Jump to content

Golf 4 motor 1.4


CLAUDIUF
 Share

Postare recomandată

vad ca ai acelasi model de golf, spune-mi te rog daca stii la modelul asta de motor cand e recomndata schimbarea distributiei?Tu ai facut-o vreodata?In ce a constat?Si revizia la cati km o faci(ulei-filtre).Conform cartii de srvice pe care o am ultima revizie a fost la 33 k km, acum am 38k km.

multumesc

nu stiu la cat e recomandata pt ca am primit chiar si informatii "oficiale" contradictorii. asa ca am hotarat ca o voi schimba la 60 mii. a fost schimbata la ~90 si ceva mii inainte, aproape sigur ca pt prima data. acum am ~135. am avut un istoric de reparatii scos de pe net dar l-am pierdut inainte de a cauta (traduce) si asta. ma interesa altceva atunci.

stiu ca la distributie se schimba role intinzatoare, curele si recomandat si pompa de apa.

ulei + filtru ( schimb la 10-12 mii desi mi se spune mereu ca am venit prea repede si ca mai puteam merge pana la 15). folosesc Mobil 5W40. alte filtre dupa cum imi vine mie inspiratia, cel de aer l-am schimbat pe la 20 mii, cel de benzina pe la 15, dar cred ca ambele puteau sa mai astepte. probabil depinde mult si de drumuri carburant.

consumul de ulei imi ziceau ca poate sa apara si ca e normal la acest motor daca e fortat. adica viteza si incarcata. si mie mi se pare evident ca e cam subdimensionat pt caroserie. nu e obligatoriu sa consume. am mai patit o chestie vara asta. am mers cu masina fortata la maxim, ajungand la peste 190 si fara sa o las sub 180 timp de mai mult de o ora. brusc mi s-a aprins becul de ulei, palpait rosu cu avertizare sonora. am tras imediat intr-o parcare si am oprit motorul. suna a trei cilindri. am lasat-o sa se raceasca si am mai povestit cu niste romani ce oprisera acolo (mi-a diagnosticat masina primarul din aiud, a zis ca nu e buna o fisa sau nu face contact :hainoroc: posibil sa fi fost si aia pt ca am infipt-o mai bine) si intre timp a aparut un tip cu service mobil, i-am zis de chestie, a venit, s-a uitat, a ascultat, verificat etc.... nu a gasit nimic. apoi am mers in continuare civilizat, am mai facut cateva mii de km si faza nu s-a repetat. ce credeti ca era aia? banuiesc ca de la fortat motorul prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CLAUDIUF

    20

  • istef

    5

  • aditzzza

    5

  • rvacaru

    4

Top Posters In This Topic

Pentru un golf care are viteza maxima constructiva 170kmh, mi se pare ca ti-ai cam batut joc de masina, dar e a ta in cele din urma. E normal sa se intample ceva daca tu ai fortat-o mai mult de o ora aproape de viteza maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am VW de 1.4 AXP

problemele la motor pe care le-am avut sunt sonda lambda (cam la 75K) si sonda EGR. cea de-a 2-a era blocata dar intre timp am luat una noua, deci :-(

consuma ulei si asta in mod constant, intre 2 schimburi la 15kkm adaug cam 400ml, si cred ca e normal, scrie si in cartea technica.

si inca o chestie, tot din carte: ledul de avertizare se aprinde dar asta nu inseamna ca nu mai ai ulei :-) ci doar ca trebuie sa-l verifici. in consecinta daca ridici capota si o inchizi, avertizarea dispare...cu alte cuvinte se traduce prin faptul ca ai verificat uleiul (asa cum scrie in carte) si ai adaugat cate ceva :-).

mersul cu 180km/h cu un astfel de motor nu il recomand... :D e cam mult.

in general eu sunt f multumit de confort, ma duce si ma aduce si mai mult nu imi trebuie :D

