Jump to content

Touareg vs Santa Fe


maxu
 Share

Postare recomandată

Maxu, pot sa iti spun sigur ca motorul de ultima generatie V6 TDI de 225 de cai e excelent. Elastic, puternic si mult mai silentios. Pe de alta parte cel de 2.5 si-a dovedit fiabilitatea in timp , este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai rezistente si putin pretentioase motoare diesel.

Vorbesc evident de Touareg.

Pentru ca oricum ar fi cei 10 mii sau cati or fi in plus ii primesti inapoi cu siguranta in momentul in care iti vei vinde masina. Peste cativa ani, Touaregul pe care dai acum 40 de mii va valora vreo 20 , iar japonezele/coreenele/chinezestile care valoreaza noi 30 de mii le vei putea vinde in mod fericit cu 7-8 mii.

Adauga costurile de service, taxele vamale de 30% se platesc si in cazul pieselor (!!!)

Si pana la urma gandeste-te la tine , unde ti-ar placea sa stai la volan, intr-un Touareg sau in altceva.

Dai un ban dar stai in fata..;)

PS. Rav 4 e clar masina de gagici, in Germania/Austria se vinde foarte bine, dar vreo 75-80% din clienti sunt femei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maxu

    49

  • DragosR

    8

  • Diesel

    6

  • adi76

    5

Top Posters In This Topic

vladdc - hai sa t eluminez - touareg cip - 40.000 - sfarsit 62.000. Daca dupa cum spui tu il dau cu 20.000 ia vezi cat e pierderea. Si cine va lua masina aia, iti va scoate ochii si pt cea mai mica zgarietura, din aceleasi motive enumerate mai sus pe aici.

Santa-Fe 24.690 cip - inspre 40.000 final. Hai sa zicem ca il dai cu 10.000, sunt mai darnic, ia vezi cat pierzi aici. Si cine il va lua nu va fi asa mofturos ca un viitor proprietar de touareg.

Dreci ca iara imi ies aia 10.000 euro - care ar fi o alta masina, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxu, in primul rand , daca vorbesti de 40000 CIP vorbesti de un V6 TDI care o sa fie vreo 25-30 peste cativa ani. Cu 20 - 25000 se vinde acum un Touareg din 2003 de 2.5 ,

In al doilea rand 40000 CIP te duce in 49000 DDP. De unde ai scos 62000?

Touaregul nu are taxe vamale , in schimb Santa Fe are 30% taxe vamale.

Si , da , 10000 ar fi o alta masina , dar ce fel de masina?

Eu zic ca decat doua masini de compromis mai bine una adevarata.

Sugestia mea:

Touareg, V6 TDI 225 CP cu suspenie pneumatica si inca doua trei dotari suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 42.000 cip era un 2.5 tdi dotat cum voiam eu.... V6 ma duce mai sus pe la 46.000 parca tot cip :blink: .... 62.000 e la sfarsitul contractului de leasing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e adevarat, ajungi pe la 46000 CIP, dar il faci avion. Esti cel mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am intors de la iarba verde - am iesit de pe asfalt, iar la un moment dat am parcat si masina, ca deh, cu ea intreaga nu mai ieseam. Dar cu un suv as fi iesit, iar de aveam touareg il parcam tot acolo unde am lasat audiu, ca altfel tot ii zgariam caroseria, si m-ar fi durut inima. Cu un Santa fe..... nu m-ar fi durut la fel.

P.S. am inceput sa iau in calcul Dacia papuc 4x4 :D , ala a trecut pe acolo :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pui suspensie pneumatica si diferential blocabil pe spate si iesi de oriunde. Iar la exterior iti pui culoare neagra ca e gratis, si in plus da foarte bine.:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu zgariatul se intampla la orice masina. Eu am TOLEDO BICOLOR ( a fost ~700UR vopseaua CIP, fata de 300EUR aia normala metalizata ) si sotia Matiz. Avem amandoi la fel de multe zgarieturi, amandoi gasindu-le peste noapte zgariate de buni si inteligentii nostri vecini (muma lor de ...........IDIOTI), asa ca orice masina ai, va fi expusa la fel de mult zgarieturilor, si tot la fel de mult te va costa sa o repari (ca o faci pe CASCO).

