Jump to content

Ulei cutie tiptronic


alex2oo5
 Share

Postare recomandată

Eu as recomanda si schimbarea filtrului de ulei, totusi.... Si datul jos al baii de ulei, curatarea BINE de tot a piliturii care sigur e pe fund (e pilitura si la cutiile fara probleme) si de pe magneti. Altfel "contaminezi" si uleiul nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • valeron

    25

  • JGD

    9

  • R Z F

    8

  • clpos

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cred ca am indemanarea sa fac schimbul singur

voi vorbi cu un prieten in schimb, poate se pricepe el

Revenger GTI mi-a dat un link f util. Multumesc.

AB05ZYC - da-mi nr acela pe PM te rog.

Eu am gasit sa fac schimbul cu 800RON, ceea ce mi se pare cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..de 2 saptamani am si eu un 1.9 131cp tiptronic...fostul proprietar mi_a zis ca nu se schimba uleiul la cutie..cand m_am dus acum 3 zile la reprezentanta sa_i fac un test si le-am zis ca nu a fost schimbat niciodata in 140.000 m au inceput sa faca fetze fetze..mecanicu mi_a zis dupa ce a tras o tura cu ea ca "cam smuceshte coane, schimba_i uleiul la cutie. si vei vedea diferentza...treaba ta ce faci, e masina ta, dar e pacat"...

asa ca l_am schimbat ieri si intr-adevar se simte diferentza..pleaca mai lin..mai "altfel" de pe loc....deci tind sa_i dau dreptate..+ ca ma simt ma bine, mai in sigurantza..,parca nu_mi mai sta pe creier...ma stiu in regula acum,parca mi s-a luat o piatra de pe inima...poate-s obiectiv,nush ce sa zic...

factura a facut 1280 lei...cu filtre,garnituri,etc, bla bla...m-a usturat curu...as fi putut sa merg la alt service insa nu m-as fi simtit in regula...mi_am zis macar uleiul la cutie sa-l schim la ei...

si apropo...mi_au zis ca la fiecare 60.000 km trebuie schimbat...

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat...adica adaugare sau demontat cutie si schimbat complet?

cati litri de ulei au intrat?

planuiesc sa fac si eu schimbarea, inca sunt indecis intre uleiul original VW sau unul de la diversi producatori

daca este cineva interesat de schimb, am vb cu un mecanic foarte priceput in cutii automate, doar cu asta se ocupa si am vazut in service-ul sau masini f scumpe, costa undeva intre 700-800ron cu totul schimbul din care 150 manopera lui. Cereti info prin PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat complet!!!nush daca au demontat cutia sau nu insa mi_au zis ca e complicat...ca tb incalzita cutia la 40 grade, bla bla..intra aproximativ 6 litri...iar litrul la ei costa 99lei...mi_au zis ca capacitatea este de 9 litri in cutie insa vreo 3 raman nush unde pt ca nu-l pot scoate pe tot...

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine ai facut cu schimbul. E posibil ca masina sa aiba 240mii km sau mai mult. Si eu l-am schimbat cand am luat masina din Germania si am peste 20mii km cu uleiul schimbat si merge ok. am cautat pana am reusit sa schim ca ziceau ca este pe viata, ba ca nu au filtru, ba una ...ca la reprezentanta. Oricum am schimbat la reprezentanta in Grecia si am dat 192.5 euro pe tot, inclusiv manopera. In Ro e mai ieftina ora de manopera dar te rup(cate ore de manopera au pus?).Aici de la inceput au spus exact timpul de facturare 90min +piesele. pauza de tigara si cafea nu o plateste clientul.Operatiunea a durat 3 ore cu probe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul uleiului la 90k e valabil si la DSG??? Ca si astuia ii zice tiptronic...

