Jump to content

VW SHARAN


Crepuscul

Postare recomandată

Desi nu am o familie numeroasa , sunt fericitul posesor al unui superb autoturism Volkswagen SHARAN care are urmatoarele caracteristici di dotari :

- motorizare 1.9 TDI , Diesel , 116 CP , consum mediu 6,2 -7,8 l / 100 km ;

- 6 trepte de viteza - cutie manuala ;

- anvelope pe 16' ( momentan pe jante de tabla , in curand o voi incalta cu jante aliaj ) ;

- volan multireglabil ;

- bord cu 6 cadrane ;

- computer de bord ;

- afisaj bord rosu-bleu cu un contrast foarte bun intre culori ;

- pilot automat ( tempomat ) ;

- radio-CD cu navigatie si magazie pentru 6 CD-uri ;

- comenzile CD-player-ului si ale tempomatului pe volan ;

- iluminare planseu pedalier ;

- geamuri si oglinzi retrovizoare full-electric ;

- centuri de siguranta pentru toate cele 7 locuri ;

- ABS , ESP ;

- dublu climatronic ;

- 4 airbag-uri ;

- sirocou ce porneste singur cand in exterior se sesizeaza o temperatura de sub 15 grade Celsus ;

- 2 scaune pentru copii cu sisteme de siguranta ;

- dublu parctronic ( parcare asistata fata si spate ) ;

Eventualii posesori si fanii unui asemenea autovehicul sunt invitati sa posteze si alte caracteristici sau opinii despre VW SHARAN .

Eu cred ca merita efortul !....

Link către comentariu
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • remier

    8

  • motorand

    7

  • Crepuscul

    6

  • speedo

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca ai o masina bine dotata, si cu motorul care i se potriveste...

Ai uitat sa adaugi anul de fabricatie, rulajul si modul de achizitie (nou sau SH). Inclin sa cred ca SH pentru ca un Sharan nou are un pret nu tocmai la indemana...

Asteptam si alte detalii.

Later edit. Rog un moderator sa mute topicul la "masina mea" unde ii este locul.

Link către comentariu

Nu cred ca e putin cunoscut ;)

Felicitari ! Mai ai putin si cred ca vrei sa stringi pe toata lumea in brate :o

Pe linga cele de mai sus, pune si niste poze.

Felicitari pentru masina !

Link către comentariu

Intr-adevar , am omis cateva detalii : fabricata in luna a 11-a 2002 , prima inmatriculare in luna a 3-a 2003 , am cumparat-o personal din Germania ( o adevarata aventura :vaidecapulmeu: ) , second-hand , cu rulaj de 124.000 km , dar vreau sa spun ca sunt extrem de multumit de achizitia facuta cu doar 11.300 euro ; m-a mai costat in tara vama si procedurile de inmatriculare circa 2.000 euro .

Initial doream sa-mi iau un Sharan nou din tara prin leasing , dar o functionara de la reprezentanta VW-Audi - care s-a dovedit a fi foarte realista - mi-a expus motivele pentru care ea personal nu si-ar cumpara o masina noua din tara , indiferent de prestigiul marcii , aici facand referiri majore la garantii si la modul de asamblare a acestor masini cand este vorba de Romania . Tot aceasta doamna mi-a relatat faptul ca in Germania concernul VW-Audi acorda garantie la tabla 12 ani de zile si la vopsea 5 ani de zile , pe cand acelasi concern cu reprezentanta in Romania acorda o garantie injumatatita atat la tabla cat si la vopsea .

Cat despre fotografii ale masinii , promit ca in cel mai scurt timp voi posta cateva , dar numai ca momentan imi lipseste timpul : fiind in concediu de odihna s-au aglomerat la serviciu multe lucrari pe care sunt nevoit sa le rezolv si in timpul liber .

Multumesc pentru felicitari ! :(

Pe curand .

Link către comentariu

Nice ride - vezi ca la sirocol ar trebui sa poti si din meniu sa-l poti programa, si poti sa verifici daca nu ai si telecomanda la el, sa-l pornesti cand vrei.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salut,

In primul rand sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea!

Impartasesc opinii similare despre Sharan,am si eu unul si sunt EXTRAORDINAR de satisfacut de acest model!

Cu cativa ani in urma,la un drive test ,nu am inteles pe moment de ce este atat de scump,si nu mi-am permis unul nou,am plecat busumflat,dar ulterior mi-am luat un SH din Germania.

In exploatarea sa ulterioara,am fost placut impresionat de structura sa,de fiabilitate si,mai ales de detalii .

Parerea mea este ca daca un Sharan este exploatat de catre o familie sau o varianta similara,isi arata toate calitatile.

Depinde de temperamentul soferului,asa ca daca esti coleric sau vrei extra adrenalina ,te dai jos si te urci in Audi sau BMW.

Daca intelegi ca porti responsabilitatea celorlalti 6 pasageri,Sharanul are de toate:robustete,suplete,anduranta si confort,dar mai putin sport!

S-o stapanesti sanatos!

Mihai

Link către comentariu
dar mai putin sport!

