Jump to content

motor vr6 pe golf mk1


79gti
 Share

Postare recomandată

eu zic ca cel mai simplu e sa muti puntile de pe mk3 vr6. si in felul asta elimini problema planetarelor si a franelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    12

  • scirocco

    11

  • armando

    9

  • 79gti

    6

Top Posters In This Topic

Sorin Golf 3 cabrio
:D

izotope 16 v sau g60 este mai tare decat vr6

daca mergi la liniute vezi asta

:rolleyes: :) :D :) Pe incercate? :D :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am explicat cum sta treaba :), la liniutze vr6-le e mult mai puternic si are capabilitati de tuning mult mai mari decat 16valve sau g60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu as intreba mai intai posesorul Golf-ului la CE vrea sa foloseasca masina.....E drept ca e vorba de eternul "capacitate vs. supraalimentare',dar sa o luam asa:VR-ul,chiar montat corect si tunerit,va face masina dificil de stapinit la viteze mari.100 kg in plus e mult,iar daca mai adaugi si o turbina si ranforsari si alte-alea,greutatea mai creste.Eu cred ca ca sa te poti bucura de masina aia e bine sa te opresti la G60(oricit urasc eu lipsa de rezistenta a g-lader-ului).Iar 200cp in Mk1 rup cam orice pe strada.Daca omul vrea o masina de curse,e alta mancare de peste.Atunci nu mai conteaza aspect,comoditate si altele.Si atunci un VR6 Turbo e rupere.Totusi e problematic sa alegi solutia tehnica optima.Dar nu imposibil.Si,financiar vorbind,o modificare din asta se aseamana cu constructiile:nu stii niciodata la ce bani vei ajunge in final :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu ceva de comentat. Am un sciroco care a fost canva 1,8 16v dohc, dar m-am hotarat si am pus un vr6, vreau sa zic ca diferenta este mare am facut krII 1,8 16v, cat si corado G60 asta din gama VW tre sa recunosc ca lupta cu corado a fost cam stransa dar vr6-le si-a spus cuvantul. As mai avea ceva de mentionat ca vr6-le meu nu este cipat nici macar filtru sport nu am, nu vreau sa ma gandesc la un turbo sau chiar bi turbo, deci in situatia de fata eu asi recomanda clar vr6-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar cati bani te-a ajuns toata afacerea ? un g-60 e mult mai rentabil :) si mai usor de intretinut. poate ca corrado-g0 a pierdut in fatza ta, dar gandeste ce greutate are corrado si ce greutate aveai tu, sa nu mai zis cu 14 cai in lipsa :P.un g-60 facut frumos si intretinut, eventual din banii ramasi iei un chip de la techtonics si ai facut o masina bomboana :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!