Jump to content

Scartait curea la pornire AC


zaxas
 Share

Postare recomandată

Salut,

dupa un drum de 6500km in 6 zile, mi-a aparut o problema la masina din semnatura.Pornesc motorul fara AC nu se aude nici un scartzait.Daca insa pornesc instalatia de climatizare(trec pe AUTO) se aude un scartait foarte nasol de curea(zic eu).

Ce poate sa fie.? Daca opresc AC-ul, nu se mai aude scartaitul.

Sa fie cureaua auxiliara sau fulia de la compresor? Daca stie cineva piesa in cauza imi poate spune si un pret al ei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu scartiitul cand porneam motorul cu AC pe auto am avut-o si eu. Codul meu de motor e AVB. In cazul meu era cureaua, care m-a costat 300.000 lei.

Modificat de Rekhinoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua imbatrinita(intinsa,uzata)sau un intinzator care nu-si face treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pateam asa ceva cand lasam masina mult in soare si in momentul cand o porneam cu AC-pe on in primele minute imi scartaia.

Drept urmare am fost la mecanic si mi-a ints-o putin si astfel a disparut sunetul

Deci eu zic sa te duci sa o intinzi putin .. cureaua de la climatronic.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asa la un A6, mai vechi putin, si a fost si fulia si cureaua, verifica si schimba repede, nu vrei sa ai surprize. Pt zgomot ca soluti temporara poti sa incerci sa dai cu creta pe curea.... dar schimba-le repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

S-a rezolvat problema la schimbarea distributiei. Nu stiu de la ce s-a ajuns asa, dar cureaua de AC era noua nouta insa era ciupita la greu pe canelurile interiore. Intinzatorul de la AC avea putin joc si se scurgea ulei din el; schimbat curea +rola + intinzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca soluti temporara poti sa incerci sa dai cu creta pe curea.... dar schimba-le repede.

Tot ca solutie temporara (sau ca sa te convingi daca este sau nu cureaua de vina) exista sprayuri cu substante "belt dressing". Ca prim pas poti sa incerci sa dai cu un astfel de spray, macar vezi daca trebuie intinsa/schimbata cureaua sau daca trebuie sa cauti in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Pun si eu o mica intrebare, poate ma lamureste cineva (scuze daca sunt off topic).

Pentru schimbarea curelei pt. accesorii (A4 2004 - motor PD 130 AVF) si a intinzatorului aferent (de fapt asta e problema mea pentru ca a inceput sa tremure, mai ales la relanti sau cand plec de pe loc) trebuie data jos toata partea din fata motorului (masca, spoiler, radiatoare etc...)? Am fost la un service si cam asta mi-au zis.

Merci,

Mihnea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!