Cred ca daca al tau arata ca in poza de la avatar arata destul de sport parerea mea:)) si nu cred eu ca e asa de puturos... oricum foarte tari dotariile de pe aceste masini...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Da,ala din poza este al meu,dar acum m-am hotarat sa-l vand,deoarece am facut un mare efort si mi-am luat altul din 2006.

Oricum,sincer sa fiu,ala nou nu mai este asa ochios ca cel din avatar!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pt maricim si crepuscul :mai aveti sharanelele baieti ?ca v-as mai intreba cate ceva despre intretinerea masinii. Ce jante ti-ai luat pana la urma crepuscul?

Modificat de speedo
Link către comentariu
Da,ala din poza este al meu,dar acum m-am hotarat sa-l vand,deoarece am facut un mare efort si mi-am luat altul din 2006.

Oricum,sincer sa fiu,ala nou nu mai este asa ochios ca cel din avatar!

Ala din avatar e ochios din cauza pragurilor si bullbar-ului. Praguri mi-as pune si eu ,stii cumva cat costa si unde gasesc? Bullbar-ul risc sa-l f** de borduri si-asa e joasa masina.

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si fara pic de dureri din cap, din partea ei/lui(depinde cum l-ai denumit).Asteptam poze cu ea.

Off-topic - in ceea ce priveste garantia acordata de vw-audi la tabla si vopsea pentru masinile din RO este oarecum normal.Eu sunt nevoit sa spal masina la 2 maxim pe vremea asta si la 4-6 zile vara.Pai praful, sarea, apa, nisipul, pamantul de pe superbele noastre drumuri corodeaza tabla si minimizeaza viata vopselii de pe masina foarte mult.Nu e vina nemtilor ca nu avem strazi, autostrazi si orase curate.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

si eu am sharan din 2002, dar cred ca moderatorii ar trebui sa o treaca la loc de cinste langa golf-uri si passaturi(touran-ul e trecut dar sharanul nu) si sincer am vazut mai multe sharanuri decat touran..... in concluzie nu cred ca mi-as mai dori o altfel de masina sa am.

Link către comentariu

O masina deosebit de puternica si foarte rezistenta.Parca e facuta ca sa fie tank nu masina.Am unul din 2003 si acum 5 zile am mai luat unul din 2004 de 130 de cai.Cred ca este una din cele mai rezistente si fiabile masini.S-o stapanesti sanatos

Link către comentariu

Eu nu pot sa zic acelasi lucru despre ea. In 3 ani am schimbat 3 capete de planetara, bobina de inductie, ansamblu geam electric stanga-fata. Actualul proprietar a fost nevoit sa schimbe si el inca odata bobina de inductie si o planetara. Asa masina n-am mai vazut. O planetara pe an si o bobina de inductie la 2 ani (1 an = 20kkm). Aerul conditionat abia dupa 15 min baga frig, desi freonul l-am schimbat. Masina e deosebit de confortabila, super-spatioasa, extraordinar de polivalenta, dar, sa ma exprim mai plastic, cam cacacioase. E adevarat, modelul meu era din `98. Sau poate ca am prins un rebut din fabrica. Sau poate am eu pretentii prea mari. O fi fost baut robotzelul care a asamblat masina mea.

zici ca "deosebit de puternica". La ce te referi, la motorizari? Sunt aceleasi care se regasesc si pe golf si in general pe toate modelele vag.

Link către comentariu

Ai pus si tu acum mana pe MHL-ul ala si deja iti "miros urat" motorizarile sub 150CP??!

:)

Link către comentariu
  • Administrator

S-o stapanesti sanatos si fara probleme ! Imi place tare mult acest model . Acum un an am cautat si eu in DE una , dar n-am gasit ceva care sa-mi " convina " . Ca masina de familie e compromisul ideal .

Parerea mea .

Link către comentariu
Ai pus si tu acum mana pe MHL-ul ala si deja iti "miros urat" motorizarile sub 150CP??!

:)

ma refeream la faptul ca motorizarile nu sunt nici mai bune, nici mai rele, decat pe restul gamei VAG.

Link către comentariu

Eu singurele probleme mai de mentionat au fost intermediarul de la planetara de pe dreapta cea lunga si tripodele.Astea sunt lucruri care cad cel mai repede la el.Oricum eu sunt super multumit de el

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

eu am gasit bullbar la un magazin de tuning...10 mil. vechi aprox era, si setul complet 18 mil parca...cam mult dupa mine ...si eu as vrea pe viitor, dar sper sa gasesc o firma ce lucreaza balustrade de inox..si sigur iesi mai ieftin...daca gasesti ma anunti si pe mine,,bafta

Link către comentariu

Mai e o firma din Bacau care face asa ceva si are chiar matrite pentru VW Sharan.ei le si monteaza.Ca asa daca te duci la o firma care lucreaza cu inox e mai dificil ca trebuie sa-ti faca si sistemul de prindere pe masina ,si nu iese chiar foarte bine.Cine vrea numarul de telefon sa-mi trimita PM.

Link către comentariu
  • 9 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!