Jump to content

Motor 1.4 TDI PD 55kW/75 CP pe Fabia


litza
 Share

Postare recomandată

Am I stupid or what?

Azi, accesand site-ul unui dealer skoda am dat peste aceasta motorizare. Pana acuma nu am auzit de asa ceva. E recenta? Stiti ceva de acest motor?

www.procar-skoda.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Si eu am ramas surprins cand am vazut motorul asta pe oferta de la www.aviamotors.ro, cred ca e de cateva luni bune in vanzare. Totusi nimeni nu are pana acum, nimeni nu vorbeste de el ... Oricum, specificatiile de la consum sunt absolut minunate:

Consum - urban 5.6-5.7

Consum - extra-urban 4.0-4.1

Consum - combinat 4.5-4.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e de anul trecut in oferta - e ok, trage bine, doar ceva vibratii in relanti (3 cilindri), pumpe-duese.

Se monteaza si pe Ibiza si Polo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus destul de mult un Polo cu motorizarea acesta. Masina e din 2000, deci motorizarea nu e chiar noutate absoluta in grupul VAG.Intr-adevar, in ralanti are ceva vibratii, dar performantele dinamice ale masinii m-au impresionat :D Nu ma asteptam la asemenea reprize de la in 1,4 diesel, fie el si PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus destul de mult un Polo cu motorizarea acesta. Masina e din 2000, deci motorizarea nu e chiar noutate absoluta in grupul VAG....

nu e chiar acelasi motor - e o prelucrare aparuta la sfarsitul lui 2002 dar se bazeaza pe "vechiul" 1,4 - de fapt e un 1,9 cu un cilindru lipsa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Imi pare rau sa va zic dar in afara de primele posturi din acest thread, celelalte sunt offtopic by farr.

Cei care au acest model de motor rogu-va spuneti-va parerea despre el. Ma duc maine sa semnez contractul pt acest motor si nu am vazut si eu o parere pertinenta despre el.

Va multumesc anticipat celora care se indura de mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Imi pare rau sa va zic dar in afara de primele posturi din acest thread, celelalte sunt offtopic by farr.

    Cei care au acest model de motor rogu-va spuneti-va parerea despre el. Ma duc maine sa semnez contractul pt acest motor si nu am vazut si eu o parere pertinenta despre el.

    Va multumesc anticipat celora care se indura de mine .

<{POST_SNAPBACK}>

:D Sincer as opta pt. un SDI.E mai ieftin in exploatare si la service.De fapt e' copilul' motoarelor diesel de la golfu-ri si jetta care s-au dovedit fiabile de-a lungul anilor :D Daca iti pica un inj. dupa perioada de garantie costa ff mult(1000euro) fata de un inj. clasic.I'ts your choice man.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in cumpana de a alege diselul sau un 1.4 MPI de 101 CP. Sunt o perosana f indecisa si nu am reusit sa gasesc o parere pertinenta despre respectivul motor pe diezel; am vazut ca zicea cineva ca are trepidatii intre 1000-2000 rpm, ceea ce nu ma incanta. Inca mai am timp sa ma hotarasc :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

un drive test te va ajuta.

daca e careva pe forum cu motorul si te lasa sa-i conduci masina probabil ca o sa ai cele mai multe info si de la el.

1.4MPI 101CP e linistit si te ajuta. E bun si de oras si de drum lung. Cati km estimezi ca mergi pe an ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si TDI, si 3 cilindri o sa ai trepidatii destule. Pe de alta parte, e turbo si poti sa faci o remapare, si la 100cp o sa se miste mai bine decat 1.4 mpi 101cp.

Daca nu vrei remap, atunci mai bine 1.4 mpi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si TDI, si 3 cilindri o sa ai trepidatii destule. Pe de alta parte, e turbo si poti sa faci o remapare, si la 100cp o sa se miste mai bine decat 1.4 mpi 101cp.

