Jump to content

Fiabilitate Golf II Diesel


Golfer
 Share

Postare recomandată

Eu am avut un Passat '82, cu motor 1.6D. Am luiat-o din Germania in 91 la 350.000 si 1000 marci, am pus un set de segmenti si am mai mers inca 320.000, cand consumul de ulei se apropia de cel de motorina. am mai avut probleme cu chiulasa - un destept de mecanic a strans atat de bine injectoarele incat le-a crapat gulerul si am schimbat chiulasa. In rest, eu am desfacut-o eu am facut-o la loc. A mers impecabil pentru varsta si km ei. Acum imi pare rau ca am dat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Golfer

    8

  • Viorel C

    6

  • armando

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri am mers cu 140km/h cu golful meu care are motor 1.6 d...stiu nu pare mult, dar daca stai si te gandesti ca motorul are cel putin 20 ani, nu stiu cand si daca a fost segmentat si are cine stie cate sute de mii de km parca suna altfel 140km/h.

Si sa nu uit: consumul mixt nu trece nici iarna de 6l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
13 Todesengel
Cam la fel de multe. Daca punem la socoteala si cei 30+ de ani ai Cobrelor... Problema lor principala ramane tabla - rezistenta dar mult mai sensibila la rugina.

Acum sa continuam discutia despre Golf-urile Diesel si facem bilantul mai tarziu - de cand le aveti si pe la cati Km ati ajuns cu ele?

Cobrele dispar datorita impozitului aberant. Alaturi de vechile Golfuri,cele mai fiabile dieseluri. Am un TD din 86,consuma infim de putin si merge ceas. 200.000 km. / ulei bun,schimbat la 4000,neforjat,motorina ok,filtre....asta a fost retetarul

Am schimbat pompa de apa,garnitura de chiulasa,supape,ghiduri,intinzator,am planat chiulasa si am pus ghiduri noi,am curatat injectoare,am schimbat si niste duze..mai mult lucrari de intretinere decit reparatie ''''''' are 25 de ani !''''''

Modificat de 13 Todesengel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 1 prieten un g2 td de 70cp din `90, are 430.000km reali! in `97 a intrat in Romania (daca nu gresesc) cu 200.000km (are si carte service :rolleyes: :icon_thumright: ) Motorul nu a fost desfacut!!! A schimbat 2 turbosuflante (second...bineinteles)...in rest numai maruntisuri

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
iordache_octavian24

da,intr-adevar,g2 este o masina fiabila.am intervenit pentru ca am vazut ca se face comparatia cu mercedesul cobra.am avut timp de 3 ani eu(si vreo 3 ani tatal meu) o cobra 300d,5 cilinri in linie adusa din austria.masina de 30 ani cu vopsea originala si motor ce ducea cat arata pe bord nu se va mai gasi niciodata.plus un confort dat de geamuri cu tenta verde,trapa,inchidere centralizata,insertii lemn si bomboana de pe tort:scaune de piele cu incalzire(din pacate nu mergea).o masina superba(4 trepte,tractiune spate pt cine nu stie,full servo) dar din cauza impozitului si pieselor(rare si scumpe) am fost nevoiti sa o radiem.o masina superba cu crom all over the place,steluța integrata in masca cromata,un portbagaj nesimtit de mare si o tabla impecabila.bineinteles,e cu totul si cu totul din alta categorie ca si golful si comparatiile nu isi au rostul.am un prieten ce masacreaza acum un golf2 si imi pare sincer rau ca astfel de masini nu raman stock.sunt adeptul originalitatii,daca vrei masina pt tuning alege orice altceva dar nu o bucatica din istorie.p.s:nu consider cobre pe cele cu motor de 2.0 si 2.4.au fost modele facute drept compromis pt pietele subdezvoltate si cu putere de cumparare mică.pentru masina din semnatura am un superb motor 1.6td(de vw,se potriveste manușă nevoilor/masinii mele) ce asteapta cuminte sa fie montat.deci las benzinarul pentru vechea dragoste dieselul.numai bine va urez si milionul de km fara reparatii majore

Modificat de iordache_octavian24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

eu am avut golf 2... e o masina f buna.. am avut probleme cu timoneria, nu am gasit nici in srot una buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