Dilema ta, Maxule e dilema nu gluma. Eu personal mi-as lua un V6 TDI din afara la ~30.000EUR cu FULL OPTION, si atunci pierderea va fi mult mai mica la revanzare dupa 4-5 ani.

PS: Sti ca poti lua SH-uri din afara in LEASING?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu - problrma e ca sotia vrea masina noua - iar acum nu e momentul sa ma inham la rata de 1.000 euro.

Si amandoi vrem ca pana in decembrie macar sa dam comanda la una, si ma enerveaza la culme faptul ca la noi in oras e doar hyundai si vw cu astfel de masini. Iar la 7-8 cand scap eu de la lucru, nu ma mai asteapta nimeni prin judetele vecine sa le vad masinile.

M-ar tenta hyundaiu fiind aici, daca am probleme e mai usor sa intru cu masina peste ei, dar service tot la cj, si parca la mures - ce mi-a placut la ei e ca iti dau si costurile reviizilor pana pe la 120.000 km. A, si au doi prieteni de-ai mei, unu a zis ca in 15.000 de km a bagat-o pe unde a vrut el sa mearga, si nu a avut nici un comentariu de la masina - si mai presus a descris-o simplu - masina de forja. Pt plimbari are un bmw :( .

Azi o sa mai incerc si la alte reprez toyota sa vad daca pot sa vad un rav4 - l-a vazut sotia prin oras si ii place f mult. Mai ramane sa incap si eu in el, si .... sa-i gauresc spoileru pt senzori de parcare, ca japonezii astia ne considera asi in ale soferitului, si nici macar optiune cu ei nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santa Fe are un motor exceptional 2.2 CRDi-150 HP. Eu nu as da diferenta de bani pt touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vb la Mures - ma asteapta pe sambata, dar nu au masina de drive-test. Au una pe stoc echipare executive, si poate primesc masina de drive-test pana sambata; mi-au zis ca ar trebui sa primeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D A trecut jumatatea de ora la Cluj..... ;) ;) ;) . Si-au adus aminte de mine si m-au sunat ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santa Fe are un motor exceptional 2.2 CRDi-150 HP. Eu nu as da diferenta de bani pt touareg.

La fel cum ti-ai luat Megane in loc de un VAG.

Maxu,

Am un prieten chiar in Bistrita care are un Subaru Forester...si il foloseste saptamanal la drumuri de Cluj si pentru Colibita.Asta se intampla de 3 ani incoace si masina are acum 125000km si merge glontz... stiu asta ca mai ajung si eu sa o conduc (uneori mai des decat masina mea).

Daca as stii ca ai accepta si un benzinar ti-as recomanda o astfel de masina...care e altceva fata de un RAV4 (chiar noul). La un pret mult mai mic.

Dar stiu ca vrei un turbo-dieselar...si eu m-as duce pe aceeasi motorizare.

Asteptam impresii de la testdrive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am un lucru de lamurit, ca sa stiu cum pun problema la baieti - si Toyota e adepta fabricarii masinilor pt Europa de est, mai "slabe calitativ", sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se preteaza la asa ceva. In general, dealerii aduc masinile din stocurile din Grecia, iar Grecia e o tara in care Toyota se vinde foarte bine (insa nu si Toyota diesel ci doar benzinare).

Deci din ce vad, ramane 'sa incapi', masina va place si pretul nu ti se pare mare...:Driver:.

Mie exact pretul mi se pare foarte mare la o RAV4.

Acum sunt curios cum o 'sa incapi' in ea daca in X-trail nu ti-a placut...

Asteptam impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus cele 3 masini si, din pacate, Rav4 m-a dezamagit. Spre deosebire de vechea generatie nu mai are aceeleasi performante si calitati. Sante Fe impresioneaza placut, atat on si off-road, cat si la nivel calitativ, dar Touareg este lider.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu.

Salut revenirea pe forum a MHL-ului :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de bun simt ce zice toata lumea, concluzia "Touareg este lider" . Deci eu cred ca discutia se rezuma de fapt doar la pret, daca merita sau nu sa dai banii astia in plus.

Astept si eu cu nerabdare sa ne spui care sunt rezultatele drive-testelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad MHL - te rog sa detaliezi de ce nu ti-a placut RAV4.

P.S. Ieri am fost cu nashu' la Tihuta, cu X-trail - singurele mele remarci erau de genu: Ba, voi astia cu jipu......

