Jump to content

Ulei cutie tiptronic


alex2oo5
 Share

Postare recomandată

daca ignori erorile mult timp o sa ai probleme foarte grave dupa. cutiile sunt foarte sensibile si in mare parte a cazurilor se auto distrug din cauza functionari proaste a creierului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • valeron

    25

  • JGD

    9

  • R Z F

    8

  • clpos

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se pare firesc ca la un moment dat sa apara probleme daca se ignora erori aparute..

Insa ACUM, in cazul meu..cand tu ai facut testul si-ai vazut clar ca problema a disparut...ce-as mai putea sa fac?

N-am decat sa astept sa apara iar...mai mult de-atat ce-as putea sa fac?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. Practic dublezi postul anterior inutil. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pt Passat-ul din profil,

recomandati pe cineva care face schimbul de ulei la cutie?

sa iau ulei Mobil1 ATF 220?

ce filtru trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa sitit, am vb cu cativa mecanici in domeniu si toti au zis acelasi lucru, uleiul Mobil1 ATF 220 NU este bun pt Tiptronic. Acest tip de cutie necesita un ulei full sintetic iar cel mai bun este cel WV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

heeee..am revenit cu vesti despre masinuca mea si problemele noastre la cutia de viteze!!

sambaat, dis de diminetza pe la ora 2 am plecat spre delta...aveam prietenii acolo de 2 zile, la pescuit...m-am suit frumos in masina si...am plecat!!toate bune si frumoase... a mers bine...eram multumit..linistit...pacat ca era ceatza si nu puteam alerga..dintr-o data, aproape de Tulcea am observat ca turometrul a inceput sa fluctueze +/- 100 ture..Hmm!!!zic..o fi motorina proasta!!!am mers asa vreo 20km..si am realizat cand am inkis radioul ca mai exista si_un zornait..numai cand acceleram...fie in gol fie in sarcina!!!HOPAAAA..E DERANJ!!!

am oprit, am pus maneta in P, m-am dat jos sa aud motorul de-afara la relanti...nimic dubios!!!ma sui in masina si cand sa schimb in D mi s-au inroshit toate literele si cifrele PRND432!!! :) intrase-n modu de avarie...SI-ACOLO A RAMAS, N-A MAI VRUT SA PLECE!!!

m-am dat iar jos..m-am uitat sub masina...uleiul curgea ca laptele din cutie!!! ;)

ce sa va zic...am ametit, am transpirat, am injurat, am ras..am inebunit, nu-mi venea sa cred ca am ramas in drum la ora 6 dimineatza, in tzara nimanui!!

Mi-am zis: ASTA E!!!TREBUIA SA SE INTAMPLE!!!S_A INTAMPLAT ACUM!!!GATA!!!

mi-am sunat prietenii...le-am zis...s-au suit in salupa. au ajuns la murighiol...s-au suit in masina si au venit sa ma tracteze...

masina am lasat-o in Tulcea intr-o benzinarie...

Au urmat 2 zile de pescuit nasoale.. :wacko: salaul n-a pus gura, stiuca n-am vazut-o..numai cateva marlitze!!!

Insa iesirea-n delta face de fiecare data toti banii!!O FRUMUSETZE!!!

duminica am ajuns la masina pe la ora 15.00...am facut rost de shtanga metalica...am vb si cu niste baieti de la tractari si vroiau pana=n bucuresti sa mi-o duca pe platforma doar 13 milioane!!! :D

am facut vreo 40 km...si m-am gandit sa-l sun de pe drum si pe renumitul George din Constanta, poate de data asta il prind la tel(il mai sunasem vreo 2 zile la rand cand mi-a aparut prima data eroarea la cutie dar nu mi-a raspuns)..

noroc ca am luat de pe net nr lui si-l aveam in telefon...

Surpriza..mi-a raspuns...i-am zis ce mi s-a intamplat...mi-a zis ce are masina...si i-am zis "mosule, ti-o aduc, oricum e mai aproape constantza decat bucurestiul...te lauda lumea pe net, vin la tine"!!!