As avea multe sa va zic si eu de al meu golf din 83 dar ... hai sa va zic no, masina e un golf 1 diesel 1,6 simplu e o masina in care sau bagat ceva banuti cam 1700 euro incepand din 2000 .Inca de atuncia umbla in stanga si dreapta in cautarea unui proprietar a fost la x y si z masina a fost cumparata in 1999 dintr-un sat de pe langa deva era o masina uitata intr-o sura cu pompa de injectie si injectoarele praf caroseria in schimb era buna. Dupa ce x a cumparat masina si a cumparat alt motor de 1.6D de golf 2 din germania. Motorul ar fi avut atunci vro 200 000 dupa aia au urmat telescoape noi, faruri, aripi noi, carenaje si masca noi, plus usile haionu si alt bord luate de pe alta masina, planetare ... dupa toate astea masina a ramas sa fie vopsita... a stat intrun garaj din 2003 pana in 2007 cand a inceput sa fie haotic vanduta din mana in mana pana in 2008 cand a ajuns la mine... la mine a mai stat un an pana am pregatito si vopsito dupa care am scoso pe drum... prin 2009 am inceput sa umblu cu ea motorul merge foarte bine si nu am avut probleme cu el. Tin sa mentionez ca la m fiert de 3 ori si a inghetat apa in motor de 2 ori. ulei am bagat odata titan si odata castrol in el merge bine si acuma insa cred ca are probleme cu pompa de injectie sau cu injectoarele pentru ca, cand e frig porneste exagerat de greu si cand o pornesc si o las la relanti uneori imi moare daca nu o accelerez si daca o accelerez un pic nu mai moare insa am impresia ca se rupe bordu vibratii foarte foarte mari. Puterea motorului se simte ca nu mai e aceiasi, si se simte ca nu trage cum tragea odata. desigur dupa ce e cald motoru porneste si merge foarte bine fara vibratii sau alte cele. in momentul de fata ma declar multumit pe deplin de masina, e o masina cu un consum in exterior de 4,2 contorizat la pompa si o masina cu intretinere ieftina pot sa zic desigur in momentul de fata imi consuma 10 12 in oras cred ca injectoarele nu mai pulverizeaza ci curg. Cat despre condus... conduc 100 120 in afara pe autostrada 140 145 cu om in masina si in oras condus frumos. Nu am obiceiu de a face des scartait sau ambalari aiurea insa liniute mai fac. Masini batjocorite de puterea sovietica ar fi: Skoda fabia 1200 benzina,peugeot 306 1,4 turbo diesel, ford ka motor necunoscut probabil 1000, opel corsa b 1200 benzina si corsa C 1000 benzina si cam atata pana in momentu de fata... loganurile ma fac insa pe o distanda mica ma mentin la 1 masina diferenta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt fan mai nou dieselui, am un golf2 an 1987 fost benzinar la 4usi si am facut o conversie de la un motor 1.6d cod JP la 1.7td rezultatul fiind acceptabil, acum merg cu masina aproape zilnic si am facut 7875km(cu schimb de ulei la 2500KM) de la finalizarea lucrarii, am ramas surprins ca motorul merge foarte bine, masina folosind-o la 3 drumuri de carat platforma cu masini pe ea (bucuresti-timisoara;bucuresti-arad;bucuresti-sibiu)si am ramas placut impresionat ca trage caruta bine, culmea este ca am adus 2vw jetta si un golf2 din tara deci am tras mai mult decit cantareste masina.

ultima jetta 2 adusa este un 1.6TD tip JR ce are la bord 298619km si se incapatineaza sa porneasca la rece in sfert de cheie.sunt impresionat ca nu curge uleiul de nicaieri din motor si motorul cred ca-l voi monta pe jetta 2 benzina a mea deoarece se aude foarte bine.

Concluzia este ca motoarele de Vw 1.6d si 1.6td sunt foarte bune poate un pic zgomotoase dar la fiabilitate si rezistenta sunt incredibile, la consum este arbitrar sa declar ca este mai mic sau mai mare deoarece fiecare traseu are particularitatile sale si daca ninge sau ploua se schimba multe variabile.

Votez pentru ele ca fiabilitate, dat fiind faptul ca m-am deplasat la drum si cu alte masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari baieti! Am si eu un passat B3 din 1993, cu motor 1.6TD, cod motor: SB! Sunt proaspat proprietar, masina nefiind inscrisa inca!

A mai inscris cineva asa ceva ercent?...ma framanta norma de poluare, mi-e si groaza sa merg la RAR! :-s...cam ce euro se incadreaza?