:D :D ieri mi-am gasit masina zgariata rau cu o cheie, cui, ... shit; unii "care este" sunt f imbecili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a cosumat extrem de putin ulei. Daca la inceput era in limita superioara a marcajului jojei(unde nu ai voie sa mai completezi) acum dupa aproape 13k km este in zona de mijloc a marcajului(se poate completa). Ce e drept am mers foarte civilizat cu ea. O singura data mi-a scapat talpa la 150km/h dar pe o distanta scurta. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si io am G4 1.4 AXP l-am cumparat aprox acum 1 an cu 90k km. Acum am ajuns cu ea pe la 105k km. Am avut probleme doar cu sonda lambda de reglaj si cu ocazia asta am schimbat ambele sonde. Cand o sa fac rost de bani se pregateste schimbarea distributiei. In rest revizie, benzina si atat. Sunt multumit de masina.

A sa nu uit, sa va puneti mereu lichid de spalat parbrizul pentru ca mie, dupa o vreme s-a dus cauciucul de la motoras si tot lichidul s-a scurs pe langa, chiar azi l-am schimbat :ceuameni:

Asta ma face sa intreb pe cine stie, ce e asta:

E intre vasul de expansiune si rezervorul pentru lichidul de parbriz; manualul service zice ca e "activated charcoal filter" dar nu gasesc detalii nicaieri despre el. Pentru ca am o dilema, cand am dat jos rezervorul, mai intai trebuia scos filtrul asta. Fara sa desfac nici un furtun, am facut loc pentru a ajunge la un surub. Dupa ce am dat jos rezervorul lichidului de parbriz am observat ca de sub "filtrul charcoal" mai iesea un furtun, dar care nu era conectat nicaieri. Este normal sau cumva in prostia mea l-am scos fara sa imi dau seama de undeva? pls advise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc istef pentru documente.

stie cineva vis avis de compu de bord, la al meu am tot mai putin chestia aia care iti spune cati km mai poti merge cu benzina ramasa in rezervor.Se poate pune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am VW de 1.4 AXP

problemele la motor pe care le-am avut sunt sonda lambda (cam la 75K) si sonda EGR. cea de-a 2-a era blocata dar intre timp am luat una noua, deci :-(

consuma ulei si asta in mod constant, intre 2 schimburi la 15kkm adaug cam 400ml, si cred ca e normal, scrie si in cartea technica.

si inca o chestie, tot din carte: ledul de avertizare se aprinde dar asta nu inseamna ca nu mai ai ulei :-) ci doar ca trebuie sa-l verifici. in consecinta daca ridici capota si o inchizi, avertizarea dispare...cu alte cuvinte se traduce prin faptul ca ai verificat uleiul (asa cum scrie in carte) si ai adaugat cate ceva :-).

mersul cu 180km/h cu un astfel de motor nu il recomand... :P e cam mult.

in general eu sunt f multumit de confort, ma duce si ma aduce si mai mult nu imi trebuie :P

:P :P ieri mi-am gasit masina zgariata rau cu o cheie, cui, ... shit; unii "care este" sunt f imbecili.

La 15k km din cate stiu nu e o pb sa completezi cu 400 ml ulei, este chiar normal.

Si eu sunt multumit de masina, prin comparatie cu un Seat Toledo full - al fratelui meu - imi place mai mult golf-ul.Singura "pb" e consumul in oras. E nitel cam mancacioasa insa in limitele bunului simt.

