Jump to content

motor vr6 pe golf mk1


79gti
 Share

Postare recomandată

imi voi schimba motorul si am niste dubii in legatura cu alegerea pe care o voi face.am doua obtiuni 1.8 16v sau vr6. diferenta de pret nu e f mare. as prefera vr6 fiind si mult mai nou si poate mai putin uzat(asta in cazul in care il gasesc pe masina si vad starea lui)....ma intereseaza sa stiu ce modificari ar cam trebui sa fac daca iau vr6, legate de instalatia electrica si faptul ca vreau sa pastrez bordul din 79 ....multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iZOTOPE

    12

  • scirocco

    11

  • armando

    9

  • 79gti

    6

Top Posters In This Topic

alege 1.8 pt ca nu te legi la cap fara sa te doara. la vr6 trebuie umblat (taiat) la lonjeroane si multe alte modificari. in plus, este un motor mult prea greu pt acea caroserie. imposibil nu este, dar e mai multa bataie de cap. nemtii chiar au pus asa ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este si o cale de mijloc... 1.8 G60, injectie digifant, motor mai nou decat 16V-ul, puterea nu o sa te dezamageasca (un g60 in stare buna cu chip ajunge la performantele VR6-ului)

si de instalat e mult mai usor decat VR6-ele... doi suporti trebuie fabricati . cel mai bine il intrebi pe @ab33wob ca el tocmai a terminat operatiunea MK1 G60.

1.8 16v merge la fix nu ai nevoie de nimic (doar la galerie de evacuare o sa ai probleme, poti sa o faci rost de pe un Scirocco 2 16v (rare) sau sa o faci custom).

VR6... intra mai greu... si masina nu e buna decat de drag racing dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult pentru sfaturi.nu am stiut ca trebuie taiat din lonjeroane ca sa pui vr6.s-ar putea pana la urma sa pun 1.8 16v fiind mai usor de montat.din cate am auzit sunt rare g60.am vazut ca sunt cautate motoarele vr6 ...nu am vazut pe golf 1 la noi, decat pe net la nemti.nu cred ca s-ar baga nimeni sa ma ajute sa adaptez vr6...imi raman 2 alternative 1.8 16v sau g60 daca reusec sa gasesc unul bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice se poate face, depinde de citi bani ai disponibili pt aceasta lucrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vr6 are mult mai mare potential...tinand cont de capacitatea cilindrica.....numarul de pistoane...s.a.m.d.

numai bani sa bagi in el sa ai :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,are potential mai mare,dar dupa 150km/h..... :D

avand in vedere ca s-ar putea sa fie montat pe un mk1

nu stiu cu ce l-ar ajuta acest lucru :D

pt demaraj ,un 16v sau g60 sunt mult mai sus decat vr6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca toti posesorii de mk1 si mk2 care isi doresc sa le alerge si-ar dori un motor vr6 ....dar nu multi au ''curajul''sa incerce sa-l adapteze si mai vine si partea rea cu omologatul care din cate am auzit e cam imposibila.....si sar peste consum fiind constient ca daca vreau s-o alerg ar fi absurd sa vreau si consum mic....daca as vrea motor vr6 as vrea sa-l am pe mk1(golf sau scirocco) ....ce poate fi mai frumos decat o masina masina din anii '70 impecabila cu 200 de cai subestimata de foarte multa lume necunoscatoare.(parere personala) ....daca nu reusesc sa-i pun vr6 acum din lipsa de experienta si de suf bani in viitor o voi face chiar daca voi avea si altceva pe langa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord...si eu voi face la fel probabil./

dupa aia sa puneti doi saci cu nisip in portbagaj :hainoroc:

apropo, o poza veche...

