Jump to content

Fiabilitate Golf II Diesel


Golfer
 Share

Postare recomandată

A mea are 320.000 si merge in continuare foarte bine. As vrea sa ii fac ceva modificari la motor, dar ramane de vazut ce bani voi avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Golfer

    8

  • Viorel C

    6

  • armando

    5

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am avut pina acum doua golfuri 1 (stiu ca discutia este despre G2 dar ...) Primul era din 78 si avea motor de 1.5D, la 300.oookm motorul a fost segmentat prima data, a mai mers 100k km si a fost bucsat(1997) pe atunci costa foarte mult un set motor. Pe la 500.ooo km au inceput realele probleme dupa ce s-a rupt cureaua de distributie si am strambat 2 supape .Cind am schimbat chiulasa am uitat sa scot apa din gaurile de la suruburi, cind am strans suruburile de la chiulasa totul ok dar fisurase blocul motor. Caroseria insa nu a mai rezistat si in 1999 am facut recarosare .Am pus o carapace de G1 LX din 82 Dec.

Cind am schimbat injectoarele (diuzele) la fix 548k km am fisurat chiulasa si a trebuit sa o schimb .Am observat atunci ca blocul motor era fisurat si cind am montat chiulasa (ca la carte) scoteam fum prin vasul de expansiune :) Am pus vechea chiulasa, am lipit cu poxipol ansamblul injector (fiind fisurat acolo), am pus vechea garnitura de chiulasa + silicon rosu pt izolat (fiind fisurat blocul la suruburi) . Toate astea au fost facute la SB la un prieten in service. Mi-a dat garantie fix pina la Bucuresti . Eu insa am mai tinut masina inca 2 ani si 50k km. Motorul si-a dat sfarsitul la Slobozia, venind din delta cu 5 persoane in masina . A intrat apa in cilindri si kaput . Deci motorul de 1.5L D care a fost cel mai hulit motor diesel de la VAG a tinut 598.oookm deci rezistent zic eu . Am mai avut 1.6 D dar nu mi-sa parut a fii o revolutie, tot murdar de ulei si vibreaza ingrozitor.

Acum am un 1.6 TD si este alta viata, desi este foarte injurat acest motor il consider impecabil, este la fel de curat ca motorul care il am pe G4 (1.9 TDI) nu mai vibreaza asa rau si fuge de rupe pamantul .

Motorul 1.6TD a fost luat de pe un Passat B3 care avea 320k km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care si-a luat o Jetta II, 1.6D de ''86 anul trecut de la un braconier care umbla prin balti cu ea dupa peste, va inchipuiti in ce fel o exploata, masina arata si mergea destul de rau. Cand am dus masina la mecanic pentru eventuale reparatii, acesta i-a facut bucati motorul si surpriza: cifrele de pe pistoane indicau faptul ca masina avea un rulaj de aproximativ 1 milion de KM., segmentii se vedeau ca mai fusesera schimbati o data. I-a bagat camasi si pistoane noi si acum merge din nou fara probleme. Daca nu vedeam cu ochii mei acest lucru poate ca nu as fi crezut.

Deduceti asadar si voi fiabilitatea unei astfel de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut pina acum doua golfuri 1 (stiu ca discutia este despre G2 dar ...) Primul era din 78 si avea motor de 1.5D, la 300.oookm motorul a fost segmentat prima data, a mai mers 100k km si a fost bucsat(1997) pe atunci costa foarte mult un set motor. Pe la 500.ooo km au inceput realele probleme dupa ce s-a rupt cureaua de distributie si am strambat 2 supape .Cind am schimbat chiulasa am uitat sa scot apa din gaurile de la suruburi, cind am strans suruburile de la chiulasa totul ok dar fisurase blocul motor. Caroseria insa nu a mai rezistat si in 1999 am facut recarosare .Am pus o carapace de G1 LX din 82 Dec.

