Jump to content

Actualizari la Codul Rutier


80-WILL
 Share

Postare recomandată

Am si eu o mica problema referitor la acel marcaj total retardat numit linie continua

Ca sa intru in parcarea din spatele blocului unde stau, trebuie sa:

a) trec linia continua

b) ocolesc 4 km

Sincer, mi se pare aberant. Intrebarea mea este, se suspenda permisul pentru depasirea liniei continue sau pentru incalcarea liniei continue?

Mai ceva. Daca e cineva care se princepe. Mi-a fost suspendat permisul 1 luna pentru depasirea liniei continue acum 1 an. Problema e in felul urmator:

Nu neg ca am procedat corect, dar masina pe care am depasit-o (ghinion, era radar mobil, politistul era singur in masina) circula cu 40 Km / H pe drum European (Arad-Oradea). Nu am facut contestatie, dar daca faceam care erau sansele mele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit un topic dedicat; daca considerati (moderatorii) ca am postat unde nu trebuie, va rog sa mutati postul.

Asadar, am vazut azi..live, cum nesimtirea examinatorilor la proba oras (traseu), pentru permisul de conducere, nu are limite.

Prietenul meu a trecut cu 26 din 26, in cursul zilei de ieri, proba teoretica pentru permis si era programat pentru azi la 9:00 - proba de condus prin oras.

Tot ieri seara, instructorul i-a transmis intr-un mod cat se poate de explicit ca daca nu da spaga, 90% nu o sa treaca. (150 EUR spaga)

Stiindu-se cat de cat ok cu "manevratul volanului", am zis ca nu are rost sa incurajeze spaga (mai ales ca este una destul de mare) si sa mearga pe propriile forte.

Deci, iata-ne la ora 9:00, in punctul de plecare la traseu; noi, vreo 3, ne-am urcat intr-o alta masina si am urmarit-o pe cea de scoala, la o distanta destul de apreciabila, mai mult din curiozitate sa vedem cum se descurca amicul nostru;

Lasand la o parte subiectivismul, toti cei care eram in masina, am zis ca nu are cum sa nu il treaca, el conducand destul de bine pentru un incepator, rezolvand cu brio problemele destul de frecvent intalnite in traseu, cum ar fi: plecarea de pe loc din panta, parcarea laterala si cu spatele, intoarcerea, acordarea de prioritate;

Concluzia: respins; Cauze:

1. Nu a acordat prioritate cand a stat la primul stop; Ce s-a intamplat..a lasat toate vehiculele sa treaca si apoi s-a incadrat super ok pe banda lui. Politistul a vazut altceva (in afara de lipsa spagii)...a vazut o Dacie care era la 5 min de intersectie si..vezi doamne i-a zis ca trebuia sa o astepte si pe aia, desi dupa masina de scoala, am trecut si noi si Dacia tot nu ajunsese in intersectie; :)

Iar cand i-a zis politistului ce prevede regulamentul de prioritate (daca prin actiunea lui l-a determinat pe celelalt sa franeze..desi Dacia aia era la o distanta considerabila), raspunsul politistului a venit imediat, direct din intelectul lui maxim dezvoltat: Lasa ba..ca nu faci tu regulamentul...

2. A mers prea aproape de masinile parcate pe o strada...tot gresit, era fine, frumos pe banda lui, fara sa se aproprie prea mult de masinile parcate...adica o prostie...

Drept urmare, ca sa intram in posesia carnetului, o sa dam spaga data viitoare!

Multumesc Politia Rutiera Slatina, Multumim Romania!

Daca imi spunea careva, nu il credeam, insa am vazut cu ochii mei (scuze de pleonasm) toata tarasenia!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Plangere la IGP, dovedit (eventual inregistrat cu telefonul sau ceva de genul asta - macar sa tremure la auzul dovezii "inregistrate"), martori, alti candidati picati la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu dudu, insa nu doreste altceva, decat sa isi i-a permisul; crezi ca daca face valuri, ceilalti care o sa vina sa examineze in locul lui nu o sa rupa tot, inclusiv pe amicul meu?

