Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

cele mai groase doua fire sunt de la incalzire. (si de aceeasi culoare)

masurandu`le cu un multimetru trebuie sa ai aproximativ 6ohmi, la tine in mod sigur s`a intrerupt circuitul de incalzire ceea ce necesita alta sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut o scanare la engine apar urmatoarele?

Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.LBL

   Controller: 036 906 032 P

   Component: ME7.5.10            3547

   Coding: 00031

   Shop #: WSC 31414

   VCID: 1D4D5A7784A9

5 Faults Found:

16525 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

            P0141 - 35-00 -   -

16524 - Shareware Version. To Decode all DTCs

            P0140 - 35-00 - Please Register/Activate

16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs

            P0321 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17978 -  Engine Start Blocked by Immobilizer

            P1570 - 35-10 -   - - Intermittent

17574 - Shareware Version. To Decode all DTCs

            P1166 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: 0000 0001

 

 

si

 

Address 17: Instruments       Labels: 1J0-920-xx5-17.LBL

   Controller: 1J0 920 805 X

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V20

   Coding: 00111

   Shop #: WSC 00665

   VCID: 3B09B4EF3A7D

   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3730363

1 Fault Found:

01176 -  Key

            07-10 -  Signal too Low - Intermittent

T8p !@5ss=MsoNormal>            P0140 - 35-00 - Please Register/Activate

 

16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs

            P0321 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17978 -  Engine Start Blocked by Immobilizer

            P1570 - 35-10 -   - - Intermittent

17574 - Shareware Version. To Decode all DTCs

            P1166 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: 0000 0001

 

a u fost sterse penele momentan sunt clear dar sigur vor aparea la loc

rog un coleg cu  ,,experienta,, ce este de facut ?

multam si spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit pe aici nu sunt asa lamurit legat de sondele astea tampite:

Am urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release  311.2-N
 
 
Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 06A 906 033 DM 
   Component: SIMOS33 1.6l 2V 00HS7290
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 73430
   TMBDX41U978873442     SKZ7Z0G4096962
3 Faults Found:
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
            P0139 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
            P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1
            P0170 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
Sonda B1 S1 este prima asa-i?
La asta imi tot da eroare, o sterg apoi dupa o perioada apare iar dar toate astea fara sa mi se aprinda martorul "check engine"
In schimb B1 S2 care inteleg de pe aici ca este sonda 2, am depistat eroarea ei dupa ce mi s-a aprins martorul la bord.
Eroarea 16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1
            P0170 - 35-10 - - - Intermittent
Are legatura cu cele doua sonde?
Si am inteles ca sondele mele au 4 fire. Care din ele trebuie sa le masor sa verific daca e buba pe ele?
Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai ce sa masori

 

B1S1 sonda lambda inainte de catalizator

B1S2 sonda lambda dupa catalizator

 

avand in vedere eroarea ta "Malfunction in Circuit" iti trebuie sonda noua pentru ca semnalul pe care il scoate este mult inafara intervalului admis

 0.2 volti (amestec sarac) to 0.8 volts (amestec bogat)

 

doar sonda dinainte de catalizator este f importanta pentru ca prin ceea ce citeste ea se regleaza amestecul - altfel iti consuma mult si merge prost

 

sonda de dupa catalizator doar monitorizeaza eficienta catalizatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de promptitudine CrackerX!

Si care este echiparea originala pentru sonda 1? Sau care ar fi una mai de calitate? Adica daca tot dau un ban macar sa stiu o treaba... sa nu ma trezesc cum am mai citit pe aici ca dupa 6-6 luni apare iar eroare la lamda1... Rog fumos!

Serie caroserie este: TMBDX41U978873442

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de calitate este BOSCH (dar ma feresc de asa ceva pt ca poate fi fake) si DENSO

pretul este intre 400 si 600 ron

 

ai lambda cu 4 fire?2albe unul gri si unul negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca e cu 5 fire cea din inaintea catalizatorului. (negru, gri, rosu, galben, alb)

Pai si cum sa-mi dau seama daca e originala Bosch?