Cind am schimbat injectoarele (diuzele) la fix 548k km am fisurat chiulasa si a trebuit sa o schimb .Am observat atunci ca blocul motor era fisurat si cind am montat chiulasa (ca la carte) scoteam fum prin vasul de expansiune :) Am pus vechea chiulasa, am lipit cu poxipol ansamblul injector (fiind fisurat acolo), am pus vechea garnitura de chiulasa + silicon rosu pt izolat (fiind fisurat blocul la suruburi) . Toate astea au fost facute la SB la un prieten in service. Mi-a dat garantie fix pina la Bucuresti . Eu insa am mai tinut masina inca 2 ani si 50k km. Motorul si-a dat sfarsitul la Slobozia, venind din delta cu 5 persoane in masina . A intrat apa in cilindri si kaput . Deci motorul de 1.5L D care a fost cel mai hulit motor diesel de la VAG a tinut 598.oookm deci rezistent zic eu . Am mai avut 1.6 D dar nu mi-sa parut a fii o revolutie, tot murdar de ulei si vibreaza ingrozitor.

Acum am un 1.6 TD si este alta viata, desi este foarte injurat acest motor il consider impecabil, este la fel de curat ca motorul care il am pe G4 (1.9 TDI) nu mai vibreaza asa rau si fuge de rupe pamantul .

Motorul 1.6TD a fost luat de pe un Passat B3 care avea 320k km .

Care-i ala care injura 1.6 td? Care-i ma? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de fiabilitate: stie cineva cit sunt garantate oficial motoarele d si td din generatia asta pina la RK ? Adica teoretic cit ar trebui sa reziste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus destule 1.6D si TD. a avut si tata vreo 3-4. tocmai l-am vandut pe ultimul 1.6TD din 88. 330 00 avea si mergea fara prob. fara segmentare, fara fum (un pic decat...ca sa fie bine :D ), la 120 tragea fara prob. fara sa "piste" un gram de ulei ..daca mergeai corespunzator cu el.!!!! doar la suspensie se simtea! si este al 3-lea care trece de 320 000 km. sa mai imi zica mie cineva ceva. ahh..si cum arata la caroserie? nu arata masini din 00 asa! jante ronal!

secretul tineretii: ulei numai ARAL, schimbat la 10-12 000 km, motorina buna, condus corect. si de carat..a mai carat si el :D :D

am un respect enorm pt Golfurile I si II. deja III si IV sunt comerciale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un respect enorm pt Golfurile I si II. deja III si IV sunt comerciale.

adevarat graiesti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu dac mai este de actualitate acest forum dar vreau sa va spun citeva patani de la un incepator care a avut curajul sa cumpere un Golf II fara a cunoaste acest tip de masina.Anterior am condus doar Dacie si Logan si nu se compara..............................la multe capitole.

Ca incepator am chinuit un Golf II din 86 TD, circa 3000 kilometri in care am avut urmatoarele defectiuni:

-pivot dreapta

-ambreiaj,

-placute de frina,

-un injector,

-maieu dreapta

cost total reparatii impreuna cu o revizie tehnica 800 euro.

Dupa 4000 kilometri circa 100 grame consum ulei in rest boierie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai schimbat tu sunt consumabile, intr-un fel de-a zice, mai ales pe drumurile noastre.

Ce e aia "maieu dreapta?

PS: 800 de euro mi se pare cam mult., pt ce ai scris tu acolo

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cam 1.000 km pe zi.E perfect posibil pentru germania.Dus-intors munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Costul reparatiilor in romania depind de la service la service.Eu fiind la inceput ca sofer binenteles ca am fost jecmanit de mecanici.Acum am gasit un mecanic mai subtire si serios cu care pot face diverse reparatii la preturi rezonabile.Ma refer la reparatii pentru consumabile-bucse, becuri bord, lumini marsarier.

As vrea sa va povestesc o situatie.La motorul de 1.6 diesel la sistemul turbo cind am luat masina am desfacut evident filtrul de aer si am costatat depuneri de praf si chiar pilitura metalica impreuna cu picaturi de ulei depuse pe furtunul de admisie in turbo.Am curatat furtunul am inlocuit filtrul de aer si dupa 8000 de kilometri nu mai erau decit citiva vapori de ulei(de la motor) depusi pe furtun.Am luat un spray de uns si curatat angrenaje de la 2+2 (circa 15 lei) si am pulverizat in turbo si am constatat o curatire a paletilor turbinei.La drum lung turbo mergea foarte bine.Am sa mai repet figura dupa 5000 de kilometri intrucit locuiesc in Bucuresti si e praf de un deget.Ce parere aveti? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fostul meu G1 1,5d din 1978 l-am vandut la 320.000 km.Actualul proprietar merge si acum.Reparatie capitala caroserie la 220.000 km(praguri, fuste aripi spate), RK motor la 280.000(la motorul 1,5d uzura motorului determina aspiratia uleiului si motorul se supratura, cred ca ajungea la 6000-7000rot/min dupa cara revenea, nu puteam merge cu mai mult de 70km/h si o simteam cum vrea sa fuga de sub mine)

PUncte slabe: praguri in partea din fata si spate a acestora, fustele aripilor spate, rama haionului.

