Jump to content

Computer bord


cris dea
 Share

Postare recomandată

Salut !

Am o problema deranjanta din punct de vedere vizual la computerul de bord.

Intrebarea mea este daca se poate schimba sau repara si daca da cam cat ar costa?

Mersi !

 

https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t34.0-0/p206x206/12506647_1013108965412165_153774830_n.jpg?oh=5586d3906f1682d7ef29386b678f90d7&oe=56918738(in partea de jos a computerului se vede sters tare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se inlocuieste afisajul - cu display nou original, in jurul la 100 euro.

 

alta varianta - alte ceasuri SH, adaptate pe masina (ca altfel nu porneste), etc... dar cine stie cum e afisajul lor...etc... e la risc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

salut!

la un golf 5 ,1.6FSI 2004 

ceasuri fara BC 1K0920850K  VDD  V3554110 SW 0363 benzina max.8000rpm originale de pe masina ,merge inlocuit cu 

ceasuri cu BC   1K0920860L  VDD  V3354110  ????   motorina    max. 6000rpm tot de  golf 5 diesel tot 2004

(restul am citit in alte topic-uri maneta cu bc,calc de coloana nu, ca are tempomat)

daca cineva stie : rescriu doar eepromul ,sau si respectiv  schimb doar display in dorinta de a pastra clusterul original

sunt electronist (nu auto) am diferite programatoare pt.diverse memo/flash tv si doar cablu vag-com

multumesc tuturor care ma pot indruma . cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

buna dimineata !

1. daca masina are tempomat, la modelul tau trebuie doar inlocuita maneta de stergatoare, calculatorul de coloana suporta codarea - montezi ceasurile cu BC - si va merge

2. nu merge sa rescrii epromul celui cu benzina fara BC peste cel cu BC si de diesel.... si asa cum banuiesti, sunt diferente hardware intre cele doua placi de baza, deci nu merge sa muti display-urile.

3. singura varianta este sa copiezi partea de immo pentru a face adaptarea - sa porneasca masina - dupa care modificarea eepromului original, pentru a modifica scala la turometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

revin cu modificare ceasuri golf 5 benzina fara bc cu ceasuri golf 5 diesel cu bc cele postate mai sus.bun, au sosit ceasurile si mi-am dat seama ca e foarte greu sa modific direct in eeprom immo si km nestiind adresa la care sunt asa ca am imprumutat un cablu vag commander de la un prieten si cum a spus si florin in postul de mai sus am executat:

1. cluster benzina : copiat eeprom, flash immo si km 

2. schimbat cluster diesel rescris immo si km de la cel pe benzina buun! totul ok ,masina porneste toate instrumentele sunt functionale si turometru sta bine in turatie cu toate ca are max 6000 dar am ramas cu martor aprins ESP ,nu vrea sa se stinga nicicum,am mers un pic cu viteza mai mare nimic el sta aprins.Cu vag com am urmatoare eroare ;

              Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 379 K
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0103
           Software Coding: 0019073
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 3A7F36DB0E9F
3 Faults Found:

00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 
        005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
        005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
        005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
daca le sterg apar instant , ce poate fi , cu ceasurile vechi totul e ok

exita un remediu la problema mea, sau trebuie sa renunt la modificare ,pacat ca afisa bc si temperatura exterioara

multumesc celor ce ma pot ajuta cu stima!

ps.   sa fie din cauza , ca trebuie modificat din dump scala la turometru cum spunea florin mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa setarile de baza ptr fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 erori au disparut dupa ce am facut setarile de baza martorul ESP inca e aprins si mai am asta:

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 379 K
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0103
           Software Coding: 0019073
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 3A7F36DB0E9F
1 Fault Found:

00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 
        005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut setari baza si pe senzorul presiune..da ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pt. raspunsul intarziat:

da s-a rezolvat dupa ce am facut si pe sezorul de presiune,  multumesc spido !!!   acum am cluster de diesel cu bc minidot pe masina benzina 1,6FSI fara  erori!!!

nu cred ca mai fac ceva in privinta turometrului dar cateva zile mai testez sa vad daca exista necorcondanta!

drumuri bune tuturor!  cu stima!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista sigur, trebuie modificat softul

trebuie sa apelezi la cineva care cunoaste softul foarte bine si stie ce adresa sa modifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te intereseaza sa vezi rpm mai mari de 6000 nu sunt probleme. Bordul primeste informatia pe can si o afiseaza  dupa cuma e scala programata in eeprom. Pana la 6000 rpm iti arata corect rpm, dupa  nu mai are loc :). Ar mai fi martorul de la motor, in loc de EPC ai avea spira de la bujie, daca nu te deranjeaza nici aia e ok. Setarea de baza la abs a trebuit sa o faci deoarece ai pus bordul cu alt VIN, daca adaptarea se facea pe masa nu aveai problema asta. La unele se pierde si codarea, iar la cele cu codare lunga e mai greu de recuperat daca nu ai back-up o scanare anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditzu, e an vechi al lui de aceea nu a pierdut codarea pe ABS.pat usor si s-a facut si adaptarea usor.