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,imi puteti spune daca sonda lambda functioneaza cum trebuie,pe vag-com zice ca trebuie sa fie intre 20 si 70%,la mine este 89,8%...masina 2,0 tdi bkp.Sper ca am facut test unde trebuie.

lambda.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

baieti am si eu o problema ...acum 2 luni m-ia iesit fum din bobina 3, (s-a topit chiar in capul bobinei  unde intra firele de alimentare ), am schimbat-o , si deatunci nu a mai pornit . am schimbat si baterie , am pus si testarul si ia dat eroare la sonda 2 , si la cilindrul 3 ,. sau sters erorile , s-a incercat iar pornirea masini si tot nu merge . si am zis sa cumpar sonda 2 , daca nu e de la ea , sa cumpar sonda 1 ... a mai patin cineva asa ceva ???sau cunoaste cineva cauza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare pe sonda a doua este din cauza ca a fost rateu/benzina nearsa la pistonul trei.trebuie verificat daca la bobina pistonului in cauza vine semnal/tensiune sau daca bujia mai este buna.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai vine semnal / tensiune la niciuna dintre cele 4 bobine , bateria e buna ( am schimbat-o cu a altuia sa fiu sigur ca nu e bateria ) pompa de benzina functioneaza , electromotorul invarte , bordul masini se aprinde ....ideea e de ce a trosnit bobina aia , s-a topit pana a ajuns la cadrul ala de metal aproape ..testarul a dat sonda 2 , si pistonul 3 sau cilindrul 3 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sigurantele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17604 - oxygen (lambda) sensor heater circuit b1 s1 electrical malfunction P1169 - e o skoda fabia de 1.4 16V, i-am schimbat prima sonda cu una bosch (nu universala), eroare persista, dupa 10 sec de pornire a motorului, am verificat firele si au continuitate, sigurantele sunt ok...ce ma sfatuiti sa mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghitaTSI

1.

sonda are 4 fire ?

 

2.vezi ca exista un releu din cate stiu eu care este comandat de catre ecu si alimenteaza incalzirea sondei lambda

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ce ma sfatuiti sa mai fac ?

 

Daca ai verificat firele de la mufa sondei pana la mufa ECU (sa nu fie intrerupte sau in scurt) verifica/curata contactele din mufe apoi verifica si rezistenta de incalzire a sondei Bosch si daca este buna nu mai ramane de verificat decat ECU.

 

discdisc verifica ECU. Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cracker X - E cu 5 fire - unde e releul si cum il pot verifica ? eu stiu doar de siguranta


 

...ce ma sfatuiti sa mai fac ?

 

Daca ai verificat firele de la mufa sondei pana la mufa ECU (sa nu fie intrerupte sau in scurt) verifica/curata contactele din mufe apoi verifica si rezistenta de incalzire a sondei Bosch si daca este buna nu mai ramane de verificat decat ECU.

 

discdisc verifica ECU.

 

 

cum verific aceasta rezistenta ? pe ce pini si ce trebuie sa am continuitate ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la un motor BFQ cu urmatoarele erori:

3 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
            P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
            P0441 - 35-10 - - - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
            P0139 - 35-10 - - - Intermittent
Cum pot verifica cu vag-comul? 
Prima eraore apare frecvent. O sterg si reapare. Inteleg din asta ca trebuie schimbata sonda S1?
Imi puteti intrerpreta erorile de mai sus,  va rog?
Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata mufele la sonde desi nu cred ca rezolvi nimic, prima e importanta de schimbat, ea face amestecul

 

la eroarea despre EVAP problema de obicei vine de la electrovalva N80, se poate spala praful de carbune din ea, exista deja topic-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0133 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent

 

Astazi mi-au aparut pe la 3500rpm. Apoi am sters erorile si nu au mai apaurt deocamdata.. Sa fie semn ca trebuie sa inlocuiesc vreo sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: schimba sonda lambda B1S1 (sonda dinainte de kat) si verifica/curata contactele (eventual testeaza/schimba) sonda B1S2 (sonda dupa kat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2
            P1166 - 35-10 - System too Rich - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent

 

o parere va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu atentie sa nu-ti traga aer fals pe undeva (furtune de vacum,,clapeta,etc); Verifica/curata/testeaza  circuitele/contactele sondei lambda B1S1,Daca este necesar schimba sonda B1S1 (sonda dinainte de kat).

Dupa ce ai efectuat cele de mai sus sterge erorile dai o tura cu masina si vezi care mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!