Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

ce cod de motor ai?e posibil ca acel 1.5 dci sa aiba intercooler.

Nu are. E primul model de motor dci 48 kw/65 CP - 2006 EURO 3 K9K - 704

Trage de zici ca nu e adevarat pe vremea asta, si fara racire a aerului !

Fara tuning. Merge la fel ca in conditii de vreme rece si aer dens, bogat in oxigen.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The problem is not the exhaust but the intake. VAGCOM Block 032 check the correction percentage...Your MAF isnt reading the value correctly...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L activarea AC duce la o scadere mare a demarajului...si la mine e la fel...mai ales la inceput pana se raceste instalatia/masina...parca merg cu roaba ...

Nu compara benzinara cu dieselul...are cu totul alt cuplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Is the motor in question a TDI or a GTI I am confused Este motorul în cauză o TDI sau un GTI Sunt confuz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai confuz decât înainte, poți să-mi dea o mână, așa că am pot ajuta. ??? Ce fel de animal este? Hahaha .....More confused than before, could you give me a hand so i can can help. ??? What type of animal is it?hahaha

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

You translate from chinese ? :)

It's a aspirated engine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, I dont know where you are going with the conversation, but in order to find a solution i need to know which engine and not everything i havent guessed yet. Is it even a VW at this point? i have no idea? Since the topic has become 62 pages long it is difficult to tell who I am responding to now. Oh well? I am out.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurile.... sapt. trecuta am facut itp-ul si tipul de acolo mi-a zis ca urmeaza sa imi cada sonda lambda in viitor, mi-a arat pe acel monitor la noxe si la sonda lambda mi-a zis ca trebuie sa fie intre 0.9-1.3 valorile. La mine era 1.3-1.4 aveti idee daca chiar e pe bune sau cauta si el o spaga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

This is why I was asking, the Control systems in VW's rely on the MAF or the IAT sensor when the Lambda stops working correctly. or vice versa, this normally happens from a bad signal from the MAF sensor. In VAGCOM, regardless of motor you can check this via 032.

 

Acesta este de ce am fost cerut, sistemele de control în a VW se bazează pe MAF sau senzorul IAT când Lambda nu mai funcționează corect. sau invers, acest lucru se întâmplă în mod normal, de la un semnal negativ de la senzorul MAF. În VAGCOM, indiferent de motorul puteți verifica acest lucru prin intermediul 032.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri



 

Rob: If you take a look under the nickname you will see the car and also the engine...The guy have a G4 with 1.6 and LPG system on it...he post on the forum about LPG...

In this case he don't have diesel and also FSI, GTI engine...the LPG systems for this are too expensive here...

Regarding lambda sensor...a deviation from normal it's not a sign of a old sensor or broken one...it can be also from a lot of motives...like EGR, throttle, admission or vacuum tubes etc...and also the lambda sensor...

 

Robi: fa o scanare dupa erori ...daca nu ai nimic las-o in pace...

Daca ai sterge si vezi ce mai apare imediat sau eventual dupa citeva zile...daca apar posteaza-le aici...

 

 



 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! 

Detin o skoda fabia, 2000 motor 1.4  mpi, 68 cp. Dimineata  la rece porenste greu ,parca porneste in 3, se opreste,  cateodata sta la 900 rpmchiar daca e rece, si daca pornesc cu ea pana se incalzeste smuceste , n-are putere, merge inecat, cand se incalzeste merge acceptabil dar are momente cand smuceste si cand e cald.

nu am nici un martor aprins, revizia recent facuta, toate filtrele schimbate, bujii noi Bosch, nu mai stiu ce sa-i fac. Am fost la diagnoza si mi-a dat urmatoarea eroare

 

17526 - senzor lambda 2 bloc1,incalzirea senzorului lambda, circuit deschis

 

Intrebarea mea este daca simptomele care le-am descris mai sus pot fii din cauza sondei lambda?

Daca nu care ar putea fii problema? va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa incerc, si nici piese nu vreau sa cumpar degeaba. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la sonda 2, aceea e doar de verificare

sonda 1 e de reglaj, dar nu cred ca influenteaza pornirea... ( e discutabil) dar daca nu da erori sa zicem ca e ok

 

ce as face eu ar fi sa curat clapeta de acceleratie si sa-i fac si adaptarea, bujii si filtre noi aer/benzina, si verificat pierderi de vacum pe furtunase, chiar si pe la supapa canistrei de carbon care se mai umple cu praf de carbune

 

ar mai putea ajuta apoi si o curatare injectoare si altele dar poti incepe cu ce am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus Bosch Super Plus la 10RON bucata naspa...eu le-am donat dupa 2 zile la un taximetrist cu Logan...pe aia merge :)

Poate fi si de la sonda 1 pornirea...dar in anumite cazuri...