Cat despre viteze mari nu sunt adeptul vitezelor peste 150 la acest tip motor.Am avut o corsa de 1.2 care in 100.000 km a dat pe spate din cauza utilizarii vitezelor peste 130 in mod frevcvent, faceam cu ea drumuri de 1000 km saptamanal.

pentru zgarietura incearca cu polish la culoarea vopselei. dar nu un polish din comertul nostru, nu din acela universal ci cu ceva adus din G.Eu asa am scos 2 zgarieturi de cheie de pe ea, insa evident conteaza si cat e de profunda zgarietura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am promis ca revin cu niste preturi de piese la golf 4 1.4

Distributia:

Curea distributie 1 - 132.20 ron

Curea distributie 2 - 73.36 ron

Fulie - 154.28 ron

Intinzator - 163.67 ron

Pompa apa (am dat-o la schimb pe cea veche) - 141.24 ron

Rola - 131.71 ron

Rola suport - 168.90 ron

Preturile includ TVA sunt originale VW si sunt achizitionate la la Brady Trade mult mai ieftin ca Porsche Romania.

Ulei si altele:

4l Aral Basic Tronic - 24.14 ron

Filtru ulei - 21.20 ron

Garnitura buson baie - 0.91 ron

Filtru polen - 38.24 ron

Bec-H1 - 5.76 ron

Loctite (este o garnitura de la carcasa axei cu came si am schimbat-o pentru ca in intra ulei la bujii) - 92.51 ron

Preturile includ TVA sunt originale VW si sunt achizitionate la la Brady Trade mult mai ieftin ca Porsche Romania

Altele:

Filtru benzina - 36.59 ron

Filtru aer - 61.16 ron

Bujii - 100.72 ron

Sunt de la Porsche Romania care au preturi mari spre exemplu pe distributie ei mi au cerut 14 mil si de la Brady am luat-o cu 10 mil sau filtru de polen la PoRo e 90 ron si la Brady 38.24 ron.

Am ales BradyTrade dupa recomandarile baietilor de pe forum.

Toate bune,

Manu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CLAUDIUF, cat ai platit vama pentru ea.. in ron daca imi poti spune te rog,

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5005 RON

Se plateste la valoarea masinii de catalog daca pretul de factura e mai mic decat pretul de catalog sau la valoarea facturii daca pretul facturii este mai mare decat val de catalog, si este aprox 23% din acea valoare.

Sfatul meu este sa incerci sa negociezi in germania un pret de factura cat mai mic(nu pretul platit ci cel scris in acte), eu nu am reusit mai putin de 6400 pentru ca atata cerea proprietara masinii si handler-ul prin care am facut tranzactia nu putea sa o vanda sub pretul achizitiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog ca discutiile care nu fac subiectul acestui topic sa le discutati in particular pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
inteleg ca se poate duce(rola) si inainte de 60k cand teoretic (cf cartii tehnice)trebuie schimbata?.

salut!

sunt nu inscris pe forum.

am un golf 4 1.4 16 valve din 2001.

as dori sa semnalez cateva pb..

legat de rola intinzatoare am avut ghinionul sa se sparga la 60500 km. Sfatul meu e sa faci shimbarea de distributie inainte de 60 000 km.

alta pb de care am mai auzit este legata de epurator.are tendinta sa se infunde destul de des.

Astazi schimb distributia. am sa revin cu costul totatl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare intrebare: noile role sunt mai bune sau nu decat cele vechi ?

Am schimbat la 50k km si eu un set, si ma gandesc daca la 100k merita schimbate iarasi sau nu. Noile role au serie mult mai noua decat cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

sunt nu inscris pe forum.

am un golf 4 1.4 16 valve din 2001.

as dori sa semnalez cateva pb..

legat de rola intinzatoare am avut ghinionul sa se sparga la 60500 km. Sfatul meu e sa faci shimbarea de distributie inainte de 60 000 km.

alta pb de care am mai auzit este legata de epurator.are tendinta sa se infunde destul de des.

Astazi schimb distributia. am sa revin cu costul totatl

salut

epurator?ce e asta si unde il gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare intrebare: noile role sunt mai bune sau nu decat cele vechi ?

Am schimbat la 50k km si eu un set, si ma gandesc daca la 100k merita schimbate iarasi sau nu. Noile role au serie mult mai noua decat cele vechi.