Si pe langa asta, probabil fac off-topic, insa, am gasit la cumnata un MK I de vanzare, maine pot da mai multe detalii, tot ce stiu, e ca e din `78, motor 1.6D, nu stiu codul motor, culoare albastru inchis, cu doua dungi negre pe capota, plafon! Distributie schimbata de 250km, inmatriculata RO, pret 1000RON!...e multicel asa? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca iese nici un euro. E1, nu exista la RAR, deci cade din start. Ce poti sa faci e sa duci actele (talon CI + cerere care o iei de acolo si o completezi acolo) la ei si iti fac o evaluare (nu mai stiu cum ii zice exact) cam vreo 120 ron parca, unde iti vor spune ce norma de poluare ai. Dar SB este si pe mk2 si il scot non-euro.

Cat despre mk1, in mare parte singurul lucru care conteaza la ele e sa (MAI) fie tabla buna. 78 ...e un an cu risc f mare de rugina, fiind cam pe la mijlocul anilor de fabricatie. (arcade roti, praguri, hayon deasupra si dedesupt, loc roata rezerva, pod pedalier sofer, coltare parbriz...cam astea in general)

In general cam pe la anii 82/83 (ultimii ani) mai gasesti masini in stare bunicica, in rest numai daca a fost bine ingrijita nu e cazatura. Daca e tabla buna pretul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci fain Cypor, dupa sesiune am timp sa ma duc sa ii fac o constatare pentru norma de poluare! m`am inselat, e din `77 masina! :))

la aripa dreapta am vazut ca are probleme, in sensul ca trebuie schimbata toata, interiorul trebuie renovat complet, scaune, plastice, covorase, si i`as trage si o vopsea proaspata ca la mama ei!

post-53150-0-37247700-1295716362_thumb.j

post-53150-0-52278900-1295716365_thumb.j

post-53150-0-77878400-1295716367_thumb.j

post-53150-0-14265600-1295716370_thumb.j

post-53150-0-59658300-1295716374_thumb.j

la motor nu am putut sa`i fac poza, ca era inghetata capota!...insa dupa spusele cumnatei, consumul e cam de 4% in afara...toba de esapament e schimbata!

Nu stiu ce cod motor are, ca nu a avut vreme sa caute talonul...insa maine, am si eu timp, si am sa stiu sigur, apoi sa cer un sfat-doua!

Motoarele 1Z se potrivesc pe o astfel de masina?

Daca e off-topic ce fac eu aici, cer unui moderator sa`mi mute topicul, in aria destinata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa stopurile spate as zice ca e recarosata cu ceva mai nou (dupa 80) sau schimbata fusta spate, interiorul e pre 80 totusi, de aici suspectez o recarosare, care nu e un lucru rau pana la urma. Ca sa stii siguri poti vedea unde e plasata seria caroserie, daca e pe oala din dreapta e pre 80 daca e pe fusta aia ca si la golf 2 e dupa 80 caroseria. Ca sa vezi problemele ei cam trebuie desfacuta (ce tine de rugina), dar ce ti-am enumerat, daca analizezi atent (cand e vreme buna) poti sa vezi.

Cat despre swap de 1z...rasfoieste aici:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caroseria e după 1981. Sunt caroserii mai bune decat anterioarele datorita aplicării tratamentelor care au continuat si la G2, și se poate recunoaște după lămpile lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Cypor! Sa inteleg ca se poate! Care e mai fiabil? 1Z, 1Y, AFN, SB?

daca as reusi sa fac la masina asta, jumatate din ce a facut paul la vento, as fi foarte-extrem de incantat! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi ar fi dar, atunci trebuie sa "poti" sa treci ITPul si exista riscul sa fii oprit in trafic de ARR si cautat la serie motor. Rezolvari sunt pt toate, dar na exista acel mic ...daca. (ma refer la partea cu actele). SBul cred ca ar fi ceva care s-ar putea chiar si omologa. Dar toate costa..si nu is ieftine.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

sal. am o dilema poate ma ajuta cineva. am un golf 2 din 89 cu motor de 1.6 D si as dorii sa-l modific cu un motor de golf 3 1.9d . acum nu stiu care este mai fiabil , si cam care este consumul la motorul de 1.9 d de la golf 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un 1.9 diesel simplu variant, consumul ar fi cam de 4-4,5 poate si sub 4 la lung pe 100de km, si undeva la 7 in oras, motorul acela e foarte fiabil, dar lenes de mori, in rest uiti sa bagi motorina :P

acest lucru poate confirma nor_bk, el are astfel de motor pe al lui mk3 :)

Modificat de GVP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ha ha.... nu am prins discutia asta de mai de mult.....