Eu personal am gasit (undeva intr-o carte de service unde se completeaza operatiile obligatorii de efectuat) ca la DSG uleiul si filtrul( de la c.v., daca are)se inlocuiesc la fiecare 60.000 km ( parcursi)... se poate verifica daca apare asa la cei care mai au si cartea de service (cu stampile de la fiecare revizie efectuata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut sansa sa iau masina la 132.056 de km pe bord, si schimbul de ulei la cutie il facuse fostul proprietar la 131.000 si schimbul de ulei+toate filtrele la 132.000 km. Deci in urmatorii 3 ani nu o sa ma gandesc la aspectele astea:D

@valeron - cum ti se pare masina? iti place? deschide un topic la sectiunea Masina mea sa ne spui impresii despre ea si cate poze :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG se schimba obligatoriu la 60mii km, este mentionat in cartea service. La cele tiptronic in programul de service nu este mentionat schimbul. In practica insa s-a dovedit ca nu rezista 300-500 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!! azi dimineatza dupa ce mi-am lasat copiii la gradi...surpriza!!! martor in bord aprins cu mesajul EMISSIONS WORKSHOP!!!in rest nicio problema!din ce-am citit pe forum am crezut ca e senzorul de temperatura care oricum la testul de saptamna trecuta mi-au zis ca e defect!!!pe la ora 13 m-am dus la porsche militari unde am schimbat ulei cutie+filtru+garnituri+bla bla saptamana trecuta!!in ultimile 4-5 zile mi s-a mai paut 2 lucruri dubioase!!

1. cand schimbam "repezit" din R in D ceva lovea sub masina

2. cand acceleram nici tare nici incet masina se tura pana unde o duceam eu in ture insa imediat scadea cu 200-400 ture nsa fara ca eu sa slabesc acceleratia..

Mi_am zis: poate mi se pare!!!poate-s io carcotas!!!

in fine, am ajuns la ei la service la ora 13...mi-au pus testeru pe ea si surpriza iar!!!testerul zicea ca am vreo 2-3 probleme la cutia de viteze!!!!

A venit un nene de la Tehnic...si imi zice: Da' uleiu l_ati schimbat? zic DA!!!saptamana trecuta!!!!LA VOI!!!AICI!!!!inclusiv filtru,garnitura!!!parca si-a inghitit limba!!!

au luat masina la verificari...vreo 5 ingineri pe langa ea...s-au certat isi vorbeau tare...erau nervosi...MI s-A PARUT DUBIOS...TOTUL!!!PARCA SE FEREAU SA MA PRIVEASCA!!!!

a trebuit sa plec sa imi iau copiii de la gradi...am lasat vorba la consilierul de service sa ma sune zi la orice ora sa imi zica cum e...neagra sau alba!!!

la ora 19.55 am primit telefon de la el

BUNA SEARA....AU TERMINAT BAIETZII CU MASINA DVS....VA TREBUIE O PIESA!!!CONVERTIZOR SE NUMESTE!!!SI COSTA 30 MILIOANE!!!IMI PARE RAU!!!DACA MA INTREBATZI PE MINE EU NU V-AS FI RECOMANDAT SA SCHIMBATI ULEIUL LA CUTIE!!!MASINA ARE 14000KM REALI INTR-ADEVAR INSA MAI BINE NU-L SCHIMBATZI!!!

Am ramas interzis la tel!!!nush ce sa cred...nush ce sa fac...nush incotro sa o iau...n-am idei...nu ma pricep...mi-a zis doar ca nu-i nicio problema daca circul cu ea asa insa va ramane becul aprins in bord si se va auzi bipaitul acela mereu...

ASA CA MAINE VOI MERGE SA-MI IAU MORTUL DE LA SERVICE SI V-AS RUGA DIN SUFLET SA-MI DATI O IDEE...CE SA FAC?INCOTRO S-O APUC!!

AS VREA SA MERG LA UN ALT SERVICE...DATI-MI O IDEE VA ROG!!

de ce ti-e frica...d-aia nu scapi!!!super adevarat!!imi vinesa ma-npusc cand imi aduc aminte ce-mi zicea lumea..."ba esti nebun, iti iei automata!!!o sa ai probleme!!!

as vrea sa aflu si parerea unora dintre voi care va pricepeti...vi se pare daca nu logic poate normal ca sa o pun pe tester sa nu aiba nicio problema la cutie...iar dupa o saptamana dupa ce-am schimbat tot tacamul la cutie sa apara problemele astea?mie mi se pare aberant!!!iar ei, evident nu au nicio vina!!!e masina veche!!!!

