Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

,,Da, sa o cureti data jos e altceva" : asa este......dar ce ai rezolvat? In secunda 2 dupa ce va fi infiletata in galerie si vei porni motorul va fi exact cum a fost inainte .....pierdere de timp si bani aruncati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla si minuni.Personal am vazut pe tester eroare de sonda 2 ,la stergere aparea iar.A fost data jos si curatata la spray de clapeta. A disparut apoi eroarea si se merge cu vechea sonda de 5-6 luni.Toti fabricantii dau ca interval de schimbare a sondelor circa 150.000-160.000km,deci dupa numarul asta de km te astepti sa pice oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam de 1 luna se aprinde martorul CHECK. Cateodata se mai stinge dar in cateva zile iar se aprinde. Am pus testerul pe masina, sonda lambda ii problema. Problema a aparut cam acuma 2 ani (iarna) de atunci s-a mai aprins de 2-3 ori asa ca am decis sa nu o schimb.

Masina nu prezinta nici o simptoma decat probabil consumul ridicat, nici asta nu pot sa zic exact ca nu am BC. Intrebarea mea este, ar trebui sa am si alte simptome la masina daca aceasta sonda lambda este defecta?

De ce se tot stinge si se aprinde odata la cateva zile? Ii posibil ca defectul sa fie la ceva fire de la sonda? Benzina pun de cand am masina din acelasi loc de la aceasi pompa (OMV).

Astept ceva pareri si multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Singura varianta mai ieftina e sa iei sonda universala Bosch sau Ntk si sa pui mufa de la aia veche...

Varianta SI mai ieftina: sonda universala Denso.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor.

Am si eu o interbare : stie cineva cu cat influenteaza (creste) consumul o sonda lambda 1 defecta ?

Intreb asta deoarece eu am aceasta sonda defecta si tocmai am calculat (sa nu radeti - e de plans) un consum de 14.4%.

Ceva sfaturi / idei / pareri sunt binevenite.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre de ex eu cand aveam sonda arsa , imi lua cu 1.5 aproape 2 litri in plus.. apoi de cand s-a schimbat a revenit la normal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut am si eu un golf 4 1.4 benzina si mi s-a aprins martorul legat de noxe in bord am facut o scanare cu vagcomul:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 35-00 - -

va rog daca poate cineva sa mi explice de unde e fiecare si care ar fi rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Egr blocat pe inchis, desfacere, curatare

2. Masina pornita cu cheie fara cip sau nu a recunoscut cip-ul din cheie, verifica lipeste contactul daca e imperfect

3. Sonda lambda 2, citeste valori aiurea probabil din cauza EGR.

Fa ce am scris mai sus apoi rescaneaza si da-ne de veste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la service si a dat jos EGR-ul , a inceput sa-l curate si mi-a zis ca nu mai am ce face cu el pentru ca nu mai face vacum sau ceva de genu si ca trebuie altul.

pe langa EGR mi-a rescanat computerul si a zis ca trebuie schimbate ambele sonde lambda .

toata distractia 1300 RON

am si eu o intrebare daca nu le schimb afecteaza cu ceva masina in afara ca polueaza un pic mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba egr ul mai inta si dupa aia vezi de sonde...

Manopera e diferita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor ! Nu de mult am facut ITP(masina din semnatura) si nu mi-au iesit gazele,cica is ca la o masina din 90 . Aveam si o usoara oscilatie la motor la relanti care sa remediat dupa schimbarea bujiilor. Mentionez ca motorul merge normal, nu am nici o eroare pe modulul motor,consum in jur de 10% urban,folosesc benzina 95. Tipul de la ITP a zis ca e sonda lambda . Cum as putea sa verific sonda cu vag-comul? Sau sa fi fost problema doar din bujii? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei sonda.... deși e posibil, dar primul lucru la care trebuie sa iti zboare minte este : catalizatorul... Dacă e dus poți sa iti pui tu și 30 sonde noi ca tot aia e ;))

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti

Cine ma ajuta si pe mine cu mica problema

Am o sonda lambda 030 906 265 AD (cod bosch 0 258 003 542/543) pe maisna . Etka imi spune ca sonda originala ar trebui sa fie 021 906 630 AC . Intrebarea mea este daca este in regula si sonda pe care o am pe masina / nu . Cod motor AEX 1.4 60CP. Oricum nu functioneaza si vreau sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul pe care îl ai tu este din categoria celor noi. sonda lambda cu codul original nu ai sa găsești pt ca s. a schimbat de ceva ani sistemul de notare. orice o sa iti dea, pt motorul tău, va fi ok! Numai sa nu fie ea cu probleme din fabrica, ca a mea ca am returnat-o și am luat alta.

s1 running cm10 jellybean

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune-i orice sonda cu 4 fire,"narrow band" . numai sa se potriveasca la mufa electrica si la filet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ziceti de aceasta eroare :19667 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P3211 - 35-00 - Heater Return Coupling

am curatat mufa dar reapare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca m-ai intrebat pe mine, are 156000

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe tine te-am intrebat. La rulajul asta e foarte posibil sa fie sonda lambda 1 moarta. Pana si fabrica o garanteaza pana la 150.000 de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!