Jump to content

Scirocco 1.8 8V 1985 - turbo


faty
 Share

Postare recomandată

Salutare la toti forumistii..

Am cautat prin posturile mai vechi dar nu am gasit ceva concret legat de acest lucru.. As dori sa stiu ce posibilitati am sa maresc puterea masinii.. nu le am cu mecanica.. deci as avea nevoie de explicatii "ca la prosti". Injectia este mecanica la acest model.. as putea oare sa pun un compressor G60 pe el ? cat face unu si unde le gasesc.. ce alte posibilitati mai am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai simpla varianta este sa cumperi un motor G60 cu totul. te salta pe la 400-500eur... asta ma chinui eu sa fac acum si am deschis o groaza de topic-uri pe tema respectiva, dar mai multe informatii tot pe cont propriu le afli. daca nu esti multumit de puterea lui, ii schimbi tu compresorul, gasesti sa-i faci mai multe. ideea e sa ai de la ce porni, adica G60. e chinul de pe lume sa convertesti un motor aspirat, cum ai tu, cum am eu etc. si sa-i pui turbina sau compresor... asa ca mai bine si mai simplu (si dpdv tehnic, dar si legal) iti pui motorul G60 si te apuci de treaba.

sau daca te tine punga iti recomand un VR6 si o sa cam uiti de "tuning" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe injectie mecanica e foarte greu de pus turbo. trebuie modificate o groaza de lucruri, cel mai simplu e sa mergi pe varianta carburator :), sau daca nu, cum a zis si cristivw, g60 este alegerea perfecta deoarece este deja pregatit pentru boost.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe motorul actual nu are rost sa fac nimik ? cea mai buna solutie e schimbarea motorului cu totul ? daca fac totusi mutare asta.. cum stiu daca ceea ce cumpar este in stare cat de cat acceptabila.. adica sa nu cumpar un motor obosit.. sa-l folosesc pe post de bibelou..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca orice motor ti-ai lua, mai ales un G60, la 500euro e muci, asa ca mai pune pe langa pretul motorului inca cel putin 1000 euro pt refacerea lui. nu ai sa gasesti G60 in viata cu 500. cel mult il iei, si constati pe urma ca...

gandeste-te si la omologare. daca nu ai o pila serioasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne tot dam noi cu parerea aici. dar adevarul e ca "there is no free lunch"

vrei putere, fi pregatit sa investesti ceva bani... pe turbo o sa ai mult de lucru multi bani de investit si nu e sigur ca-ti iese treaba.

pe un motor SH tare 16v, g60, 1.8T, etc, stii ca inginerul VW si-a facut temele acasa si motorul ala o sa si tina.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!