Jump to content

Transplant motor Vento


sergiu_tm
 Share

Postare recomandată

Masina este un Vento din 93 cu motor 1.8 ABS 66kw. Si in 2 ani am reusit sa ii termin motoru. Saptamana asta m-ai luat un motor de 2.0 cod 2E (ii de pe un Seat, are al cincilea injector), luni vreau sa il pun sus pana at o sa-l curat si sa imi mai cumpar ce mai trebuie la el. Din cate shtiu eu nu am regulatorul de relanti la el. O sa pun nishte poze cu motorul deseara sau maine poate mai vedeti voi ce ii mai liseste. Si inca o problema ar fi cu vacumurile ca habar nu am cum se leaga, rog pe cine are motor 2E sa posteze o poza (rezolutie mai mare daca se poate) sa imi pot da seama cum sunt vacumurile. O sa va tin la curent cu transplantu si o sa incerc sa pozez cam tot ce fac (poate o sa ajute la altcineva) ca eu nu am gasit poze pe forum. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva trebuie sa schimbi si calculatorul?

Eu cred ca da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb calculatorul injectia instalatia electrica filtur de aer (asta ii cu debitmetru).

Pe motorul de 2.0 am kitu de ambreiaj (o sa pastrez cutia mea) stiti cumva daca ambreiajul are acelasi diametru? ca l-asi pastra pe al meu ca ii aproape nou daca nu il pun pe cel de pe 2E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu ar trebui lasat discul si placa de presiune cu care este echipat motorul. Poti verifica daca diametrele celor 2 discuri sunt la fel precum si daca intra pe priza.Momentan nu am codurile cutiilor de viteza dar ti le pot comunica maine.Daca nu sunt identice inseamna ca nu degeaba a schimbat neamtul cutiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare la motorul 2E vasul de expansiune are un senzor de temperatura sau presiune? Si daca are pt. ce ii, merge la calculator sau la MAF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ii motoru (inca nu l-am curatat)

Modificat de sergiu_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog da mai multe amanunte despre motor, de pe care model de seat e, cai putere... si daca tema topicului e transplant cam ce motoare ar merge pe vento? din cate am auzit ar merge de pe multe modele

ce modificari trebuie sa faci pt motorul nou? (frane noi, rezista sasiul?, arcuri noi pe fata, planetare...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ii de pe un seat toledo din 1993. Capacitate cilindirca 1984, 115 CP, injectie digifant.

Motorizarile dl Vento de fabrica is 1.8 75CP, 1.8 90CP, 2.0 115CP, 1.6 si 2.0 16v 150CP nu tiu daca este din fabrica pe vento, si VR6 de 2.8 174CP (daca vrei vr6 ii cel mai greu de facut transplantul ca trebuie aproaoe tot schimbat).

La mine suspensia nu trebuie teoretic schimbata dar o sa imi pun una sport, frane o sa pun discuri spate, planearele sper sa tina macar pana la primavara iar sasiu tine foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este si vr6, si ceva model sincro este... pe mine m-ar interesa ceva motoare de dupa 1998 cam ce ar merge pe vento fara prea multe modificari...

oricum spor la treaba si sa ne ti informati despre cum evolueaza transplantul :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincro nu este doar pe G3. Iar motor dupa 98 ii cam greu de pus fara Multe modificar ca ii deja alta platforma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt. intirziere dar am fost plecat la munte. Codurile cutiilor de viteza de la 1,8 si 2,0 sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK mersi pt. treaba cu cutia. Ieri am dus masina la un prieten sa imi dea motoru jos si sa il puna pe asta pe suporti ca eu sunt super ocupat. Pe miercuri ii sus si ma pun sa ma ocup de restul injectie instalatie... maine sper sa mai pun poze cu motorul. pana acuma l-am cutatat, l-am mai vopsit si am schimbat niste garnituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze ca nu am mai scris nimik da s-o ars placa de baza. Motorul ii deja montat, i-am facut instalatia electrica. Merge destul de bine mai trebuie reglat :P . Singura problema ii la vacumuri. O sa pun o poza poate stie cineva sa imi spune care unde ii. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! O sa iti fac maine 2-3 poze si iti zic si unde se duc vacumurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am fost in garaj dar din nefericire nu am reusit sa fac poze pt ca nu am destula lumina iar singura camera digitala este telefonul :) si nu s-ar vedea nimic dar am identificat vacumurile 1 se duce in capul rampei de injectoare unde are o ciuperca de vacum 2 se duce intr-un epurator de gaze sau vapori de ulei ( nu e vorba despre cel de pe capacul de la culbutori cu unul pus pe contra aripa ) si la 3 mare surpriza ca nu il am. Nu este chiar asa mare surpriza pentru ca am mai auzit de motoare 2E care au 5 injectoare (nu am vazut niciodata) dar eu sint foarte sigur ca am 4 injectoare pentru ca am desfacut rampa si le-am scos deci de aici probabil sa vina si diferenta asta la vacumuri . Mai intreaba pe cei care au 2E cu 5 injectoare pentru ca eu mai mult nu pot sa te ajut. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersii. Al treilea ii pt clapeta de aer cald, aer rece din filtru de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!