Plus ca esti incepator, iti dai seama ca se pot face stangacii...nu poti conduce perfect..esti la mana lor, cu alte cuvinte;

Apoi, spaga se da prin instructorul auto (care imi este prieten...iti dai seama ca nu il pot baga pe om aiurea).

Iar spaga se da deoarece se cere de catre politisti, nu ca insista lumea sa o dea.

Cu alte cuvinte..esti mancat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema referitor la acel marcaj total retardat numit linie continua

Ca sa intru in parcarea din spatele blocului unde stau, trebuie sa:

a) trec linia continua

b) ocolesc 4 km

Sincer, mi se pare aberant. Intrebarea mea este, se suspenda permisul pentru depasirea liniei continue sau pentru incalcarea liniei continue?

Mai ceva. Daca e cineva care se princepe. Mi-a fost suspendat permisul 1 luna pentru depasirea liniei continue acum 1 an. Problema e in felul urmator:

Nu neg ca am procedat corect, dar masina pe care am depasit-o (ghinion, era radar mobil, politistul era singur in masina) circula cu 40 Km / H pe drum European (Arad-Oradea). Nu am facut contestatie, dar daca faceam care erau sansele mele?

Daca treci linia continua si esti surprins de politie, filmat de radar/altcineva sau daca se produce un accident si din declaratii reiese ca ai trecut peste linia continua vei deveni pieton. Asta e cu liniile continue. Sunt puse acolo ca sa previna accidentele. Ai putea sa faci o cerere la edili sa planteze niste sensuri giratorii sau ceva modalitati de intoarcere pe traseul ala de 4 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca treci linia continua si esti surprins de politie, filmat de radar/altcineva sau daca se produce un accident si din declaratii reiese ca ai trecut peste linia continua vei deveni pieton. Asta e cu liniile continue. Sunt puse acolo ca sa previna accidentele. Ai putea sa faci o cerere la edili sa planteze niste sensuri giratorii sau ceva modalitati de intoarcere pe traseul ala de 4 km.

Eu nu sustin ca linia continua nu are utilitatea ei. Doar ca de foarte multe ori e pusa total aiurea. Nelamurirea mea era in legatura cu viteza politistului. Au obicei foarte ciudat cei cu radar mobil, in mod special pe drumuri EU, merg normal, iar atunci cand se apropie o masina de ei, incetinesc. Ideea e ca atunci cand el merge 70 km/h (nu e ilegal, e doar enervant), si mai ai nesansa sa vii lansat, tot depasesti viteza legala. Am vrut doar sa ma lamuresc eu, in rest, nu prea incalc regulile de circulatie, chiar daca unele nu au o baza logica.

Daca treci linia continua si esti surprins de politie, filmat de radar/altcineva sau daca se produce un accident si din declaratii reiese ca ai trecut peste linia continua vei deveni pieton. Asta e cu liniile continue. Sunt puse acolo ca sa previna accidentele. Ai putea sa faci o cerere la edili sa planteze niste sensuri giratorii sau ceva modalitati de intoarcere pe traseul ala de 4 km.

Apropo, in legatura cu cealalta sugestie, cu sensul giratoriu. Nu am pretentia sa se construiasca unul, e de ajuns si un indicator "Cu exceptia locatari" sau care e formularea corecta. Am prezentat problema, dar mi s-a spus ca pe ei nu ii intereseaza problema si nici ocolul pe care il fac. Asa ca . . . o solutie ar fi sa cumpar un tub de vopsea pulverizanta, fac frumos un sablon si o fac . . . intrerupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Acum in 2010 , dupa toate rectificarile facute de-a lungul timpului in - codul rutier - poti fi oprit de catre un echipaj de politie fara absolut nici un motiv ? Pur si simplu pentru a-ti fi verificate documentele si atat ? Imi cer scuze daca s-a mai discutat asta de curand .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic, politia te poate opri cand vrea si unde vrea, cu motiv real sau inventat, pentru control de rutina sau doar pentru simplul fapt ca i s-a parut ca esti sau conduci dubios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si in plus are voie sa iti cerceteze portbagaju', dupa alte nimicuri : :rolleyes: droguri, arme, bricege cu lama de 35-50 cm lungime, alte nimicuri d'astea.. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