Sfatul meu e sa le verifici la 100 k km sa nu fie probleme.Nu stiu in ce masura sunt mai bune decat cele cu care a venit masina.Pe ale mele le am comandat la cineva care aduce masini din Germania si de aceea am iesit mai ieftin.

Costul schimbului de distributie a fost 10 mil cu tot cu manopera.Nu a fost nevoie sa schimb si pompa de apa.

Acum daca imi rezolv si pb martorului ESP care sta aprins pot sa stau linistit.

salut

epurator?ce e asta si unde il gasesc?

Salut!

se gaseste langa filtrul de aer.

eu l-am verificat cand am facut schimbul de ulei si era in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost nevoie sa schimb si pompa de apa.

Pompa de apa nu se schimba de nevoie. Se schimba preventiv. Daca se ajunge sa se schimbe de nevoie se schimba cu tot cu supape, axe cu came, etc. Din cauza uzurii pompa de apa se intepeneste si distruge toata distributia. Asa ca mare atentie la pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc aditzza pentru info

masina mea are 38k km asa ca probabil o sa ii fac o verificare si eventual un schimb de distributie pe la 45-50k km

spune-mi inca un lucru te rog - la tipul asta de motor la cat timp ii faci revizia(ulei-filtre).La a mea ultima revizie a fost la 33k km si cica uleiul pus tine 30k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc aditzza pentru info

masina mea are 38k km asa ca probabil o sa ii fac o verificare si eventual un schimb de distributie pe la 45-50k km

spune-mi inca un lucru te rog - la tipul asta de motor la cat timp ii faci revizia(ulei-filtre).La a mea ultima revizie a fost la 33k km si cica uleiul pus tine 30k km.

eu am sa schimb la 10k uleiul si filtrele..

30 k mi se pare cam mult . in carte scrie 15k.

Pompa de apa nu se schimba de nevoie. Se schimba preventiv. Daca se ajunge sa se schimbe de nevoie se schimba cu tot cu supape, axe cu came, etc. Din cauza uzurii pompa de apa se intepeneste si distruge toata distributia. Asa ca mare atentie la pompa de apa.

Stiu ca nu se schimba de nevoie, dar era in regula. mecanicul mi-a recomandat ca nu trebuie momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditzza de cat timp ai masina?

esti multumit?probleme deosebite cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditzza de cat timp ai masina?

esti multumit?probleme deosebite cu ea?

am masina din mai anul acesta

sunt multumit de ea.

cum zicea cineva mai sus pe forum. te duce si te aduce.

pana la urma e cea mi-am dorit ca si masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAUDIUF

Frate nu te mai speria ti-ai luat vw golf nu dacie.

La aditzza sa intamplat cu rola, uneori depinde de noroc cu masina si ii raspund si lui in general cele mai bune piese sunt cele de pe masina din fabrica.

Eu am schimbat distributia la 99k si mai mergea, dar daca ai bani o poti schimba cand vrei tu. Recomandarea ar fi sa ii faci o revizie sa auzi si o parere de mecanic sa fii mai linistit.

Ulei si filtru ulei toti recomanda schimbarea la 10k, cel de aer, polen si bezina merg mai mult dar pentru 1 mil cat costa toate 3 merita sa le schimbi la 10k ca stim toti ce benzina avem in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic, nu ai vrea sa vezi o lista cu masini cu rola din fabrica crapata (la 20-30-90-150k km, nu conteaza)... Si VAG-uri toate :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditzza de cat timp ai masina?

esti multumit?probleme deosebite cu ea?

Uite o intamplare -petrecuta in week end.

Am facut pana.

Partea haioasa urmeaza.

Slabesc prezoanele. ridic masina pe cric. Cand sa scot roata surpriza.

Nu se misca de pe tambur.