Legat de turometru - si eu te sfatuiesc, daca nu te deranjeaza, sa-l lasi asa.

Mistery - nu are diferente la turometru, daca lasa folia si eepromul de diesel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! 

am desfacut clusterele amandoua cel de benzina si cel de diesel pt.ca a aparut o problema de display si pe care o voi povesti in alta sectiune dedicata pe acest forum ca sa nu poluez acest topic.asa cum preciza si florin sunt diferente majore hardware si de display benzinaru cu gumite carbon gen display multimetru digital, dieselul cu tresa si conector.

desfacand ceasurile am schimbat si folia la turometru .testul pe vag com e ok ,da in mers nu se lovesc , de fapt nici la relanti ca sta in 900rpm nu pot preciza daca bc are corectiile necesare sau nici nu stiu daca are influenta de la benzina la motorina , cred ca mi-ar fi util un dump de eeprom 24c16 de la o masina 1,6 FSI 2004 care a fost echipata din fabrica cu BC sau modificarea adecvata a dumpului de motorina cu date din cel de benzina.

atasez in continuare dumpurile eeprom de benzinz si de diesel 24c16 nemodificate , neadaptate 

si terrabyt , foliile sunt intradevar diferite epc cu bujie da mie nu mi s-a aprins niciodata ledul acela de la bujie cu ceasul de diesel e posibil sa fi detectat ecu engine si sa fi adaptat singur clusterul stiind ca motorul e benzina?

multumesc pt. interesul si sprijinul acordat tuturor!!!

1K0920850K benzina fara BC.bin

1K0920860L diesel cu BC.bin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la display - problema cu slabirea in intensitate, la caldura - toate o au, dupa o anumita varsta - singura rezolvare adevarata, montarea unui display nou.

Nu se nimeresc turatiile, daca lasi soft de diesel si folie de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da florin ai intuit corect despre asta e vb. si corect asta e rezolvarea adevarata schimbare display , numai ca; analizand alimentarea display cu tensiuni si semnale amandoua clusterele uzeaza de procesorul MICRONAS numai ca la cel fara BC exista un  ci. buffer pe cand la cel cu BC direct din procesor ma refer strict la ce am eu.

o posibila rezolvare ar fi: echiparea cu radiator a procesorului solutie adoptata de mine ,sau >spalarea< cu un curent de aer un mic fan , si lipirea unei folii de aluminiu subtire peste tresa buffer care iese din display . nu recomand nimanui , nu fac la nimeni ,asa ceva , strict am facut la mine si nu va pot comunica rezultatul real decat dupa cateva zile cu soare puternic , ca acum ploua. am facut si cateva foto da nu am cum sa le postez ca nu e spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau inlocuim display-ul....;)... si este ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 imi trebuie un dump eeprom GOLF V - 24C16 - VDO dashboard - 1K0920860K - 2003-2004.

cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasat ai un dump ce il aveam eu pe aici. Daca vrei sa modifici scala, trebuie sa faci ceva teste.  Scala la turometru are 4 puncte , 0, 900  3000 si 6000 parca , la diesel. la benzina ultima  este 7800 . Cauta prin primele linii ,cauti valori 16 bit lo hi si cauta valorile apropiate de astea.  Copiaza astea 4 si urmatoarele 4 valori din cel de benzina. La martor vezi daca sunt la fel amplasate, posibil cel diesel sa nu fie echipat cu ledul de EPC. 

1K0920860K.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, 

Am un golf 5 1.6 fsi din 2004, trecut după inmatriculare 2005.

Nu am BC și ma gândeam dacă e posibil sa montez, maxi sau mini, nu contează.

Aveți idee de ce am nevoie? Ce fel de ceasuri sunt compatibile?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice ceas de G5 se poate adapta.... mai usor sau mai greu - minidot sau maxidot... indiferent.

Ai nevoie de ceasuri, maneta de stergatoare cu butoane de BC - si alt calculator de coloana, daca masina nu are tempomat/pilot automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, piroi said:

Salut, 

Am un golf 5 1.6 fsi din 2004, trecut după inmatriculare 2005.

Nu am BC și ma gândeam dacă e posibil sa montez, maxi sau mini, nu contează.

Aveți idee de ce am nevoie? Ce fel de ceasuri sunt compatibile?  

Cel mai simplu, ia ceasuri maxidot pana in mai 2006 si se adapteaza usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricare se adapteaza, nu trebuie sa ne limitam la o anumita perioada de timp - tot ce e de Golf 5 merge (De Golf 6, etc - apar alte complicatii, costuri suplimentare, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!