E vreo reglementare in noul cod rutier referitoare la benzile de circulatie de pe partea dreapta care au aparut pe drumurile nationale "modernizate"? Nu sunt la fel de late ca si cele normale, sunt delimitate prin linie intrerupta (parca ar fi linie punctata). Ideea e ca: unii o folosesc pentru stationare, altii pentru depasire, altii se trag pe ea si circula doar pe acolo... deci e un pic haotica toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... insa nu doreste altceva, decat sa isi i-a permisul; ...

Cum a ramas cu prietenul tau, a luat permisul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: Tot am cautat dar nu am gasit ceva asemanator. Rog moderatorii, daca nu sunt in aria potrivita, sa stearga mesajul sau sa mute in aria corespunzatoare.

On: Deja incepe sa ma dispere circulatia in sensurile giratorii. La noi in Tg-Mures, si sunt foarte sigur ca nu numai, soferii cred ca habar nu au cum se procedeaza in sensurile giratorii. Intotdeauna primesc injuraturi, claxoane, "pumni" pentru ca nu semnalizez in sens giratoriu.

Daca cineva gaseste in Codul rutier legea exact va rog sa specificati in care articol.

Dupa cunostintele mele in sensurile giratorii se aplica urmatorele reguli (daca nu este asa VA ROG sa ma contraziceti (argumentat)):

- in general toate sensurile giratorii sunt cu 2 benzi (cu mici exceptii);

- daca intentionam sa parasim sensul giratoriu la prima iesire, atunci suntem obligati ca sa ne incadram pe banda 1(unu) de mers (cel de langa tortuar);

- daca intentionam sa parasim sensul giratoriu la a 2-a iesire sau n+1 (3,4 sau 5, s.a.m.d.) atunci ne incadram pe banda a 2-a de circulatie (cel de langa axul drumului);

- intrarea in sensul giratoriu NU se semnalizeaza nici dreapta - nici stanga! pentru ca avem o singura optiune _cel de a intra in "cercul vicios";

- in sensul giratoriu NU se semnalizeaza NICIODATA stanga, pentru ca se considera sensul giratoriu o linie dreapta (un drum drept), in care am tot dreptul sa ma invart pana cand ametesc ;) si cand doresc sa parasesc "acest drum" (sensul giratoriu) numai atunci o sa ma pregatesc de manevra de parasire/intentia de schimbare a sensului de mers;

- in sensul giratoriu se semnalizeaza numai parasirea "cercului vicios", adica se semnalizeaza numai dreapta!;

- * in sensul giratoriu cand m-am incadrat pe banda 1, si doresc sa parasesc la prima iesire, atunci voi parasi sensul giratoriu tot pe prima banda;

- * in sensul giratoriu cand m-am incadrat pe banda 2, si doresc sa parasesc la n+1 iesire, atunci parasesc sensul giratoriu pe banda a 2-a;

- ultimele doua, notate cu *; sunt important de respectat pentru ca in cazul in care parasim "intersectia" la n+1, atunci inseamna ca pentru noi este a 2-a iesire, dar pentru celalalt care intra in sensul giratoriu la pima iesire (pentru noi) si doreste sa iasa la a 2-a iesire (pentru noi) - dar pentru el devine numai prima iesire si astfel el poate linisitit sa isi continue durmul pe banda 1 (neblocand astfel circulatia, sau pe noi) si totodata sa parasim si noi sensul giratoriu la a 2-a (pentru el 1-a)

Injuraturile le primesc pentru ca NU semnalizez stanga, adica intentia da a lua la stanga, cand de fapt in sensul giratoriu nu o poti lua numai la dreapta, dar eu incadrandu-ma pe banda 2, deci implicit iesirea mea va fi la n+1. Totodata am observat ca multi care doresc sa mearga "inainte" (adica sa paraseasca intersectia la 1-a iesire) se incadreaza pe banda 2, si implicit blocand traficul (de fapt pentru care a si fost inventat si construit sensul giratoriu- pentru fluidizare domnilor).

