Jump to content

Service Compexit Trading


stefan76
 Share

Postare recomandată

Azi m-a sunat cineva de la compexit sa ma intrebe daca am fost multumit de servicii:

-Buna, de la Compexit, ati fost cu masina la noi in service si as dori sa va intreb daca ati fost multumit de servicii.

-Da, am fost.

-Bine, multumesc, la revedere!

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefan76

    19

  • bebeko

    15

  • manfred

    9

  • Eto

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intr-adevar. Si eu am fost de doua ori la ei in service si de fiecare data m-au sunat :P

P.S. Exista topic pentru Compexit si in aria service. Eu zic sa lasam aici discutiile despre calitatea de dealer a lor, iar discutiile despre service sa le purtam in aria service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri am facut si eu o vizita la service cu masinuta mea, motivul? revizia la 2 ani. Schimbat filtre, ulei, placute frana, control vizual, testare cu vag-com-ul, masurat pana si adancimea profilului anvelopelor, reglat frana de mana in asa fel incat sa nu mai atinga cotiera cand este trasa la maxim :D

Costul? 734 ron Timpul? 2,5h

Una peste alta eu sunt foarte multumit de ei, dintre toate service-urile in care am umblat, si am umblat in destule, de ei sunt foarte multumit, promtitudine, seriozitate :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: tie ti-au lasat uleiul care a ramas ca diferenta de la 4 litri? Ca mie nu mi l-au lasat si mi s-a parut putin ciudat. La motorul meu incap doar 3.2...3.5 litri in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Din pacate trebuie sa ma alatur si eu celor nemultumiti de service-ul Compexit. Motivele sunt destul de multe si ar fi mult de scris de aceea o sa incerc sa dau cateva "sfaturi" pentru a nu ajunge in situatia in care am ajuns eu (sa intru cu 2 probleme si sa ies cu mai multe). Daca aveti de facut mici reglaje nu dati buzna sa le faceti pe garantie pentru ca e foarte probabil sa iesiti dezamagiti (cel putin pe partea de tinichigerie). Problemele mele le-am descris in topicul "probleme mici si enervante" in sectiunea O2 (portiera stanga spate nereglata corespunzator si o infiltratie de apa in chederul de la portbagaj). Dupa mai multe zile petrecute in service (insumate ar cam fi 2 saptamani) m-am trezit ca au dereglat si portiera stanga fata care se inchidea impecabil in incercarea de a o regla pe cea de pe spate si pe una din balamalele portierei spate se vad urme de lovituri de ciocan iar pentru problema cu infiltratia de apa mi-au demontat tot capitonajul portbagajului, care va dati seama ca nu mai sta ca si cand era pus de fabrica. Am suspectat (si inca mai suspectez) faptul ca inainte sa ajunga la mine masina a fost usor lovita (poate pe timpul transportului) si de aici problemele respective si le-am cerut sa imi arate istoricul masinii de cand a iesit pe poarta fabricii si pana a ajuns la mine dar mi-au zis ca au verificat si nu au fost probleme dar nu mi-au aratat nici un document in acest sens chiar daca am insistat.

E drept ca dupa ce m-am intors de mai multe ori in service cu masina pentru nerezolvarea problemelor mentionate si pentru aparitia celorlalte am ajuns pana la directorul de service care mi-a cerut sa las masina o saptamana pentru masuratori si reglaje timp in care imi dau masina la schimb dar asta nu ma incalzit foarte tare atat timp cat masina mea a iesit din service dupa acea saptamana si cu alte probleme in plus fata de cele pentru care intrase.

