Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

gr 32 e cu sonda 1 nu 2

Ai circuitul de incalzire dus pe sonda2...

Curata si EGR-ul dar intereseaza-te cum se face mai intii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am o skoda octavia tour 2002 1,6 SR si dupa o testare imi apar urmatoarele erori

17702

17526

16524

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17526/P1118/004376

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16524/P0140/000320

Chiar e greu sa citesti citeva posturi mai sus sa nu zic topicul ??????????

Sau sa folosesti search-ul ?

Sonda 2 dusa...

Si se pling unii ca nu sint ajutati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal tuturor

am si eu o skoda octavia tour 2002 motor 1,6 SR si imi apar urmatoarele erori

17702-map controlled engine cooling thermostat (f265) short

P1294-35-10 ---- INTERMITTENT

17526-Oxygen (lambda) sensor heating ; B1 S2 : Open Circuit

P1118-35-10--

16524-Oxygen (lambda) sensor B1 S2: No Activity

P0140-35-10-----INTERMITTENT

Am verificat continuitatea firelor si este ok din pacate.

Ajutati ma va rog ca sunt satul de " schimbatorii de piese noi " cum spunea cineva mai sus

@ moog multam

Chiar am citit tot dar vroiam un rasp mai exact la erorile mele

Din pacate la concluzia asta am ajuns si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vezi si mufa la termostat...cred ca ai unul actionat electric ca si mine...il gasesi in blocul termostatic...vezi mufa fire etc...

Poate scapi ieftin...

La sonda 2 e clara...circuitul de inclazire dus...mai poti circula asa pina stringi bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor.

am revenit cu rezultatele schimbarii sondei lambda 1: s-a dus cu eroare care tot aparea pe diagnoza de la ea, a tb sa recurat egr-u pt ca dinainte sa schimb sonda imi tot dadea eroare "system overflow", s-a rezolvat si cu pb asta dupa ce l-am curatat;consumul s-a mai micsorat, nu exagerat de mult dar se pastreaza la 8.5-9.2 mers normal, oras, in functie de trafic, in conditiile in care nu prea scadea niciodata sub 9.5; singura chestie care inca mai "apare" desi cateva zile dupa ce am schimbat sonda nu s-a mai intamplat, daca am gemul deschis la turatii peste 3000 se simte miros de benzina. inca nu am schimbat racordul flexibil de la evacuare, sper sa fie din ala, orice alta recomandare sau posibila cauza e binevenita.

multumesc inca o data pt recomandarea de schimbare sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O completare cu privire la sonda. Credeam ca sonda nu intra in functiune decat dupa 90 de grade dar este fals. Cu ea deconectata "hopurile" au disparut in proportie de 70%. Sonda mea este defecta dar era conectata si masina mergea in hopuri mereu si cu motorul rece si cu el cald. Sonda lambda la motorul akl cel putin are rol mereu de la pornire incepand...

Modificat de SOLAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda e un senzor, ca orice alt senzor care masoara temperatura apei, presiunea, rotatiile motorului.. etc

furnizeaza informatii ECU-ului atata timp cat motorul e pornit, iar ECU actioneaza in consecinta :)

eu de exemplu am incalzirea in S2 dusa, dar consumul si mersul motorului e acelasi

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar ca orice senzor...primele sonde incepeau sa lucreze destul de tirziu...de aceea au aparut cele cu circuit de incalzire cu 4-5-6 fire...

Astea din urma incep sa lucreze destul de repede...in circa 30-60s dupa pornire...

Sonda 2 nu "da consumul" ...aia e cu noxele/catalizatorul etc...sonda 1 e capul rautatilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AlexGolf4:

Pentru codul acesta

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

ai mari şanse ca sonda să nu fie dusă, ci undeva un fir întrerupt. Eu am avut ghinionul săptămâna trecută să se desfacă clema în care era prins firul de la sondă, să mi-l prindă la ventilator şi să mi-l taie. S-a rezolvat printr-o cositorire adecvată şi tub termoizolant pe fiecare fir în parte, plus 3 rânduri de tub termoizolant pe toată porţiunea afectată. Merge ca AS acum.