Cu stima, si ... :)

PS: daca am dreptate, si pot si sa o argumentez cu o lege, un articol, atunci intentionez sa impart fly-ere ceva, sau sa ma duc la politie si sa pornesc un program de informare.

Modificat de Manoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la scoala de soferi am invatat ca se semnalizeaza si in sensul giratoriu. Bine, acum peste 10 ani. Si mi se pare si normal sa se faca asa. Daca tu ai intentia sa iesi pe a 3-a strada, sau sa faci stanga imprejur, e bine sa semnalizezi stanga, pentru ca, de exemplu, cel ce vine de pe a doua strada fata de tine, sa afle intentia ta si sa iti acorde prioritate. Si eu la randul meu, am injurat (numai in gand) pe cei ce intrau in sensul giratoriu de pe acelasi bulevard, dar din sens opus, si nesemnalizand, imi creeau impresia ca intentioneaza sa isi continue drumul pe acelasi bulevard, de pe care veneam si eu, ne intersectandu-se cu mine. Bineinteles, cand ma puneam in miscare, ma trezeam cu ametitul peste mine, ca el e in sens si are prioritate. In fata politistului avea dreptate. Este, daca vrei, aceeasi regula de bun simt macar, care te obliga sa semnalizezi intentia de mers in orice situatie, pentru a nu pune pe altii in pericol sau dificultate.

Cum procedez eu: Deoarece timpul pentru a semnaliza stanga la intrarea in sens, si dreapta cu o straduta inainte de cea pe care vrei sa iesi (in cazul unui sens giratoriu cu 4 intrari), este foarte mic, si poate, nu au timp nici becurile sa se aprinda, daca vreau sa imi continui drumul tot inainte prin sens (bineinteles, urmand marcajele), nu semnalizez deloc, iar daca vreau sa ies pe a 3-a strada (deci sa virez la stanga, teoretic, daca nu ar fi scuarul), sau sa intorc stanga imprejur, atunci semnalizez stanga de cand intru si pana cand ies, moment in care semnalizez dreapta.

Nu zic ca este modul cel mai corect, insa nu las loc de dubii.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este reglementata semnalizarea in codul rutier,dar este un lucru normal si de bun simt spun eu sa semnalizezi intentia de a parasi sensul giratoriu.

Eu asa fac si cel putin asa am vazut si prin tara la ceilalti soferi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manoka, se vede ca ai stat prin Germania, unde, intr-adevar, nu se semnalizeaza intrarea in sens, DOAR iesirea. Adica intri in sens si semnalizezi DREAPTA doar cand vrei sa parasesti sensul.

In Romania, conform Regulamentului de aplicare al Decretului pe care l-am invatat eu in 1969, scrie asa, citez din memorie: "La intrarea in sensul giratoriu se semnalizeaza STANGA, iar la iesire DREAPTA." Daca "parasesti sensul la prima iesire" :D atunci semnalizezi direct dreapta, sau daca mergi tot inainte, nu semnalizezi deloc.

In principiu, Mario75 procedeaza corect. Cred ca nici nu trebuie sa va spun ca si eu procedez la fel, adica la fel de corect ;) Stim cu totii ce nasol e cand mergi pe un bulevard cu 60 km/h iar altul din sens opus intra in sens fara sa semnalizeze si iti taye calea. Mai ales ca foarte multe sensuri nou-nascute au un diametru de doar 3 metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario75: sunt de acord cu tine ca este mai "elegant" sa semnalizezi si cand intrii si si cand iesi, dar daca se tine cont de cele 2 puncte descrise de mine, adica cele care fac referire la incadrarea din timp pe banda de circulatie 1 sau 2 in functie de iesirea din "cercul vicios", atunci consider ca se poata elimina orice suspiciune de manevra in sensul giratoriu, si totodata implicit se fluidizeaza traficul.

Cu partea de semnalizare, eu cand parchez masina in garaj/curte si atunci semnalizez! Deci nu "ma doare mana" sa semnalizez, ci simplu fapt doresc ca sa nu fiu injurat pentru ca (in ochii mei) procedez corect in sensul giratoriu.

