Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

singura eroare care apare este cea pt sonda lambda 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit .

O sa schimb a 2 a sonda lambda dar nu stiu dc are vreo legatura cu mersul neregulat de la relanti ( aproape insesizabil dar se poate observa la consumul instant care variaza de la 0.6 -0.7 ) . Prima sonda a fost schimbata prin 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Imi puteti da si mie o parere, va rog? Am facut o scanare cu vag-com si mi-a aparut eroarea p0139. Masina nu are nici un bec aprins in bord si nici nu a avut vreodata. Ce ar trebui sa fac? Sa fie vreun fir care ii face figuri?

 

 

Va atasez log'ul la eroarea aparuta.

 

                Address 01: Engine       Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032 L
  Component and/or Version: ME7.5.10            3869
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 22438  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W482627     VWZ7Z0A4545941
                      VCID: 1933D3BD8382931
1 Fault Found:
 
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
 
Readiness: 0000 0000
 
 
Mersi!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stergi eroarea, si sa-ti .... ....

Daca masina merge bine, consum/comportament ok , nu aprinde check , ignora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

 

se poate inseria o rezistenta pe heaterul de la lambda 1 ca sa nu apara Eroare in bord? daca da cum se face si de ce valoare.

 

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba de un polo cu motor 1.2 benzina cu 3 cilindri aspirat.

 

i-a schimbat sonda si dupa o luna a picat iar....

 

sa o schimbe din nou... parca nu merita. Si nu vreau decat sa-i sting becul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a stins checkul fără să fac nimic.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters eroarea, am masurat si se apre ca e din nou heaterul....

 

 

asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi in timpul unei depasiri mi s-a aprins check engine-ul in bord la masina din semnatura. Dupa scurt timp am oprit am pus testerul si avea eroarea urmatoare: 16524- Oxygen (Lambda) senzor B1 S2 - no activity. Am sters eroarea si am continuat drumul.. Dupa aproximativ 20 km eroarea a reaparut. Ce ma sfatuiti? Sa inlocuiesc sonda lambda 2? E posibil sa fie de la altceva avand in vedere ca martoru s a aprins doar la turatii mari?(prima data intr-o depasire si apoi la urcarea unei pante)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti sa-mi spuneti si mie daca functioneaza sonda lambda sau nu ce arata vagcomul golf 4 1,4 16 v ineaca dimineata si in timpul zilei dupa o stationare mai lunga cam 4-6 ore aceste cote indica ca functioneaza sau este dusa de tot ?????????????

 

Friday,20,December,2013,12:04:36:37412
VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)
Data version: 20111111

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

                Address 01: Engine  (036 906 014 AN)

12:04:17 Group 001: Engine - Basic State
  750 /min  Engine speed 700-800
  84.0°C  Coolant temp. 85-110
  0.000 V  Lambda probe 0.000-0.900
  10000000  Conditions 00000000
 

Modificat de stancalia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU controleaza amestec de aer / combustibil , în scopul de a menține
                      
de putere , eficiență și emisii . A / F este exprimat ca
                      
fie un raport ( 14,7:1 de exemplu) sau ca o valoare Lambda .
                      
Cu izooctan ( benzină "ideal " ) , Lambda de 1,0 este egal
                      
la 14,7:1 A / F. Acest lucru este cunoscut sub numele de " stoichiometric " , o
                      
condiție în cazul în care există un echilibru perfect între oxigen
                      
moleculele și diferite hidrogen și carbon pe bază de
                      
molecule în petrol . Cubenzina oxigenat care
                      
cele mai multe dintre noi folosesc , raportul real A / F de 15:1 este mai aproape de
                      
stoichiometric .

                      
Dacă Lambda este mai mare de 1,0 , atunci există un surplus de
                      
aer și motorul este pornit macră . Dacă Lambda este mai mică
                      
1.0 , atunci există un surplus de combustibil și a motorului este
                      
rulare bogat . Trebuie remarcat faptul că rapoartele sunt de
                      
pe bază de masă , nu de volum pe bază .

                      
Deci , de ce nu ne-am alerga mereu la 1,0 tot timpul ? Ei bine , ne-am
                      
face cele mai multe ori . La croazieră și inactiv , amestecul este ținut
                      
strâns la 1.0 pentru a menține convertorul catalitic la optimă
                      
eficiență , astfel încât emisiile sunt reduse la minimum . Cu toate acestea , atunci când
                      
avem nevoie de accelerare , amestecul devine mai bogat . De ce ?
                      
Puterea maxima se face între 0.85-0.95 Lambda ( 12,5 la
                      
14,0 A / F , cu izooctan ) . Deci , la accelerare ,
                      
amestecuri se îmbogățesc . Uneori doriți să obțineți mai bogat
                      
sub accelerație pentru a menține detonare ( pre - aprindere a
                      
amestec de temperaturi cilindru exces ) distanță . 1.8T
                      
are un raport relativ ridicat de compresie pentru un motor turbo
                      
motor , care mai ales sub o mulțime de impuls , este foarte
                      
succeptible la detonare ) .