Deci, verifică circuitul.

Later edit: plus de asta, din pricina faptului că amestecul nu se face cum ar trebui, poate să-ţi arate şi sonda 2 ca fiind buşită. :) tot din experienţă o zic din păcate.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul la sonda 2 nu trece prin fata ventilatoarelor.. ci numai sonda1

incalzirea din sonda e o mica rezistenta care se incalzeste ca sonda sa citeasca corect

in timp aia se intrerupe.. asta e.. e vechimea.. si nu prea ai ce-i face

P.S. si la mine e dusa.. deocamdata nu am fondurile pentru ea.. dar oricum o voi schimba inainte sa vina frigul, e cam 350 lei bosch

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah scuzele mele, numai acum am văzut că e B1 S2. Am citit din greşeală B1 S1. Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Am si eu o intrebare oare merita 150 lei o sonda second cu proba bineinteles pt ca nu dispun de toti banii momentan pt una noua. Este vorba de s1 cu 5 fire

Modificat de aditza nam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cu proba ,fara doar si poate !

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU! chiar si cu proba poti lua una imbatrinata...nu te sfatui...

La dezmembrari merita ce e fier, plastic ... Electronica noua...si de firma...nu noname...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

exista vreun aditiv pentru curatare sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da unde sa pui nene aditivul ?in evacuare ;)) nu vreau sa fiu rau ,dar inainte de astfel de intrebari mai cititi un pic si pe goagle una alta,ca de altfel toti sunteti mari doctori ! no ofence :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ carmina -> eu am gasit asta pe google: http://www.motecx.ro/de-ce-motecx/74-in-romania-este-mult-praf-pe-drumuri-si-in-aer-imi-afecteaza-motorul-cum-ma-ajuta-motecx

vroiam sa stiu daca a mai incercat cineva. Motivul e evident: sonda lambda e foarte scumpa si daca se poate curata sau inlocui cu una de logan semnificativ mai ieftina, nu vad de ce nu am incerca.

@ mr VW -> da, la Iasi se poate turna in evacuare impreuna cu niste tuica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Praful de care zic aia e cel mult in ochi... Reziduurile petroliere sint mult mai periculoase..

Singura varianta mai ieftina e sa iei sonda universala Bosch sau Ntk si sa pui mufa de la aia veche...

Cam greu sa ajunga un solvent la sonde...ai sute de grd pe acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiti cuminti cu prafuri din acestea minune ca va curata motorul de tot.

Daca o sonda e cu pbme se va schimba si gata. Asa nu vei avea dureri de cap si vei stii ca totul e in parametrii.

Altfel te joci cu focul si risti alte efecte secundare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca curatarea sondei lambda se face dupa demontarea ei, ce poti pierde daca ea este dusa oricum? Nu pierzi nimic, dar daca functioneaza curatarea ai castigat ceva bani. Eu ce am citit pe google este ca se poate scufunda in acid azotic care nu o ataca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.motecx.com/

adresa, contact, telefon etc ? ...

la teste e pauza...

Prezentari certificate etc iar pauza...

La parteneri vreo 2 distribuitori italieni...

Sint citeva semne de intrebare...

Nu m-as hazarda in a da bani pe prostii...mai ales pe motorul meu...

Vb lui Ebi daca o dai jos si o cureti e altceva...

Poti lua faimosul Motecx si lesi sonda o zi in zeama respectiva...daca nu se topeste :) e bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa o cureti data jos e altceva, insa sa bagi aditivul minune in motor cu gandul ca-ti curata sonda e cu totul altceva.

Oricum, vorba lui Moog, prea putine informatii,, detalii despre teste, pareri smdp.

Eu unul nu as folosi asa ceva.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!