Am dus=o la el la service...marti dimineatza mi-a desfacut-o...mi-a zis ca s-a dus bucsa de la pompa de ulei si convertizorul trebuia schimbat si el!!

asa ca...demontat/montat cutie...pompa ulei...convertizor...filtru ulei...ulei...manopera>>>>>>3400 lei!!garantie 1 an!!cine-a zis de george asta ca e profesionist n-a batut campii..

marti seara masina a fost gata!!!azi am luat-o!!!merge beton!!!!

asa ca s-a incheiat capitolul urat din viata mea legat de visul meu de-a avea o masina cu cutie automata!!!

Acum astept sa-mi explodeze motorul!!! :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol, deci pana la urma a cedat ceva. Si aveau dreptate aia din afara cand spuneau ca rebuie schimbat convertizorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol, deci pana la urma a cedat ceva. Si aveau dreptate aia din afara cand spuneau ca rebuie schimbat convertizorul.

Dap!!!Asa cum am fost avertizat si de un alt mecanic de-aici, mi-a zis ca nu ma mai tine mult...Pana la urma ma asteptam, insa shocul a fost mai mare pt ca tocmai credeam ca si-a revenit daca imi disparuse eroarea de pe bord...si faptul ca m-a lasat la 300 km de casa dis de dimineatza!!!

Ehh...acum a trecut!! :icon_thumright:

Toate bune!!!

ca sa sitit, am vb cu cativa mecanici in domeniu si toti au zis acelasi lucru, uleiul Mobil1 ATF 220 NU este bun pt Tiptronic. Acest tip de cutie necesita un ulei full sintetic iar cel mai bun este cel WV.

Mie mi-a recomandat acest George din constantza sa fac urmatorul schimb peste maxim 40.000km sa nu risc vreo problema in cutie si mi-a spus ceva de-un ulei la vreo 35 lei/litru FOARTE BUN!!!

o sa-l sun sa il intreb si revin!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare fratie! eu am avut aproape aceesi patanie ca tine,insa invers... :) Eu veneam de la pescuit(glumesc);oricum doar ce imi schimbasem uleiul,dupa 1000 km,in drum spre casa, cand incetineam am auzit rontaitul ala la motor.Am ajuns acasa, sub masina ulei...,becuri aprinse,injuraturi,pana la urma mi-a aparut si mesajul cu motorul...In schimb masina nu mai tragea deloc,probabil era in limp mode.Am dus-o pe platforma la mecanic.Asta imi zice ca a demontat-o de 3 ori sa vada pe unde pierde ulei...Pana la urma imi zice ca a trebuit sa schimbe comvertizorul,ca avea o bucsa de bronz distrusa in el si pompa de ulei si ambreiajul anterior,resetat calculatorul ,plus suflat cu benzina toata cutia.Pret final 2400 euro,iar daca vroiam o revizie completa alti 3000 :banghead: .

Pana la urma desi masina mergea fantastic, mult mai bine decat la primul schimb,totusi am avut timp de un (1) an!! o problema(motivul pentru care m-am inscris pe acest forum): dintr-a 5-a intr-a 4-a in anumite conditii (la deal cu acceleratia apasata usor) computerul comanda retrogradarea pentru a proteja turbina...insa miscarea se facea cu o smucitura seaca, de imi venea sa ma arunc din masina :frigbaitata: !!Am intrebat peste tot,mecanicul mi-a spus ca e din cauza ca am cip pe motor,mi-a zis sa -mi verific si altele,pe acest forum numai pareri.

Asa am mers un an, pana iarna, cand am gasit o ocazie si miam luat un set de roti pe 15 de zapada.Uimitor problema a disparut ca prin minune si nici nu a mai aparut dupa ce am pus iar cele de vara pe 17 :huh:

Concluzia ar fi ca e bine de reimprospatat uleiul(majoritatea zic ca acelasi cu a-l schimba),insa trebuie sa-l lasi un pic sa circule prin cutie,cel putin 3000 km,probabil ca se se aseze valvolele cu noul ulei :scratch: Si abia apoi sa-i dai in gura ca un cretin...Eu de atunci nu am protejat absolut deloc cutia,dimpotriva,nici nu am mai avut nici o problema.

