Jump to content

Intra apa in masinutza!


elikratos
 Share

Postare recomandată

E clar : eu n-am acea tava careia i-as zice mai bine capac dupa cum este montata.

Am doar chestia paralelipipedica ( mi s-au innodat degetele :D ) care care este ca o pilnie dreptunghiulara, iar ca ca dimensiuni este exact cit gura de ventilatie ( este deasupra ei acoperind-o ).

Cred ca este diferenta de dotare intre benzina si diesel, sau de model.

Sub acel capac mai exista pilnia asta de care zic eu ? Mai are cineva ca mine ?

Imi pare rau ca din motive de dotare nu pot si eu sa-i trag o poza !

Eu n-am nici un filtru de polen. Am citit doar ca asa ceva ar fi pe masinile mai noi.

Parbrizul , toamna trecuta cind am revopsit-o, a fost dat jos si muchia de sub cheder a fost tratata antirugina. Pina acum n-am vazut probleme pe la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Viorel C

    15

  • Angel_Dust

    13

  • agent smith

    6

  • ali_press

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tava este prezenta la toate modelele mk2 (jetta, golf, etc). Nu o ai din cauza ca era rupta, probabil....

Chestia paralelipipedica este capacul de la filtrul de polen, care intra in cutiutza aia neagra care se termina cu acea palnie....care duce la aeroterma.

Mk2-urile trebuie saaiba filtru de polen pentru aeroterma...dar nu se pune din motive de "odorizare" :D

P.S: pt ViorelC...it recomand din toata inimia...pls du-te la dezmembrari si ia-ti tava aia sau cum s-o numi....pentru ca e nasol fara ea. Tot ce vine prin gratar (mizerie, apa, polen, insecte, frunze etc) iti intra in masina sau iti putrezeste sub parbriz si automat aduce rugina.

Modificat de Angel_Dust
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Right. Habar n-am avut de existenta ei ( desi am vazut mai multe - 5-10 buc. ). N-am retinut la nici unul sa fi avut. Sau poate nu i-am dat eu importanta.

Intre timp am gasit cauza inundatiei. Era exact ce-am banuit : masina inclinata spre partea cu orificiul de ventilatie, apa curge de pe parbriz, prin gratarul de pe capota si o parte se prelinge pe muchie, datorita inclinarii, pina deasupra gurii, unde datorita schimbarii formei muchiei, curge direct in ventilatie ( prin "pilnie" ) !

Am prins-o turnind pur si simplu apa pe parbriz , si urmarind indiscret pe dub capota , cu ea putin ridicata, ce se intimpla pe dedesubt :(

Deocamdata, pina ajung sa-mi iau acel capac, i-am pus peste pilnie o bucata decupata dintr-o sticla de plastic de 5L. Sper ca in weekend , cel tirziu , "sa pun capac" la treaba asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Right. Habar n-am avut de existenta ei ( desi am vazut mai multe - 5-10 buc. ). N-am retinut la nici unul sa fi avut. Sau poate nu i-am dat eu importanta.

Intre timp am gasit cauza inundatiei. Era exact ce-am banuit : masina inclinata spre partea cu orificiul de ventilatie, apa curge de pe parbriz, prin gratarul de pe capota si o parte se prelinge pe muchie, datorita inclinarii, pina deasupra gurii, unde datorita schimbarii formei muchiei, curge direct in ventilatie ( prin "pilnie" ) !

Am prins-o turnind pur si simplu apa pe parbriz , si urmarind indiscret pe dub capota , cu ea putin ridicata, ce se intimpla pe dedesubt  :(

Deocamdata, pina ajung sa-mi iau acel capac, i-am pus peste pilnie o bucata decupata dintr-o sticla de plastic de 5L. Sper ca in weekend , cel tirziu , "sa pun capac" la treaba asta !

<{POST_SNAPBACK}>

sa te inarmezi cu rabdare cand pleci sa cumperi " tavita " aia...... cand mi-am cautat si eu ori nu aveau ...ori erau sparte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intre timp am mai descoperit si alte lipsuri care tin de etansare :

- lipsa tampoanele de etansare de la balamale pe ambele usi. Decupatura din usa pentru balama este destul de mare asa ca....

