Jump to content

test vag-com


dorobantun
 Share

Postare recomandată

Primul fisier (CSV-ul) e logul in formatul original, iar XLS-ul este

si cu graficul desenat din valoarea ceruta de ECU pentru presiune si

valoarea data de turbina.

la 3200 rpm mi-a intrat in limp mode ...tipului care a efectuat testul i sa parut ca valorile cerute de ecu sunt mai mari decat cele normale ...sau ceva de genul ..ma intrebat daca nu cumva am cip tuning..nu cunosc nu a fost masina mea...

am obs ceva destul de ciudat :cu ea blana in a 3 imi tragea ceva mai incet decat daca as fi turato eu pentru o *** (eram 4 in masina la test)

astept pareri de la cunoscatori (p.s e al 2 -lea limp mode )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era mai indicat sa postezi in sectiunea de motoare TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit acum ceva info pe un alt topic (sa ma scuze domnul admin :D ) dar as vrea sa isi dea cineva totusi cu parerea

mai jos este si cel de-al 2-lea fisier

(sa-mi fie cu iertare ..promit ca atunci cand am sa mai postez am sa ma uit bine unde tre postat si daca sa mai comentat ac subiect)

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce se vede, ai probleme la turbo, mai exact, la geometrie. In prima faza s-a depasit cu muuult valoarea de presiune din turbo, fata de cea ceruta de ECU, dupa care, ECU a "scos" din functiune turbo.

In principiu trebuie sa cureti turbo.

Cat despre valorile cerute de ECU, sunt cam mari, suspectez o remapare deja facuta pe masina - nu este un lucru rau daca a fost facuta cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu subscriu la ideea lui sebica79,dar dupa verificarea tijei care actioneaza mecanismul geometriei variabile ca sa nu agate,(pui un furtun de vacuum pe actuatorul tijei si tragi cu o pompa de vacuum,eu simt mai bine daca trag cu "pompa din piept"),daca nu agata dupa mai multe incercari succesive nu te apuca sa desfaci turbina din prima,n-ar strica sa verifici intregul sistem care iti genereaza vacuum pt actuator(furtune,t-uri,valva n75,valva pt clapeta de aer,valva unisens),pt ca dupa ce am studiat al doilea fisier,eu as putea suspecta si comanda turbinei;daca te uiti in fisier ai sa observi ca la un moment dat ecu cere o valoare de presiune,iar turbina se duce mult peste acea valoare(inca n-a ajuns la pragul maxim unde s-a plafonat,ca sa poti spune ca s-a agatat la deschis maxim)si continua sa urce tot cu mult peste cerintele ecu-ului;asta denota ca s-ar putea sa ai scapari intermitente de vacuum sau ca valva n 75 agata (sau nu reactioneaza eficient)...deci spor la treaba...ceea ce am scris aici e o parere pur personala(poate iti va fi de folos),eu asa as face daca ar fi masina la mine,nu vreau sa intru in polemici cu nimeni si nici sa fac pe desteptu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi furtun spart ar da mai putina presiune deci numai multa, valve n75 iar nu am vazut sa lucreze intermitent, iar daca erau defecte luau limpmode pe negative deviation deci problema pare cam 80% geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur exista o remapare , nu am vazut ECU sa ceara 2200 de la turbina in varianta stock (cel putin nu la 1.9 TDI)

Pe de alta parte limp mode-ul nu are nici o legatura cu asta, in mod sigur agata turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate, la 130 cp cere cam 2260 , in cazul de fata insa e clar ca nu e cazul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc :D am citit reply-urile cu intarziere (treba pana peste cap) acum imi trebuie ceva fonduri (din cate am inteles cam 150 eu) ...care defel vin o sg data pe luna( daca nu se baga batranu :( )

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate, la 130 cp cere cam 2260 , in cazul de fata insa e clar ca nu e cazul...

La mine (AVF, 130CP), intr-un log pe gr. 11, am vazut ca in viteza a treia, WOT, in plaja de la 2300 la 3800, ECU a cerut in mod constant 2346 mbar. Primul spike de presiune, dupa WOT, generat de turbina pana ECU sa intervina si sa inchida vanele, a fost de 2500 mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era sa uit... am fost ieri la schimb de ulei si filtre (ce avea filtrul de aer in el dupa 8000 km good!!!! deci ..bucuresteni schimbati filtrele de aer mai des, la 5 mii mi-a sugerat omu pt ca ,mai ales vara este f mult praf in bucale..uleiul mi-a spus ca merge la 15 mii dar cine dreaq il asculta pe ala mai bine la 10-12 mii parerea mea ) i-am povestit de problema mea cu turbina si mi-a spus ca seful lui avea ac. problema ..sa dus la audi i-au schimbat un senzor si gata totul a fost perfect ..a zis ca daca senzorul citeste prost....si valorile date tot anapoda sunt..eu am sa ascult de sugestiile voastre si am sa ma duc la cineva care stie sa refaca geometrie si ce ati mai spus voi (am inteles ca domnul cipos de pe acest forum s-ar ocupa de asa ceva deci ..cred ca am sa apelez la el ..cand vin fondurile bineinteles) iar dc tot nu o sa mearga am sa tin cont si de parerea tipului de la service-ul ala! salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am intalnit eu, cand se defecteaza MAP-ul (senzorul) valorile indicate sunt aberante atat in + cat si in - iar eroarea stocata e "control difference" nu "positive deviation" .

Poti incerca inlocuirea senzorului cu unul de proba dar nu da banii pe el degeaba ca te vedem pe aria anunturi cu un MAP de vanzare :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!