Jump to content

topul clientilor din service


cod a
 Share

Postare recomandată

Va salut !

Rog mai ales profesionistii din service-uri, sa faca un top al defectelor cel mai des intalnite la motoarele vag.Pentru posesorii de Octavia II-intre timp s-au strans cativa km la bordurile masinilor-va rog postati in sectiunea corespunzatoare pareri despre masina si despre motoare.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta initiativa, dar ma tem ca n-o sa se ingramadeasca multi sa posteze...eu unul n-am decat 10k km, nici o problema de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......

Rog mai ales profesionistii din service-uri, sa faca un top al defectelor cel mai des intalnite la motoarele vag.....

Te salut,

ia-ti timp si citeste pe forum, vei gasit tot ce te intereseaza.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Rog mai ales profesionistii din service-uri, sa faca un top al defectelor cel mai des intalnite la motoarele vag.Pentru posesorii de Octavia II-intre timp s-au strans cativa km la bordurile masinilor-va rog postati in sectiunea corespunzatoare pareri despre masina si despre motoare.Multumesc.

He he .. ciudata doleanta mai ai si tu .

Nici un profesionist care lucreaza in vreun service autorizat de Skoda nu iti va spune tie care sunt problemele cel mai des intalnite la O2 . In primul rand ca nu este elegant din p.d.v . profesional , si in al doilea rand de ce te intereseaza?Crezi ca mai exista in ziua de astazi ca si in ziua de ieri si in cea de maine , masini fara probleme ?Eu nu cred .

Vorba lui BogMW .. vezi ca sunt zeci de topic-uri care mai de care mai interesante depsre problemele de la O2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate @ cod a se referea la ceva genul tips&tricks pentru diferite chestii care pot aparea de-a lungul timpului, bineinteles de la persoane avizate, poate chiar pe partea de electrica :vaidecapulmeu: ...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroia si omul sa stie statistic care sunt problemele la motoare VW. Mi se pare interesant topicul. Topicurile de probleme sunt greu de urmarit, problemele fiind din toate domeniile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroia si omul sa stie statistic care sunt problemele la motoare VW. Mi se pare interesant topicul. Topicurile de probleme sunt greu de urmarit, problemele fiind din toate domeniile.

Multumesc.Nu numai ca sunt greu de urmarit,dar mai ales nu sunt relevante toate.Unele sunt dupa ureche,altele sunt gen"dat cu parerea",ori profesionistii la care faceam trimitere,tocmai asta nu fac:nu merg la ghici,ci la concret.Nu cer date de mici/mari secrete/solutii-ci lucruri generale (care nu devoaleaza secrete comerciale).Multe topic-uri sunt la limita ipohondriei-daca unul are probleme cu ambreiajul,atunci vine un altul care intreaba(am exagerat putin) daca nu cumva in cazul sau farul s-a defectat tot din cauza ambreiajului.Nu cer rezolvarea problemelor actuale(informatia se vinde pe bani sau pe programare in service-ul respectivului),ci trimitere la problemele de ieri si de alaltaieri a caror rezolvare a ajuns si la service-ul din colt,dar pe care nu toti posesorii de auto le cunosc.Un mod elegant de a face vorbire gen :"au fost probleme la..."care au fost rezolvate la modelele actuale.

Ar fi interesant de stiut care componente,sisteme,subansambluri trebuie protejate cu prioritate in defavoarea altora mai putin costisitoare.

O schita pe care o aveam in vedere:

1.erori in echipamentul electric-cauze=spalarea cu jet a motorului si a componentelor electrice-rata de manifestare 45% ;posibilitati de evitare=eliminarea spalarii cu jet direct etc;

2.defectiuni ale turbinei-cauze=sa zica profesionistul ,nu profanul;rata de 9%...etc.

Apoi am inteles ca vwforum este o comunitate oarecum exclusivista(mai cu pretentii),dar care nu include toti posesorii de auto vag.Ori prin afilierea la aceasta comunitate am inteles ca se doreste realizarea unui spirit de solidaritate.

Cat despre deontologia profesionala care ar impiedica devoalarea asa-ziselor secrete profesionale-din moment ce in comunitatea vwforum se fac referiri la probleme,ce secret mai este acela cunoscut de tot satul.

In al doilea rand,motoarele actuale nu permit tehnic si economic(cu exceptia nebunilor sau ignorantilor),repararea la coltul strazii.

In al treilea rand service-ul nu ar pierde bani deoarece vezi-doamne invata lumea ,aplica invatatura si nu mai sunt defecte.Bani frumosi se fac pe probleme de soft,intretinere,revizii simple,adica lucrari cu valoare adaugata mare si grad de calificare superior.

M-am gandit la genul de top din care sa poti alege intre rulaj cu motor rece=uzura generala motor/incalzire mai lunga,incarcare turbina si altele de acest fel.Mai mult aspectul practic decat fundamentul strict stiintific.

