Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

azi am reusit sa iau sonda lambda G139 dupa catalizator. Codul ei este  036 906 262D. Sper sa fie compatibila, am verificat rezistenta intre pinii 1&2 si aveam in jur de 5-6 Ohm deci pare in regula. 

post-96840-0-99731300-1399315921_thumb.j

post-96840-0-74004100-1399315922_thumb.j

post-96840-0-31373500-1399315926_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghirasim.dani

Buna VWforum , acesta este primul meu post pe acest forum sper sa ma puteti ajuta . Dupa ce am cautat zile intregi am gasit zeci de raspunsuri care nu m-au satisfacut asa ca am apelat la voi !

 

Detin un Golf IV 1.6 16v (Cod motor : ATN) 135.000 de KM reali si de la achizitonarea masinii am aceasi problema cu sonda lambda

 

Probleme :

 

-Consum de carburant cateodata exagerat de marit

-Fluctuatii la relantiu

-Oprirea cateodata motorului la rece

-Cateodata masina sta pe gand cand o accelerez (Parca as apasa un pic pe frana) iar dupa aia is da drumul

-Performante scazute

 

In urma cautarilor am realizat ca aceste probleme pot fi cauzate de sonda lambda asa ca am pus masina pe tester ! Rezultatul este :

 

17589 - Linear O2 Sensor ; Reference Voltage

P1181 - 35 -10 - Open Circuit - Intermittent

 

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit : B1 S1 

P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

 

Readiness: 1010 0101

 

Iata ce am gasit :) . Dupa cate stiu B1 S1 inseamna ca este primul senzor (cel care este mai apropiat de motor) 

 

 

Acuma intrebarile mele sunt urmoatarele :

 

  • Sonda este stricata , corect? Din moment ce VAG-Comul o vede si detecteaza malfunctiune ma gandesc ca nu poate fi o problema cu firele
  • Sa cumpar o sonda orinala sau este buna una universala Bosch si care sunt diferentele ?
  • Cineva a avut probleme similare cu ale mele si daca da sa acorde un pic de feedback:)

 

 

Nu am nici o eroare in bord (Doare EPC-ul aprins cand pun contactul , nu stiu daca asta ar fi o problema)

 

As fi foarte fericit daca m-ati putea ajuta in aceasta privinta :D

 

Multumesc!

 

 

 

.

Modificat de ghirasim.dani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci raspunsul intarziat la pedala de acceleratie am rezolvat o dand jos clapeta de acceleratie si am curatat o frumos cu un spray pt carburatoare. orice problema ai avea cu sonda lambda iti apare sigur pe VAGCOM.


dc sonda iti apare ca defecta pe VAGCOM, nu mai sta si schimb o , mai ales daca este sonda de reglaj ( prima sonda ). Ca daca ar fi fost sonda 2 dupa catalizator ( de diagnoza) atunci mai puteai sa mergi o perioada fara mari griji.( cum am facut eu)  BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se cam impune schimbarea sondei ( intradevar e vorba de prima din scanul postat ), cel mai sigur e sa o cumperi cea originala, dar nu de la reprezentanta mai bine de la un magazin de piese cu adaos mai mic

 

intr-adevar curatarea clapetei ajuta la mersul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghirasim.dani

Sigur nu este clapeta de acceleratie deoarece acum o saptamana am curatat-o in detaliu , am schimbat bujiile , filtrele si cam absolut tot ce e consumabil pe masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba sonda, poti sa pui un bosch si vezi dupa aia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghirasim.dani

Multumesc am sa il schimb , am comandat una deja dar mie teama ca am sa il montez doar sapt viitoare ... Revin cu feedback :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am tot cautat si eu pentru masina mea cum e legata sonda lambda S1, cea de la motor...la motorul AXP este sonda cu 6 fire, are un conector LSU 4.2,

5 dintre fire merg la ECU de motor si unul merge la siguranta S43 (10A)din  blocul de siguranta. Pinii 3 si 4 reprezinta rezistenta de incalzire a sondei (deci acesta se leaga intre siguranta S43 si firul ce vine de la ECU. Se poate astfel testa elemental incalzitor cu un aparat de masura, de astfel se poate masura daca avem tensiune intre cei 2 pini (3si 4) din conector..sunt situati in mijloc exact ca in pozele ce le voi atasa.

 

Am gasit ceva referitor la culori ..ma voi uita inca odata sa vad daca corespunde codul culorilor cu ce am eu pe masina la motorul AXP...ce am gasit este asta: (pinul 2 de la sonda nu este folosit, vine in mufa de la ECU dar se leaga printr-un rezistor la pinul 6 ..deci vin 6 fire de la ECU (5 de la ECU si una de la siguranta S43) iar sonda are 5 fire. Sper sa va ajute la ceva toate astea. poate reusiti sa va reparati cablajul de la sonda...nu va aruncati cu capul inainte...sunt si sonde care se potrivesc si care au alt cod decat cel de pe masina voastra.

