Jump to content

Schimb de motor


jedrus
 Share

Postare recomandată

Unul din prietenii mei are un Passat AVF din 2001 care a fost folosit ca taxi in Germania si prin urmare, masina avea peste 200k km cand a fost cumparata. Cu ce a mai mers el acum are peste 300k km.

Intrebarea lui este daca se poate sau merita schimbat complet motorul. Daca da, ce ar mai trebui schimbat in afara motorului ? Caroseria si interiorul sunt in perfecta stare. Scaunele (sau husele) au fost schimbate de neamt inainte de a vinde masina. Ideea este ca interiorul a fost foarte bine intretinut iar caroseria nu a fost avariata, deci nu se poate pune problema unui schimb de masina din aceste considerente dar si din pricina lipsei banilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are motorul de trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar avea vreo 340k km la bord si problemele de uzura ale unui motor cu kilometri astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina a fost intretinuta corespunzator si reviziile s-au facut la timp eu zic ca nu ar trebui sa fie mari probleme.Depinde si de cum a mers prietenul tau cu ea.Oricum ,ar trebui sa aiba ceva simptome :sa nu traga , sa consume excesiv ulei sau sa aiba ceva zgomote mai ciudate ,ca sa zic asa.Are motorul? Si daca da, atunci cel putin asta e nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles motorul consuma ulei (nu ma intreba cat ca nu stiu) si nu mai trage cum ar trebui.

Ideea lui era sa-si monteze un motor nou dar nu are habar (si nici eu) cat ar putea costa jucaria aceasta.

Modificat de jedrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate rezolva la reprezentanta cu motorul vechi la schimb.Cel putin asa stiu eu ca era acum vreo trei luni. Nu stiu nici eu vreun pret.Ulei consuma toate iar de tras poate ca are o alta cauza.A pus VAG-COM pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...am sunat adineauri la reprezentanta VW Tg Mures si mi-au spus ca inca este valabila chestia cu motorul la schimb, iar costul in acest caz este de 221 milioane. Ar fi fost interesant sa aflu cat ar fi costat fara motorul uzat la schimb.

Una peste alta toata distractia asta se ridica undeva la 6500 - 6700 euro cu manopera cu tot. Nu se poate spune ca este foarte ieftin. Nu-i asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este ieftin deloc, pentru ca in acesti bani nu intra turbo, electromotor, ambreiaj, volant -- doar ditributia noua ca si consumabile ca sa zic asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O, nu este ieftin !

Pentru turbo, electromotor, ambreiaj, volant etc sti cum se spune...alti bani, alta distractie.

Cred ca voi suna din nou sa intreb cat costa fara schimb cu motorul vechi. Sunt chiar curios!

Modificat de jedrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atentie mare: asa-zisul "nou motor" poate sa fie reconditionat.De fapt, asa si zice in oferta VW.Eu zic ca daca motorul este foarte uzat atunci trebuie dat jos , demontat, si vazut clar ce trebuie inlocuit la el(asta dupa ce in prealabil i s-a facut si o masuratoare a compresiei).Toata treaba asta trebuie facuta la un service de incredere(in nici un caz la reprezentanta), care sa aiba ceva oameni priceputi si unde, la o adica,se pot pune si unele piese SH.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. motoare poate ai noroc sa gasesti si pe mobile.de. nu stiu cata incredere poti avea.

2. eu zic ca mai bine il repara pe actualul de cat sa puna altul nou. repara de la A la Z.

3. pretul de 6700 de E mi se pare enorm. la banii astia mai pui 2-3000 si te apropii de pretul unei masini intregi.

4. mai bine o vinde si ia alta cu totul...

