Jump to content

Touareg vs Santa Fe


maxu
 Share

Postare recomandată

kasius - citeste tot topicu - la santa fe am renuntat demult, iar de la Patrol vrei sa cer eu stabilitate ???? Poate daca-i modific tota suspensia si ii reduc garda la sol la vreo 15 cm sa aiba stabilitate :D . Ajung mai rau decat de unde plec :D . Am un prieten care a vut un golf 3 variant..... a doua zi diminietza s-a dus la plimbare prin padure (ploaie, noroi, crengi, iarba, etc - padure) sa-si adune spoilerele. Asta vreau eu sa evit :vaidecapulmeu:

vlad - ai dreptate cu quasqai - dar are garda de 200 mm si tractiune integrala, cu toate ca este urmasul lui almera. Btw, are si sistemul de tractiune de la x-trail - si ii mai zice crossover nu suv, bla bla revin maine cu informatii dupa ce cetesc revista.

Suvurile actuale (ultimele generatii) au o stabilitate de invidiat, iar pt iesit de pe asfalt iti dau performante bune. Asa ceva vreau.

Cat despre rav4 - l-am ales in urma a nenumarate nopti de dat cu capu de pereti, si gandit, si consultat si cetit.... la stabilitate on road se apropie de X3 (nu cred ca si de cel cu facelift, dar o sa revin daca e altfel), iar offroad garda la sol ajunge, tractiunea integrala e ok + plus mare de la diferential central blocabil. Iar despre fiabilitatea toyota.... nu cred ca tre sa mai zic eu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maxu

    49

  • DragosR

    8

  • Diesel

    6

  • adi76

    5

Top Posters In This Topic

Daca vrei sa iei in considerare, exista dupa cum s-a mai spus pe acest topic si varianta unui Subaru Forester. Am condus vechiul model de 2 litri turbo 177 CP si noul model de 2.5 litri turbo 230 CP, dar cutie automata, si pe sosea sunt exemplare. Configuratia motorului boxer, permite instalarea acestuia foarte jos in comportiment, obtinandu-se astfel un centru ce greutate foarte jos. Stabilitate nota 10. Pe teren accidentat am condus un 2.0x de 158 CP si a fost peste asteptari. Desi nu pare foarte mare, garda la sol este suficienta pentru off-road. Suspensia este foarte buna, iar motorul trage chiar bine. Cartea zice, daca imi aduc bine aminte, 9.3 secunde de la 0 la 100 km/h, ceea ce e foarte bine. Consumul nu e imbucurator, dar merge. La interior, nu sta foarte bine calitativ, insa ambianta e placuta, mai ales daca iei varianta cu trapta. Daca ai posibilitatea, trebuie sa faci un drive-test. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kasius - citeste tot topicu - la santa fe am renuntat demult, iar de la Patrol vrei sa cer eu stabilitate ???? Poate daca-i modific tota suspensia si ii reduc garda la sol la vreo 15 cm sa aiba stabilitate :eek: .

e bine sa nu vorbesti daca nu stii cum se tine masina asta si in namol cit si pe asfalt..........asa standard cum vine ea de la mama ei :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR - tu sigur vb de stabilitate la Patrol ???

vlad MHL - subaru.... daca nu ne uitam ca in oferta nu are diesel..... si tinem cont si de aspectul rustic al interiorului+exterior, NU. Mai ales ca mototrul boxer, din cate stiu eu( pe pm iti dau detalii daca se cer...), are probleme dupa garantie - aka valoare scazutaaaaaa la revanzare.

diesel - sa nu-mi zici ca foresteru e unu albastru :P .

Sincer ma bate gandu la modelul de 177 cp - vandut in DE si etc.... de aia am intrebat de diferentele pt EE ( europa de est :( ).

P.S. Am cetit revista...:

Quashquai - bla bla bla - nu zice de comportament onroad nimik.

CR-V - hmmm... nu place la sotie interioru.

X3 - rupe touaregu - adeka il bate unde vreau eu - si pe langa iti da garda la sol 204 mm..... si motor de 3.0 dsi parca de 286 cp.... no comment. Dar rata la ala ii ca la touareg, iar casa pe care vreau sa o termin pana in primavara nu ma lasa sa visez la asa ceva. E o diferenta intre 1.000 eur +alte cele si 300 + alte cele..