 

Pin1: BLACK 
Pin 2: not used 
Pin 3: GREY 
Pin 4: WHITE 
Pin5: YELLOW 
Pin6: RED 

post-14627-0-50018000-1400596033_thumb.p

post-14627-0-40666600-1400596054_thumb.j

Modificat de Latty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghirasim.daniel

Ms foarte mult pentru informatii dar nu ma mai stresez ... e pe raft deja una noua dar nu o pot cumpara decat in 7 zile cand imi vin banii :) prioritatea acuma este sa imi platesc vopsitul la masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati ma va rog , inca nu am reusit sa rezolv problema cu sonda 2 dupa catalizator. Am verificat acum sonda si am continuitate intre pinii 1&2 ( firele albe) , am verificat si firele de la ECU si am undeva la 0.4 V!  In VCDS intradevar grupul sondei 2 ar trebui sa aibe valoarea 110 si are 000, iar prima sonda are exact cat trebuie adica 111. Acum , am facut prostia sa iau o sonda lambda SH cu un alt cod, si nu se potriveste capacul ( audi) sondei, in rest ea pare 99% identica. Ii lipseste o tesitura de la capac si nici fortat nu as vrea sa o bag. Se poate inlocui capacul cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e scumpa o sonda lambda ngk la pretul de 600 lei?

vorbesc de prima sonda lambda, cea inainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat prima sonda am cautat pe net, pretul chiar si fara transport era mult mai mare fata de ceea ce am gasit la magazinele locale de piese auto ce iti aduc piesa dupa VIN.

Deci acum un an, prima sonda pt motor AVU , m.a costat 430 lei- Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema cu sonda lambda am si eu. Am o sonda de AZD cu codul 036 906 262 J (036 906 262 E), iar cea de pe masina este pentru BGU  06A 906 262 BR.......imi poate spune cineva daca exista vreo diferenta intre cele doua sonde?......am cautat pe net de am albit si nu am gasit vreo diferenta intre ele :).

 

 

 

http://www.lambdapow...?IDlist=LC-8149

 

 

http://www.lambdapow..._submit=compare    

 

 

inafara de lungimea firului, codul sondei si dispunerea firelor (firele au aceeasi culaore numai ca sunt un pic inversate) nu este nicio diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat azi sa schimb sonda si nu prea am reusit fiindca nu am cheie pt sonda , am incercat sa tai o inelara dar patineaza asa ca m am dat batut. Am conectat totusi noua sonda dar fara sa o scot pe cea veche (am lasat o in aer), macar sa imi dispara eroarea din bord pana ce dau de o cheie de sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie cheie de 22 si trebuie sa incerci sa desfiletezi sonda prin socuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am taiat azi o inelara de 22 ca sa poata intra firul si mi a patinat putin si am lasat o balta. Nu am incercat prin smucituri , am tras in lung, imi era frica sa nu se rupa cu totul din catalizator si am zis mai bine sa o las pe alta data, important ca am scapat de eroarea din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stii sigur ca numai poti face nimic cu sonda, poti taia firele si bagi inelara ......sigur asa ai sa o poti desfileta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda 1 pt motor AZD pe original de cine este fabricata?

a pus cineva sonda 1 NGK si daca exista diferenta fata de oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK este si cea originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alinworm, ca sa desfaci sonda iti trebuie o tubulara, nu inelara. Pana si cei de la service aveau ceva improvizat: un cap de tubulara de 22 sudata in continuarea unei tevi de 10 cm lungime si de aceeasi grosime iar in capatul celalalt al tevii sudat un hexagon ca sa poti apuca cu o cheie. Tot ansamblul asta a fost apoi "crestat" ca sa se poata scoate cu fir cu tot. 

Oricum pana nu a batut un pic in sonda (pe dedesubt a proptit un levier in sonda si a batut cu ciocanul in levier) si pana nu a dat cu ceva spray degripant, nu a cedat.

Sa ai spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danitoiu.adrian

Salut! Detin un golf 5 1.6 FSI (2004) cod motor BAG de aproximativ 6 luni.  Problema este urmatoarea : consum mare (15%), lipsa de putere,trepidatie la relanti si un martor aprins in bord (robinet galben). Dupa o testare  la reprezentanta vw a rezultat ca senzorul nox 03c907807D trebuie schimbat la un pret de 2800 lei (pret cam piperat pt un cablu). Intrebarea mea este se poate inlocui senzorul respectiv cu unul after market marca BOSCH cu alt cod ? trebuie schimbat doar cablul sau cu tot cu calculatorul acela cat un pachet de tigari nu stiu exact cum se numeste , la bosch am gasit decat cablul... fara calculator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, acest senzor nox vine complet, adica senzor, cablaj, calculatorul lui.

Modelee pana in 2006 au avut un defect de proiectare astfel incat cam toate vor face pbme.

Nu sunt un bun cunoscator al acestui senzor insa multi au sfarsit fie prin a se risca cu un senzor sh fie cu un senzor nou, care e revizuit de vw si nu mai prezinta pbmele celui din fabrica.

Din pacate chiar si sh sub 100 euro nu prea se vand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danitoiu.adrian

Dar cele de la bosch pentru golf 5 1.6 fsi cod motor bag ? A montat cineva ? Este in jur de 100 150 euro .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!