Jump to content

Touareg vs Santa Fe


maxu
 Share

Postare recomandată

Astazi vreau sa ma duc sa le vad pe amandoua impreuna cu sotia, sa vedem care ne atrage mai mult. Dar uitandu-ma si la partea practica, nu stiu daca merita diferenta de 10.000 euro intre ele... Iar la Touareg nu te poti abtine sa nu mai pui si niste optiuni, iar atunci pretul creste si creste.

Asa ca, la un nivel de echipare considerat aproximativ echivalent, diferenta ete de cam 10.000 eur. Masina nu va fi folsita in regim de off road greu, dar ma va ajuta sa ajung si la cabana din varfu muntelui, fie iarna fie vara, impreuna cu lada de bere si carnea de mici :vaidecapulmeu: .

Momentan ma bate gandul la un 2.5 Tdi vs 2.2 Crdi.

Stiu ca 3.0 TDI e motor mai nou, dar de diferenta de pret prefer sa aleg bixenon si suspensii pneumatice

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maxu

    49

  • DragosR

    8

  • Diesel

    6

  • adi76

    5

Top Posters In This Topic

Eu zic ...Santa Fe. si de diferenta aia de 10.000 EUR iti iei de-a carne de mici si bere de n-o sa poata pleca SantaFe-ul de pe loc.

Acuma sa justific. SantaFe ..cel putin modelul vechi a fost ff apreciat la categoria sa din punct de vedere al performantelor off-road si nu numai.

Acuma tu probeaza-le pe amblele si daca nu ai ce-i reprosa serios la Hyundai poti sa-l alegi. Dar daca sunt lucruri care te supara la el si chiar nu iti fac viata mai frumoasa si usoara ia-ti Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hyundai vs. VW... eu zic ca nici nu se compara si diferenta aia e prea mica in special ca pe restul de 10000 de euro ii vei baga mai tarziu in piese si vei ramane cu un Hyundai la pret de Touareg :vaidecapulmeu: . Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu malitios DAR Hyunday (sau cum s-o scrie :vaidecapulmeu: ) la fel ca si Kia & co. sunt vazute ca niste imitatii ale orginalelor --> vezi despre Kia Sorento aici Sorento = vechiul ML la exterior and so on...

Parerea mea este ca vei regreta dupa o vreme daca o sa iei Hyund...

Cu siguranta Touareg merita diferenta de 10.000 E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul Santa Fe este, la nivel de design si materiale folosite, o evolutie fata de modelul precedent, si chiar fata de celelalte modele actuale. La sistemul de tractiune e o involutie, daca putem spune asa, cel anterior avand diferentiale blocabile si alte alea. Asta nou urmeaza tendinta zilei, ca si majoritatea suvurilor, fara diferentiale.

Cat despre defecte, am cam asteptat un an de cand a aparut sa aud de probleme, si inca nu am auzit. Are un prieten un Tucson cam de 1 an jumate si nu are nici o problema. So.... ma gandesc si la cat platesti firma (sigla) fata de masina.

Sa nu ma intelegeti gresit, Touaregul este net superior, dar la ce-mi trebuie mie mi-ar ajung si Santa Fe. De aia dilema. Iar cu diferenta aia de bani chiar am ce face in momentul asta, ca de nu aveam luam clar Touaregul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santa-Fe modelul anterior testat de tatal meu de vreo 2 ani zilnic 100 km/ zi min si mai mult de jumatate pe off-road "enduro" cu 70-80 km/h. Orice masina de teren are nevoie de intretinere la asemenea exploatare, insa in afara de ceva bucse si telescoape nu a mai bagat altceva. Masina este foarte fiabila (cel putin cea a lui) si unde mai pui ca a luat-o deja chip-uita. Nu cred ca ar trebui vorbit de fiabilitate foarte mult. Ambele masini cred ca o duc bine la capitolul asta. Service-urile in schimb "suck" la ambele marci. Cu Touareg o sa fie mai usor in privinta asta.

Nu stiu cum e Santa-Fe asta nou, insa trebuie tinut cont de optionale, de calitatea interiorului, de intretinere si poate consum.

Vrei sa fii comod si sa te prezinti frumos oriunde ai merge, mergi pe VW.