- lipsa dopuri etansare la gaurile de trecere intre usi si caroserie. Odata am avut si eu inchidere si geamuri electrice, dar le-am desfiintat , iar dopurile de etansare le-am "neglijat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intrebat dar tot nelamurit am ramas.

trapa de g2 are in total 2 sau 4 scurgeri ??? ... cele 2 din fata le stiu deja, dar daca mai sunt doua in spate alea unde anume dau ( aici ma refer unde anume se scurge apa) in aripile spate ?? sau unde ? pt ca nu reusesc sa observ daca mai sunt si in spate sau nu fara a da trapa jos, ceea ce nu prea am chef sa fac :offtopic:

si a 2 intrebare: chederul pt trapa cel exterior (sau cum so zice ) l-a mai schimbat cineva cu unu nou ? ... se schimba usor sau mai bine ma las batut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ca tot eu vin cu raspunsul

trapa de g2 are intradevar 4 gauri de scurgere 2 in stalpi fata si 2 care au scurgerile sub bara spate pe laterale .

la intrebarea cu ghederu inca astept un raspuns daca stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu apa care se strange in usi ce se intampla? Aia se mai dreneaza pe undeva sau sta acolo pana face... pui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti sub usa exact in dreptul muchiei facute de fata de usa cu partea de usa care calca pe prag ai sa vezi ca sunt 3 gauri de scurgere (cel putin la usile din fata eu am model in 3 usi )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca tot e vorba de gauri si inundatii am si eu o problema si sper sa nu fiu offtopic ! cateodata cand ploua mai gasesc in masina balta exact in zona in care isi tine picioarele pasagerul din stanga spate (mentionez ca masina are 3 usi ). balta se formeaza chiar pe podea , am verificat cu mina sa vad daca exista umezeala pe vreunul din panourile interioare pe canapea sau pe la chedere si nimic ! balta pare ca apare de nicaieri acolo si numai acolo cand vrea ea si nu reusesc sa identific posibila sursa. ca situatia sa fie si mai ciudata pe ploile astea intr-o dimineata gasesc un mic lac in locul cu pricina , scot apa usuc locul seara parchez iar masina dar pe partea cealalta a strazii noaptea ploua din plin again iar dimineata nici un pic de umezeala in locul cu pricina !

x-files si totusi nu e !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica te rog partea de jos a tapiseriei si vezi daca este umeda. Daca DA, atunci este exact cazul meu....iti intra apa prin usa si se prelinge pe tapiserie, intrand in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am gasit apa pe podea la locurile din spate! la amandoua locurile. Sa fie infundate gaurile de drenare din usi, sau a plouat asa de tare ca nu au facut fata? Eu am avut masina parcata in panta si de aceea ma gandesc ca s-a scurs apa in spate :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific dar stai sa ploua ca sa simt ca traiesc !!!!! :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt G60:

Nu trebuie sa astepti sa ploua...eu am facut un test simplu: am aruncat 2 galeti cu apa peste fiecare geam in parte...si am vazut pe unde, cum si de ce intra apa.

Pt TAZ:

aceeasi problema am avut-o si eu....daca dai tapiseria jos o sa vezi de unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

OK baieti. Se pare ca am rezolvat problema inundatiei. Cu ocazia ultimelor ploi, interiorul a ramas ....placut uscat !!

Se pare ca si decupajele balamalelor din usi erau cauze , lucru vizibil numai in mers, mai ales daca iei si o balta mai mare. In lipsa acelor tampoane de cauciuc am improvizat, macar pentru verificare. E totul ok acum , pot chiar sa simt si eu parfumul de la odorizant, ca inainte mirosea numai a mocheta umeda / mucegaita.

Am renuntat la acel capac / tava din compartimentul de sub parbriz. Asta pentru ca am vazut ca este foarte subtire gen foita de plastic ( ca la laditele de piersici mi s-a parut mie ). Este normal sa gasesti numai crapate / sparte.

Asa ca mi-am confectionat un capac doar pentru ventilatie, ca alt loc de intrare a apei nu mai exista pe acolo ( in compartiment nu mai am decit instalatia pentru stergatoare ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ca tot e vorba de intrat apa in masina... mie imi intra cam cum a povestit TAZ mai devreme.. fix pe blocul de sigurantze. La el era cate o picatura.. doua.... la mine e cu geleata.. ca balteste in buretele de sub sigurantze si cand plec mai tare de pe loc imi ploua.. sau mai bine zis inunda picioru stang de pe ambreiaj. Mi-am bulit doua perechi de inclatzari asha. Am vazut ca am chederu stanga ala mare de pe muchia caroseriei desprins exact in curba aia descendenta de langa parbriz. O sa tratez locu cu neshte silicon sa vad rezultalul.

