Jump to content

Montare BC Maxidot


stofarius
 Share

Postare recomandată

Scrierea dump-ului cu VAG K CAN Commander se poate face cu clusterul pe masina? Dupa stiu ca trebuie din nou adaptat si la fel cheile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, via obd. Da, se face adaptarea, scriere cipuri chei, km, codare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am pus cluster nou, cel pe care l-am scos in cazul in care se monteaza la loc se repeta toate operatiunile ( adaptare, chei) sau nu mai este necesar? Si un cluster de diesel se poate rescrie pt benzinar, montat pe masina?

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se monteaza pe aceeasi masina nu este nevoie de nici o adaptare/codare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Ovidiu1967 said:

Dupa ce am pus cluster nou, cel pe care l-am scos in cazul in care se monteaza la loc se repeta toate operatiunile ( adaptare, chei) sau nu mai este necesar? Si un cluster de diesel se poate rescrie pt benzinar, montat pe masina?

Daca ai pus altul pe B5.5... trebuie iar rescrise cipurile la chei, daca le-ai facut scriere la montaj

Pt a nu scrie nimic...doar km suplimentari...trebuie clonate ceasurile, nu adaptate. 

Da, se poate transforma din disel in benzina,  se modifica eeprom, se inlocuiesc foliile, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Este corectă schema asta de conectare între mufe pentru lucrul pe masa la cluster ?

odb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Are cineva un dump pentru Passat benzina maxidot B5.5 1.8T 20V 150cp AWT? Multumesc anticipat.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce part number are clusterul, de fabrica? Este vw 501 sau 503?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clusterul de acum:

Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 849 
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04  
   Coding: 23105
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E5C1D71F7F949D36875-50E6
   WVWZZZ3BZ2P301376     VWZ7Z0A4620614

 

Clusterul vechi:

Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 927 
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V06  
   Coding: 05115
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E2CBCC036EBAEA0E627-5000
   WVWZZZ3BZ2P301376     VWZ7Z0A4620614

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut, am un Passat b5, 1.9 tdi 85kw cod motor ATJ, din 2000, de ceva vreme am probleme cu display-ul din bord, este pe duca, doresc sa schimb cluserul cu unu de b5.5 cu Maxidot, pun cateva foto cu ce am in prezent pe masina, zilele urmatoare am intentia sa merg la un centru de dezmembrari sa cumpar un cluser si nu prea stiu ce sa cumpar, am rugamintea sa ma ajutati cu ceva idei. Multumesc. 

IMG_20241020_133200.jpg

IMG_20241020_135852.jpg

Modificat de 99gyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice cluster de B5.5 se poate adapta la masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare comunitate!


Recent, un prieten de-al meu a decis să-și înlocuiască ceasurile de bord la un Passat B5.5 berlină, din cauza unui defect la ecranul LCD. A cumpărat un bord second-hand și l-a montat manual, dar după montaj i-a apărut un martor aprins în bord, așa cum se vede aici:
Martor: https://prnt.sc/31OFMlM8jcpp


În plus, apare și eroarea P1654. Din ce-am văzut pe VCDS. Menționez că poza de mai jos nu este făcută de mine, dar codul este identic și poza e relevantă pentru context:
Eroare: https://prnt.sc/j4f4IegTJC4J

După ce m-am documentat, se pare că problema provine de la înlocuirea bordului – cel mai probabil din cauza nepotrivirii imobilizatorului sau a altor diferențe electronice.


A mai trecut cineva printr-o situație similară? Se poate rezolva cu VCDS prin adaptare, sau e nevoie de recodare completă? Din câte am citit, s-ar putea să fie necesară modificarea memoriei EEPROM – dar nu am sculele necesare pentru asta.


Toate cele bune! 👋

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se reinvata cheile in ceasuri si ceasurile se imperecheaza cu ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/19/2025 at 9:04 PM, Motelle said:

Salutare comunitate!


Recent, un prieten de-al meu a decis să-și înlocuiască ceasurile de bord la un Passat B5.5 berlină, din cauza unui defect la ecranul LCD. A cumpărat un bord second-hand și l-a montat manual, dar după montaj i-a apărut un martor aprins în bord, așa cum se vede aici:
Martor: https://prnt.sc/31OFMlM8jcpp


În plus, apare și eroarea P1654. Din ce-am văzut pe VCDS. Menționez că poza de mai jos nu este făcută de mine, dar codul este identic și poza e relevantă pentru context:
Eroare: https://prnt.sc/j4f4IegTJC4J

După ce m-am documentat, se pare că problema provine de la înlocuirea bordului – cel mai probabil din cauza nepotrivirii imobilizatorului sau a altor diferențe electronice.


A mai trecut cineva printr-o situație similară? Se poate rezolva cu VCDS prin adaptare, sau e nevoie de recodare completă? Din câte am citit, s-ar putea să fie necesară modificarea memoriei EEPROM – dar nu am sculele necesare pentru asta.


Toate cele bune! 👋

Motorul porneste si ramane pornit, sau se opreste dupa o secunda?

Daca ramane pornit, are immo off facut la ecu motor. Daca se opreste, asa cum este normal, atunci e ok.

 

Procedura de adaptare si scriere cipuri chei, o găsești pe forum (impreuna cu sculele care iti trebuie) si aici https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!