scirocco mk1 vr6 turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face conversia la vr6 pe mk1 :rolleyes:, va fi un fun car, vei rupe bimmerele de numa numa pe la semafoare :), trebuie toata partea electrica de la masina donatoare, inclusiv bordul cu ceasuri, sau numa ceasurile, iti trebuie cutia de viteze, suportii trebuie sa ii fabrici tu in caz ca nu merge ceva, in rest e plug and play, nu trebuie taiat din lonjeroane. mk1-le este mai lat in fatza ca un mk2, am vazut asta cand i-am dat la tatamiu masca mea de golf pt rabbit mk1 al lui :)

totusi vezi daca gasesti un g60 :D, mult mai usor, cu chip rupi chiar si vr6-le, masina va ramane destul de usoara, cuplul este aproape la fel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

izotope....g60 nu va rupe niciodata vr6....

never ever ....totusi e o mare diferenta de cc...si nr de pistoane....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti garantez ca-l rupe :angry:, daca ii face chip tuning sa ajunga cu el la 200 calutzi, il bate pe vr-u, ca automat ii creste si cuplul, treaba e sa fie g-laderul in stare de functionare, si daca gandesti mai bine 1.8 g60 e mult mai usor decat vr6 :D , si raportul putere/greutate este excelent. daca si vr-u este modificat intr-adevar g60-ul nu mai are sanse de izbanda :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

79gti, o intrebare, de unde esti tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine. 174 cai are fara sa-i faci nimik. zi mi tu mie cat poti scoate maxim din vr si din g60. nu mai are sens sa poluam topicu asta cu discutii inutile....

mai citeste si pe alte forumuri ce s-a facut cu un vr6....si ce s-a facut cu g60....si mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vr6-le are mult potentzial, dar costa o groaza sa-l "faci", un g60 cu chip rupe un vr6 stock :ceuameni:, si de pe vr6 max 620 de cai, vezi renner 2, un g60 ajunge cam la 280-300, cu un supercharger calumea, bbm :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
BUC

Daca vrei ceva unic si frumos alege varianta VR6. Iti va face gaura in buget dar merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare forumistul nostru cand va face ... prezentarea masinii complete ? te sti tu care :ceuameni:

asta e stiu ca te cam presez ..da .. deahh multi .. ar vrea acel lucru :D

Modificat de ali_press
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu un caz concret de golf 1 vr6 care nu a putut fi omologat la RAR CJ, cu toate "pilele"...

VR6-ele nu e cea mai buna solutie din mai multe motive:

1). e greu de facut rost si greu de instalat;

2). e prea greu pt. sasiul A1;

3). rebuild-ul costa (deh, 6 cilindri);

4). upgrade-ul imediat chiptuning, mai departe, costa ...;

cine spune ca G60 nu are perspective...se inseala amarnic...

uitati aici unul in actiune, stock doar cu compresor bahn brenner motorsport...

ganditi-va ce ar face asta cu toate ingredientele de tuning...

mai va trebuie vr6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa aleg in final varianta optima ..imi este destul de greu sa decid din mai multe pct de ved. cel mai mult conteaza sa reziste si sasiul masinii parerea mea...este in stare destul de buna caroseria..am si 2 bare intre amortizoarele din fata si bascule....oricum nu pot sa-mi compar golful cu unul de afara care nu a fost lasat sa pice cum sunt majoritatea masinilor vechi de la noi, stim toti motivele...am inteles ca se omologheaza doar motoarele care au fost puse din fabrica pe masina respectiva....ar fi probleme si cu g60 pe tema asta...nu o sa ma grabesc prea tare ca vreau sa fac o alegere buna....daca in UE se omologheaza ar trebui si la noi de la anul zic eu...upgrade-ul il fac in timp...am cautat pe net sa vad ce greutate are vr6 dar nu am gasit...imi e mult mult mai usor sa gasesc un vr6 decat un g60.o sa incep sa caut in 2 saptamani cand voi avea suf bani..motorul meu nu-l pot vinde pana nu gasesc altul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sasiul rezista, e singurul lucru de care poti sa nu-ti faci probleme :))

oricum poti sa faci niste ranforsari de bun simt si chiar nu o sa ai probleme.

greutatea vr6-ului este :

The G60 Corrado = 2675 lbs = 1213.36 kg

The VR6 Corrado = 2800 lbs = 1270.06 kg

deci o diferenta foarte mica :)) de 57 de kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!