Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

E optionala la calibrare in rest e de ornament...la ISA2 o foloseste in full trottle, in rest se leaga numai pt vizualizare semnal la reglaj...daca iti face calibrare cum am scris mai sus e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pff, m-am linistit acuma, sper sa iasa calibrarea cum trebuie de data asta si sa nu mai am probleme la relanti pe gaz. Probabil inainte nu a iesit bine din cauza sondei legata gresit si nu din alte motive.

Mai am o intrebare de curiozitate, din moment ce gaz-ul nu este tot una cu benzina iar sonda lambda este facuta pentru benzina cand circul pe gaz ce se intampla cu ea? ECU Benzina nu-mi face o harta de functionare gresita care ma va afecta cand rulez pe benzina? Are vreun efect negativ gazul asupra sondei lambda ?

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda masoara nivelul de oxygen...raportul e ~acelasi...

Pina acum sonda era data peste cap si ametise :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, daca sonda 1 de oxigen (aia de la motor) e defecta, se poate ca masina sa trepideze la relantiu cand ajunge la o anumita temperatura......ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar pot fi si alte cauze. Asta in cazul in care tu ai pus o intrebare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms, am intrebat ca am schimbat cam tot la motor pentru aceasta problema cu relantiul si degeaba......si daia cred ca e sonda...nu imi da eroare pe testar + ca am o valoare pe ea de 80 v sa ohmi nu mai stiu sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat EGR-ul ?

Sonda se poate verifica daca functioneaza la parametrii normali sau cu un anumit tester. Mie mi-au cerut 150 lei pentru aceasta verificare.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sonda cu 5 fire cum ai masurat ? :)

Pune Vag-ul pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat egr- ul e in regula. am pus Vag-ul pe masina si imi arata valoarea de 80 v sau ohmi nu mai stiu sigur + ca nu ii da eroare decat, cand scot mufa (ii da gen ca am scos firul dar din cate stiu/ cred trebuie sa dea eroare si pentru rezistenta sondei)......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce grup/camp ai citit valoarea?

Eu zic sa apelezi la un coleg de forum care stie ce face...vezi ca e Al Bundy , Florin si multi altii care te pot ajuta...

Se pare ca tu te impiedici in degete...de unde pm 80V pe masina? Bateria are 12V iar incarcarea max 14.5V...cel mult pe bujii ai tensiune mai mare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog

 

Sti cumva ce tensiune gasesc la firele de la "heater" la sonda UEGO ? Si odata incalzita sonda oare scade tensiunea acolo ?

Nu am masurat inca dar intreb cat ar trebui sa fie normal.

 

Mersi.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GSMHThursday,05,December,2013,17:34:21:37412

 

VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)

 

Data version: 20111111

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

 

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

 

76

 

 

 

Mileage: 193040km/119949miles

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 01: Engine Labels: 036-906-014-AHW.lbl

 

Part No: 036 906 014 AN

 

Component: MARELLI 4CV 2893

 

Coding: 00031

 

Shop #: WSC 01317

 

VCID: 5CBDE5D4CC3098E

 

3 Faults Found:

 

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

 

07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

 

26-00 - Output Open

 

01321 - Control Module for Airbags (J234)

 

49-00 - No Communications

 

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl

 

Part No: 1J0 907 379 P

 

Component: ABS 20 IE CAN 0001

 

Coding: 03504

 

Shop #: WSC 01317

 

VCID: 3E794F5C3A6CAAE

 

3 Faults Found:

 

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

 

35-00 - -

 

00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)

 

35-00 - -

 

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

 

35-00 - -

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

 

Part No: 1J0 920 801

 

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V24

 

Coding: 01141

 

Shop #: WSC 00000

 

VCID: DFC752D85D26036

 

Subsystem 1 - Part No: Ident

 

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1360680

 

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1360680

 

1 Fault Found:

 

01321 - Control Module for Airbags (J234)

 

49-00 - No Communications

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

 

Part No: 6N0 909 901

 

Component: Gateway K<->CAN 0001

 

Coding: 00006

 

Shop #: WSC 01317

 

VCID: F0E52164B0B88CE

 

1 Fault Found:

 

01321 - Control Module for Airbags (J234)

 

49-00 - No Communications

 

End ---------------------------------------------------------------------

 

astea sunt problemele mele la golf 4 1, 4 16 v AHW nu stiu ce sai mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

Ocupate mai intai de asta. S-ar putea sa dispara si sonda dupa...

Dupa aia de senzorii de abs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ma intereseaza senzorii ABS problema grava este cu canistra carbon si sonda lambda oare de la ele sa porneasca la a 3-a cheie ? si dupa ce pornese sa inece pana se incalzeste putin ? dupa care merge masina ca una noua dupa ce se incalzeste un pic daca incerc sa pornesc direct pe gaz porneste fara probleme mere bine numai pe benzina face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimb sonda lambda, iarna, tot timpul imi pornea la a 2-a cheie doar si aveam fluctuatii la relantii, dupa ce am schimbat-o ambele probleme s-au rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stanca: mergi citeva zile NUMAI pe benzina si dupa aia mai discutam...cred ca e de la GPL...90%...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
 

1 Fault Found 

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current 

            P1180 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

Azi ma lovesc din nou de Emissions workshop dupa ce masina a stat la bloc o saptamana. Mentionez ca de cand cu frigul asta dimineata porneste greu.

Care sonda sa fie cu probleme? Eu am una noua care pot sa o montez, cea din spate, dar oare e aceea? Nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prima sonda.verifica firele si mufa,daca sunt ok, atunci e sonda dusa si de aceea porneste greu.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda(prima), poate influenta pornirea la rece?

Intreb pt. ca eu am schimbat prima sonda de curand, insa in afara de martorul Check Engine nu aveam nici o manifestare negativa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cel putin da.

Pana sa schimb sonda iarna pornea doar la a 2-a cheie, dupa schimbare porneste la prima cheie tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vagcom numi da nici o eroare nic sonda nici nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ce era ? Mica publicitate ?

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prima sonda.verifica firele si mufa,daca sunt ok, atunci e sonda dusa si de aceea porneste greu.

Am sa arunc un ochi sa vad dacă nu e asta problema, am mai avut în trecut problema asta, dar și-a revenit. După ce scot mufa și verific, eventual curăț dacă este ce, ar trebui sa dispară eroarea din bord sau sa o șterg eu și sa vad dacă mai apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica problema! Trebuie sa schimb a 2 a sonda lambda , cea dupa catalizator. Am verificat cu vcds si am probleme cu ea. Acum  am observat ca am si un relanti putin neregulat , ma uit la consumul instantaneu la relanti si fluctueaza intre 0.6-0.7 L/H . Alte erori in afara de sonda nu am pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa postezi in mai multe locuri.

Schimba sonda si vezi daca mai apare eroarea. Cu altceva nu cred ca te putem ajuta. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!