Daca vrei sa ajungi de la A la B, Hyundai.

Si pe mine m-a frapat cit de bine poate sa tina Santa-Fe-ul. E o masina buna. Acum depinde ce iti doresti de la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santa-Fe se pare ca este la o clasa inferioara Tuareg-ului ca dimensiuni, performante si lux (cum ai compara un Megane cu Passat)

Cred ca mai bine ar fi de pastrat A4 pentru sosele si daca nu tii la imagine luat un off road ieftin pentru o iesire/luna la cabana. Lada Niva dupa cate stiu are capacitate de trecere buna, 4x4 permanent cu 3 diferentiale si fiind langa granita piese se gasasc in piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touareg echipare mountain

Diferenta este de 10000 la pretul cip probabil. Daca mergi pe leasing ajungi mai bine cu Santa Fe-ul 2,2 CRDI. Am condus masina asta, este extraordinara ( am mers cu cea cu 5 locuri, 4wd , piele, etc... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi vreau sa ma duc sa le vad pe amandoua impreuna cu sotia, sa vedem care ne atrage mai mult. Dar uitandu-ma si la partea practica, nu stiu daca merita diferenta de 10.000 euro intre ele... Iar la Touareg nu te poti abtine sa nu mai pui si niste optiuni, iar atunci pretul creste si creste.

Asa ca, la un nivel de echipare considerat aproximativ echivalent, diferenta ete de cam 10.000 eur. Masina nu va fi folsita in regim de off road greu, dar ma va ajuta sa ajung si la cabana din varfu muntelui, fie iarna fie vara, impreuna cu lada de bere si carnea de mici :D .

Momentan ma bate gandul la un 2.5 Tdi vs 2.2 Crdi.

Stiu ca 3.0 TDI e motor mai nou, dar de diferenta de pret prefer sa aleg bixenon si suspensii pneumatice

Astept pareri.

Poate te ajuta link-ul asta. :D

http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...rtikel_id=12168

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele masini au un design atragator, mai ales Santa Fe care este o evolutie incredibila pe partea de design fata de generatia anterioara. In teren, ambele masini se descurca bine. Touareg are optional reductor, iar Santa Fe, standard, poate bloca raportul de distributie a tractiunii. Diferentele apar la interior, unde Toureg este net superior, atat din punct de vedere al calitatii, cat si al dotarilor disponibile. Daca acestea nu sunt un criteriu definitoriu pentru tine, atunci iti recomand Sante Fe-ul. Am condus aceasta masina si motorul se misca excelent. Dotarea cu piele si senzori de parcare este de asemenea o alegere buna. Interiorul este bine lucrat dar are o plansa de bord cam imbatranita. Spatiul interior si portbagajul sunt foarte mari. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi dilema am fost si eu.

Testeazale atent pe ambele si alege varianta care crezi ca ti se pare cu cel mai bun raport pret calitate in functie de ceea ce iti doresti de la un SUV.

Eu le-am testat atent pe ambele si am ales Touareg Mountain Tiptronic. Cred ca merita diferenta. Mi s-a parut ca are alta tinuta de drum, directia,stabilitatea in curbe, design interior...toate sunt superioare. Apoi, mai e si pretul de revanzare care e mai ridicat la VW decat la Santa Fe.

Singura problema ar fi consumul mai mare la Touareg, dar se poate trece cu vederea.

PS Sper ca saptamana viitoare sa-l ridic de la dealer si sa revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric e mai bun touareul, dar nu cu 10.000 mai mult. nu se prea merita sa dai 10,000 in plus, daca iti place santa fe-ul si mai ales ca nu il folosesti in conditii extreme...

eu am mers cu un tucson, si am ramas impresionat de calitatea interiorului, de tinuta la drum, de motor, tragea super, super stabila....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

touareg.

recomand si spun din propria experienta. am unul in familie (nu-l conduc eu, evident), nu e 2.5TDI cum vrei tu ci un V8 benzina, dar daca vrei detalii despre optionale sau ai alte intrebari te pot ajuta cu placere.