Golfurile dupa 80 (cu stopuri late) sunt mai rezistente la coroziune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...la motorul 1,5d uzura motorului determina aspiratia uleiului si motorul se supratura, cred ca ajungea la 6000-7000rot/min dupa cara revenea, nu puteam merge cu mai mult de 70km/h si o simteam cum vrea sa fuga de sub mine)

Nu te supara, dar imi vine greu sa cred ca un 1.5d urca pana in 7000 de ture... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit-o si stiu ce inseamna. Fum mult in spate de nu mai vedeai nimic, un zgomot infernal.Scoteam masina din viteza si luam contactul, dupa care pornea doar impinsa.Un mecanic mi-a spus sa nu o mai scot din viteza(intradevar se tura dar nu mai tragea atat de tare) si sa nu iau contactul. Motorul se tura dupa care revenea la turatia de relanti.Neavand turometru la G1 am apreciat acea turatie Simptomul este prezentat si in catalogul auto pe anul 98 editat de I.B.C Hiparion Distribution Group din Cluj Napoca la fila 113 din care citez:"Uzura cilindrilor nu provoaca numai scaderea compresiei, ci creste si cantitatea de gaze din carter care sunt reintroduse in circuitul de alimentare cu aer.Acest fenomen se manifesta prin aparitia unor baltoace de ulei sub filtrul de aer.La sarcini mari acest ulei supratureaza motorul chiar pana la 10.000 rot/min"

Fapt simtit pe pielea mea. Consider ca datele specificate au fost verificate prin probe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.000 de ture? poate se aplica simptomul asta la benzina dar si atunci imi vine foarte greu sa cred, insa la diesel in nici un caz....Tu ai idee cat se chinuie unii sa-si aduca motorul in stare sa atinga o astfel de turatie? Cate modificari solicita si cate piese trebuie inlocuite? Plus ca totul trebuie calculat pentru ca legile fizicii nu se pot pacali.... Nu vreau sa crezi ca intru in polemica cu tine degeaba, numai totusi iti recomand sa nu crezi chiar orice chestie scrisa prin nu siu ce catalog. Ca si exemplu, cand am avut 1.6D si mi-am facut ITP-ul, i-am dat blana, turometrul imi era in capat, si pe foaie mi-a scos max 5800 ture. Mai mult nu cred ca poate nici pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate. Poate urca in turatie daca de pilda umbli la limitatorul de cursa al clapetei de acceleratie de pe pompa. La mine asta-i unul din cele doua suruburi orizontale de pe pompa. Acum eu nu stiu pina la ce turatie se poate duce, ca n-am incercat...

Ca idee, mai multi tipi mi-au zis ca masina mea "e d-aia sa-i dai 180". Si daca i-am intrebat cum as putea, mi-au indicat fortarea turatiei maxime, din acel surub limitator, pe la vreo 5500-6000rot (oficial fiind de 5150rot). Nici "macar" asta n-am incercat...

Nici mie nu-mi vine a crede ca se poate ajunge cu un diesel din anii 80-90 la 10000rot. Poate in cel mai bun caz o data dupa care pleci sa recuperezi motorul de prin cartier...un piston, o bucata de chiulasa...

Oricum daca nu cred, nu inseamna ca nu exista.

Exact supraturarea, fortarea, ca si supraincalzirea eu zic ca-s dusmanii de moarte ai acestor motoare, cauzele principale pentru care se distrug.

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact supraturarea, fortarea, ca si supraincalzirea eu zic ca-s dusmanii de moarte ai acestor motoare, cauzele principale pentru care se distrug.