Ce a recomandat Sergiu e ok, incepe de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat lambda 1 si e asa:

- rece regim 1 sta pe la 6-700...normal ( amestec bogat )

- intermediar regim 2, 20-850 de 20x/min

- la cald regim 3, idem de 40x/min

 

Concluzie: ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

???????????

???????????

???????????

Ai facut teste pe 3x si 4x ? A trecut?

Citi km ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
alinradita88

Salut. Am si eu o problema. Mi sa intamplat o problema ieripe la 17:00. Am pornit masina, a pornit si a inceput sa aiba o trepidatie usoaraam incercat sa o accelerez si nu imi dadea voie. Dupa cateva incercari si-a dat drumu si a mers cum trebuie. Ce parere aveti sa fie de la clapeta????? Sa caut sa o curat cat mai repede?

Ma gandesc ca este clapeta prea murdara si nu se mai deschide bine.

Dupa asta si-a revenit, nu mai a facut figuri. Cam 30 de secunde a durat chestia astaa pornit, a trepidat putin dupa care si-a revenit. Asta a fost chestia, ca nu mi-a dat voie sa o accelerez. Deabia dupa 3 incercari s-a turat. Sa fie clapeta aia din interior murdara rau, si din cauza ca nu are cablu de de acceleratie se deschide greu din cauza mizeriei....

Tin sa spun ca este prima oara cand mi-a facut asa. Bujiile sunt schimbate zilele astea, filtrele la fel. Sa fie clapeta care nu eate curatata ?M-am uitat astazi la ea si in interiorul clapetei, aici in fata, cand dai furtunul de la aer jos este perfect curataCe sa fie???. Masina a fost cumparata din Germaniadeci nu cred ca a fost curatata pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e aria sonda lambda nu clapeta acceleratie...Daca ai duce-o la o diagnoza ai vedea exact care e problema...posibil sa fie si din clapeta sau aprindere, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

As avea o intrebare pentru cei care au schimbat sonda la golf 4 1.6 AKL; ce dimensiune are cablul sondei lambda? Am vazut ca pentru acelasi tip de motor sunt diferite dimensiuni, cea mai mare fiind de 1760 mm. Stiu ca are mufa de conectare sub masina in partea dreapta (undeva sub scaunul pasagerului fata). Eventual un cod de pe o sonda originala.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In urma unei scanari, am dat de urmatoarele erori pe un motor 1.4 axp:

  3 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit 
            P1118 -- 35-10 -  -  - Intermittent
16526 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S3: Malfunction in Circuit 
            P0142 -- 35-10 -  -  - Intermittent
16531 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S3; Heating Circuit: Malfunction 
            P0147 -- 35-10 -  -  - Intermittent
Consumul este unul normal 6-7%mixt. Cam ce ar trebui sa verific mai exact?
Modificat de dragos124
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

La prima vedere ambele sonde, 1 si 2(sub masina) sunt duse

 

Prima zice ca nu e mufa bagata(circuit deschis) de asemenea e posibil sa fie defecta.

Cea de-a doua zice ca are defect in instalatia de incalzire, fir rupt, impuscat sau sonda defecta.

 

Verifica cablajul mufei 1 in compartimentul motor, in dreapta jos cum te uiti la motor. Daca este mufa bagata,schimba sonda, daca nu...este evident ce este de facut :)

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,


 


Ma puteti ajuta cu un raspuns la scan-ul de mai jos?


Masina este un Polo din '97, motor de 999cmc - 50CP...am probleme si eu la sonda.


 


 


--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Chassis Type: 6N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55 56

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No: 030 906 027 E

   Component: MOTRONIC MP 9.0    2126  

   Shop #: 1037355854  

   VCID: 1025AE995078529

 

3 Faults Found:

00625 - Vehicle Speed Signal 

            27-00 - Implausible Signal

00561 - Mixture Adaptation 

            15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 

            03-10 - No Signal - Intermittent

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 15: Airbags        Labels: 6N0-909-60x-VW2.lbl

   Part No: 6N0 909 603 T

   Component: AIRBAG VW2          V00  

   Coding: 00084

   Shop #: WSC 01236  

   VCID: 438F51D5518EF91

 

2 Faults Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 

            32-00 - Resistance too High

00532 - Supply Voltage B+ 

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Multumesc.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatorele erori :

 

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow 
        P0139 - 35-00 -  - 
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction 
        P0141 - 35-10 -  -  - Intermittent
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High  
        P0118 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Sonda lambda de sub masina nu cea de la motor a fost schimbata acum o luna fiind defecta . Acum nu mai inteleg nimic . E posibil daca senzorul de temperatura g62 e defect sa-mi apara erorile si de la sonda lambda ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda 1 e dusa iar g62 posibil sa iti dea un comportament urat la pornirea la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!