Si mecanicul ala mia-a zis sa-l schimb di 60 in 60 de mii, ca pana la urma e uleiul care se "strica"in cutie, in sensul ca se "arde"si pierde din proprietati,insa atentie!!! recomand rodaj!!

Modificat de silviu8x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret final 2400 euro,iar daca vroiam o revizie completa alti 3000

Cam multi bani moshule!!!

Singura chestie care imi pare putin ciudata e ca atunci cand plec normal de pe loc, de la orice semafor schimba a3-a imediat dupa a2-a, adica la ofractiune de secunda...o fi normal?

din ce-mi aduc aminte inainte nu schimba asa..

Iar la o plecare mai cu nerv de pe loc schimba "normal", adica urca in ture si schimba undeva la 3000 fiecare treapta-n parte...ma rog, in functie de cat de tare apas pe dala!!

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a recomandat acest George din constantza sa fac urmatorul schimb peste maxim 40.000km sa nu risc vreo problema in cutie si mi-a spus ceva de-un ulei la vreo 35 lei/litru FOARTE BUN!!!

o sa-l sun sa il intreb si revin!!

ceva vesti?

sunt foarte interesat de acest ulei pt ca trebuie sa ii fac si eu schimbul in curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul pentru cutie tiptronic, cel original in bidoane cu sigla VW, este produs de ESSO LT 71141, se mai poate folosi Castrol Tranzmax Z. Ambele au culoarea verde. Acestea sunt uleiuri sintetice ce maresc intervalul de service pana la 90.000Km.

Modificat de Troy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva vesti?

sunt foarte interesat de acest ulei pt ca trebuie sa ii fac si eu schimbul in curand

VAYCO sau FEBI..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SWAG am pus,germany,l-am luat de la AUTOKARMA,40 ron litrul.

post-8085-1259779843_thumb.jpg

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasisem si eu site-ul ala dar.. "Ulei de calitate superioară semi-sintetic pentru transmisii automate. "

din cate mi-au zis mecanicii, trebuie full sintetic

apropos...ce norme trebuie sa respecte uleiul pt Tiptronic, stie careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cand existau acele VIN Decoder-e inainte am salvat tot despre masina intr-un word si am gasit scris cam asa :

Automatic gearbox New filling 5,75 Litres

Automatic gearbox oil specification G 052162

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fratilor,

Am dat-o in balbaiala. Tot analizand daca sa schimb uleiul la CV TIPTRONIC de la VW Passat 1,9 AVF/2002 am ramas ...fara el.

La un drum de Arad a inceput sa patineze la 1-a spre 2-1 si apoi sa smuceasca de la 3-a in sus.

Am fost la MERCOM Arad, Dl. Lucian, care mi-a recomandat reparatie urgenta (sau la schimb cu o alta CV disponibila in stoc) contra ....1400 EURO!!!

Interzis si mult resemnat am parcat VW la Timisoara (asta prin octombrie 2009) si acum o saptamana (decembrie 2009) am incercat sa o misc.

Surpriza! Nici inainte si nici inapoi! Nici in D/R nici in manual.

Apoi mi-am adus aminte ca am "reusit sa iau" doi caini morti cu scutul si cine stie ce mai alte dedesupturi. Controland sub VW am gasit indoita o traversa centrala (si plina de ulei - cred ca de transmisie) si muuult par de pe blana cainilor. Deci am parerea ca am ramas fara ulei in CV TIPTRONIC.

Motorul porneste dar nu cred ca pot sa misc masina desi maneta se poate duce in pozitiile N, D, R, dar fara rezultat.

Cineva cu sfaturi? Oricum eu n-am gaste asa ca nu mai am nimic de pierdut.

Hai Sante in 2010!

