Jump to content

Intra greu in viteza


Valentin
 Share

Postare recomandată

De cand ma plimb pe frumoasele strazi bucurestene am observat ca nu mai pot schimba in vit. I-a si a II-a asa usor cum puteam inainte. Uneori, la stop, e nevoie de 2-3 incercari inainte de a putea s-o bag in viteza I-a. Si la celelalte viteze am observat o mica rezistenta fata de cum intra inainte, dar este nesemnificativa fata de primele 2 viteze. Partea ciudata (cel putin pentru mine) este ca acest comportament il are dupa 10-15 minute de la pornire, deci cu motorul cald. Cu motorul rece intra in viteze absolut normal. Dupa mintea mea cred ca este de la uleiul cutiei de viteze care, atunci cand se incalzeste devine mai subtire si nu mai lubrefiaza cum trebuie.

Voi ce credeti? Daca asta e, ce-mi recomandati sa cumpar? VW ce recomanda? De cati litri e nevoie?

Mersi

P.S. Nu am nici o idee cand a mai fost schimbat uleiul de transmisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acum 1 luna m-am confruntat cu aceasi problema. Dupa ce m-am consultat cu 1000 de oameni (exagerez evident) am citit milioane de pagini web (exagerez evident :D ) si am facut cinspe mii de teste (aici nu exagerez ~ am incercat vreo 5-6 chestii) am descoperit cauza.

In cazul meu a fost placa de presiune.

Spune-mi daca ai schimbat pana acum ceva de la ambreiaj (placa, disc, cablu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva scoate zgomote bizare (uneori) cand bagi in in mers inapoi? Fanatic s-ar putea sa aiba dreptate. (problema de ambreiaj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul cu marsarierul este pentru a descoperi daca agata discul.

Era cam asa : cu motorul cald (probabil ca trebuie sa fie ansamblul de ambreiaj incalzit) apesi pedala de ambreiaj, astepti 5-6 secunde si bagi in marsarier.

Asa iti dai seama daca agata discul (in cazul in care caraie inseamna ca agata).

Iti face probleme cu intratul in viteza cand e motorul cald pentru ca soarele de la placa de presiune nu mai functioneaza cum trebuie (in special atunci cand se incalzeste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi scoate zgomote ciudate in marsarier decat f. rar si numai din cauza mea (daca sunt neatent). Oricum am sa fac testul de care spui cand ajung acasa...

Cat despre ambreiaj schimbat nu am nici o informatie despre asta. Fostul proprietar mi-a spus ca nu a schimbat nimic din 2001 cand a obtinut masina. Pentru perioada cat a fost in Germania am cartea de service dar nu am reusit s-o traduc inca... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu prea cred ca agata discul.

Din ce an e masina ? Cati km are ? Din ce am citit eu pana acum, un ambreiaj tine in medie cam 100.000 km, si evident mai mult sau mai putin in functie de modul cum este exploatat.

In oras se uzeaza mai repede, afara mai putin. Daca a mai avut cineva si prostul obicei sa stea cu piciorul pe ambreiaj chiar si dupa schimbarea vitezelor, atunci si mai mult :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi intra cateodata greu (nu caraie, pur si simplu nu intra si trebuie sa mai apas o data pe ambreiaj) doar in marsarier. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras se uzeaza mai repede, afara mai putin. Daca a mai avut cineva si prostul obicei sa stea cu piciorul pe ambreiaj chiar si dupa schimbarea vitezelor, atunci si mai putin :D

Cu "obiceiul prost" rezultatul este invers :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acel test de care spuneai. Se comporta normal, nu agata. In marsarier intra mai usor decat in vit. I-a. Si chiar in v. I nu se aud zgomote suspecte, doar intra greu. Nu poate fi de la ulei?

Masina are aprox 150K si e din '94

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wabbit : My bad ! Stiam ca se uzeaza mai repede, dar incepusem ideea intr-un fel si am continuat-o aiurea :study:

Valentin : pai incearca sa afli daca a schimbat cineva ceva la ambreiaj. Daca nu au schimbat nimic e normal sa ai probleme.

Eu la 90.000 km am schimbat discul, rulmentul si cablul, iar acum pe la 97.000 si placa de presiune.

Daca te hotarasti sa schimbi ambreiajul cumpara-le pe toate 1 data ca obtii reducere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil, dar credeam ca doar la mine exista aceasta problema nenorocita si ciudata in acelasi timp.