P.S.2 Mi-am luat azi ultimul nr. dintr-o revista - nu dau nume - si are asa: noua CR-V, Nissan Quashquai, BMW X3 face-lift.... abia astept sa ajung acasa in singurul loc in care am liniste :D sa le studiez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel cum ti-ai luat Megane in loc de un VAG

Pai vezi :D

Sincer...tu ai da diferenta?

Sunt de acord cu remarcile legate de forester. O masina excelenta si cu un pret mai mult de cat decent fata de ceea ce ofera. Pacat ca este benzina doar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca parere subiectiva: Rav4 a evoluat mai mult in dimensiuni si forme, atat la exterior, cat si la interior. S-au pierdut trasaturile sportive si compacte care au consacrat modelul. Am luat parte la un comparativ, nu foarte bine ales dar asta e, intre Outlander si Rav4 nou. Si crede-ma ca am intrat fara nici o grija cu Outlander prin rau, prin noroi si pe pietre, acolo unde cu Rav4 nu m-am descurcat prea bine. O sa caut numarul din Autoshow cu acest comparativ sa vezi despre ce vorbesc.

Ca parere obiectiva: pe teren e bine ca are diferential central blocabil, fata de vechea generatie care nu avea. Dar dimensiunile marite nu-l mai ajuta sa aiba performantele modelului anterior. E greoi si are balans mare, atat in off-road, cat si on-road, ambreiajul este foarte sensibil, mult prea sensibil, pozitia de condus este prea sus, iar consumul a fost foarte mare: Bucuresti-Comarnic 14-15% cu motorul de 2l, fata de Outlander 2.4 automat cu 9-10%. Alte idei nu imi mai vin momentan in minte, comparativul a fost facut acum 3-4 luni, parca. Daca te intereseaza alte detalii, te rog sa ma intrebi.

Nissan quashquai este viitorul Almera, e din clasa compacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel cum ti-ai luat Megane in loc de un VAG

Pai vezi :vaidecapulmeu:

Sincer...tu ai da diferenta?

Eu nu sunt client de 4x4...desi am vrut candva sa iau un Jeep Cherokee SH cu ...5500 USD.

Dar probabil ca da, as plati diferenta ...cine stie... :D

Oricum, mie imi place lucrurile adevarate si nu cele cu tenta...deci un off-road-er ar fi de preferat unui SUV usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Vlad, o sa incerc si eu sa vad daca-mi place, am ca termen de comparatie un x-trail si putin quattro :D .

Ca sa ma intelegeti, totul a pornit de la faptul ca virgula cu masina actuala nu puteam sa ies de pe asfalt decat cu mariiiiii strangeri de inima, iar cum incercarile mele de a gasi un raspuns pt a o inalta s-au soldat cu preturi de genul 3.000 euro suspensie pneumatica, sau 900 euro amortizoare pack hevy duty + arcuri + ceva smecherii pe acolo, asta doar pt 2 cm, care ma duceau undeva la o garda la sol de 13 cm..... m-am hotarat sa-mi iau un suv, care va fi folosit preponderent pe asfalt ( va mai pun poze cu drumurile din Bistrita daca doriti, sa-mi ziceti si mie unde e asfaltu :vaidecapulmeu: ) dar nu vreau sa am inima cat un purice cand merg la verde, si sa ma dau jos din masina sa mut fiecare pietricica din mijlocul drumului (been there, done that) ca sa pot inainta linistit.

Deci masina va trebui sa aiba stabilitate (deh, eu trag mai greu si la cantar, si la acceleratie, si la volan), iar in offroad am mai zis, tre sa ma duca pana la cabana, nu prin paduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin OT: eu am urcat in Calimani cu Touran-ul si as fi putut urca si in Paring linistit. Si are garda joasa rau de tot. Nu am fost nevoit sa dau pietrele la o parte, insa am mers usurel.

Subaru Forester pare chiar OK pentru ce vrei tu. Doar ca e pe benzina si impresia mea e ca diesel-ul e mai usor de controlat pe off-road adevarat. Si daca vrei masina off-road te poti uita la un SH bun (si cu putini km). Cred ca iesi mai bine, dat fiind ca nu cred ca o sa faci zilnic drumuri dificile. Santa-Fe, desi ai renuntat la ea, era o optiune buna. Nissan Patrol mai este o optiune buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!