Am reusit in cele din urma dupa o ora si dupa umbla prin satul in care treaceam sa gasesc pe cineva cu un baros.Se depusese rugina intre janta si tambur.Acum am sa le dau pe toate 4 jos

Sfatul meu este , daca nu ai dat rotile jos pana acum de cand ai luat masina sa o faci , sa nu patesti ca mine:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o intamplare -petrecuta in week end.

Am facut pana.

Partea haioasa urmeaza.

Slabesc prezoanele. ridic masina pe cric. Cand sa scot roata surpriza.

Nu se misca de pe tambur.

Am reusit in cele din urma dupa o ora si dupa umbla prin satul in care treaceam sa gasesc pe cineva cu un baros.Se depusese rugina intre janta si tambur.Acum am sa le dau pe toate 4 jos

Sfatul meu este , daca nu ai dat rotile jos pana acum de cand ai luat masina sa o faci , sa nu patesti ca mine:))

Tambur?

Eu pe spate am discuri,oricum le-am dat jos pe toate pt ca atunci cand puneam frana haraia ca si cum erau uzate placutele.Surpriza : placutele aproape noi, insa mecanicul a spus ca haraie pt ca sunt cu insertie metalica.Chiar si asa le-am schimbat pe alea de pe fata pt ca ma stresa haraitul si intr-adevar pe fata nu mai haraie..Mi s-a parut curioasa explicatia mecanicului.Au ramasa placutele de pe spate si nu stiu ce sa fac daca sa le schimb si pe alea sau nu

Faza care ai patit-o tu cu blocatul jentii pe tambur am patit-o si eu la fiat-ul punto care l-am avut si s-a intamplat dupa iarna trecuta, probabil ca de la solutiile folosite de drumari a ruginit tare si e normal sa faca priza intre tambur si janta, daca lasi doua bucati de metal una peste alta sa rugineasca se intampla acelasi fenomen.

CAUDIUF

Frate nu te mai speria ti-ai luat vw golf nu dacie.

La aditzza sa intamplat cu rola, uneori depinde de noroc cu masina si ii raspund si lui in general cele mai bune piese sunt cele de pe masina din fabrica.

Eu am schimbat distributia la 99k si mai mergea, dar daca ai bani o poti schimba cand vrei tu. Recomandarea ar fi sa ii faci o revizie sa auzi si o parere de mecanic sa fii mai linistit.

Ulei si filtru ulei toti recomanda schimbarea la 10k, cel de aer, polen si bezina merg mai mult dar pentru 1 mil cat costa toate 3 merita sa le schimbi la 10k ca stim toti ce benzina avem in Romania.

Nu ma sperii sezi linistit.Sunt super incantat de masina, insa de la voi am aflat pana acum cam tot ce mi-a dorit sufeltul, asa ca faza cu distributia va multumesc tutror de info.M-am uitat la a mea si arata super ok.nu zgomot, nu crapaturi in curea sau semne de oboseala etc.La 34k km nu cred ca am de ce sa ma panichez.

In ceea ce priveste filtrele : de acord cu tine, la praful din romania si la benzina noastra la 10k mi se pare ok.O intrebare insa: duminica am desfacut filtrele sa vad starea lor, cel de polen ok, cel de aer ok si el, insa daca stii cum arata, el este impartit in 2 .O parte unde se gaseseste filtrul proprpiu zis si a doua e practic doar garnitura de la ...nu stiu cum se cheama dar are o clapeta pe acolo.Ei, in acel compartiment am gasit nitel ulei si clapeta cam murdara.Care e explicatia si ce ar trebui sa fac??? A si inca ceva clapeta sta cam la 15 grade fata de orizontala cu motorul oprit, e normal? ma intreb daca asta o fi cauza pentru functionarea cam stranie a motorului la pornirile de dimineata : uneori sta cam 3 min la 1200 ture dupa care revine la 700 alteori porneste direct cu 700 ture, alteori 1000 ture cca 3 minute.

Modificat de CLAUDIUF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!