Ideea este ca eu am schimbat noi-noute : disc ambreiaj+placa de presiune+rulment de presiune+cablu ambreiaj.

Aceasta problema a aparut abia dupa ce am schimbat toate acestea.

Am observat urmatoarea treaba :

Cand vreau sa baga a I-a : bag foarte rapid a II-a si pe urma a I-a si intra bine.

Cand vreau sa bag Marsarrier : bag f rapid a II-a, pe urma a I-a si pe urma Marsharrier si intra bine.

A III-a, a IV-a si a V-a intra binisor.

Problema apare doar dupa ce am pornit motorul de vreo 10-15 minute.

Ce se intampla ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Boala" asta ii destul de comuna (se pare) la MK3. Si mie mi s-a intamplat la fosta surioara a masinii mele. Ciudat este si faptul ca inainte sa o vand s-a potolit. :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vreau sa baga a I-a : bag foarte rapid a II-a si pe urma a I-a si intra bine.

Cand vreau sa bag Marsarrier : bag f rapid a II-a, pe urma a I-a si pe urma Marsharrier si intra bine.

A III-a, a IV-a si a V-a intra binisor.

Problema apare doar dupa ce am pornit motorul de vreo 10-15 minute.

Ce se intampla ????

Asa procedez si eu cu deosebirea ca marsarier-ul imi intra normal. De asemenea, cand nu intra in I-a nu o fortez ci ridic f. usor piciorul de pe ambreiaj dupa care simt cum intra de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Unde cupleaza ambreiajul? Cu pedala jos sau sus?

Trebuie facut reglajul corect al cablului . Dupa schimbarea

ambreiajului, se face reglarea cablului :colors: :12:

Reglarea cablului ( jocul la pedala ) se face periodic , mai ales cind

se circula mult in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin: primul lucru pe care trebuie sa-l faci e sa schimbi valvolina din cutie si apoi ar trebui sa incerci sa faci ce a zis freddy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin: primul lucru pe care trebuie sa-l faci e sa schimbi valvolina din cutie si apoi ar trebui sa incerci sa faci ce a zis freddy

:( Ce e aia? :colors:

freddy: am sa verific cablul de ambreiaj, parca imi cupleaza ceva mai jos decat eram obisnuit, desi nu cred ca asta e cauza deoarece ar trebui sa se manifeste la fel si cand e ambreiajul rece. In continuare suspectez placa de presiune sau uleiul... :P Aveti idee, la GIII pt a se umbla la abreiaj/cutie trebuie sa se dea jos tot motorul? :shock:

OFF TOPIC: Nemtalaii astia nu au invatat in scoala engleza? In A S L E setata pentru limba engleza lipseste orice informatie legata de transmisie. In germana e din belsug dar am o mica jena cu germana... :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a demonta cutia nu dai jos motorul, dar trebuie sa-l sustii, pentru ca suportul din fata este comun pentru motor si cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, uleiul din cutie ar trebui sa-l schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am prins ;) Asta era si parerea mea si o voi face cat mai curand. Partea mai naspa e ca m-am intors pentru ceva timp in Bistrita si la traficul care este aici trebuie sa fac cateva ture de oras sa se incalzeasca discul/uleiul... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se pune problema reglajului cablului deoarece este din acela cu pastila autireglabila.Am dat de 4 ori mai mult pe el, dar am zis ca macar sa nu mai stau ulterior sa il tot reglez dupa cum se toceste discul.Deci, problema e de undeva din cutie : dar nu imi explic ce, toate fiind noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

mai bine uitate pe la suruburi.....eu asa am patit.....daca sunt desfacute nu iti intra bine in viteza......... astept sa vad daca e asa sau nu....si daca nu e asa.....mai mult ca sigur e placa de presiune......sa uzat la tija aia......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai dreptate dar cred ca a vandut masina demult :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ma bag si eu in hora cu aceeasi problema. intra greu in viteza, dar la rece. dupa ce se incalzeste motorul intra mai bine. planuiesc sa schimb uleiul (daca imi spuneti de care trebuie bagat) si sa reglez cablul (asta daca imi ziceti careva cum se face)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

planuiesc sa schimb uleiul (daca imi spuneti de care trebuie bagat)

OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!