Jump to content

Ulei cutie tiptronic


alex2oo5
 Share

Postare recomandată

Valeron, vezi la Al Bundy pt. diagnoza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • valeron

    25

  • JGD

    9

  • R Z F

    8

  • clpos

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum am mai dat o tura pe bucuresti-pitesti...am ajuns la 180km/h...nu se simte nicio "gatuire" a puterii...trage f bine cand schimba 4-5...doar ca urca mai greu acul dupa 140km/h insa cred ca e logic..

Unde pot reseta cv in alta parte decat PB?

Totusi, nu inteleg de ce insisti sa-i dai spre viteza maxima tinand cont ca uleiul este nou, la vitezele alea presiunile sunt MARI SI AI SI ERORI p-acolo... :) :)

Las-o si pe ea sa respire putin cu noul ulei, reseteaza erorile ... Nu mai merge BLANA cu ea cand stii ca ai probleme. :)

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baietzi...m-am intors de la diagnoza...acum am inteles cat de cat cum stau lucrurile cu toate problemele cu care te sufoca cei de la Porsche Romania cand ajungi la iei ..aveam senzatia ca am cumparat cea mai varza de masina insa m-am linistit...swat_cat mi-a explicat cum stau lucrurile, masina e ok...

sa revin la subiect...

Intr-adevar e o problema la cutie...din ce-am inteles e ori convertizorul ori nush ce valva,electrovalva infundata sau oprita, blocata...din cate-am inteles,in ultima viteza apare nush ce eroare cum ca ultimu pinion sau ambreiaj nu ar mai schimba...adica , de exemplu, daca eu aveam la 200k/h vreo 4800 ture, in mod normal ar fi tb sa am mai putin cu 4oo ture...ceva de genul asta!!!maine dimineata voi lua legatura cu mecanicul pe care mi l-a recomandat swat_cat si sper sa o rezolv, adica sa facem un test mai amanuntzit,mai la obiect..sa vada EXACT unde e buba..

Imi pare rau ca nu explic cum ar tb, cand voi merge la mecanic voi explica mai corect...

Mersi inca odata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea la problema lui Valeron este ca nu convertoru e de vina , convertorul se strica foarte greu (al meu l-am scapat plin ochi pe beton si nu a patit nimic)...daca zice ca la 200 kmh are 4800 de ture ar fi ultimul pachet de discuri de ambreiaj aferent ultimei trepte de viteza..sau electrovalva care se ocupa cu actionarea pachetului respectiv nu isi face datoria cum trebuie. Corect ca nu prea e bine sai dai in gura cu uleiul cel nou.! Iar chestia cu EMISSION WORKSHOP e altceva , nu e de la cutie (parerea mea). Iar faptul ca lui "ii loveste " ceva sub masina cand muta repede din D in R si inapoi, este banala....trebuie sa citeasca putin manualul de folosinta al masinii si va vedea ca trebuie sa comute mai rar...edica so lase 2-3 secunde si in N (parerea mea) pt ca si la mine daca schimb mai repede pozitiile imi smuceste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre eroare asta e vb

1 Fault Found:

17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

P0741 - 35-00 - -

si engine workshop apare si cand sunt probleme la cutie (se pare)

problema lui e ca nu poate sa blocheze convertizoru ( de la treapta 3 in sus el trebuie sa stea blocat;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie asta?

Solenoid valve N91

This regulates the pressure during the opening

and closing movements of the torque converter

lock-up clutch.

To close the torque converter lock-up clutch, the

solenoid valve is energised by the control unit.

- The torque converter lock-up clutch

is no longer closed.

Effects of signal failure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swat cat : iar mi s-a aprins martoru luminos insotit de bipait...nu mi s-a aprins imdeiat ce-am plecat dimineatza ci dupa vreo 30 km parkursi...nush daca are vreo relevantza insa s-a aprins abia cand am intrat in modul manual (+ -)...si abia cand am ajuns sa schimb a 5-a!!

Am vb cu mecanicu...am stabilit pt vineri dimineatza, e f ocupat azi si maine..

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am luat masina de la service si-am pornit-o (era rece probabil de-aseara nepornita, de cand au lasat-o "meseriasii" in parcarea service-ului)nu s-a aprins becul si n-a dat mesajul emissions workshop imediat...ci dupa vreo 10 minute...tocmai credeam ca am scapat!!!

acum da, este aprins "robinetul" galben si bipaie de cate ori pornesc motoru...

ideea e ca trebuie sa ma misc cumva...insa v-am zis...nush in ce parte s-o iau, d-aia v-am cerut ajutorul...as vrea sa ma duc si-n alta parte sa vada masina si altcineva..

v_am zis, nu ma pricep...e prima nemteasca...spune-mi te rog cu cine sa iau legatura dintre baietii de care ai pomenit...

V-as ruga sa imi trimiteti un PM eventual..Multumesc mult!!!

in afara de becul galben mai e aprins si altul la bord? si mie mi s-a aprins becul galben si cel de la bujie. am fost la o gramada de mecanici care dadeau di colt in colt. am rezolvat problema din greseala. era becul de la frana din dreapta spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha, se poate inlocui manuala cu tiptronic, daramite invers. Eu ma refeream SH. Decat probleme toata ziua cu o automata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de becul galben mai e aprins si altul la bord? si mie mi s-a aprins becul galben si cel de la bujie. am fost la o gramada de mecanici care dadeau di colt in colt. am rezolvat problema din greseala. era becul de la frana din dreapta spate.