@Imhot3p: deci esti pe aceasi unda cu mine;

@SHARANEL: nu cred ca are legatura cu Germania, ca si in alte tari se procedeaza exact cum am descris si eu - si pana acum am avut ocazia sa vad cum se circula in 13 tari (in cate am umblat pana acum) - exceptie facand Egypt-ul unde in loc de semnalizare se foloseste claxonatul. Iar cu anul 1969 - exista specificat acest lucru la vremea respectiva in Codul rutier, respectiv exista atunci sens giratoriu?? Ma indoiesc (totusi nu zic din amintiri, pentru ca inca nici nu eram nascut la vremea respectiva) :D

Totusi nu imi vine sa cred ca nu este undeva reglementat circulatia in sensul giratoriu, mai ales ca in prima parte a democratiei noastre (din cate imi amintesc) avea prioritate cel ce dorea sa intre in sensul giratoriu, si nu cel care se afla deja in sens (se folosea regula de prioritate de dreapta).

Modificat de Manoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine domnu` crezi ca sensul giratoriu e o inventie din epoca TARAF TV?

Pana in anii 2000 se aplica regulamentul din `69 cu mici modificari, astfel incat sensul giratoriu se considera o intersectie nedirijata ca oricare alta, deci prioritate avea cel ce venea din DREAPTA. Daca ai vreun link care sa contrazica ceea ce am spus eu mai sus, esti invitat sa o faci. De "pareri", "cred ca", "s-ar putea" mi plin podu` :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario75: sunt de acord cu tine ca este mai "elegant" sa semnalizezi si cand intrii si si cand iesi, dar daca se tine cont de cele 2 puncte descrise de mine, adica cele care fac referire la incadrarea din timp pe banda de circulatie 1 sau 2 in functie de iesirea din "cercul vicios", atunci consider ca se poata elimina orice suspiciune de manevra in sensul giratoriu, si totodata implicit se fluidizeaza traficul.

Cu partea de semnalizare, eu cand parchez masina in garaj/curte si atunci semnalizez! Deci nu "ma doare mana" sa semnalizez, ci simplu fapt doresc ca sa nu fiu injurat pentru ca (in ochii mei) procedez corect in sensul giratoriu.

Sunt de parere ca poti intra in sensul giratoriu si de pe banda 1 si sa iesi pe a doua iesire, sau sa intri de pe banda a doua si sa iesi pe a treia iesire. La fel cum poti sa intri de pe banda 1 si sa iesi pe a treia iesire. Singura manevra care ii avertizeaza pe ceilalti de intentia ta, este cea de semnalizare. Daca ar fi cum zici tu, atunci ar trebui sa fie la fiecare intrare de sens giratoriu, pentru ca nu toate sensurile giratorii sunt identice, un indicator care sa reglementeze preselectarea benzilor inainte de a intra in sens, in functie de iesirea dorita. Eu pana acum nu am vazut asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linkul ar fi legea, legea care se aplica in Romania, am gasit urmatorul paragraf:

Art. 52. - Conducatorul de vehicul care executa o manevra de iesire dintr-un r
Modificat de Manoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu este "prioritate de stanga" .

In sensul giratoriu se acorda prioritate autovehicolelor care vin din stanga deoarece aceasta este o INTERSECTIE DIRIJATA iar la intrare se gaseste indicatorul "Cedeaza Trecerea".

In al doilea rand, se semnalizeaza schimbarea directiei de deplasare sau schimbarea benzii asa cum se procedeaza in orice intersectie dirijata . La fiecare strada care intra in sensul giratoriu exista indicatorul Cedeaza Trecerea deci se acorda prioritate vehiculelor care vin din partea stanga iar apoi se patrunde cu semnalizare care se mentine pana la iesire deoarece tot timpul se schimba directia de mers si deoarece toate strazile au acelasi regim (pierde prioritatea fata de cea din stanga dar o castiga fata de cea din dreapta deci nu se poate spune ca exista strict drum cu sau fara prioritate). Incadrarea pe una din benzi se face conform directiei de mers dorite, pentru prima la dreapta incadrarea se face pe banda 1 iar pentru orice alta strada pe banda 2 iesirea facandu-se tot pe banda 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca noi romanii trebuie sa facem exceptie in toate. Suntem mai destepti decat altii :) In alte tari NU se procedeaza asa, cum descriu colegii. Oricum cum am mai mentionat, o sa ma opresc la un nene' politist si o sa clarific situatia (cu Codul rutier in mana, si nu prin vorbe).