Cum va permiteti sa va legati de un JR, SA VA FIE RUSINE.

Cele doua masini personale cu TD pe ele, aveau KM reali, si compresie ca noi, adica prma, luata la 220.000 Km, ( si am mai mers eu vreo 30.000), compresie 27 LINIARA..... deci viata garla, schimb ulei la 8000Km, si nu a pierdut un gram.

Cel de-al doilea, dupa ce am mers aprox 25Km, fara curea pe pompa de apa a cedat chiulasa, si, la refacere, a mers perfect. Cel de-al doilea, aprox 250.000 Km, si mergea la fel ca nou.

Consider, ca discutia de aici, ar trebui sa sune altfel.

CUM INTRETINEM UN TD SA AJUNGA LA BARIERA CELOR APROX 600.000KM, cam cat e parerea mea ca ar tine FARA SEGMENTARE un astfel de motor.

Iar fiabilitatea lui, sta (CA SI LA MULTE ALTE MASINI VECHI), in CAT DE MULTA GRIJA ARE PROPRIETARUL.

TD-ul este un motor longeviv, cu multa vlaga, si consum mic (1040Km cu un JR mers mixt cu un plin de motorina), DAR DOAR ATATA TIMP CAT PRIMESTE ULEI BUN, CAT TREBUIE, CAND TREBUIE, SI ... CU FILTRE NOI, mai departe, conteaza cat de multa apa de la ROBINET BAGAM, si..... cand mai schimbam semeringuri, curele............ si ALTE NIMICURI, pe la saracele masini.

Discutia aceasta cu longevitatea acesotr motoare, este .... oarecum aceeasi, la toate masinile.

Ai grija de motor,..... MERGE FOARTE BINE, iti bati joc de el, TE LASA.

Comparatia de mai sus cu mercedes, este buna,a caci si acele motoare au fost longevive media pe la mertz urcand in jur de 600.000Km, fara de 400-500.000 la un D sau td de la VW.

DAR, PER FINAL, CONTEAZA INTRETINEREA LUI SA AJUNGA LA ACEA ADURANTA DE INVIDIAT.

Ca un exemplu... pe cat avansam.... cu atat tin mai putin... EX 1,4 16V a venit la segmentat, LA 120.000KM, si am zis ca e cota 1 de reparatie (masina din 2001, dar, surpriza a fost cand am scos pistoanele, si pe care erea stantat 2006, cand MAI FUSESE SEGMENTAT ODATA.....)

Ma rog ... concluzie.... multe din motoarele vechi, tin cel putin de 2 ori mai mult ca unu de generatie "NOUA".

(mentionez pt cei care nu ma cunosc, ca-s impatimit rau cu dieselurile, pe care le si ador, si in fiecare zi, mai invat cate ceva, care sa pun in aplicare clientilor, pt a fi mandrii de GOLF DIESEL POWER.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

confirm ce-a zis Cornel mai sus, golful meu de acum 10 ani (Golf 2 1.6TD JR) s-a vandut la 488.xxx km, la cca 1500km de la prima segmentare. nu fusese desfacut motorul ala.

actualul golf are 312.xxx km, nu stiu daca a fost sau nu desfacut motorul lui, cert e ca functioneaza bine, porneste usor si trage de aia <70CP ai lui.

secretul oricarei masini consta in ulei si consumabile + motorina/benzina. daca astea sunt corespunzatoare modului de utilizare al masinii, totul e ok.

daca masina ta vede 4000-4500 RPM (diesel fiind) des, si bagi un ulei bun (un Motul Chrono 300, un repsol sau mai stiu eu ce), nu crapa cu una-cu doua. daca ii bagi ulei de oltcit, dupa 10 accelerari in regimul mentionat o sa aiba de suferit. totul tine de proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile astea sunt printre cele mai longevive, si am placuta surpriza sa constat ca la blocul unde stau eu sunt inca 2 golfuri la scari diferite(blocul are 5scari) sa fie 3dieselare in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornele, avea 1.4 16V ala 120.000 km din 2001 asa cum golful meu din 91 e fata mare :)

Masinile vechi sunt fiabile dar ce a zis Cornel este ff important - intretinerea. Depinde cum intretii si cum mergi cu masina respectiva.

