Jump to content

motor vr6 pe golf mk1


79gti
 Share

Postare recomandată

Sorin Golf 3 cabrio
sasiul rezista, e singurul lucru de care poti sa nu-ti faci probleme :)

oricum poti sa faci niste ranforsari de bun simt si chiar nu o sa ai probleme.

greutatea vr6-ului este :

The G60 Corrado = 2675 lbs = 1213.36 kg

The VR6 Corrado = 2800 lbs = 1270.06 kg

deci o diferenta foarte mica :D de 57 de kg

Este o diferenta de fix 100 Kg intre cele 2 motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    12

  • scirocco

    11

  • armando

    9

  • 79gti

    6

Top Posters In This Topic

stiu filmuletzul de ceva timp.. ma lasa fara cuvinte....omu' probabil a avut un golf 3 vr6 si a mutat si adaptat cam tot ce se poate pe g1....sper sa reusesc sa fac ceva frumos ..timpul nu ma preseaza ...nu vreau sa las impresia ca vb mult si nu fac nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are cu 100 kile mai mult... si uitati-va ce in fata e amplasat...

intr-adevar vr6 e frumos, dar ca sa-l faci sa se comporte normal, ajungi la corrado... asa ca... n-ai rezolvat nimic :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mk1 golf G60 :D

g60 in action ;), mk1 wins

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

am de spus 3 lucruri !

cum a spus si sorin vr6 e MULT mai costisitor dar merita ... dovada este fericitul devorator de vise :)

mie unu nu stiu dc dar nu prea imi place ideea de 8v ;))

ori g60 pe 16v ori direct turbo pe 16v ;)) sau daca intradevar vrei sa faci ceva pune motor de 1,8 T (20v) pe un golf 1 sau 2 si s-a terminat shmekeria !!!!!!

in toate cazurile iti trebuie si instalatia electrica/bord aferent motorului!

succes

nu uita ca sa poti sa faci o masina performanta/ competitiva .... nu doar motorul trebuie schimbat !

trebuie rigidizata masin ( nu rezista la socuri si la greutate)

trebuie suspensine mai buna si garda la sol mai mica

trebuie si ceva FRANE care sa te poata si opri ( de preferat si ceva ABS)

trebuie Racire mai buna

ehe sunt multe !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar cea mai ieftina alternativa e g60 :D, si cu supercharger de la bbm asta in cazul in care cel original e dus ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ia priviti-l si pe acesta :

E impresionant ce a facut omul cu motorul lui... 1.8 G60 8v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G60 pe 16v din cate stiu eu exista din fabrica, intr-o editie limitata ce-i drept. Deci urmariti mobile.de (yea right!) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am dat cu masina lui @ab-33-wob ;) ( cine nu stie, '78 scirocco1 cu 1.8 g60 stock ) am ramas

fara cuvinte ;) trebuie sa-l si filmez data viitoare ;)

nadir : 16valve sux ass pe langa 8v cu compresor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VR6 pe Mk1 si Mk2 => nose-heavy...nu sunt impotriva lui, chiar imi place foarte mult, mi s-a oferit sansa sa merg alaturi de cineva intr-un Mk3 VR6 si senzatiile sunt pe masura...insa ca sa-mi sustin cele spuse in numarul din Sep 2003 al revistei EuroTuner sunt testate pe circuit mai multe masini printre care si doua MK2 --- unul 16V cu 126 CP ? si un VR6 impins la 556 CP, ambele testate Dyno inainte.

Timpul pe un tur de circuit:

-Mk2 16v - 1:41:115

-Mk2 VR6 - 1:52:307

Mai mult de zece sec pe tur este enorm...motivul care l-au gasit si cei care le testau a fost ca VR6 era foarte incet pe viraje...why? va las sa ghiciti ;)

concluzie: vrei o masina de drag(asa cum zicea si @scirocco ...pune VR6...vrei o masina care sa se comporte bine si in acceleratie si pe traseu virajat ...pune 16v, G60, G60 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf vr6 ... don't let this happen to you :

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

vr6-le e bun pt tuning ca sa rupa orice la liniutze, pe circuit 1.8T si G60 sunt mult mai manevrabile, diferentza aceea de 100 de kilograme intre motoare face foarte mult, mai ales ca in fatza cam trebuie sa rigidizezi foarte mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mvc028s6sp.jpg

rabbit_2.jpg

NICEmk1vr6.jpg

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am mai gasit cativa iepuri vr6 :)

waterfest3.jpg

waterfest2.jpg

1.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg20.jpg

cadvr.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropos ...cand pui vr6 pe mk1 sau mk2 ....la planetare ce modificari intervin...ca e alta distanta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P

izotope 16 v sau g60 este mai tare decat vr6

daca mergi la liniute vezi asta

Modificat de frn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la liniute nu prea ai cum...ia vb cu sorin sa te contrazica putin...nu cred ca se prea descurca cu virajele....dar la liniute sigur e mai tare.

sorin is curios cum o facut cu planetarele....daca motoru lui a fost de pe un passsat ...atunci dupa cate stiu io distanta intre roti e mai mare.... deci acolo e baiu...nu de alta dar cred ca va fi si in tm un viitor vr6 pe g2 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frn, te contrazic, vr6-le exceleaza la liniutze, asta depinde si cum ii faci tuning, desi un g60 se apropie foarte mult. vr6-le are de pierdut pe circuit, e grea fatza la el :D.

g60-u daca ajungi sa scoti 300 de cai din el (sa aiba 16 valve si eventual un supercharger de la bbm), si un vr6 modificat tot cam la 300 de cai, atunci probabil ca g60-u va castiga avand in vedere ca masina este mai usoara cu g60, desi si acolo sunt semne de intrebare, inca nu am vazut concurs intre aceste motoare (ambele avand acelasi nr de cai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!