Jump to content

Imposibil de scanat - Blocaj pe linia de comunicatie


Extreme
 Share

Postare recomandată

si am o interfata vagdiag. 1.1 ptr. vw,audi,seat si skoda. iso9141/2 ptr. vag. poate ma ajuta cineva,ca sa stiu macar despre ce e vorba (poate nu e compatilil cu masina) si de ceva sa stiu ce sa caut se fie ok. multumesc si stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • livio78

    8

  • Al Bundy

    4

  • Extreme

    4

  • furios

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

In Bucuresti te ajut eu. Tu de unde esti?

Ca nu ai nimic completat in profil.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc al bundy dar nu sint in tara. trebuie sa rezolv numai asa prin forum. ca am cumparat o interfata si nu reusesc sa o folosesc.(vagdiag. 1.1 ptr. vw,audi,seat si skoda. iso9141/2 ptr. vag) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,eu am o problema si mai mare....am schimbat recent motorul cu unul similar ( AQW ),si nici inainte si nici dupa nu imi comunica calculatorul masinii cu testerul...am incercat deja pe 7 testere.Stie cineva cum se poate rezolva ...am o eroare pe sonda lambda si dat fiind faptul ca nu o pot sterge din sistem masina cu motorul nou imi consuma ceva gen 15%.HELP !!!!!!!!!1 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutari.

Am bagat azi testerul 704.1 pe masina mea si cu contactul pus nu-mi recunoaste masina, numai daca o pornesc.

Am dat test la interfata si imi zice K1 -OK, iar la K2 - imi da SHORT TO GROUND.

Precizez ca am casetofon original iar pe la fire sau BC nu am umblat deloc. Este prima data cand mi se intampla asta.

Sa fie din interfata sau ceva scurt prin BC-ul meu ?

Stima :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga intre pinul 4 si 7 o rezistenta de 1k si daca aceasta se incalzeste nu e bine. Inseamna ca linia de diagnoza, k-line(pinul 7 )primeste +12v continuu. Incearca atat cu contact pus cat si cu cass pornit. In caz contrar e ok instalatia electrica a masinii.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am inteles. Pinul 4 si 7 de la mufa calculatorului de bord a masinii ?

Pinul 7 primeste 12 V continuu ?

Intr-un manual VAG-COM scrie asa:

It is perfectly normal to see a "short to ground" message in the process of running Output
Tests. The ECU identifies which output it is currently testing by sending a fault-code
number. On many ECU's the full text for this fault code includes "short to ground". Why?
Because one side of the actuator in question has 12V on it all the time and the ECU
completes the circuit (and turns the actuator on) by pulling the other side to ground.

Pai si cum sa remediez problema? Inca nu am verificat sigurantele, ma gandesc ca am pe acolo vreo problema.

Dar totusi era normal sa mi-o recunoasca doar cu contactul pus....

LATER EDIT:

Din ce am citit aici se pare ca este o problema din interfata, desi inainte cu 1 minut de a-mi verifica masina, a fost testata o Octavia si a mers doar cu contactul pus, fara probleme....

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 4 si 7 de la mufa masinii. Cu o reinstalare de vag com ai incercat? problema e cand vine, din alta sursa, 12v continuu pe k-line. Atunci se arde. Mi-e totusi la tine sa nu ai vreun fir intrerupt, daca zice short.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apucat sa modific postul dupa ce ai apucat tu sa postezi. Deci a fost verificata o Octavia inaintea masinii mele si a mers fara probleme doar cu contactul pus. Mai tarziu a pornit si masina respectiva pentru alte teste.

Ma gandesc ca as avea si eu o problema la masina si zic asta deoarece de vreo 2 zile numai am putere muzicala cand dau volumul la maxim al radio-casetofonului original de pe masina. Parca ar fi limitat volumul sa cante ceva mai incet decat ar trebui. Si stiu sigur ca se auzea mai tare. Acesta imi canta muzica de pe un stick USB conectat la un emitator FM legat la priza masinii.

Maine o sa probez si sigurantele, dar nu cred ca din cauza vreunei sigurante numai am eu putere muzicala si volum mai mic la radio. Si din toata discutia asta sa nu-mi recunoasca interfata, masina decat cu motorul pornit :icon_thumright:

IAR LATER EDIT:

Am gasit o documentatie interesanta aici.

Mersi @vicius_the_one ;) Cred ca s-a cam dus ceva pe la radio-ul meu, sau vre-un fir ceva pe la vreo boxa e intrerupt.

Maine verific.

Stima.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna, am achizitionat recent un passat cu motor awx, din 2001, si la diagnoza am observat ca nu comunica motorul cu interfata, masina functioneaza perfect, banuiesc ca este de la ic din moment ce motorul porneste, restul modulelor comunica perfect. va rog sa ma ajutati..deocamdata nu sunt atat de disperat sa vad parametri motorului dar pe viitor daca se defecteaza ceva ar fi bine sa pot vedea motorul. Mersi

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminstoleru

Salut!Verifica cele 2 mase una care vine pe caroserie si una care vine pe motor se poate sa nu fie legata una bine,dar poti accesa celelalte sisteme de pe masina transmisie,abs si airbag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modifica baud rate sau "bits per second" pana merge.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai probleme pe k-line

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru

Salutare. Am si eu o problema asemanatoare cu a userului Badrian. Am o interfata cu care la Passatul meu B5.5 pot sa vad toate modulele, insa la Bora sotiei nu pot sa intru pe modulul motor, insa pot accesa ABS, airbaguri, instrumente etc. Ceva idei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ai ECU Marelli care suporta un baud rate mai mic.Modifica baud rate la 9600 sau mai mic si fa scanare numai pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut...cum pot sa deschid un nou topic sau sa gasesc unu care ma intereseaza...

mai concret....am fost cu passat ul meu achizitionat curand 1,9 tdi , an 2002, 131 cp, la un tester si mi zice baiatul ca nu poate sa citeasca mai nimic ca e ceva in neregula cu masina.cica nu poate sa intre in sistem si ca treb sa bage seria manual si ca tot nu citeste nimic despre masina....ajutati ma va rog.....

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa... ai nimerit topicul.

Ti l-am mutat eu aici.

Eu zic sa incerci alt "baiat", ca poate e in neregula ceva cu el, nu cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact are interfata bulita,asa facea si a mea si am dat-o la reparat,acum merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate... poate nu.... trebuie incercat si cu alta interfata - eventual originala, ca daca e sa ai tu probleme pe K line - sa nu o arda.

in rest, se mai intalnesc si masini cu probleme - diverse - pe partea electrica si care nu se pot scana pana nu se remediaza problema - dar f.f. rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

probleme din cauzaschimbarii radio cd

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna ziua,am o problema legata de comunicarea CAN pe masina,respectiv in urma unor probleme electrice sa intrerupt comunicarea CAN si multe module de pe masina nu pot fi accesaten pentru diagnoza.

Intrebarea ar fi,linia CAN are alocata siguranta fuzibila? sau va trebui sa iau fiecare fir in parte la verificat.

De unde ma sfatuiti sa incep.Multumesc.

Ps.Apsolut totul pe masina este functional mai putin inchiderea din tenlecomanda care cred ca nu mai mergen din cauza ca am schimbat modulul comfort si trebuie reinvatata cheia....doar ca nu pot acesa modulul comfort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina ta, comunicatia nu se face pe can, ci pe K line.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,mersi frumos,idea e ca nu pot acesa modulul de la scaun....care are CAN si cel de comfort...mai departe nu ma interesat

Stiu ca ceasurile au CAN si climatronicul....si am banuit ca si modulul de comfort

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!