Jump to content

am o Intrebare


maniagolf
 Share

Postare recomandată

....chestia asta e de ceva timp...la prima pornire(uneori si dupa) la semafor de exemplu,cand sta scoasa din viteze,bordul trepideaza puternic...stie cineva motivul si care este solutia de a impiedica acest "fenomen"?Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mareste un pic ralani-ul!

"ralani-ul"?...ma rog sa fie vorba de relanti-ul...oricum eu sunt cam pe afara cu mecanica dar daca e ceva ce pot face singur un ajutor din partea voastra ar fi binevenit.Ms. inca odata :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pot fi multiple: tobele au suportii desfacuti/rupti, suruburi desfacute la bord, capace de plastic ale bordului fixate gresit. Incearca se le iei pe rand. Chestia cu relentiul nu este o solutie. De ce sa modifici parametrii motorului daca nu te doare nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as zice ca e putin subturat motorul la relanti.....asa facea si a mea... daca era toba, suruburi neprinse bine, ... ..., tremura si la viteze mai mari nu? daca numa cand stai la stop eu zic sa umbli un pic acolo la carburator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....chestia asta e de ceva timp...la prima pornire(uneori si dupa) la semafor de exemplu,cand sta scoasa din viteze,bordul trepideaza puternic...stie cineva motivul si care este solutia de a impiedica acest "fenomen"?Ms.

Cred ca s-au rupt clemele de sustinere a bordului aflate undeva in fata sus, prinse cu un surub de 6mm din interior catre exterior . Ca sa ajungi la ele trebuie sa desfaci tot bordul. Dar ce-a mai simpla proba este sa desfaci piulitele, si daca suruburile se misca independent fata de bord asta e! Piulitele sunt pe undeva pe langa bratele care misca stergatoarele, sub grila de plastic, intre seria de sasiu si parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maniagolf: cand pornesti tremura doar bordul? ca eu totusi am impresia ca e de la motor..nu vibreza si podeaua si schimbatorul de viteze? adica daca motorul ar merge ok, nu vad de ce i-ar tremura lui bordul cand sta cu masina pe loc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai simplu!pune mana pe bord mai apasat,daca se mai aude e de la bord daca nu e de la altceva .

chiar nu te pricepi deloc??

ma rog era invers ,daca se mai simte cu mana pe bord e de la altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod singur e invers.... :) :D

Da are dreptate: preseaza bordul cu mina si daca tot simti vibratii e si de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand trepideaza de la tobe trepideaza numai la anumite turatii, cand intra in rezonanta. La mine, de exemplu, trepida pe la 1200 rpm (intre 1100 si 1300).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah nu mai vorbiti aiurea mai ales ca omul a scris ca nu prea le are cu mecanica etc.... cum draq poti sa zici asa simplu solutia = alt bord? de ce mama lui de bord ar trepida numa la stop si cand porneste masina? nu-ti dai seama ca daca s-au dus suportii de prindere ai bordului ar face ca toti dracii in mers pe straziile noastre? :D sau ai un bord de vanzare? :D :D

+LE: eu zic ca nu s-a exprimat cum trebuie, si defapt ii tremura motorul la relanti si implicit si bordul, etc... din cate vad la semnatura are si motor cu carburator si bord fara turometru..eu zic ca e motorul subturat, si inainte sa te apuci sa schimbi bordul si alte alea, incearca sa-i maresti un pic turatia....

Modificat de horry_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca chestia cu marit ralanti tine numai daca acesta este mai mic decit trebuie, altfel e o pseudosolutie.

Ce faceti il mariti pina nu mai trepideaza bordul ?

Cel mai probabil ori tampoanele sunt uzate, ori prinderea bordului e slabita / distrusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...eu am incercat sa strang.. dar se invart si suruburile impreuna cu piulite...m-am gandit sa iau un mox si sa tin de surub si pe urma sa strang piulita....

ce parere aveti....daca se invarte in gol surubu....cam ce ar putea fi dus pe acolo?

mie imi tremura putin bordu si la gropi...deci va imaginati cat e de enervant :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca aici e o adevarata comunitate... :D .Ms de sfaturi...in concluzie:bordul trepideaza doar la semafor cand sta scos din viteza,mai puternic cand de abia e pornit,apoi cand se incalzeste motorul f. putin mai trepideaza.

Ince ceva: cand de abia l-am pornit are tendinta sa se opreasa motorul,asa ca tot cand stau la un semafor trebuie sa o tin putin din acceleratie(de fapt atunci si bordul incepe sa tremure,motorul avand tendita sa "moara")

...daca e numai din ralantiu atunci asta pot s-o fac :D

Multam de sfaturi...desi as fi vrut sa fie o majoritate in optiuni.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate am priceput eu de la un mecanic.....asta e o problema generala la motoarele de golf 2 diesel....si la mine cand e rece trepideaza.....dar de trepideaza? ptr ca motorul sta pe la 800rpm....ii trag putin socu.....se incalzeste si gata....

apropos...mie imi sta la 1000rpm ca altfel si mie mi-ar scutura ...si nu bordul scutura...ci toata masina...:D..

probabil ca se poate regla chestia asta...o sa ma duc cu ea sa vad ce pot sa ii fac...

deci treaba cu trepidatu nu e din cauza bordului....ci a motorului....atata timp cat bordul nu are joc (adica daca iei gropi mai sanatoase....sa se auda ca zdrangane)

si io trebuie sa il strang pe al meu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bordul trepideaza la pornire pentru ca motorul este subturat. Cauza ar fi ca dupa o perioada alternatorul incarca bateria si se simte pe cureaua de alternator. Dupa o perioada cred ca observati ca isi revine motorul. Asa se intampla la masina mea. In momentul in care becul de baterie din bord se stinge se simte cum turatiile motorului scad pentru pe perioada cam pe la 800rpm. Totusi vibratiile bordului la mine se aproape insesizabile. Probabil ca la tine motorul lasat la relanti ajunge chiar pe la 500rpm aproape sa se opreasca si nu cred ca e din cauza la alternator. Presupun ca nu ai turometru sa vezi exact ce rotatii ai. O idee ar fi sa mergi la un mecanic si sa "asculte" motorul si iti va spune daca este subturat si ti-l va regla la rotatiile optime. Ciao. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!