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.uite aici,reprezentanta ZF http://www.efirme.ro/GTR/serviciu/153.html .

mi se pare dubios ce spun cei unde ai fost,nu vad legatura dintre convertor si bec aprins in bord.cand e defect convertorul masina e lipsita de putere in vitezele superioare a4-a sau a 5-a.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.uite aici,reprezentanta ZF http://www.efirme.ro/GTR/serviciu/153.html .

mi se pare dubios ce spun cei unde ai fost,nu vad legatura dintre convertor si bec aprins in bord.cand e defect convertorul masina e lipsita de putere lin vitezele superioare a4-a sau a 5-a.

daca e asa cum spui...mi se pare aberant ca ditamai reprezentantza VW cu 5 ingineri pe langa masina timp de 5 h sa imi zica ca s-a dus naibii convertizorul si de fapt sa nu fie asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar ti-au spus despre ce cod sau coduri de eroare este vorba?e posibil ca nici unul din acei ingineri sa nu fie specializat pe cutii tiptronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar ti-au spus despre ce cod sau coduri de eroare este vorba?e posibil ca nici unul din acei ingineri sa nu fie specializat pe cutii tiptronic.

maine cand ma duc s-o iau de la service o sa cer un print la diagnostic si o sa-l postez...

si inca ceva...masina trage de rupe....pana sa intru la ei i-am dat talpa pe bucuresti-pitesti vreo 15 km...i-am dat 180km/h...nu a dat semne ca ar avea o problema...vitezele le-a schimbat super ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat complet!!!nush daca au demontat cutia sau nu insa mi_au zis ca e complicat...ca tb incalzita cutia la 40 grade, bla bla..intra aproximativ 6 litri...iar litrul la ei costa 99lei...mi_au zis ca capacitatea este de 9 litri in cutie insa vreo 3 raman nush unde pt ca nu-l pot scoate pe tot...

Nu stiu cum de gasiti meseriasi de astia !!! Schimburile de ulei la cutiile tiptroace nu sunt schimburi complete. Prima umplerela fabrica) e de 9 litri, iar asa-zisele schimburi de ulei la aceste cutii nu sunt de cat revigorari ale uleiului ! Se dau jos intre 2,6-3L de ulei din cutie si se completeaza! Nu se schimba toti 9 litri sau 6, doar 2,6-3 L !! Banii conteaza nu beneficiu cutiei, normal ca ti-a luat bani pe 6 litri in loc sa ia pe 3, cand e vorba de bani. Numai ca multi care au schimbat cantitati mari de ulei in cutii automate au probleme. :) si tocmai de asta, ca creste vascozitatea mult. In timp(140.000km la tine) ATF-ul pierde din calitati si se subtie, nu trebuie decat revigorat pentru ca daca il inlocuiesti, vascozitatea mare a uleiului nou mai mult te incurca la electrovalvele deja obosite. As fi de acord cu schimburi a cantitati mari de ulei, gen 6 litri, dar periodic...la maxim 60.000.

PS: in ce baza au concluzionat ca trebuie schimbati 6 litri si nu 2,6-3L ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum de gasiti meseriasi de astia !!! Schimburile de ulei la cutiile tiptroace nu sunt schimburi complete. Prima umplerela fabrica) e de 9 litri, iar asa-zisele schimburi de ulei la aceste cutii nu sunt de cat revigorari ale uleiului ! Se dau jos intre 2,6-3L de ulei din cutie si se completeaza! Nu se schimba toti 9 litri sau 6, doar 2,6-3 L !! Banii conteaza nu beneficiu cutiei, normal ca ti-a luat bani pe 6 litri in loc sa ia pe 3, cand e vorba de bani. Numai ca multi care au schimbat cantitati mari de ulei in cutii automate au probleme. :) si tocmai de asta, ca creste vascozitatea mult. In timp(140.000km la tine) ATF-ul pierde din calitati si se subtie, nu trebuie decat revigorat pentru ca daca il inlocuiesti, vascozitatea mare a uleiului nou mai mult te incurca la electrovalvele deja obosite. As fi de acord cu schimburi a cantitati mari de ulei, gen 6 litri, dar periodic...la maxim 60.000.

PS: in ce baza au concluzionat ca trebuie schimbati 6 litri si nu 2,6-3L ?

