Jump to content

Pret achizitie Golf III


Minu
 Share

Postare recomandată

Salut! Haideti sa postam aici informatii despre preturi pentru Golf III (cam in ce interval se incadreaza), fie ca sunt pe benzina sau motorina, fie ca sunt in 3 usi sau 5 usi, fie ca sunt tunate sau sunt stock. Daca aveti de vanzare unul sau daca tocmai ati cumparat unul, spune-ti-ne si noua la ce bani si ce are in dotare.

M-ar interesa si pe mine sa-mi achizitionez unul in 3 usi, TDI, stock (ca sa incep eu sa-l modific de la zero) dar vreau sa stiu cam ce buget imi trebuie. Mai ales ca la achizitionarea unei masini, mai pompezi ceva bani in reparatii pe care vechiul proprietar nu le-a mai facut, stiind ca urmeaza sa-l vanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Minu

    12

  • paul_ral

    8

  • GBI

    5

  • leprone

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Depinde pe langa motorizare (benzina, motorina), clasa de dotare (CL, GL, GT, GTI, D, TD, TDI), puterea motorului, consumul, anul de fabricatie, dar as zice eu in PRIMUL rand cat de bine a fost intretinuta. Eu de ex. am luat un golf 3 clasic (fara AC, geamuri electrice, ABS sau airbaguri), DAR foarte bine intretinuta. Ma refer aici in primul rand la motor, tablarie si nu in ultimul rand interior. Toate cele 3 aspecte eu mi-am dorit sa fie impecabile, si sincer sa fiu de la o masina de 12 ani (1994) nu pot sa am pretentii mai mari. Intradevar, merge, arata si a fost ingrijita in mod impecabil (garaj, service la zi etc). Mai are o trapa electrica (f. buna cand nu ai AC ca nu face curent spre deosebire de geamurile deschise). Are 4+1 usi, e pe motorina 1.9D (fara turbo), putere 64 CP. Aparent nu e prea mult (si intradevar randamentul relativ la capacitatea cilindrica e scazut), dar sincer sa fie mi-e suficienta (are viata destula in ea cand e nevoie la o depasire sau un urcus mai greu). Nu trebuie sa te uiti in primul rand la CP, cat si relativ la dimensiunile masinii, deci trb sa te uiti mai degraba la raportul CP/tona. Eu am dat pe ea 5200 EURO (plecat de la 5500 neg, mai jos nu s-a putut). Un sfat: daca vrei sa ai sanse mai mari ca masina sa nu fie teapa, nu te uita la cele de preturi minime din marja. In general e foarte riscant. In schimb, toti evita sa se uite la cele care au pretul spre marja superioara, ceea ce e o greseala dupa parerea mea, deoarece cand o persoana vinde o masina mai scump decat media, stie el de ce, a bagat ceva suflet si materie inseamna in ea, si nu degeaba nu lasa la pret. La mine pot sa spun ca marja a fost aproape peste maxim, dar mi-am dat seama ca sunt mari sanse sa fie o masina foarte buna (obligatoriu sa o vada si un mecanic). Si asa a fost. Nu-mi pare rau deloc ca am dat 5200 fata de media care e poate pe la 4000 si ceva (se gasesc si sub 4000, dar nu-ti recomand deloc). Prefer sa dau cu 30 mil mai mult, dar sa fie masina cu drag intretinuta si sa te sui si sa mergi cu drag cu ea (ca intr-o masina noua nouta), decat sa dau mai putin si sa merg ca si cu o rasnita, nu mai zic de banii pe care ar trebui bagati in ea (in mod cert mai bine de 1000 de euro). Daca e sa cumperi o masina, pe langa sfaturile de mai sus, uite-te la uzura motorului atat cat se poate vedea ochiometric, cum merge (daca toarce frumos sau are hopuri), daca scoate fum (la turatii mai mari iti poti da seama) - nu ar trebui deloc sa scoata pt un motor bun altfel inseamna ca el consuma cel putin ulei, si uzura interiorului spune in general foarte multe despre cum s-a purtat proprietarul cu ea (in primul rand uzura pedalelor, schimbatorului - gulerul si ciuperca, scaunelor etc.) Astea el le mai poate schimba cate unul ca sa arate ca noi, dar ochiul nu poate fi pacalit daca te uiti ca intreg ca nu le schimba chiar pe toate. Nu te baza prea mult pe kilometrii aratati in odometru, cele mai multe pot fi manarite (nu neaparat cu cifre rotunde mari - de ex. cu cate 100 000 km), si sunt masini ingrijite care pot sa tina si mult peste 400 000 km (depinde si pe unde s-a umblat cu ea, pe ce drumuri), sunt masini de un an-doi maxim, care arata de parca a explodat o grenada in ea. Daca e asa, inchipuieste-ti ca acelasi stil s-a folosit si cand s-a mers cu ea, sau in ceea ce priveste gradul de ingrijire. De asemenea, uite-te bine la tablarie, uzura maxima de obicei e pe la josul usilor, sau dedesubt - ideal ar fi sa nu aiba deloc rugina. Cel mai putin importante sunt consumabilele ce trebuie schimbate, becurile arse etc. care pot fi schimbate f. usor in general.

