Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

este posibil,dar daca ar fi moarta nu ar consuma mult? alte autovehicule au parcurs si peste 250000 de km fara sa umble la sonde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e moarta si da si eroare la diagnoza si nu mi se pare ca mi-a crescut consumul. Poate doar cu 1L maxim...Masinile nu prea pot fi comparate intre ele, deci degeaba te gandesti ca altii au 250.000 de km fara sa schimbe sondele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-104457-0-42160100-1358881691_thumb.post-104457-0-16960800-1358881692_thumb.post-104457-0-83176200-1358881692_thumb.post-104457-0-50670100-1358881693_thumb.post-104457-0-22441400-1358881694_thumb.post-104457-0-87469600-1358881694_thumb.post-104457-0-57097900-1358881695_thumb.]Buna ! Ar putea sa imi spuna cineva daca sunt buni parametri de la sonda lambda ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cu EGR-ul si canistra de carbon ...

Ai STFT 18.8% cam mult pt o masina in toate mintile...

Vezi si pe gr 1 cimp 3 semnal sonda instantaneu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu demult l-am dat jos,l-am curatat si adaptat. Imi poti spune mai exact cum ajung la gr1 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine-measuring blocks-grup(canal) 1-camp 3(a 3a casuta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cite se pare variaza bine... trebuie sa fie in +-10% ...fara variatii de nebuna de ex de la -6 la +7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mda, sonda lambda din fata catalizatorului se pare ca trebuie sa o schimb si eu. Nu stiu ce sa zic despre comportamentul masinii, eroarea a aparut acum 2 luni, am sters-o si am luat bornele jos. De atunci nu a mai aparut eroarea pana la schimbul distributiei, cand a aparut iar si mecanicul a facut o scanare zicandu-mi ca e cea din fata. Momentan circul fara probleme, eroarea nu apare, poate un cosum putin maricel, nu stiu ce sa zic.

 

Ma gandeam la NGK 1842 la 550 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am scanat motorul cu vag com si mi-a dat urmatoarea eroare:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

18-10 -
Upper Limit  - Intermittent

Am scanat apoi sonda lambda engine/campul 001/casuta 3 si la inceput era in parametrii normali...apoi  a inceput sa scada constant pana cand a ajuns la valoarea 0,0-0,2 unde s-a stabilizat...temperatura 94 grade...Mentionez ca sonda am schimbat-o(Bosh universala) si tot asa imi merge:((( ce ar putea fi ca m-a inebunit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai aer fals sau probleme de alimentare cu benzina,eu cred ca e sonda,chiar daca e noua.E universala.

Daca ai MAF,verifica\l si pe ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu gr 1 camp3 e semnal instantaneu sonda in % ...daca e -+10% DAR variaza in limite e ok...daca scade la 0 si nu misca de loc e naspa...sonda dusa, fire rupte etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa traga aer fals pe conducta pana la clapeta de acceleratie...se aude un suierat pe la conducta...sa fie acolo buba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai debitmetru si dupa el e spart acolo e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Unde se afla mufa de la prima sonda lambda? mai detaliat daca se poate multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschizi capota la motor, şi te uiţi între radiator (ventilatoare) şi motor. Pe partea aia a motorului, o să vezi o porţiune de tablă mai albă, cu o gaură în mijloc. Acolo e sonda. Firul ei trece chiar prin faţa ventilatoarelor. (eu am avut bafta să mi se desprindă o clemă care-l ţinea, şi mi l-a tăiat ventilatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema...sper pentru mult timp

Am locuit sonda cu una DENSO made in USA...consider ca nu are cum sa fie facatura

memontan dupa 70km nu mai zice nici un fel de "malfunction in circuit"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor

ma confrunt cu urmatoarele coduri de eroare

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

 

sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incepe prin curatarea mufelor cablajului, contactelor sigurantelor si releelor, si masurarea circuitului de incalzire a sondei lambda

 

simplu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa inlocuirea sondei lambda se mai face si alceva?spun asta deoarece cu noua sonda am consum mai mare.sonda e noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile daca mai exista, scoate borba de minus a bateriei si las-o putin asa, asta pt a uita valorile "invatate" de ecu.

Stiu ca la stergerea erorilor se sterg si aceste adaptari.

 

Daca nu, la scoaterea lui de sub tensiune, ar trebui iarasi sa le uite.

 

Si apoi, mergi macar cateva zeci de km, sa invete din nou valorile corecte si apoi revin-o cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea sondei sterge erorile si ai rabdare...dureaza pana isi revine la normal...poate si 1-2 saptamani de frecat orasul...la mine a fost si dupa 200km de urban...

Scoaterea bornei nu face nimic...reset ECU merita dar relativ putin...tot nu ajunge la realitate...

RESET= engine-adaptation-00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi are doar putin peste 70k, se pare ca ceva pb sunt si la sonda mea.

De cand a venit caldura masina e lesinata rau...cel putin 10 cai in minus de la aer cald si inca vreo 5 de la clima pornita, acceleratii intarziate si demaraj greu in a 2-a, lipsa cuplu, ( asta cu sofer doar ! ) sunt semne ca sunt nereguli. Fata de acum 2 saptamani cand a fost mai frig afara diferenta este enorma si nu e normal fie si la un aspirat. ( astfel de diferente nu se simt identic la carburatie )

Spre comparatie un 1,5 dci de dacie nu simte deloc pe vremea asta anormal de calda lipsa de putere chiar cu clima pornita.

La ultima verificare cu interfata de ecu gpl am vizualizat faptul ca sonda lucreaza ok intre 0-900-0 la relanti. Acum dupa ce am mai citit prin topic o sa verific de cate ori face flotarea/min sa vad cum sta cu sfanta lene.

Chiar si asa nu stiu daca lipsa acuta de putere i se datoreaza in totalitate dar e sigur ca s-a amplificat in ultimul an.

Orice sfat e binevenit.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de motor ai?e posibil ca acel 1.5 dci sa aiba intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea citi cu vag-com valorile masurate in volti pentru ambele sonde lambda? As vrea sa verific functionarea corecta a celor 2 sonde si nu stiu cum sa fac asta exact...am tot trecut prin Engine- Measuring Blocks si am luat la rand pe acolo dar am gasit decat niste procente referitoare la lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!