Se pare ca neuronul meu mi-a jucat feste citind in diagonala si confundand cu alt post de pe pagina anterioara...

Culmea e ca am citit de citeva ori erorile si citeam acelasi lucru...gresit...

 

Paul-VW & LMR : amandoua erorile sant legate de sonda 2 ...

Ionel a avut perfecta dreptate ...

Verifica cablajul si mufele cum a spus si Ionel, ai sanse sa fie o problema de conectica avand in vedere ca ai eroare si pe circuitul de incalzire si pe cel principal...

 

Inca odata SCUZE  pt gresela!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut all,va rog sa ma ajutati si pe mine unde este sonda lambda la motorul asa, in ce parte al mororului.

 

post-148687-0-38416500-1423675643_thumb.

post-148687-0-27399600-1423675664_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul din poza este de la un benzinar? Eu cred ca este TDI (vad filtru de motorina, turbina,...).

Sonda lambda au numai motoarele pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este tdi .....nu stiam ca tdi-,nu aru sonda lambda ms. pentru informatie!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos lupo si celorlalti! Acum am inteles perfect. vwforum rullz!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda au si motoarele diesel incepand cu norma euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!