E altceva un touareg, nu stiu cum sa-ti explic, e o alta senzatie si cand pronunti cuvantul touareg si ce iti vine in minte, fata de cand pronunti santa fe sau hyundai. mie greu sa-ti explic , e ca si diferenta dintre VW-Audi, sper ca intelegi.... amandoua sunt bune dar parca una Audi ii altceva.

E la fel si in acest caz

Pt mine alegerea n-ar fi deloc grea intre aceste 2 masini, as alege Touareg-ul fara sa ma gandesc.

...alegere inteleapta iti doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E altceva un touareg, nu stiu cum sa-ti explic, e o alta senzatie si cand pronunti cuvantul touareg si ce iti vine in minte, fata de cand pronunti santa fe sau hyundai.

andy84, toata lumea stia asta, daca pe tine sau pe posesorul tuaregului din familia ta nu-l deranjeaza diferenta de pret e alta treaba. Aici problema se pune ca initiatorul topicului chiar ar avea ce sa faca cu cei 10.000 euro si se intreaba daca merita sa-i plateasca pentru un Tuareg 2.5 TDI.

Nu am fost cu Santa Fe dar daca asa de mare este diferenta dintre cele doua, tinand cont ca daca iei tuareg iei o motorizare nu foarte dinamica(cea de 2.5 TDI) si nu vrei sa mergi prea mult off-road, as merge clar pe SantaFe pentru ca arata chiar bine si este ceva mai rapid la 0-100 iar consumul e mai mic, in poze interiorul pare ok si se zice ca si in realitate, singurele impedimente pentru mine ar fi ca nu are xenoane nici macar in optional(chiar asa o fi?) si ca inca nu se stie scorul NHTSA(si nici Euroncap) dar tinand cont ca noua Sonata a scos la NHTSA un punctaj de 5 stele iar passat numai 4 ma astept si noul Santa Fe sa faca la fel fata de Tuareg.

PS: Tuaregul diesel l-as lua numai cu motorizarea 3.0 TDI.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost-am sa le vad..... si as putea spune ca se poate schimba topicul in Rav4 vs Tuareg..... Problema e ca la tuareg.... ma mananca in palma si mi-am configurat unu pe la 40.000 cip..... care e alta treaba - ar fi la avans de 50 % - 25.500 euro rata pe cinci ani 570 eur/luna. Rav4 varianta VIp e 27.000 cip.... alta treaba. O sa incerc sa ajung pe la Cj sa ma sui intr-unu sa vad daca ma indragostesc.

P.S. La touareg daca se comanda acum, vine prin ianuarie si februarie varianta cu facelift... am sa postez la noutati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai merge... Rav4 asta nou arata super si lainterior si la exterior + o imagine de marca muuuult mai buna decat Hynduai, Kia & co. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost-am sa le vad..... si as putea spune ca se poate schimba topicul in Rav4 vs Tuareg.....

Rav 4 este ca o compacta putin cocotzata, are un 4x4 mai slab decat 4motionul de pe golf. Nu inteleg cum compari asa ceva cu Tuareg, mai bine cumperi o O2 combi 4x4 si e mai buna decat Ravul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu:

....si mai ieftina.

on topic:

Daca ai cumva posibilitatea sa te "lipesti" de tdi-ul de 3.0 fa-o. E un motor potent si o sa te multumeasca.

Parerea mea este ca Santa Fe e mult mai frumoasa la exterior (cel putin la proportii) decat Rav4, chiar daca din fata seamana destul de mult. Dar daca tu ai exclus deja Hyundai-ul, asta este.

Rav4 a iesit destul de bine intr-un test din ams din iulie parca.

In aceeasi categorie intra Nissan X-trail si Land Rover Freelander2, cea din urma anuntandu-se a fi cu mult peste concurenta si avand un motor 2.2d (de la peugeot parca), biturbo , 16xcp, si parca 400nm. In speranta ca am mai bagat ceva paie pe foc, astept sa vad la ce te hotarasti!

Multa bafta!

Modificat de lau090
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un amic care are un Touareg V8, nu am mers cu diesel dar daca ai bani go for it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76: citeste te rog atent titlul topicului, pt ca altfel ajungem la discutii de ce nu aleg Porsche sau Range, bine ? :lol:

In Nissan X-trail nu prea incap, are nasu-mi-o si eu trebuie sa deschid aparatoarea de la trapa ca sa nu dau cu capul - deh, am 1,96. Parca ar trebui sa apara generatia a II-a, nu ?