                      
Deci , acum că știm că ECU vrea să fie în măsură să
                      
controla raportul A / F . Ea are un set prescris de valori
                      
( harti ) pentru un RPM dat , de încărcare , etc Deci , ECU spune
                      
injectoare pentru puls exact XX.X milisecunde și că
                      
Ar trebui să ne obține raportul corect A / F pe care ne-o dorim . Ei bine , în cazul în care
                      
vă spun un angajat a merge sa fac ceva , doriți să faceți
                      
sigur că de fapt a făcut-o , nu? ECU are unele
                      
informatori (senzorul din față O2 și MAF , de cele mai
                      
parte ), care va raporta dacă sau nu dorit
                      
amestec a fost atins . Senzorul de O2 din spate este utilizat
                      
cea mai mare parte a monitorizastarea catalitică
                      
Convertor , deși în unele aplicații, de asemenea,
                      
contribuie la tăiați informații .

                      
Pe baza feedback-ului de la informatorii , ECU invata sa
                      
se aplică un factor de corecție pentru comenzile sale de combustibil
                      
injectoare . Dacă știți că angajații dumneavoastră să dureze mai mult
                      
decât standardul alocat timp pentru a face un loc de muncă specificat , te
                      
va trebui să se adapteze pentru că în planificarea dvs. ( injectoare
                      
sunt într-o uniune , așa că este greu să le foc ) . învățate
                      
Valorile merge între hărțile în Flash ROMECU (
                      
" cip " ) și semnalul de la injectoare. acestea
                      
compensații învățate sunt cunoscute sub numele de " curăța " . Deci , atunci când
                      
vezi " tăiați " , înseamnă " compensare " .

                      
" Adăugați " înseamnă tapiterie aditiv , care se adresează unui
                      
dezechilibru la ralanti . Când ECU se utilizează tapiterie aditiv , acesta
                      
se spune injectoarele să rămână deschis o sumă fixă
                      
lungă sau mai scurtă . Defecțiunii ( de exemplu, scurgeri de vacuum )
                      
devine mai puțin importantă ca și creșterea RPM . pentru aditiv
                      
Valorile de adaptare ,reglării pompei de injecție se află la o
                      
sumă fixă ​​. Această valoare nu depinde debază
                      
injecției .

                      
" Mult " Trim medie multiplicativ , care se adresează unui
                      
dezechilibru la toate turațiile motorului . Defecțiunii ( de exemplu,
                      
injector înfundat ) devine mai severa la crescut RPM .
                      
Pentru valori de adaptare multiplicative , există o
                      
modificarea procentuală a injecției . Această schimbare este
                      
, depinde de calendarul bază de injecție .

                      
Puteți verifica starea curentă a Trim prin utilizarea VAG - COM
                      
sau echivalent să se uite în Grupa 032 în motorul dvs.
                      
măsurare blocuri . Primele două câmpuri va avea
                      
procente . Primul câmp spune Reglarea amestecului la ralanti
                      
( Aditiv ) . Al doilea câmp spune asieta de combustibil la
                      
turații ridicate ( multiplicativ). valorile negative
                      
indică faptul că motorul este pornit prea bogat și oxigen
                      
Prin urmare, senzor de control este de a face o mai slabă de
                      
reducerea cantității de timp care injectoare sunt deschise .
                      
Valorile pozitive indică faptul că motorul este pornit prea
                      
Prin urmare, controlul slabă și oxigen senzor este de a face o
                      
mai bogate prin creșterea cantității de timp în care a injectoarelor
                      
sunt deschise .

                      
Este perfect normal atât pentru primul și al doilea domenii
                      
să fie ceva diferit de zero . De fapt , zero în ambele
                      
DOMENII indică faptul că doar tu , fie eliminate codurile ( care
                      
va reseta valorile de echipare de combustibil) sau ceva nu funcționează
                      
în mod corespunzător . Dacă valorile ajunge prea departe de la zero , se va
                      
provoca un DTC ( cod de eroare ) și poate porni MIL ( de obicei
                      
denumit în continuare Check Engine Lumina , sau LEC) .
                      
Specificații pentru funcționarea normală sunt , de obicei, undeva
                      
aproape + / - 10 % .

                      
In general , o valoare de - a - spec în primul câmp
                      
( Aditiv ) indică o scurgere de vid , deoarece este în mare parte
                      
prezenta la ralanti , atunci când vid este cea mai mare . Un out-of - spec
                      
Valoarea în al doilea câmp ( multiplicativ ) indică o
                      
vina la RPM mai mare , și poate indica o MAF defect .