Pana atunci am gasit urmatoarea poza, unde se semnalizeaza si stanga si dreapta.

PS: a se observa ca cei care intra de pe banda a 2-a nu semnalizeaza - numai iesirea (dreapta), iar cel care intra de pe banda a 3-a semnalizeaza stanga - si si dreapta la parasirea sensului.

post-23780-1270788501_thumb.png

Modificat de Manoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai pus poza :) Asta vroiam sa te intreb si eu. Daca vrei sa mergi pe prima strada la dreapta, semnalizezi dreapta si te incadrezi pe banda I. Insa daca vrei sa iesi la a doua iesire te incadrezi pe 2, iar pentru a 3-a iesire te incadrezi pe 3? Iti dai seama ca daca vrei sa faci stanga imprejur nu ai de pe ce banda sa intri pentru ca trebuie sa iesi pe a patra iesire? ce faci daca sunt mai multe benzi la intrare, si mai putine la iesirea pe care vrei sa iesi? Stai inainte de giratoriu si iti faci o schita cu drumul de urmat? Eu nu cred ca trebuie sa fii profesor de matematica pentru a putea traversa un sens giratoriu.

Singurul lucru de care trebuie sa tii cont, este sa semnalizezi intentia, si sa acorzi prioritate celor care o au. Daca stii pe unde vrei sa iesi din sens, poti sa te incadrezi si de langa axul drumului, daca nu, stai cat mai aproape de banda I sau pe ea, pentru a putea iesi usor din sens acolo unde vrei. Dar semnalizarea te ajuta si pe tine, si pe ceilalti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subiectul ar fi nu incadrarea pe banda (acest lucru am descris foarte explicit in postul #390), ci cand si cum trebuie semnalizat legal?, si nu ca ar fi sau nu de ajutor acest lucru (semnalizarea). Conform art.52 don Codul rutier nu sunt obligat sa semnalizez stanga, daca tin cont de regula de incadrare descrisa.

Modificat de Manoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o intersectie dirijata dar fara sens giratoriu, atunci cand schimbi directia de mers spre stanga sau spre dreapta nu esti obligat sa semnalizezi pe tot timpul parcurgerii ei indiferent ca pastrezi banda sau nu?-asa si aici. Urmeaza sa parcurgi o intersectie prin schimbarea directiei de deplasare iar in intersectiile cu sens giratoriu nu se poate preciza care este directia inainte(numarul strazilor de pe care se intra sau se iese in/din sens este variabil iar acestea pot avea diferite configuratii) deaceea se semnalizeaza pe tot timpul parcurgerii ei functie de directia dorita. Practic, se respecta regula de a acorda prioritate celor care circula in sens iar apoi regulilile sunt aceleasi cu circulatia pe drumurile cu mai multe benzi cu exceptia zonei de preselectare.

@Manoka, dupa parerea mea tu faci o confuzie intre directie si sens, sensul este cel stabilit prin lege iar directia este cea pe care tu vrei sa mergi dar trebuie semnalizata ca atare.

Am intrebat eu o ruda care lucreaza in Politie dar nu la Serviciul Rutier:Politia are o singura pozitie fata de circulatia in sens, schimbarea benzii se face numai cu acordarea prioritatii celui care pastreaza banda.Deci atunci cand se doreste parasirea sensului, aceasta se face numai prin asigurarea ca pe banda din dreapta nu se gaseste un autovehicul care doreste continuarea drumului prin giratie.

Acum intreb si eu: ce contraventie poti savarsi in sensul giratoriu pentru care nu este prevazuta o sanctiune in legislatia rutiera?

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!