Respectivii profesionisti nu trebuie sa formeze doctori in tehnica,ci sa ofere o baza de raportare,un abc .O masina bine exploatata ramane un timp mai lung pe piata,are un rulaj mai lung si cere consumabile mai multe si timpi de afectare in service mai mici.Adica mai multe revizii medii-mici aduc mai multe beneficii dacat mai putine si mai complexe.Omul este dispus sa schimbe si un filtru care "ar mai merge",dar o piesa mai complexa si implicit mai scumpa care"ar mai merge"-nu se intampla foarte des.

Astept raspunsul nu doar pentru mine,ci si pentru comunitatea vwforum.

Multumesc oricum pentru atentie si scuze pentru eventualele ofense.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initiativa ta este demna de laudat si ar putea deveni o adevarata informatie valoroasa pentru vwforum, DAR exista un mare dar:

- nu sunt foarte multi user care lucreaza in reprezentante;

- din cei care sunt activi pe forum o mare parte intra in nume personal, nu ca reprezentant al firmei si incearca sa se ascunda sub anonimat, din diferite considerenta: unii nu vor sa se faca o legatura intre user si reprezentanta pentu ca eventualele probleme ale reprezentantei cu diversi clienti care sunt activi pe forum s-ar putea sparge in capul lor sau compania le impune sa nu activeze pe forumuri in numele firmei (exista si astfel de cazuri);

- putinii useri care activeaza in numele firmei cred ca nu au posibilitatea sa faca aceste statistici sau nu au acces la aceste statistici sau nu au timp pentru a face aceste statistici sau nu ii intereseaza

Concluziile trebuie sa le tragi singur.

Sper ca pana la urma sa se urneasca acest topic in directia dorita de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii atent cum facem ( desi eu nu cunosc procedura):- daca vrei putem sa facm un poll cu cele mai frecvente defectiuni :

1 - turbosuflanta

2- ambreiaj

3 - scartaituri si alti greierasi

4 - frane

5 - RCD cu bubuituri in boxe

6 - consum ulei

7 - calculatoare bord & electrica

Si cam astea ar fi . Ideea este ca eu nu prea stiu sa bag un poll pe topicul asta...daca ma poate cineva ajuta --- sa-iintrebe pe cei care voteaza "Ce defectiuni ati avut pana acum la masina Dvs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu se justifica un poll aici deoarece defectiunile si problemele pot fi mai multe, asa ca de fiecare data cand se modifica poll-ul se reseteaza rezultatele ceea ce nu ar fi ok. Asa ca mai bine ramane doar o discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fiecare data cand se modifica poll-ul se reseteaza rezultatele ceea ce nu ar fi ok.

No offence;Asta si facem: o radiografie de moment,pulsul la un anumit moment.Cat despre resetarea rezultatelor-cred ca dinamica modificarii rezultatelor ar fi in stransa legatura cu incidenta defectelor.Daca sistemul de productie rezolva o anumita problema,se traduce intr-un scor mai mic al reclamatiilor.

Faptul ca unele defecte apar cu o frecventa mai mare decat altele este un lucru normal;nu exista masina absoluta.Este de bun simt ca atunci cand te loveste ghinionul statistic,sa stii ce cota de normalitate este la baza neplacerii tale.Si asa nu te mai duci in service,atins de apoplexie,strigand ca ai dat o caruta de bani (poate ca asa este) si sunt de vina ba dealerul,ba service-ul.Ori daca vezi ca acel lucru se intampla cu o anumita frecventa,accepti mai logic realitatea,nu mai acuzi pe nimeni si in timpul pe care nu il mai pierzi cu injurii,poate reusesti impreuna cu partenerul tau-omul,profesionistul de service-sa gasesti rezolvarea,poate chiar si cauza neplacerilor (nu intotdeauna rezolvarea presupune si indepartarea cauzei).

Vor fi astfel clienti mai pasnici (nu resemnati),o abordare mai fireasca a lucrurilor.In fond Omul din service nu fabrica masini,ci doar te ajuta.El ramane cu uleiul ars pe maini,pe haine;este deci normal sa ramana si cu multumirile beneficiarului placerilor,iar nu cu injuriile.Doar cei pasionati gasesc placere in a lucra in pozitii ff foarte incomode,in contact cu piese uzate si murdare.

Asta sper sa gasesc aici:ajutorul unor oameni care stiu ce fac si fac bine ceea ce fac.

Este de preferat ca nuduful sa se verse prin punctare,nu prin injuraturi (desi pe vwforum posturile sunt civilizate).

Pentru @ARDEI IUTE :ajuta la vindecarea forumistilor de "sindromul drobului de sare ce cade in capul copilului".

Subscriu:Respect pentru cei care lucreaza in Service-uri auto,mai ales in reteaua Skoda.

Subscriu:Respect pentru cei care lucreaza in Service-uri auto,mai ales in reteaua Skoda.

Modificat de cod a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Uai...am postat eu aici o patanie cu specialistii din reteaua Skoda DE si RO.

Ma abtin in a relua ideea, mi-am exprimat parerile direct la Skoda Germania/Cehia, dar eu m-am lecuit in a considera ca un mecanic la reprezentanta X este un specialist. Destul de rar gasesti un pasionat adevarat care sa faca meserie cu placere si cu mult simt civic si respect fata de client.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!