So, astept sa vad, sperrrr, vineri rav4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa stii ca vb de stabilitate ca am mers destui km cu patrol si terrano....si numa eu ma inclinam in masina pe viraje in care mai intra si ESP in functiune (intrebam un coleg care era in masina din spate cum si cit se inclina Terrano si imi zicea ca ma vedea doar pe mine bitiindu-ma inauntru)

Terrano care in impresia mea este mai inalt si mai ingust ca Patrolul (pe Patrol nu am mers decit foarte putin in comparatie cu Terrano), dar pot sa zic doar atit: astea 2 nu cunosc notiunea de curba :(

Ca vb de xtrail: am avut varianta pe benzina din primele modele aparute si poate ca din cauza cauciucurilor stock de calitate inferioara, nu mi-a facut impresie buna cind am urcat pe o poiana la mosie ca m-am invirtit cu el de nu m-am vazut (cu 4x4 blocat), pe asfalt mi-a placut in schimb

oricum, pot sa dau vina pe faptul ca nu are reductor :P

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragosR - tu vrei sa ma provoci, sau vrei sa vezi ce cunostinte am in off road si on road ???

Vrei sa incep sa-ti spun despre sasiu separat, suspensii lamerale, etc, la ora asta nu am chef... tu daca spui ca patrolu are stabilitate on road...... mai gandeste-te, e tot ce pot sa-ti spun. Nu stiu ce experienta ai tu, dar eu m-am dat cu terrano 2 inca de cand a aparut si nu ma impresioneaza ca stabilitate, si patrolu e sub el.... nu confunda ecartamentul cu stabilitatea, bine ? Iti fac demo ca un matiz sta mai bine pe curbe decat patrolu...ok ? (la pariu). Mie imi trebuie stabilitate la peste 100 km/h, nu pana la viteza aia.... iar daca cauti putin pe google "Jurnal santa fe" (scuze ca-i fac reclama la google :hainoroc: ) o sa vezi ce poate matizu in offroad...

P.S. Acuma 3 ani, de rev, in fata cabanei la care eu+prieteni stateam, vine unu cu patrol 3 usi+figuri in cap, sa parcheze.... dupa ce i-am arata ce petarde+artificii vrem sa puscam langa "bestia" lui, o dat sa plece...

Bine-inteles ca a trebuit sa-l impingem, la 15 min fara pana la rev - noi toti in costum - zapada pana la brau, si cand ii zic la idiot sa-si mai desumfle un pic cauciucurile sa aiba aderenta mai buna - imi zice ca e sofer de off road rally si ca virgula cum indraznesc sa-i spun eu ce sa faca, doar nu trebuie..... si cand i-am zis sa-si scoata masina singur de acolo, era ca mieluselu dupa 5 min...... vazuse ce pregatiri faceam pt artificii, si cu tot profiu lui, o acceptat sa-i sapam zapada pe langa masina, etc.... sa-i scoatem masina de acolo.... mama lui de offroader si de offraider.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa te provoc cu nimic, ti-am zis doar parerea mea despre masinile astea.

Daca nu ma crezi pe mine, intreaba-i pe flacaii de la vodafone care sint "incaltati" cu masini de-astea.

De looseri de-astia care se dau mari si tari si ei sint niste papagali am cunoscut si eu :)

un tip cu terrano nu a urcat un drum de tara, pietruit, destul de abrupt, pe care eu l-am urcat cu un TICO :hainoroc: foarte lejer, dupa care i-am cerut cheia sa ii aduc si masina lui la casuta amicilor nostri - omul avea o scuza ...nu prea stia cu ce se maninca 4x4)

BTW: si cu Touareg m-am dat (primii 50 km din viata lui), R5 TDI automat, dar cum a spus cineva mai sus e cam puturos

LE: stiam ca se desumfla cauciucurile la mersul in nisip (desert), pe cind la zapada e cam invers...cu cit ai rotile mai subtiri cu atita treci mai bine prin nameti

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand ai cauciucuri late.... ce **** faci ca sa ai aderenta, si sa nu tai zapada.... ???