Imi pare rau ca poate m-am abatut de la intrebarea principala. Cel mai bine, uite-te si pe www.autovit.ro, vezi statistici pret si ai acolo marjele de pret minim, maxim si mediu. Vezi in poze cum arata la pretul afisat, si-ti vei putea face o parere cat de cat despre preturile de aici, din Romania. Un Golf 3 bunicel il iei cam intre 4000-5000 euroi. Pe a mea o poti vedea in topicul "O poza pe zi! (cu Golfurile 3 ale voastre)". E aia rosie, cu multe poze la un loc (http://vwforum.ro/index.php?showtopic=10614&st=60, ceva mai in josul paginii, la DCOZ - vezi ca sunt doua posturi cu imagini, prima cu exterioare, iar doua posturi mai jos cu imagini interioare)

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate DCOZ,eu am cumparat golful in ianuarie si am dat pe el 5000,plecat de la 5500.Ca dotari:este diesel de1,9 TD,75 CP;jante magneziu;oglinzi electrice;trapa electrica;scaun sofer reglabil pe inaltime;servo frana si directie;verde metalizat;4 portiere;radio cas.sony;anul de fabricatie '93.Dupa ceva vreme am realizat de ce tipul a lasat din pret,telescoapele au fost duse,lipsa aerului conditionat,franele lasa de dorit,in ciuda capacitatii cilindrice mare, motorul nu este sprinten.In rest masina arata si functioneaza super,merita toti banii,nu o dau nici cu 6000.Un sfat prietenesc,nu cumpara masina decat de la prieteni f.buni. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vandut golful 3 al meu cu 4200 de euro de cateva zile. Detalii despre masina aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat-o pe a mea cu 5800 acum un an jumate de la o femeie.De atunci am bagat peste 2000 euro in ea si abia acuma ii cam cum vreau eu.Din 96,3 usi,1.9 tdi,A/C,geamuri el.,ogl. el. si incalzite,scaun si volan regl. inaltime,servo,ABS,2 airbag,jante 15",cotiera,scaune sport,verde pearleffekt.Acuma am 240k km si am luat-o la 210k da cred ca motoarele astea merg peste 500k daca le intretii cum trebuie.Poate ti-o vand la anu daca nu iti gasesti :vaidecapulmeu:.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Autovit am intrat si eu dar sunt f. putine G3-uri... Am vazut astazi unul mortal, GT, cu computer de bord, servodirectie, jante aliaj si motor 1.8 benzina, la 4300 E, insa ma cam da inapoi consumul... Eu am G2 1.6D si am consum mediu de 5 l/100Km si e foarte comod (la buzunar) sa mergi cu el, in schimb pe benzina, la un consum de 7 in afara si 10 in oras (benzina) cred ca imi goleste buzunarele... Pe mine nu ma intereseaza sa alerg cu el, vreau sa fie economic. Si oricum mai mult de 140 (cat duce lejer un diesel) nu m-as baga - oricum nici nu ai pe unde sa-i dai mai mult... (in conditii de siguranta).