Da sunt de accord cu tine,dar daca ai ochii pe acul de la indicatorul de apa permanent eviti multe.Practic daca trece de la pozitia verticala catre dreapta e clar ca lucrurile nu sunt in regula.Eu am patit cu termocupla care nu cupla si apa fierbea apoi am mers la un electrician si s-a rezolvat.Exemplu:la un urcus la sinaia pe furnica si apoi la cota 1400 am mers constant in treapta 1 cu 2500-3000 de ture la urcare fara greutate doar doua persoane si am constatat ca acul de la apa a ajuns la pozitia verticala, doar acolo, desi am urcat greu, fiind aglomerat, in circa 15 minute. La anul voi baga o solutie de spalat radiatorul in instalatia de apa si voi curata si chiulasa de depuneri de antigel. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, de cand am schimbat cupla....acul imi trece de pozitia verticala la prima *** .... ala de la magazin zicea ca decupleaza la 85 si cupleaza la 95. desi mie acul la pozitia aia parca imi spune mai mult.

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa fi sigur incearca sa te duci la un service sau la cineva care are termometru si poate masura exact temperatura, da eu stiu ca la mine dar la sarcina (ex: in trafic bara la bara, in panta inclinata) ajunge vertical in dreptul ledului si nu aprinde. cind am mers odata si am avut avarie la apa cind am ramas fara apa ledul a inceput sa licare.Din experienta nu te baza pe mecanic decit daca este de incredere ca altfel te abureste ca merge si dupa o vreme ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Daca va intereseaza verificarea etalonarii indicatorului temperatura apa, cautati pe forum - intr-o discutie mai veche gasise cineva corespondenta intre valoarea rezistiva a sondei si indicatia aparatului. Se inlocuieste sonda cu rezistenta respectiva si trebuie sa ai o anumita indicatie pe indicator. Din pacate eu n-am reusit s-o mai gasesc si nu mai tin minte exact valorile. S-ar putea s-o am notata pe-acasa.

Era ceva de genul:

120ohmi -> 60C (inceputul scalei - inceputul zonei albe)

80 sau 90ohmi (?) -> 90C (mijlocul scalei - linia de la mijloc)

75ohmi (?) -> 120C (capat de scala - ultima linie)

Unde nu mai sunt sigur am pus (?).

Orientativ, daca acul trece de linia de 3/4 si ventilatorul n-a pornit, intr-adevar e de rau.

Discutii pe tema asta uitati pe-aici numai doua (sunt mult mai multe):

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1845&st=0

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11644&hl=

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a preveni daca se poate, undefined , la sarcina, iata cum am procedat eu la masina mea:

-am verificat periodic starea furtunelor de apa.dac prezinta o mica picatura de apa pe la un colier sau altcevaintervin imediat.

-am folosit numai apa distilata si in cel mai rau caz apa plata.De altfel am intodeauna apa la mine circa un litru.

- cu busonul de la vasul de expansiune strins si apoi desfacut 1/2 ture, am observat ca merge perfect.Daca l deschidem o tura pierdeam apa in timp.Daca il stringeam de tot crestea presiunea in instalatie si evident apa se incalzea imediat.

-am pus antigel de calitate respectiv german.L-am gasit la acelasi pret cu antigelul unguresc de carefour.E adevarat ca nu cumpar de la primul magazin gasit cind caut ceva.

-am verificat termocupla la electrician, iar apoi cind o calc pe traseu pe la 3500-4000 trag cu ochiu la apa sa verific daca doua treapta a ventilatorului la apa intra cind indicatorul trece de la verticala catre dreapata si in citeva secunde revine inspre zona din stinga.

-la vasul de expansiune am verificat cum merge motorul cind apa se afla la maxim sau la minim.Daca merg preponderent in oras iar eu sunt bucurestean si acest oras a devenit imposibil apa undefined .La drum lung merge cu apa la nivel maxim.

-daca nu merge ventilatorul tragi pe dreapta ca nu ai ce sai mai faci.Incerci apoi sa verici pe direct de la baterie daca merge. Eu am la reglajul de aer cald si rece la bord la dreapta de tot la dezaburire ventilatorul merge non-stop, si e ultima solutie.

Ieri binenteles ca am ramas blocat in trafic o ora chiar si in panta iar apa nu a trecut de verticala.Deci atentie la nivelul apei in vasul de expansiune(la minim-oras).

[unfield}- inseamna fierbe.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!