PS: tinand cont de locu inindat mi-a inundat si alarma care in mers, la 1 noaptea pe cheiul dambovitzei a incept sa urle si nu mai vroia sa taca din gura. A trebuit sa alplic o metoda violenta goarnei ;) ca sa nu se mai adune garda pe langa mine. ;)

@ G60 : verifica starea mochetei exact langa coltul usii din stanga si vezi dc nu iti baga pe lanaga cheder, si uita-te si pe sub presurile din fata ca atunci cand mi-am gasit balta in spate, la mine era umenda si aia din fata si la mine venea fluviul din fata si baltea in spate la picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A mea a mai inventat ceva...

Mergind ieri seara spre casa, mi s-a parut ca vad o picatura cazind din tavan exact in fata mea. Uitindu-ma in sus vad la coltul din fata a trapei o picatura care era pe punctul de-a ma ochi. Acasa constat ca nu era umed locul de sub , deci nu curgea mult sau nu incepuse de mult. Deschid putin trapa si vad ca toata partea din fata a chederului era umeda. In interior ambele colturi din fata erau umede. Ce sa mai fie de data asta ?

Ca observatie, pe toata ziua respectiva masina a stat parcata in panta si a plouat mult, pe perioade scurte chiar cu galeata.

Oare a obosit si chederul ala ? A mai patit cineva treaba asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fugi la dezmembrari si ia un cheder de la trapa de golf. E imbatranit si nu mai face contact uniform cu trapa....pana una alta poti sa tragi o dunga de silicon negru uniforma in jurul trapei ca sa nu ai probleme (banuiesc ca nu o deschizi iarna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angel dust

Ai inlocuit cumva un astfel de cheder ? Eu l-am "pipait" pe cel de pe masina mea si pare lipit !?!

Sa trag mai tare de el mi-e cam teama ca daca ramin cu o bucata-n mina am incurcat-o. Nu-mi permit sa experimentez in situatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angel dust

Ai inlocuit cumva un astfel de cheder ? Eu l-am "pipait" pe cel de pe masina mea si pare lipit !?!

Sa trag mai tare de el mi-e cam teama ca daca ramin cu o bucata-n mina am incurcat-o. Nu-mi permit sa experimentez in situatia asta.

daca ai un alt cheder, poti sa tragi de el, chiar daca ramai cu cateva bucati in mana :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzam fain.

Este excelenta schema.

Daca nu-i lipit , la mine cel putin e...vopsit. A fost vopsit..."la culoarea caroseriei" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pentru ce :)

Pentru orice problema ai, consulta cu incredere site-ul ala (este catalogul original pt VW Golf)...gasesti TOT.

Eu cu asta plus Benteley-ul mi-am cunoscut masinutza 100%.

P.S: nici un cheder nu se mai lipeste...numai la masinile noi se lipesc geamurile, lunetele si parbrizele cu un silicon special. Chederul (de orice natura) vine prins pe un profil special facut. Deci si al tau se scoate prin tragere...mai cu putere pt. ca este vechi, se curata cu spirt alb (sau diluant) locul unde era fixat si se pune cel nou. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat eu acu" 2 saptamani chederul.trebui data trapa jos, altfel nu iese.poti sa tragi pana il faci in 1000 de bucati.daca vii maine la billa iti explic cum am facut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 3 ani am schimbat trapa la masina pe care am avut-o. Chederul iese foarte simplu... prin tragere. Cred ca e mult mai simplu si mai recomandat sa iti iei un cheder nou, pentru ca daca cumperi un cheder imbatranit e posibil sa ai aceleasi probleme cu apa.

Eu mi-am luat la vremea respectiva o trapa noua din Vitan cu rama metalica si deschidere prin insurubare. A costat in jur de 100$. Eu zic ca am facut alegerea cea mai buna... functioneaza bine si acum.

P.S. Asta doar in cazut daca ai pe masina o trapa fixa... si nu una mobila (cu miscare pe orizontala). Oricum ar fi eu as recomanda un cheder nou.

Bafta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!