Mersi danny_andrei, am sa retin oferta ta :hainoroc:

DCOZ, ai dreptate tu in privinta pretului maxim, insa din experienta stiu ca sunt persoane care chiar daca au o masina prost ingrijita, se arunca la sume maxime... poate-poate le pica in cale unul care sa le dea banii. Tot din experienta am observat ca de regula poti negocia intre 300 si 500 E... Insa depinde si de masina, daca nu-i gasesti prea multe bile negre... nu poti oferi mai putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine nu conteaza "vopseaua originala" si kilometrii parcursi putini. Eu prefer ca cel care-mi vinde masina sa o fi vopsit-o daca a vazut ca s-a deteriorat culoarea, caci automat va aparea rugina daca o lasa asa. Acum depinde, unii le vopsesc si peste rugina, si chiar si fara a spala masinile... si in timp sare vopseaua... E totusi un risc pe care mi-l asum. Iar kilometrii parcursi zic eu nu conteaza asa de mult, ca in afara de caroserie, toate celelalte sunt piese schimbabile si daca te lasa ceva o poti inlocui. Eu cu batranica mea am cam 190.000 (nu am idee daca sunt sau nu reali) dar inca se tine bine, chiar daca e 1.6 D, iar motorul l-am schimbat acum aproape 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie tocmai mi-a "plecat" masina. De 3 ore. Am vandut-o cu 4500E la o cunostinta. Avea doar oglinzi electrice si volan si scaun reglabile pe inaltime. In schimb starea tehnica era impecabila. Doar cateva punctulete de rugina pe la haion si capota + parbrizul crapat. Eu am luat-o in urma cu 2 ani din ziar din alt judet asa ca nu am avut posibilitatea sa-i fac verificari amanuntite. Cerea pe ea 5200E si a lasat-o la 4500E (adica pretul cu care am dat-o).

DAR pot sa va spun ca in fiecare luna (daca nu saptamana) am schimbat sau reparat ceva la ea incepand de la motor (schimbat la 2 luni dupa ce-am cumparat-o), cutie viteze (chiar saptamana asta), caseta directie, telescoape, pompa benzina si frana si alte "maruntisuri". Am facut o lista si nu mi-au incaput pe o foaie. Cel putin 2500E am investit in ea si doar la partea mecanica din care 1700 chiar dupa ce-am luat-o.

Asa ca nu prea plang c-am dat-o. Erau vremuri cand imi venea sa-i dau foc.

Ironia a fost cu cutia de viteze care s-a defectat saptamana asta cand masina era deja vanduta (dar inca la mine pana azi) si eu cu banii luati, care m-a mai costat 5 mil. Asta e, oricum ii dadeam banii pe reparatie chiar daca se strica la el. Nici macar nu i-am mai spus de asta.

Am ajuns la concluzia ca cel mai bine masinile second le iei de la cunoscuti sau le verifici "la sange". Fara nici o concesie. Daca nu, mai bine nu o iei. Poate arata foarte frumos la exterior (si te mai "fura") iar restul sa fie varza.

Sper totusi ca la urmatoarea (deja caut) sa am mai multa minte.

Asa ca BAFTA!

Modificat de luapsogard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu ma gandesc s-o dau intr-o saptamana. Deocamdata saptamana viitoare trebuie sa schimb parbrizul si spoileril fata(crapat) pe casco si apoi ma gandeam s-o scot la vanzare.

Eu o am de la un f bun prieten, si am un carnetel in care scrie tot ce s-a schimbat la ea din 2002 de cand e in tara. In 2004 am cumparat-o de la el. In 2 ani mi-au picat 2 chestii mai importante: motorasul relanti si bobina de inductie. Ambele le-am pus noi.

E un GL din 93, coupe, alb, 2x airbag, trapa si ogl el, inchidere, motor 1.6 benzina 55kw 153k. Nu pot sa-ti spun un pret acum pentru ca nu prea am studiat inca piata.

Poate sapt viitoare revin cu niste poze si un pret pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!!! Am si eu un golf de vanzare: G3, din 93, culoare gri carbon, ABS, GPL, 174.000 Km reali, etc... cine e interesat, sa ma caute la 0723.938.967 sau la rizea_marius@yahoo.com.