Nu, doar becul galben, "robinetul"..atat!!insotit de mesajul Emissions workshop!!!am fost azi la mecanic...am dat 600 lei si..NU S-A REZOLVAT!!!mi-a schimbat 2 valve care aveau nush ce pe parte electrica...s-au rezolvat(schimbate)...mai e o problema daca am inteles eu bine la blocul hidraulic - la supapa...si se pare ca nici convertorul nu mai are viatza lunga..am plecat de la service si cum am trecut de 80/h mi s-a aprins iar becul..

Mi-a promis ca imi face rost de pe-o cutie Sh de blocul hidraulic sa-l schimbam...

Nush ce sa mai zic...am cam pornit-o cu stangul...

Nu rebuia sa schimb uleiul, asta-i clar...cutia are uzura si se pare ca problemele au aparut dupa schimbul de ulei!!!

****Ceva idei?careva?

in afara de becul galben mai e aprins si altul la bord? si mie mi s-a aprins becul galben si cel de la bujie. am fost la o gramada de mecanici care dadeau di colt in colt. am rezolvat problema din greseala. era becul de la frana din dreapta spate.

;) Foarte tare!!!am observat ieri ca nu mai am bec la pozitie pe dreapta....poate-i martoru aprins din cauza asta!!!! :P

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar becurile de stop apar ca eroare de motor pe bord.... nu cred ca e cazu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi in timp ce mergeam cu masina mi-am dat seama ca nu mai am "robinetul" galbn aprins si nici mesajul emissions workshop....am oprit/ pornit motorul de mai multe ori dar nu a mai aparut pe bord nimic...si parca-mi pare ca schimba si mai bine cutia, in sensul ca daca atunci cand aveam martorul aprins cand schimba vit 4-->5 scadea turometrul cu 400 ture acum scade cu 800 ture...

Are cineva vreo explicatie? :icon_thumright:

Maine ma duc la o diagnoza!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA inteleg ca s-a rezolvat singura problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n_am!!!asa pare!!!maine esti de gasit?am vrut sa te sun pe la 21.30 dar ma gandeam ca e tz...

sa-i tragem o diagnoza cap-coada!!!

Ar fi tare sa nu mai gasim eroarea la cutie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fi inceput sa isi revina .... ce corp de valve ai acum? ala original sau cel momtat de curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fi inceput sa isi revina .... ce corp de valve ai acum? ala original sau cel momtat de curand

Cel montat de curand de Alex..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, maine as fi disponibil, suna-ma pe la pranz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la diagnoza..nu mai exista nicio eroare la cutie...Masinutza mea s-a facut bine...singura!!!

Pur si simplu!!dintr-odata!!!

Totul e-n parametrii!!

Totul e ok!!

Acum pot sa ma bucur de ea!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum singura?ai schimbat blocul de valve!

Pai...cam singura s-a facut bine!!!dupa ce s-au schimbat velvele alea mecanicul a iesit la o tura si-un test cu ea!!cum a plecat a aparut martorul in bord,acelasi mesaj si bine-nteles la diagnoza a aparut aceeasi eroare, acelasi..

Si-a rams sa fac rost de bani sa schimbam convertizoru, uleiul,filtru,farnituri..

asta se-ntampla acum vreo 2 saptamani!!

si-alaltaieri am constatat ca nu mai am becul aprins si nu-mi mai bipaia nici mesajul emissions workshop..

am fost la diagnoza la swat_cat, asa cum am scris si acum totul e-n parametrii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa creez topic nou..asa ca pun aici intrebarea.

Am un Passat B5 din 2000, 1.9 TDI, 116 cai motor ATJ, cutie 5 trepte tiptronica ERY. Mno problema e ca a cam crapat cutia si trebuie inlocuita. Dat fiind faptul ca aceste cutii si motoare s-au facut doar din 01/00 pana in 08/00 nu am gasit modelul asta. Intrebarea mea e daca pot folosi cutia tip EYF. Acest tip de cutie pare urmasul lui ERY si e montata pa passatul de 131 de cai, motor AVF.

Deci..se potriveste cutia EYF de pe motor AVF in loc de cutia ERY, motor ATJ? Daca da, in ce conditii (ce mai trebuie schimbat). In caz ca nu se potriveste va raman recunoscator daca imi dati alt cod de cutie pe care sa-l pot monta.

P.S. In ETKA am cautat si cele doua cutii au acelasi cod de pieasa...practic EYF e urmasa lui ERY si a inceput sa fie construita din 10/00, cam de cand a fost scoasa din productie cutie ERY si motorul ATJ.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel montat de curand de Alex..

valeron uite ce spui aici,rezulta ca ai alt bloc de valve,nu?

DariusB,daca iei alta cutie dar cu tot cu calculator nu vei avea probleme.dar ce are cutia ta,ce s-a intamplat?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeron uite ce spui aici,rezulta ca ai alt bloc de valve,nu?

Nu mi-a schimbat tot blocul de valve...Mi-a schimbat doar 2 valve, sau electrovalve...sincer nu stiu exact..o sa ma interesez maine si revin cu info..

ideea e ca dupa ce mi-a schimbat si valvele alea(la diagnoza cu vag com una abia se-auzea tzacanind si alta deloc) am iesit in test si in cateva minute a aparut iar becul in bord + mesajul emissions workshop...

Si-atunci mi s-a spus ca 100% e convertizorul, pt ca mecanicul le-a luat pe rand..sa vada exact unde-i buba..

a ramas sa fac rost de bani si sa revin la el...insa dupa aproape 2 saptamani pur si simplu mi-am dat seama ca nu mai e martorul aprins si nici mesajul cu emissions workshop..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi sa-i sfatuim si pe cei de forumurile de afara, de unde am dedus si noi ca e convertizorul, sa ignore eroarea si sa mearga asa ca poate dispare si la ei. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!