Cat despre bajetii de la connex :) , tu ce ai zice sa te trezesti de la volan de matiz la volan de landcruiser & etc.... crede-ma, daca ar fi masinile lor, le-ar lasa pe asfalt.

Mie imi trebuie sa ma duca pana in poarta, si crede-ma ca nu-mi plateste nici portocala nici aialalti pt reparatiile la masina.

P.S. Totusi, ziceai de stabilitate la Patrol..... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si sunt si eu in aceeasi dilema intre TUAREG si SANTA FE. De la inceput sunt adeptul masinii Second Hand pentru ca masinile de care vorbim sunt foarte scumpe. Eu am avut o SKODA OCTAVIA din 2001 elegance, 110 CP, cu 100,000 km, cumparata in 2004 cu 9000 euro, vinduta anul acesta si am cumparat alta SKODA OCTAVIA din 2004, elegance, 110 CP, cu 60000 km la 10800 euro ea avand un pret de catalog de aprox.20,000 euro. In 2 ani pretul s-a injumatatit. Referitor la alegere intre SUV-uri trag spre TUAREG pentru ca am o oferta cred, foarte buna a unui prieten foarte bun. Are un TUAREG din aprilie 2004 un R5 2,5 TDI de 174 CP cu 28,000 km la bord, suspensie pneumatica, piele, climatronic bi-zonal, volan multifunctional din piele, cauciucuri de iarna noi, carlig de remorcare etc. pentru care a platit un avans de 15500 euro si o rata de 500 euro pe luna, cu CASCO inclus, pana 2010. Mie mi-a cerut numai avansul platit si sa continui eu leasingul. Credeti ca merita masina aceasta banii acestia? Eu nu am condus niciodata o astfel de masina (SUV).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum se transforma din VS in FOR....

Depinde ce-ti doresti de la o masina :hainoroc: - La mai putin din banii astia iti iei un SUV compact nou - de unde si intrebarea mea... si la toyota se produc masini pt Est Europa.....???

Vb din poprie exp.... nasu-mi-o vazut 2 (doua) x-trail luate de aici din RO, si nu se compara nici macar la calitatea materialelor folosite la bord cu ce are el adus din germanica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietii aia se numesc BTS (habar nu am ce inseamna) si sint responsabili de zona: merg in off road oricind trebuie sa ajunga la site-urile GSM, indiferent de vreme, pt ca trebuie sa ai semnal la telefon, si multe dintre ele nu sint la sosea iar unele au drumuri mai rele ca cele forestiere (daca te uiti o sa vezi ca au si troliu in bot)

Ei le caseaza la 300000 km ca se cam plictisesc sa mearga atita cu aceeasi masina (ori se umflau pe ei muschii ori e politica firmei..)

Pentru hardughiile astea sa mergi pe sosea cu 130 140 fara probleme mi se pare mai mult decit suficient, la ce drumuri avem.

@hor- pai daca poti sa duci leasingul mai departe nu iti ramine sa vb cu el sa te plimbi si tu cu ea sa vezi cam cum e :)

daca iti place, spor la cumparaturi

noi l-am luat anul trecut in vara cu vreo 55 sau 60 mii DDP cash (automat, pachet crom(numa asta a fost 4000 euro - cind te gindesti ca pe dacia 1300 era stock :P) si fara cirlig)

3 xtrail-uri - la 2 s-au schimbat motoarele, unul a avut parte de chemare in service - avea prostul obicei de a taia gazul cam cind depaseai, suspensii zdrente , dar deh asta e viata la santier si animalele care merg cu ele)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC: Zicea cineva mai sus de TICO. Cred ca e cel mai tare SUV posibil, ieftin, usor de intretinut, indestructibil dupa parerea mea. Ca distractie, iarna dupa o noapte de ninsoare ma duceam in unele parcari de la institutii, intram tare si o "aruncam" cu frana de mana in maldarul de zapada, si sa de naiba daca a ramas vreodata impotmolit. Eu am avut asa ceva si sufar si acum dupa el.

Gata, va las sa dezbateti problema in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Si pe zapada trebuie dezumflate rotile putin. Depinde de situatie. Acelasi principiu ca la nisip. (@Dicovery Channel in Islanda ) Depinde si de experienta mult. Am facut si eu off-road cu Oltcit-ul :P si nu am reusit sa ramin blocat.