Daca nu vrei remap, atunci mai bine 1.4 mpi

<{POST_SNAPBACK}>

Remapare ieftina (ce producator iti da 33% mai multa putere pentru 250-300 EUR??!), reversibila (flash) deci nu afecteaza garantia.

Consumul nu se compara.

Iar ca sunet/vibratii/etc cel mai bine faci un test drive in care sa nu te jenezi sa o calci la fund (pedala de acceleratie) macar in a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Sincer as opta pt. un SDI.E mai ieftin in exploatare si la service.De fapt e' copilul' motoarelor diesel de la golfu-ri si jetta care s-au dovedit fiabile de-a lungul anilor :D Daca iti pica un inj. dupa perioada de garantie costa ff mult(1000euro) fata de un inj. clasic.I'ts your choice man.. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Apropo, cam la cat ajunge un injector de PD?!

Scuze de off topic, dar sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.4 TDI PD se poate remapa safe mode la maxim 111 HP si 273Nm .

O remapare normala inseamna 100-105CP :P

toata operatiunea pot sa ti-o fac eu. Costa 250EURO remaparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Apropo, cam la cat ajunge un injector de PD?!

Scuze de off topic, dar sunt curios.

<{POST_SNAPBACK}>

:P 28 mil +TVA.............. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P 28 mil +TVA.............. :P

<{POST_SNAPBACK}>

Nu e offtopic... e super offtopic. Adica daca cineva incearca prin asta sa afirme ca PD-urile ar fi nerentabile sau stiu eu.. greseste! Nu se "bulesc" PD-urile usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e offtopic... e super offtopic. Adica daca cineva incearca prin asta sa afirme ca PD-urile ar fi nerentabile sau stiu eu.. greseste! Nu se "bulesc" PD-urile usor.

<{POST_SNAPBACK}>

Ar fi culmea ... sa se buleasca asa de usor, ma gandesc eu ... oricum pana sa ajungi sa schimb un injector, banuiesc ca mai merg niste duze si asa mai departe ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales 1.4 MPI de 101 CP, in felul asta mi-au mai ramas si cativa bani de niste optionale de siguranta si de confort. Ieri am semnat contractul :blink:. Va multumesc de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si TDI, si 3 cilindri o sa ai trepidatii destule.

<{POST_SNAPBACK}>

de unde 3 cilindrii inseamna trepidatii mai multe decat 4???

citisem pe un link aici pe forum ca din geometria arborelui (la 120 de grade) ies chiar MAI PUTINE trepidatii decat la un 4 in linie...

nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Si se pare ca nimeni nu are Fabia cu motorizarea 1,4 Tdi 75cp.

Sau o alta masina a grupului Vwag cu aceasta motorizare.

Chiar ma interesau detalii, opinii si multumirile, dar mai ales nemultumirile (pt. a avea imaginea cat mai obiectiva si completa).

Am facut drive test cu o Fabia, si chiar se simt vibratiile (in special la relanti) si motorul era ceva mai zgomotos. Altfel prima impresie a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor. sunt un user nou care in aproximativ o luna doreste sa devina posesor de masina a grupului VAG. este vorba de o masina Second hand deoarece Fabia cu motoare mici pe benzina nu ma multumeste (am testat 1.2 HTp si mpi)iar de SDI nici nu poate fi vorba.Motorul de 1.4 16v 101 cp este o bijtuerie dar as prefera diesel. Ca atare doresc achizitionarea unei Fabia 1.9 TDI PD 101 cp. Pentru a nu deschide un alt topic inutil care sa polueze inutil forumul as dori informatii despre costurile de intretinere ale acestei masini (si ceva probleme) si foarte important un dealer SH de unde pot lua acest model. Nu as dori sa apelez la metoda aducerii din Germania si am citit pe undeva ca unul dintre membrii forumului gasise un asemenea model la aprox 8500 Euro si un rulaj decent. Orice informatie si orice ajutor este binevenit. :) vreau sa incep documentarea din timp pt ca atunci cand am banii sa stiu exact ce doresc sa cumpar. Mi-ar surade si Ibiza dar preturile la aceasta masina cu motorizarea in cauza sunt exagerate dupa parerea mea. va multumesc anticipat.