5. schimbatul motorului implica o munca destul d dificila. pe langa motor (care sper ca include si Turbo, electromotor) mai trebuie si cuita de viteze (cu ambreiaj, volant..etc) pentru motorul "nou". deci alti bani..alta distractie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cutia de viteze, ambreiaj, samd nu potrivesc daca schimba cu acelasi tip de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca ambreiajul si cutia de viteze ar trebui sa se potriveasca daca motorul nou va fi identic cu cel care urmeaza a fi schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care se potrivesc... ca se pune acelasi tip de motor... ce te faci daca cutia are 350 .000 km. si motorul 50.000. uzura diferita ma gandesc ca afecteaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe undeva ai dreptate... dar trebuie facute verificari si vazut ce e in stare buna de functionare si ce nu... cat despre mor eu zic sa ia legatura mai bine cu cineva care aduce masini de afara si sa ia o masina identica cu a lui, facuta "praf"... si cu motor bun... se face schimbul si toata lumea e multumita... si poate mai raman si ceva piese de schimb... parerea mea. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca daca nu poate sa repare actualul motor cu o suma acceptabila, mai bine sa vanda masina (desi nu prea cred ca ar vrea cineva sa cumpere o masina cu peste 340.000 km la bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul SH trebuie sa fie de acelasi tip, sa aiba act de provenienta, sa aiba vama platita (act), sa fie omologat (act) si sa fie montat de un service (act). Apoi se merge cu masina la RAR (+ cele 4 acte) si trebuie sa treaca verificarea de noxe.

Eu am schimbat acum 4 ani un motor importat la o Lancia si nu prea mai imi trebuie astfel de experiente. In afara de modul de lucru "operatriv" de la RAR, mai este si posibilitatea de a nu nimeri un motor prea bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la ideea ca mai bine se repara cel de pe masina.Nu mai trebuie atatea acte si cel putin ramai impacat cu gandul ca ai inlocuit ceea ce trebuia sa inlocuiesti.Si cu costuri minime.Important este sa gasesti un atelier de reparatii bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
ionutzy_golfIII

Salutare vreau sa fac o recarosare ca am botit caroseria e un passat b5 din 97 si trebuie sa pun motorul meu 1.6 benzina pe o alta caroserie ,am adus un passat tot b5 1.6 benzina dar e din 98 numai ca are altfel de aprindere fara delcou si a meu are delcou ,pot sa ii pun aprinderea aia electronica si sa renunt la delcou ,ce piese trebuie sa mai schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

multia ani...sunt curios daca la o recarosare se poate face dintrun b5 un b5.5 ??

mai exact sunt interresat daca pot lua un model cu volan dreapta b5.5 diesel si sa-i pun de pe b5-ul meu tot diesel, bordul, iar apoi sa ma duc la rar si sa trec in acte ca fiind recarosare..????

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, masina trebuie sa fie paguba totala, ca sa poti sa o recarosezi. Mutarea volanului de pe dreapta pe stanga nu necesita doar schimbarea bordului, trebuie schimbata directia, pedalierul, instalatia electrica, fete usi fata, peretele despartitor dintre motor si habitaclu, + alte modificari complexe. E putin cam dificil ce vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent de cat de grea e operatiunea, curios sunt daca merge...daca rar-ul imi permite asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie acelasi model si B5.5 nu prea e acelasi model cu B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut , ok baieti,scriu aici pentru ca am aceiasi problema (mai mult sau mai putin ) si nu are rost sa deschid alt topic. Acum 2 seri am plecat spre constanta...dupa ce am trecut de pod la Fetesti..motorul a inceput sa tremure foarte tare si sa nu mai traga . Mentionez ca nu am alergat masina ...am mers constant cu 140km/h... 240.000 la bord...nici un martor aprins..nimic...sa intamplat deodata . A doua zii a venit un prieten sa ne tracteze de acolo,am ajuns in Bucuresti si am fost la 2 service diferite sa aud diferite pareri. Din pacate ambele service au spus ca trebuie inlocuit motorul (s-a ars un piston din cauza ca baga prea multa motorina ,ulei,ceva de genu spuneau ei )...motor si manopera undeva la 600 de euro. Chiar nu stiu ce sa fac,daca apare alta problema dupa,daca motorul acela are mai multi km,ce garantie am eu ca o sa mearga bine. Daca stiti vre un caz in care a fost inlocuit cu succes mi-ar fi de mare folos..ca sa stiu ce sa fac.. Motor 1,9 tdi ,131 cai AVF...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge inlocuit fara probleme. Eu l-am inlocuit o data. Volumul de munca e destul de semnificativ.

In general sunt foarte rare cazurile cand se intampla ce ti s-a intamplat tie. Daca iei alt motor, sa il iei cu tot cu injectoare. Evident ca ale tale o sa faca alta victima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!