Gata cu off-topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea din Islanda aveau cauciucuri speciale - tip snow flake si daca ai vazut..... iti trecea cu masina peste mana fara sa te raneasca... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry, nu era Islanda era Groenlanda, m-am incurcat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel vazut de mine era in Islanda sigur pe un ghetar la ei . Au aratat destul de detaliat cum schimba rotile si mai tot ce tine de ele (amortizoare, aripi, brate etc). Si au facut si testul cu mina.

Acum gindeste-te daca ai sa "plingi" dupa vopsea la masina. Daca faci drumuri grele la modul care spui tu, de zgirieturi si vopsea ciupita o sa ai parte bine de tot. Si amortizoarele te vor lasa mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu zgarieturile alea, erau niste buruieni cu coada groasa care "strangeau" drumul, si m-am uitat, dintre toate suvurile doar Tucsonu are bandourile de protectie - si parca si X3-u, dar e alta diferenta de pret.

Nu-i nimik, bagam pe casco :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am vazut Rav4 - si va fi viitoarea masina, saptamana viitoare dau avansul.

Masina de drive test era una echipare vip, cu tot ce este disponibil pt ro, si m-a impresionat in mod placut. Suspensia poate e cam tare pt offroad, dar acolo oricum nu planui sa ma plimb mult. Cat pt onroad, e cam peste ce ma asteptam eu. Motorul e mai liniar decat tdi-urile, nu fuge ca al meu, dar pt masinuta aia ajunge.

Sper ca prin noiembrie sa o am.

Multumesc la toti de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Sa te bucuri de ea.

Am mers si eu cu una diesel de 136CP

o alegere destul de buna

dar totusi Touaregul a altfel....

Modificat de dintzauru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa facem, las ca va veni si vremea lui. Momentan e f bine si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel - sa nu-mi zici ca foresteru e unu albastru :P .

Forester-ul e taman albastru...deci il stii...de fapt Bistrita fiind un oras mic, voi va stiti cu totii intre voi...ma refer la bistriteni, desigur, masinile fiind ceva conex mai la urma.

No bine :lol: ca ai gasit ceva sa-ti placa...adica RAV4.

Da-ne si noua detaliile financiare ale achizitiei...sa stim si noi cum iti cheltuiesti banii... :D.

Echipare, culoare...etc. Inainte sa se inchida topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxu mai vrei sa postezi ceva sau se poate inchide topicul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa facem, las ca va veni si vremea lui. Momentan e f bine si asa.

Felicitari si sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa va raspund.... Masina va avea echiparea Executive (nu am vrut piele), argintiu sau rosu, negociez cu sotia, si mi-au zis ca se pot monta incalzire in scaune si xenoane, dar cu senzorul de parcare e buba, spoilerul spate nu e drept, iar senzorii bat inspre pamanat, deci vor suna mai tot timpul; am vazut ca pe laterale s-ar putea monta doi senzori, dar trebuie incercat. Ma intereseaza deoarece vizibilitatea in spate e cam mica, mai ales ca de sub nivelul geamului pana la pamant e o zona cam mare si riscu sa-l iau pe unu care se sprijina de masina mea e cam mare.

Pret cip 24.490 - avans 9.500 eur si rata de 543 eur pe 5 ani, tot inclus.

Termen de livrare e mai greu de spus exact, deoarece e model nou si e f ceut, mai ales pe alte piete. Mi-au zis ca prin noiembrie trebuie sa intre in Ro o tura de masini, si inca nu stiu ce echipari o sa fie. Daca nu e in alea, e sigur in ianuarie. Astept sa ma anunte, ca ne tot gandim (eu si sotia) daca nu o sa alegem varianta vip daca ne roade tare si va aparea in noiembrie. Pana la informatii sigure, ramanem pe executiv. La vip sustinerea laterala la scaunele din fata era cam slaba, dar am vazut niste poze cu scaune in echiparea executive si mi se par putin mai tare profilate. Cei din cj mi-au zis ca vor incerca sa-mi prezinte unul saptamana viitoare, sa vad cum e interiorul la un executive.

Pt curiosi am atasat si lista de preturi + nivelurile de echipare.

Daca nu mai vrea nimeni alte detalii, se poate inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!