Io am gasit "meseriasii" la PBV!!!!In mintea mea tampita m-am gandit ca macar uleiul la cutie sa-l schimb acolo, la reprezentantza curului, service-ul lor..

mi-au zis ca in cutie intra 9 l insa nu pot scoate decat 6 l pt ca restul de 3 raman in convertizor...asta a fost explicatia lor!!!

culmea...in factura au fost facturati 3 l +3 l, adica separat...nicidecum 6 l direct!!!

dimineatza am luat masina de la ei...nu mi-au luat niciun ban pe testu curului si diagnoza pe care mi-au facut-o..Convertizorul costa 2900lei la care-mi dau un discount de 20%..nu au vrut sa-mi dea un print la problemele care le are masina, mi-au zis ca nu au voie..

masina se comporta ok zic eu ca si pana acum...poate nu ma pricep eu...singura chestie e ca din R in D loveste cevasub masina insa numai atunci gand "grabesc" maneta...atat!!

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva care-s riscurile teoretice daca merg asa, cu convertizorul "stricat"?consilierul de la PBV mi-a dat sfaturi previzibile, evident dupa ce a vb cu meseriashu de la Tehnic...ca pot merge cu ea asa numai ca nu-mi poate spune nimic...doar ca nu trebuie sa smucesc cutia, s-o chinui!!!ca ma poate tzine si 100 km si 50.000km!!!

oare gasesc acest convertizor mai ieftin in alta parte decat la PBV?

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la faza asta "din D in R" si invers poti ramane fara R. Nu mai "grabi maneta" decat daca ai timp de stat in service si bani de piese. E o bucsa de cupru care o popti face praf. La fel se intampla daca nu astepti ca roata sa nu mai fie in miscare. Suturi pot da si valvele si pompa de ulei (daca nu are presiune suficienta). Nu va bateti joc de aceste SUPER cv. Convertorul.....asta cade mai greu. nu e indesctructibil. Fa un reset la cv. si vezi ce mai zice.

ATENTIE....PB nu are si nu va avea specialisti in asa ceva (valabil si pt. dsg).

Best regards...

Convertor nu cred ca gasesti mai jos de 500E. Poate fi refrb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la faza asta "din D in R" si invers poti ramane fara R. Nu mai "grabi maneta" decat daca ai timp de stat in service si bani de piese. E o bucsa de cupru care o popti face praf. La fel se intampla daca nu astepti ca roata sa nu mai fie in miscare. Suturi pot da si valvele si pompa de ulei (daca nu are presiune suficienta). Nu va bateti joc de aceste SUPER cv. Convertorul.....asta cade mai greu. nu e indesctructibil. Fa un reset la cv. si vezi ce mai zice.

ATENTIE....PB nu are si nu va avea specialisti in asa ceva (valabil si pt. dsg).

Best regards...

Convertor nu cred ca gasesti mai jos de 500E. Poate fi refrb.

Acum am mai dat o tura pe bucuresti-pitesti...am ajuns la 180km/h...nu se simte nicio "gatuire" a puterii...trage f bine cand schimba 4-5...doar ca urca mai greu acul dupa 140km/h insa cred ca e logic..

Unde pot reseta cv in alta parte decat PB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeron,acum mai ai vreun bec aprins in bord?sunt multi de aici de pe forum care te pot ajuta,Swat Cat , Al Bundy.

vicius_the_one,un chit complet de ambreiaj(volant,placa,disc,rulment) costa cat un bloc de valve.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegerea e la indemana fiecaruia. Eu asa as face, chiar si cu ambreiaj nou. Cel putin inca 150.000 km nu mai ai treaba la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeron,acum mai ai vreun bec aprins in bord?sunt multi de aici de pe forum care te pot ajuta,Swat Cat , Al Bundy.

vicius_the_one,un chit complet de ambreiaj(volant,placa,disc,rulment) costa cat un bloc de valve.

cand am luat masina de la service si-am pornit-o (era rece probabil de-aseara nepornita, de cand au lasat-o "meseriasii" in parcarea service-ului)nu s-a aprins becul si n-a dat mesajul emissions workshop imediat...ci dupa vreo 10 minute...tocmai credeam ca am scapat!!!

acum da, este aprins "robinetul" galben si bipaie de cate ori pornesc motoru...

ideea e ca trebuie sa ma misc cumva...insa v-am zis...nush in ce parte s-o iau, d-aia v-am cerut ajutorul...as vrea sa ma duc si-n alta parte sa vada masina si altcineva..

v_am zis, nu ma pricep...e prima nemteasca...spune-mi te rog cu cine sa iau legatura dintre baietii de care ai pomenit...

V-as ruga sa imi trimiteti un PM eventual..Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!