See ya!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai spus nimic de pret. Ce mai ai pe masina? A/C, jante aliaj, ce motor e, computer de bord etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pretul este de 4500E negociabil, am jante ATS din aliaj, cauciucuri de 205/50/15, ABS, motor de 1800, benzina + GPL, computer de bord, trapa electrica, preoiectoare, scaune ergonomice, si nu mai stiu ce sa zic. E o masina super, si imi pare rau ca tre s-o dau dar asta e....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai hotarat sa cumperi un G3/Vento, verifica cu atentie pragurile, mai ales in dreptul usilor din fata.Felul cum sunt acestea spune totul despre masina.La foarte multe, din ceea ce am vazut eu , sunt infundate. In rest motoarele sunt fiabile, cu mici probleme la cablajele electrice, mai ales cele din anii 92-94.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai hotarat sa cumperi un G3/Vento, verifica cu atentie pragurile, mai ales in dreptul usilor din fata.Felul cum sunt acestea spune totul despre masina.La foarte multe, din ceea ce am vazut eu , sunt infundate. In rest motoarele sunt fiabile, cu mici probleme la cablajele electrice, mai ales cele din anii 92-94.

Si eu am un G3 cu pragurile infundate, lucru care ma deranjeaza forte mult. Poti dezvolta subiectul? Stii unde pot repara asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat pragurile, le-am comandat la Meteor si m-au costat 140 ron ambele.Inca nu le-am schimbat, intentionez la vara odata cu vopsirea masinii.Infundarea pragurilor produce si schimbarea liniei ramforsarii interioare.Am vazut asta la un G3 taiat in jumatate.Este bine ca tinichigiul sa vada modul de imbinare al pragului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac o poza cu pragul sectionat pentru a vedea modul de imbinare

Atasez pragul cumparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 3000, 1,4i , 3 usi, A/C 1995, luat de la un prieten, de cand am luat-o in afara de ulei, benzina si filtre am mai schimbat un semering la planetara dreapta fata plus ce am mai stricat eu un spoiler(105 ron nou din magazin) si ceasurile de bord(sh 80 ron) in rest toate au fost noi noute, consum in afara am scos si 5,2 la un mers normal pentru economic, iar in drum spre Lepsa, unde am mers si cu 150, per total in jur de 6, in oras la un mers normal 7 - 7,5, dar daca ii dau pedala ajung si la 10, mai ales cu jantele pe care le-am schimbat BBS 7J x 15 195/50/15 ET 25. dar in general o masina buna (cu toate ca imi fug ochii dupa un GT 1,4 170 CP)

si ce modificari i-am mai facut pe la interior schimbat pe alocuri cu imitatie piele si leduri cat incape peste tot schimbat din verde sau cum erau in albastru, urmeaza ceasurile de bord sa le fac albe si cand sunt luminate se schimba in albastru

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa pun si pozele de la ceasurile scanate da sunt prea mari si nu le pot pune

am uitat de cruise control care este manual o electro valva care merge cu vacuum luat de la servofrana si are o bobina care cand este alimentata de la un buton de la bord cupleaza ventilul si vacuumul trage o clema fixata pe dispozitivul de fixare al clapetei de acceleratie si o tine fix la 3000 de ture.

le-am dat resize nu stiu daca se pierde din calitate

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) foarte tare frate, te-ai gandit bine la faza cu cruise-controlul... in principiu functioneaza. Dar daca iti sare ceva in fata masinii si apesi frana? Stii ce se intampla? Trebuie sa-i faci ceva ca atunci cand apesi frana sa iti decupleze automat comanda electrovanei. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cruise-control, tempomat, GRA(in germana) este electromecanic in cazulG3 si electronic la G4 si mai sus.Atunci cand apesi pedala de frana sau cea de ambreiaj se decupleaza automat.Comanda de setare a vitezei actioneaza asupra unei pompe de aer ce actioneaza o pompa de vacum care apasa sau retrage pedala de acceleratie.La G4 & up costa 100e la G3 este cu mult mai scumpa. Atasez imaginea cu setul G3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, acum lucrez la o chestie care sa anuleze alimentarea pe bobina cand apas frana , de regula instant apas si ambreiajul, chiar daca ramane turata. Oricum orice sugestii sunt binevenite . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PM me cand ai timp si discutam mai in detaliu pe subiectul asta, ca ma pricep la automatizari. E o idee f. buna si daca iese ceva super bun la tine, imi pun si eu pe a mea... (desi nu am auzit de Golf 2 cu Cruise-Control ;) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!