Jump to content

Passat B3, B4 sau mai vechi - merita intretinuta?


test
 Share

Postare recomandată

Eu am passat din '96 cu motor 1,8i cod ADZ si nu-mi consuma afara decat 6,2-6,5 la o viteza de 90km/h. In oras e alta poveste, cred ca ajunge si la 12%. E o masina deosebita, indicata pt Ro mai ales datorita simplitatii si fiabilitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ah_80

    5

  • test

    4

  • SirRaffy

    4

  • passat no1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am un Passat Variant din 91 cu motor de 1.8 si 90cp si sunt foarte multumit de masina.

foarte rezistenta, foarte spatioasa si nu in ultimul rand foarte ieftin de intretinut.

si modelul care il detin eu are un consum de 7% la drum intins si in oras imi ia si 13%....iar in regim de consum mixt are undeva la 9-10%

iar parerea mea este ca merita intretiunuta....chiar sunt cateva replici intre pasionati de VW...(sper sa nu primesc WARN :D)

- "Old VW's don't die they just get lower"

- "F..K NEW MODEL CARS...I'M RIDING OLD SCHOOL"

post-46846-1268989255_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 2 modele de passat 35i (ambele diesel) unul din 90 cu motor de 1.9 50 Kw tip 1Y care are consum de 4.5 in afara si undeva la 5.5 - 6 in oras si cel de-al doilea ii din 94 noiembrie tot 1.9 66 Kwtip motor 1Z si se incadreaza in jur de 5.5 - 6 in afara si undeva in jur de 7 in oras.

cel din 90 la capitolu consumabile este foarte ieftin , iar la restu nu stiu ca inca nu am fost nevoit sa bag bani in motor si cutie viteza

- kit ambreiaj in jur de 500 lei

- radiator principal racire 150 lei

- filtre (ulei, aer) aprox 100 lei

- ulei (in functie de care folosesti) de la 50 lei per litru

- kit distributie aprox 300 lei (curea, rola, intinzator)

- set amortizoare + arcuri fata aprox 550 lei (aprotizoare sacs pastila)

cel din 94 inca nu stiu ca nu a trebuit sa schimb nimic dupa cartea service si verificare la mecanic

parerea mea este ca chiar merita intretinute aceste masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la intermediat, tot pe acolo sunt preturile si eu sunt de aceeasi parere, chiar merita intretinute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am de vanzare un Passat B3 Variant GL pentru piese (masina sta pe dreapta din 2008).

Este din 1992, motor 195.000 km, motor 1.9D, 55 kW, tipul AAZ.

Dotari:

- aer conditionat montat de primul proprietar (de fapt montat de Costel, mecanic la Midocar)

- oglinzi electrice

- trapa electrica

- distributie si flanse amortizoare fata schimbate la 193.000 km (de Filica, mecanic la Lasting Service)

- CD audio Blaupunkt "Alicante"

- patru jante turnate (vechi) pe langa cele din tabla din dotarea standard

- janta tabla pt. roata de rezerva cu diametru mic (pt. rulaj cu 50 - 80 km/h)

Probleme:

- este lovita spate stanga (vezi poze) - am stopul de schimb

- aripa stanga fata usor lovita (vezi poze)

- oglinda exterioara stanga lipsa

- baterie moarta complet

- cauciucuri dezumflate

Pret: 3.800 RON nediscutabil

Masina trebuie ridicata pana vineri, 02 aprilie 2010 (actele le putem face dupa aceasta data)

Daca masina nu se va vinde pana vineri, 02 aprilie, va fi dusa la REMAT in data de 02 aprilie 2010.

NOTA:

1. NU se acepta variante;

2. NU se vand componente de pe masina;

Contact: 0723 482 782 - Bogdan

post-10566-1269857060_thumb.jpg

post-10566-1269857106_thumb.jpg

post-10566-1269857060_thumb.jpg

post-10566-1269857106_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nobady....ai dus masina la remat?

cred ca era mai bine daca o vindeai cuiva sa inceapa un proiect nou cu ea.

plus ca masina din cate am vazut era inmatriculata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
Dan Manastur
On 9/4/2006 at 10:59 PM, dumiflorin said:

B3-ul meu are 256000km iar in motor nu e umblat si nici nu consuma ulei. Anul asta mi-am pus si eu GPL si sunt destul de multumit, am un mecanic care mi-a reglat instalatia binisor. Desigur ca merge mai bine pe benzina iar diferenta se observa mai ales la relanti(cand e pe gaz e instabil)dar m-am obisnuit.

Bani nu am bagat in masina asta dar deja ar cam fi cazul, ca mai toate sunt originale...cred. Anul trecut am schimbat bucsele de la bascule si cele de la bara de torsiune.

Acum as schimba rulmentii(toti) si planetara din stanga dar as umbla si la franele de pe spate. Cred ca si caseta de directie ar trebui inlocuita, dar momentan nu ma deranjeaza atat de tare.

Ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca arcurile de pe spate sunt tare moi. Cand am greutate pe spate imi atinge teava de esapament in sasiu si face un zgomot...fier pe fier! As vrea sa o inalt cumva, sau poate ca solutia ar fi schimbarea telescoapelor?

In rest consider ca sunt masini bune insa trebuie sa le intelegem varsta si sa le tratam cu respect ca pe niste bunicute trecute de mult de prima tinerete.

S-auzim de bine!

Mai aveti masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!