Cat despre Cobre, duc aproape de milion :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu folosesc la golfu meu 1.6d mobil 10w40. eu zic ca e un ulei bun. dar cum zicea cornel intretinerea e totul si asta nu conteaza de motor, generatie etc. nu il intretii nu rezista poate sa fie el mama motorului ca nu o sa reziste daca nu e intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Actualul meu golfulet,la care tin mult de tot,tin sa cred ca ma va duce multi ani de acum incolo,din pacate a fost pe multe maini si am avut mult de lucru pe la el,dar nu i-mi pare rau.Intradevar se cunoaste diferenta intre disel aspirat si td,am mers cu al unei vecine care tocmai si la cumparat si nu prea era obisnuita cu el,al meu disel simplu, al ei td.Diselache al meu este mai puturos,cred ca nu numai al meu,motorul jp cutia 4s,dar am facut ceva kilometrii cu el,fara emotii si consum mic,este dupa parerea mea un motor foarte fiabil ,cu riscul de a-mi pune posesorii de td in cap,mai fiabil decat td.Are si neajunsurile lui,clar,este mai zgomotos,trepidatii destul de mari cand este motorul rece,acceleratia mai lenta,dar nu ma face de rusine,cand ma grabesc si vreau sa-i dau talpa, prinde si 150,fara gluma,prinde mai greu dar ii prinde oricand este nevoie.II trebuie timp sa prinda viteza asta dar inca o prinde,si am facuto doar de vreo trei ori pana acum,o data dupa ce am cumparat masina si am imbunatatit multe pe la ea,a doua oara am facut un mic concurs cu un logan de 1,4mpi,distanta a fost de 8 km,l-am facut pe distanta asta lejer.Soferul loganului este un sofer destul de "talpalau",il cunosc foarte bine,a treia oara a fost o depasire tot a unui golf cu motor ca al meu,cunosc bine masina respectiva,o masina aranjata,este de fapt masina de scoala,instructorul insa este tot un "talpalau",ma depasise pe linie continua,si eu aveam 120,m-am luat dupa el(orgoliu deh)si l-am depasit cu 150,cred ca mult nici a mea nu mai ducea,dar domnul a abandonat.Clar nu o sa mai fac asa ceva,sant motoare fiabile dar nu trebuie sa ne batem joc de ele,inainte de masina asta am avut un golf2 benzina,motor de 1,8 GU,foarte buna si aia,ceva probleme intrun timp cu carburatorul,dar rezolvat cu sfaturi de pe forum, (cred eu ca cel mai bun forum este vw,mai ales mk1-mk2)pe care am vanduto datorita taxelor mai mari,si a faptului ca era in doua usi,am o fetita cu handicap si era greu cu doua usi,plus consumul pe distanta scurta,la benzinar era mare ,mai ales iarna.In rest manca jar,cand am trecut la diselache ,cum i-mi place mie sa-i spun,a fost un mic soc,recunosc,obisnuit cu fosta masina care demara frate,nu avem treaba la depasiri, la astalalta a trebuit un pic sa schimb stilul de condus,asta este,pana la urma scopul scuza mijloacele,nu se poate si cu" capra si cu varza".Una peste alta cred in continuare ca golful2 disel si nu numai,sant masini foarte fiabile si ieftin de intretinut,cu conditia sa se schimbe una si alta cand trebuie,nu sa o lasi sa cada toate, ca ultimul proprietar al masinii mele,Cobre nu am condus,dar cunosc cateva care inca circula si se tin in stare foarte buna,si ele sant masini foarte bune dar intretinerea cred ca costa mult mai mult decat la golf,parerea mea este ca totusi golful este mai fiabil,cu neajunsurile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu golful la viteza maxima, ajunge lejer la 120-130km/h, dupa asta ii ia o vesnicie sa ajunga la 150km/h dar in final ajunge:)

1.6d, 40kv, cutie 4s, cauciucuri 185/55/15

2u54brb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cris1981 la tine in Faget e o concentratie foarte mare de mk2. Tot timpu cand treceam pe acolo eram foarte placut surprins de cate mk2-uri sunt, si mai ales cat de faine sunt multe din ele tinand cont ca e un oras micut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!