Jump to content

Modificari Skoda Octavia 1


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Bara fata skoda octavia 1 de la Mattig - vezi poze

Blow-off valve de la Forge

Evacuare sport varianta zgomotoasa de la Milltek, doar catback nu aveam bani si de downpipe si sport cat.

Mentionez ca am o O1 varianta LK full 1.8 Turbo 180HP

Modificari pana acum:

Stopuri spate negre de la Milotec

Grila capota de la Milotec

CIP de putere de la 150-180HP in Buc da nu-s inca convins ca e OK

Eleron

Revin si cu poze ale masinii

Parerea voastra? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele mentionate mai sus nu au ajuns inca

Stii tu cum e sa vina din Germania 3-4 saptamani.

Ma interesa mult daca o sa arate bine cu bara respectiva din poze

si daca merita sa montez blow-off.

De evacuare sunt convins ca este de calitate mai ales ca am dat 18mil pe ea

Incerc maine poimaine sa fac niste poze la masina sa vedeti cum e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian,

Banuiesc ca vopsesti toata masina dupa ce-i montezi bare/grile/spoilere. Te costa ceva.

Nu cumva in pozele atasate sunt suspensiile date mai jos? Sau rotile un nr mai mare?

Altfel, o sa-ti iasa o masina faina. Dar nu prea te vad bine cu gropile si bordurile.

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, sincer mai am ceva modificari de facut pe la motor pe la exterior si pe urma ma gandesc sa revopsesc toata masina. Pana tunci ma rezum la a vopsi doar piesele noi.

De suspensii (H&R reglabile care le doresc eu) nici nu poate fi vorba inca ele constand o gramada de bani.

Cat despre gropi si borduri, aici in Piatra Neamt la mine stam destul de bine cu calitatea drumurilor iar la borduri o sa incerc eu sa fiu atent.

Am jante pe 16'' dar sa stii ca e destul de joasa masina. :vaidecapulmeu:

te rog nu mai quote la mesajul anterior. citeste in REGULAMENT

Modificat de mariusc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cred ca stiu despre ce masina este vorba:) arata f bine bine si acum cu valva de blowoff fuge de rupe!!

Va pot garanta asta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna valva de blow-off si ce avantaje aduce ?

Pot pune si eu la o Octavia 1 (fabr. 2004), 1.9 TDI, 90 CP ?

Si cam cat ar costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul meu de 1.8 T 20V am dat cca. 5,5mil. ROL

Pentru diesel am impresia ca e mai ieftin.

te poti uita si la http://www.forgemotorsport.co.uk/

au acolo si preturi (atentie sunt lire sterline)

Sincer sa va spun am simtit schimbarea de pun am pus valva.

Presiune constanta in turbo

turometru nu mai scade cand schimb.

Adica am boost maximum

si o protectie mai buna a turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna valva de blow-off si ce avantaje aduce ?

Pot pune si eu la o Octavia 1 (fabr. 2004), 1.9 TDI, 90 CP ?

Si cam cat ar costa ?

La octavia ta ca sa nu mai ai " gaura" de putere atunci cand vrei sa accelerezi masina , producatorul a prevazut turbina cu geometrie variabila . 1.8 turbo cu benzina nu are geometrie variabila ci bypass . Adica exista o valva care deschide si inchide ca sa egaleze presiunea din fata turbosuflantei cu cea de dupa .

Aceasta valva presupune eliminarea excesului de aer din spatele turbinei - adica din colectorul de admisie - in tubulatura de admisie . Blow off valve este o supapa care are aceeasi functie insa iti elibereaza excesul de aer direct in aerul atmosferic . Se monteaza in special pentru sound-ul caracteristic - face un fisssss- misto de tot .

Ideea este ca nu stiu daca se pot monta si pe turbine cu geometrie variabila . Desi nu m-ar mira sa existe solutii si pentru asa ceva.

Blow Off Valve este controlata tot de sistemul de control vacuumatic al bypass-ului ca si cum ar controla supapa normala a masinii .

Trebuie sa te interesezi pe site-ul alora de mai sus sa vezi daca merge pusa si pe geometrie variabila . Desi nu prea vad cum .... si in special la diesel , unde aerul aspirat in anumite momente are o cantitate oarecare de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca iti poti pune blow-off pe diesel..oare merita asa ceva?zgomotul va fi la fel si in legatura cu acel ulei din intercooler...protejeaza si turbina?eu am un alh de 90 care e modificat pana la 130 din chip

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai m-am intalnit cu un amic care are o octavia tour sport de fapt este exact un vrs cu motor tdi de 105 cp pd care si-a montat un blow-off de vreo 300 de euro si se aude criminal parca ireal pt un tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!