Despre Freelander - prima generatie a avut destule probleme, iar ca si service si cost la piese te usuca aia - asa ca, nu mersi.

Cat despre masini rapide, a trecut vremea, de aia mi-am luat audiul actual, dar am cam imbatranit... asa ca o sa o las mai moale, si prefer in schimb sa pot ajunge mai oriunde fara sa am grija ca voi avea de platit o caruta de bani cand ajung inapoi la asfalt.

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesor de Touareg si Tucson 2.0 crdi.

La cum se conduc: nici nu merita sa le compari decat in oras, unde recunosc, Tucsonul este mai mic si il parchezi mai usor,

la drum lung Touareg-ul sta foarte bine pe sosea - mie nici dupa 20.000 km nu-mi vine sa cred cat poate fi de stabil si ce directie bine setata are.

in off-road diferenta si mai mare, recunos ca eu am suspensie pneumatica si astfel pot obtine o garda mai mare la Touareg

Calitate finisaje:

50% peste pentru Touareg

Imagine de marca:

nu ma pronunt

Revizii:

Touareg la 15.000 km

Tucson la 1000, dupa care din 7500 in 7500 km

Probleme in exploatare:

Touareg la 20.000 km - nici una

Tucson la 8000 km- ulei care a stropit tot motorul din cauza unui furtun care nu era bine prins;

lichidul de racire a ajuns o parte in ulei - asa au zis la service ca e defect de reparatie si se scurge prin ceva suruburi din chiulasa

Iti recomand sa alegi cu atentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76: citeste te rog atent titlul topicului, pt ca altfel ajungem la discutii de ce nu aleg Porsche sau Range, bine ? :hainoroc:

Nu stiu ce vrei sa zici, eventual citeste mai atent, spuneam ca as lua impacat Hyundai Santa Fe decat un Tuareg de 2.5 TDI care accelereaza pe sosea cam ca un logan de 1.4. Nu da prea bine nici macar la imagine. Macar daca iei un SantaFe este mai rapid si mai ieftin. In sensul asta spuneam ca nu as lua Tuareg decat cu 3.0 TDI.

In Nissan X-trail nu prea incap, are nasu-mi-o si eu trebuie sa deschid aparatoarea de la trapa ca sa nu dau cu capul - deh, am 1,96.

In acest caz, in RAV-4 nu o sa incapi nici atat.

@quatro2, am inteles ca totusi au revenit cu picioarele pe pamant cei de la hyundai si dupa 1000 km, 7500 km, urmatoarele revizii se fac din 15 in 15 mii km. Asta am aflat-o acum o luna, sa nu fie adevarat?

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar X3 2.0d nu te atrage? Cred ca iese mai ieftin decat Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau eu un Logan nou 1.4 MPI pe un Touareg 2,5 TDI. Deal ?

Mie 2.5-ul mi se pare suficient. Nu inteleg cum puteti spune ca se misca asa lenes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76 - la asa ma refeream - Rav 4 este ca o compacta putin cocotzata, are un 4x4 mai slab decat 4motionul de pe golf. Nu inteleg cum compari asa ceva cu Tuareg, mai bine cumperi o O2 combi 4x4 si e mai buna decat Ravul.

X3 m-am gandit, dar se poate sa nu incap in el si e la acelasi pret cu un Touareg, care e ceva mai mare...

Rav4 acuma e aparut - de aia am zis ca astept sa ma sui intr-unul.

Azi a fost pe la mine un prieten si mi-a zis ca are un prieten de-al lui un Touareg 2.5 TDi - si o sa treaca pe la mine sa vad cum merge, si mi-a recomandat sa nu mi-l aleg. Revin cu impresii dupa....

BTW, am auzit ca cica fosta masina a lui Dan Petrescu - un Touareg 3.2 benzin full e de vanzare - eu am primit oferta de la niste baieti la 28.000 eur.

Gicu - eu am acum cam 220 cp la masina actuala.... ce zici, o sa-mi ajunga 174 la Touareg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!