Modificat de andreicas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreicas, eu zic ca ai doua variante. Ori dai jos scuturile si te bagi sub masina....ori bagi ulei in cutie si vezi daca se misca..asa ar trebui. Oricum, daca ai spart/rupt ceva, o sa pierzi uleiul iar.....

Poate impactul cu cateii, ti-au deranjat furtunele/conductele prin care circula uleiul de transmisie spre radiator sau poate a deranjat baia de la cutie (mai putin probabil)

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor,

Am dat-o in balbaiala. Tot analizand daca sa schimb uleiul la CV TIPTRONIC de la VW Passat 1,9 AVF/2002 am ramas ...fara el.

La un drum de Arad a inceput sa patineze la 1-a spre 2-1 si apoi sa smuceasca de la 3-a in sus.

Am fost la MERCOM Arad, Dl. Lucian, care mi-a recomandat reparatie urgenta (sau la schimb cu o alta CV disponibila in stoc) contra ....1400 EURO!!!

Interzis si mult resemnat am parcat VW la Timisoara (asta prin octombrie 2009) si acum o saptamana (decembrie 2009) am incercat sa o misc.

Surpriza! Nici inainte si nici inapoi! Nici in D/R nici in manual.

Apoi mi-am adus aminte ca am "reusit sa iau" doi caini morti cu scutul si cine stie ce mai alte dedesupturi. Controland sub VW am gasit indoita o traversa centrala (si plina de ulei - cred ca de transmisie) si muuult par de pe blana cainilor. Deci am parerea ca am ramas fara ulei in CV TIPTRONIC.

Motorul porneste dar nu cred ca pot sa misc masina desi maneta se poate duce in pozitiile N, D, R, dar fara rezultat.

Cineva cu sfaturi? Oricum eu n-am gaste asa ca nu mai am nimic de pierdut.

Hai Sante in 2010!

Poate ca o fi rezolvat omul problema pana acum dar el intreba daca se intampla ceva cand ramai fara ulei in cutie. Un raspuns il pot da (din experienta) , ramanand fara ulei ramai fara ungere la pompa de ulei astfel ca , cuzinetul de bronz care "centreaza" convertizorul se incalzeste rau de tot pana cand se lipeste de gatul convertizorului. Am patit-o . Va fi necesara schimbarea cu totul a pompei de ulei ,implicit demontarea cutiei de pe masina . Mare deranj....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut! Am fost si eu la un service sa-mi completez uleiul la cutie tiptronic ca mi-a curs putin pe la simeringurile de la planetare si cand mi-a desfacut busonul a curs putin ulei. problema e ca era foarte negru, parca era noroi. Tipul de la magazie mi-a recomandat urmatorul ulei care cica corespunde standardelor acestor cutii http://www.amiauto.ro/product--TQ-DEXRON_III.html. Precizez ca uleiul care este acum in cutie este rosu la culoare si nici nu stiu cand a fost schimbat ultima oara sau daca a fost schimbat vreodata pana la 180.000km. E bun acest ulei? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am fost si eu la un service sa-mi completez uleiul la cutie tiptronic ca mi-a curs putin pe la simeringurile de la planetare si cand mi-a desfacut busonul a curs putin ulei. problema e ca era foarte negru, parca era noroi. Tipul de la magazie mi-a recomandat urmatorul ulei care cica corespunde standardelor acestor cutii http://www.amiauto.ro/product--TQ-DEXRON_III.html. Precizez ca uleiul care este acum in cutie este rosu la culoare si nici nu stiu cand a fost schimbat ultima oara sau daca a fost schimbat vreodata pana la 180.000km. E bun acest ulei? Multumesc anticipat

precizez ca tipul cutiei este 5HP19 EYF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreun senzor care te-ar avertiza in cazul ca nu mai ai ulei in cutie?

Modificat de adrian toma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca exista senzor la cutie. daca vezi ca nu mai schimba inseamna ca nu mai ai ulei in ea. mai completezi cu vreo 4-5 litri si e ok:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!