Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

....wrong....

 

 

i-mi cer scuze

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

astazi sa aprins robinetul,am pus vag-ul si eroarea am sterso am mers 10 km si nu sa aprins,eroarea este urmatoarea

 

Tuesday,21,October,2014,14:40:36:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3

                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03D 906 033 F
  Component and/or Version: 1,2l/2V SIMOS3  00HS2509
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 00788 
           Additional Info: WVWZZZ9NZ5Y065927     VWZ7Z0D0412607
                      VCID: 22405DE2AE18E70EB91
1 Fault Found

16556 - Fuel Trim; Bank 1
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

care este problema sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema asta la sonda da nu da nici un semn masina doar pe laptop apare e de schimbat sau doar de la benzina proasta sau ceva

17527 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B2 S1 
P1119 -- 35-10 - Short to Ground - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 
P0154 -- 35-00 - No Activity

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G4 de 1.4 are Bank 2 la sonde ?

 

cred ca erorile sunt date aiurea de o clona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci mai merge asa pana o sa fac rost de bani treaba e k vreau sa o vand si daia nu as mai investi k si asa am investit mult in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am pus testerul

 

00525 - Oxygen Sensor (G39)
            07-00 - Signal to Low

 

am sters eroarea si la relanti in grup 000 campul 5 oscila destul de repede. in momentul cand acceleram campul 5 nu mai oscileaza si devenea 000 pana revenea la relanti.

 

sa fie sonda pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

1.8T AWT cu :
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction
P0135 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -
Am inlocuit sonda cu Bosch noua, fara rezultat. Fosta sonda avea pe circuitul de incalzire 4 ohm la fel ca si cea noua.Am verificat cablurile de la sonda la ecu toate in regula, am verificat alimentarea ecu, in regula, legatura ecu la masa ok. Pe pini de incalzire sonda am 12v.Sonda se incalzeste scoasa afara la aprox 40 grade.Pot tine mana pe ea fara probleme.Mufele sunt neoxidate, dar le-am curatat just in case.Ce sa fac? Schimb ECU? Din cate am inteles e o problema relativ des intalnita la 1.8t.Din ce am gasit pe forumurile din afara e ca ar trebui montata o sonda de impendata mai mica.
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog - stiu ca are 2 sonde dar nu are decat Bank 1 de sonde adica B1S1 si B1S2 (prima si a doua sonda)

 

Bank 2 apare la motoarele in V unde sunt 4 sonde B1S1, B1S2 care sunt si la cele in linie PLUS B2S1, B2S2 care sunt pe cealalta evacuare

 

in diagnoza lui Vaduva apar erori la sonda B2S1 care nu exista la un motor in linie 1.4 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie problema de interfata si etichete...ai dreptate...la benzinarele normale ai B1S1 si B1S2...B2Sx e la "avioane" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am probema cu sonda lambda 1 ce dinaintea catalizatorului si anume "17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent " si am inteles ca este rezistenta din sonda care nu lucreaza numai ca daca las masina in rampa cu botul in sus pentru 10 minute alarma dispare si se reaprinde dupa o stationare de ceva ore pe loc drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am un golf 4 1.6 16v Azd,iam facut test vag com si mia dat urmatoarele erori:

 

Sonda 1(s1) circuit intrerupt(azi am demontat-o si era neagra de funingine asa trebuie sa fie?)

Sonda 2-circuit intrerupt

Supapa rezervor aer(canistra de carbon)-circuit intrerupt.

 

Mentionez ca motorul nu trage mai deloc si are momente cand se plafoneaza si pierde putere.Motorul merge rotund,fara intreruperi,au fost curatate clapeta de acceleratie si egr,adaptate,nicio eroare la ele.In bord imi zice la fiecare pornire emission workshop insotit de martoul check engine aprins.

 

Astept o parere din partea voastra.Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai posta pe mai multe topic-uri odata...

Vezi cablajul, sigurante, mufe  mai intai...

Daca toate sant ok treci la schimbat, circuitele nu le poti carpi/lipi :) ... nu SH dai bani 80-90% degeaba pe ele...canistra de carbon da, ar merge SH...

Bafta...

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuesday,23,December,2014,13:50:54:62939

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Data version: 20130910

 

 

 

 

                Address 01: Engine       Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Control Module Part Number: 036 906 032 D

  Component and/or Version: ME7.5.10            3398

           Software Coding: 00031

            Work Shop Code: WSC 42331  

                      VCID: 112953CF5B9CA1960BD-5072

4 Faults Found:

 

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1 

            P1165 - 35-00 - System too Rich

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 

            P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 

            P0141 - 35-10 - Malfunction - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 

            P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent

 

Readiness: 0000 0000

 

 

Solutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput verifica/testeaza/schimba ambele sonde lambda (s-a tot postat procedura de verificare). Daca dupa remedierea problemelor la sonde iti mai apare eroarea:  17573 verifica cu VCDS pe motor (01) in group 032, campul 1, daca valorile se incadreaza in parametrii (de regula +/- 10%). Daca valoarea este mai mare verifica cu atentie pe unde iti trage aer fals.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat cu erorile,era de la sonda 1 care e in scurt adika a atins de galeria de evacuare si sau lipit firele intre ele si de aia imi dadea o gramada de erori,apoi au pus iar testerul le.au sters si nu au mai aparut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica a atins de galerie?pinii din mufa?care fire? din sonda ies 4 fire care vin direct in mufa.

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele alea 5 de la sonda 1undeva pe la jumatate protectia era topita si au atins firele,2 dintre ele erau lipite iar celelalte erau crapate invelisul ala de protectie si sonda era in scurt.Am inteles de la meserias ca din cauza ca era in scurt Ecu intra in protectie si nu mai dadea voie sa intre tensiune la sonda 1 la sonda 2 si la canistra de carbon.A dat sonda 1 jos apoi a pus testerul au sters erorile vechi,a dat iar scan si ai arata eroare doar la sonda 1care era scoasa restul pareau sa mearga,apoi a izolat fiecare fir in parte,a montat.o pe motor a pus testerul a sters eroarea veche apoi i.a dat scan si nu ia mai aparut nicio eroare pe tester si nici in bord nu mai aveam martorul ckeck engine aprins si nici eroarea cu abgaz werkstartt,sonda a inceput sa functioneze,a testat.o si merge in parametrii normali.Dar problema mea nu am rezolvat.o cu plafonatul,tot aceleasi simptome le are..doar am scapat de martorii aprinsi..Sper sa ai dau de cap..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
4 Faults Found:

16556 - Fuel Trim; Bank 1 

            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 

            P1570 - 35-10 -  - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 

            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit

16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 

            P0138 - 35-10 - Signal too High - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Salut!O intrebare va rog frumos.Prima miscare -schimbare sonda B1 S1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile si nu au mai aparut!


Posibil sa apara dupa ceva timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D.Vali , cu siguranta vor mai aparea. Si eu am probleme cu sondele. Ma rog, sonda ca una a murit de tot si am schimbat-o. Pe una tot o chinui, apare eroarea o sterg, mai merge iar apare. Dar momentan nu am probleme cu consumul, deci nu ma grabesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am probleme cu consumul.Nu scoate fum negru,nu trepideaza.Masina merge normal ca si cum nimic nu sar fi intimplat.Doar ca se aprinsese in bord... motorasul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!