ca sa fiu si on topic pot sa va spun ca un prieten de familie are un 1.4 TDI (Polo)adus de peste hotare si este multumit de el. Din pacate confortul in aceasta masina este redus din cauza vibratziilor puternice. Dupa cum bine ati spus e vorba de un 1.9 TDI fara un cilindru si astfel grupul motopropulsor este dezechilibrat ( in nici un caz mai echilibrat decat un 4 cyl). Reprizele nu sunt rele dar nu se compara cu 1.3 CDTI ul lui Opel care dispune de rampa comuna de injectie si injectoare piezoelectrice cu 2 etape injectie pilot si injectie principala. Dupa parerea mea acest motor este bunicel dar la pretul la care este comercializat nu stiu daca este cea mai buna ca pret si cea mai rafinata alegere in sectorul dieselurilor mici. In autoshow a fost facut un test Polo 1.4 TDI , 206 Peugeot 1.4 HDI si TDCI 1.4 Fieste si la zgomot interior si reprize in primele trepte motorul VAg a fost penalizat fiind in schimb primul la putere si cuplu la viteze mari.

Modificat de Dez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Si se pare ca nimeni nu are Fabia cu motorizarea 1,4 Tdi 75cp.

Sau o alta masina a grupului Vwag cu aceasta motorizare.

Chiar ma interesau detalii, opinii si multumirile, dar mai ales nemultumirile (pt. a avea imaginea cat mai obiectiva si completa).

Am facut drive test cu o Fabia, si chiar se simt vibratiile (in special la relanti) si motorul era ceva mai zgomotos. Altfel prima impresie a fost ok.

Cu cateva luni intarziere dar... Eu am Fabia TDI 1,4 iar Mama mea are 1.9 TDI (cam pe masina mamei am invatat sa conduc), amandoua sunt excelente, e adevarat 1,4 are trepidatiile alea la relantina, dar daca esti un pasionat de fabia nu le bagi in seama. Motorul meu mi se pare mai silentios decat ala mare.

In oras mi s-a paraut ca 1.4 meu e mult mai bun decat 1.9, parca pleaca mai repede si consumul este un pic mai mic decat la 1.9.

La drum lung 1.9 fuge de rupe (l-am condus o singura data la drum lung), cu 1.4 poti sa-i tii pasul dar cu pedala apasata la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.4 l tdi-pd vezi ca vine intr-o versiune de 80 cp > Si motorul TDI PD are tot doua perioade de injectie :preinjectia 380 bar +injectia propriu zisa 2050 bar.Iar cat despre dezechilibrare , numai la relanti se simte . In rest motorul este beton . Iar tehnologia Pompe injector este mai fiabila decat cea common rail in sensul in care are mai putine piese in miscare si ii lipseste pompa de inalta presiune . Sfatul meu este sa iti iei Fabia 1.4 TDI PD de 80 cp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vara trecuta am achizitionat o Fabia 1.4 TDI-PD 75 CP.

Ulterior am observat ca aceasta motorizare nu mai este disponibila,in oferta facandu-si aparitia cea de 70 CP.

Am inteles ca urmeaza sa apara si cea de 80 CP.

Imi poate explica cineva ce se intampla cu motorizarea masinii mele?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate explica cineva ce se intampla cu motorizarea masinii mele?

Multumesc!

Motorizarea ta nu mai e oferita la comercializare...in varianta de 75 CP. Ci doar plus sau minus 5 CP.

In rest toate bune...nu te afecteaza cu nimic in service sau utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea de 1,4Tdi in versiunea de 75cp era Euro3, cand s-a trecut la Euro4 au scos (nu stiu exact motivatia) 2 versiuni de putere ale motorizarii de 1,4Tdi. Una de 70cp si 155Nm si una de 80cp si 195Nm.

Motorizarea masinii tale nu are nimic de suferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!