                      
Iată un cec bun bun-simț pentru statutul de MAF dumneavoastră . face
                      
un full - acceleratie rula tot drumul la Redline într-o singură
                      
de viteze ( al doilea merge bine ) . Grupa 002 prezintă , de obicei, masa de aer
                      
în g / s. . Fluxul de aer de vârf ar trebui să fie de aproximativ 0,80 ori
                      
cai putere dumneavoastră . Deci , dacă aveți un CP 1.8T stoc 150 ,
                      
aștepta în jurul valorii de 120 g / s . Dacă vedeți în mod semnificativ mai mică decât
                      
asta, MAF putea fi pe cale de ieșire . Acest lucru funcționează în continuare în cazul în care
                      
vă sunt cioplit , dar programele de " rasă " pot face mai multă putere
                      
prin sincronizare , mai degrabă decât fluxul de aer . Prin urmare , să ia toate
                      
lecturi cu un bob de sare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit in mare prin topic insa ... nu am gasit problema mea ... ori mai trebuie sa caut :)

 

atasez o poza cu eroarea si va spun ca de multe ori in mers mi se infunda masina nu mai trage deloc ... apas de cateva ori pe acceleratie si prinde putere din nou :) e doar sonda sau poate fi si altceva ? ar trebui sa fac un drum de cluj si unu de botosani in zilele urmatoare ma pot risca sa merg asa cu ea ... ? astept un mesaj privat va rog :)

post-70061-0-81242200-1387754779_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o eroare cu toate ca am schimbat sonda de oxigen ( 17511 oxigen sensor heating B1 S1 P1103 performance too low)


am uitat sa scriu tipul de motor (1.2 AZQ)


dau o bere mare daca ma ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit in mare prin topic insa ... nu am gasit problema mea ... ori mai trebuie sa caut :)

 

atasez o poza cu eroarea si va spun ca de multe ori in mers mi se infunda masina nu mai trage deloc ... apas de cateva ori pe acceleratie si prinde putere din nou :) e doar sonda sau poate fi si altceva ? ar trebui sa fac un drum de cluj si unu de botosani in zilele urmatoare ma pot risca sa merg asa cu ea ... ? astept un mesaj privat va rog :)

ce ai tu acolo... e eroare la sistemul de incalzire a sondei 2, cea dupa catalizator, si mie mi-a aparut de vreo 2 ani eroarea asta.. si nu afecteaza cu nimic mersul motorului

cel mai bine cureti clapeta de acceleratie, si eventual egr-ul, dar asta ar fi trebuit sa apara cu eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

 

La masina din semnatura imi tot apare o eroare de sonda lambda si dc o sterg dupa un timp apare iara.

 

Care ma puteti ajuta sa stiu daca trebuie sa o schimb sau vreo rezolvare ?

 

Influenteaza aceasta cumva consumul?

 

Mersi mult.

 

 

 

1 Fault Found:

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 141027 km

Time Indication: 0

Date: 2120.14.27

Time: 18:26:15

Freeze Frame:

RPM: 2093 /min

Speed: 68.0 km/h

Lambda: 51.3 %

Mass Air / Rev.: 585.0 mg/str

Voltage: 0.825 V

(no units): 16.0

Voltage: 0.975 V

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Aveam check engine aprins si la tester aparea eroare la sonda lambda de dupa catalizator. De vreo 2 luni de cand a venit frigul nu se mai aprinde! Care ar fi fenomenul? De mai mult de un an am check engine aprins si se mai stingea dar niciodata o perioada asa lunga! Golf 4 1.6 16v AUS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ieri am facut schimbul la ulei si dc tot m am bagat pe sub skodita am zis sa fac si testul la sonda lambda cu multimetru http://vwforum.ro/topic/17421-sonda-lambda/page-64#entry2239472 si intre pinii 1&2 nu am niciun fel de rezistenta desi ar fi trebuit sa am intre 1 si 5 Ohmi la rece. Deci e clar dusa sonda lambda si trebuie sa o inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe care sonda ai facut masuratorile ?

Banuiesc ca ai doua sonde (motor BFQ e asemanator cu AVU care are 2 sonde) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 sonde. Testul l am facut pe sonda 2 dupa catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-am intrebat, pt. ca acum 2 luni am schimbat prima sonda si tot atunci am masurat-o pe a doua. Acelasi rezutat l-am avut si eu fara rezistenta intre 1 si 2, insa insa pe bord sau  VAGCOM nu apare nici o eroare.

La tine apar ceva erori?

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin, schimba sonda, nu scapi de eroare...e circuitul de incalzire dus...sau firele dar e putin probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot miscat de firele care merg la sonda ca poate e vreunul intrerupt dar nici o schimbare pe multimetru. Sonda functioneaza fara acel sistem de incalzire? ideea e ca sta permanent martorul aprins si chiar nu pot sa merg cu el asa fiindca nu as afla de alte probleme pe care le ar putea avea pe viitor skodita. Cea mai probabila solutie va fi inlocuirea sondei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!