Ar mai fi multe de spus dar din lipsa de timp ma orpesc aici. Poate pe vitor o sa am timp sa le descriu pe toate pentru ca aveam alte asteptari de la acest service. Pacat ca se poarta foarte bine cu clientii pana la momentul livrarii masinii si apoi isi cam bat joc de noi. Sincer dupa experienta placuta pe care am avut-o cu personalul de la vanzari am fost foarte dezamagit de prestatia (si stilul de lucru) al celor din service. Chiar ma asteptam la alta atitudine de la un service cu pretentii asa cum vrea sa fie service-ul Compexit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

o bila neagra si de la un prieten de-al meu pt Compexit Cluj. ieri zice: gata a iesit masina din garantie nu mai fac service la ei. el are fabia de 1.2 64 ps. service-ul e undeva la 550 lei. cand ne uitam pe facturi vedem ca erau trecute: filtre (scumpe),verificare vizuala ?!?! (35 de lei) etc.. si la ulei bidon de 4L Mobil 1 Synt S 5W40. Ne uitam la datele tehnice: motor 1.2 se baga 2.8L de ulei. cascam ochii!!! ;) si imi zice: ba astia mi-or dat un bidon de 1L sa imi completez.

deci ceva nu bate. daca au bidoane de 1L de ulei, de ce ii pun pe factura bidon de 4L daca in motor intra 2.8L de ulei? de ce sa iei bidon de 4L (la incredibilul pret de doar 200 de lei) cand ii poti pune 3 bidoane de 1L?

intr-un cuvant: hotie

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

compexit, service cu pretentii??? asta-i o gluma nu? carpaceli cat incape. la revizia 1 an mi-au bagat 350 ml ulei in plus sa-mi rupa catalizatoru, scutu de sub masina plin de ulei se vedea scurs o juma de litru. la ITP(m-m aflat in treaba) m-am dus sa cotizez si io la bunu mers al reprezentantei eram programat la 12, ajung la 11,40 stau pana la 12,20 cand ma baga un consilier in seama si ma introduce la unu mai in varsta ce era sa ma bata c-am intarziat si ca mai are 3 masini programate. Si toate astea pe banii nostri, pa masina noua luata de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la Complexit sa intreb cat costa sa vospsesti un element.... pret bomba 800 RON.

P.S. Am sunat si la Autoworld intre timp si tot aceasi pret... 800 RON sa vopsesc bara spate... cam mult... nu vi se pare?

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tighlat

Asta spuneam si eu mai sus ca ei au pretentii de superservice dar in realitate e jale in service-ul lor.

Referitor la faza cu uleiul si eu am patit la fel. Interesant este ca pe fisa generata de elsawin (dupa codul motorului) era trecut clar ca intra 3.8l de ulei maxim dar cel care a facut schimbul a taiat cu pix-ul peste si a scris 4l. Penibil. Oricum, daca m-as apuca sa scriu cate probleme am avut cu ei probabil ca nu as termina pana deseara.

Dupa revizie am fost sunat de cineva de la ei sa vada daca am fost multumint. Am spus problemele pe care le-am avut si dupa vreo 2 saptamani ma suna cineva de la ei sa ma duc sa vada ce mai pot face. Am refuzat categoric si am zis ca nu mai calc pe la Compexit iar a doua zi am fost sunat de directorul de service care a incercat sa dreaga busuiocul. I-am mai explicat si lui o parte din problemele pe care le-am avut cu ei si dupa o discutie de 30 minute (la telefon) concluzia a fost ca o sa se intereseze si o sa revina cu un telefon. Au trecut vreo doua luni de atunci si telefonul inca nu l-am primit.

Concluzia mea: feriti-va de Compexit Service - preturi exagerate, calitate 0.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O a doua bila neagra pentru Compexit si incompetenta lor. Azi am fost cu amicul meu sa isi cumpere filtre si ulei sa isi fac service-ul. Ne uitam din noua pe vechile facturi, pe cartea service si constatam ca in cele 3 service-uri il valoare de 550 lei fiecare pt o Fabia 1.2 HTP NU A FOST SCHIBMAT NICIODATA FILTRUL DE COMBUSTIBIL. Cum se paote ca reprezentanta sa nu schimbe acest filtru? Masina are acuma 60.000 km si are tot filtrul de combustibil original... nici nu e de mirare ca amicul meu zice ca cateodata sime ca trage mai greu ca de obicei. Deseara vom face service-ul ca la carte.

PS: In plus era in interesul lor sa iti schimbe filtrul de combustibil si sa iti mai urce facutura la peste 600 de lei.

BTW... uleiul Mobil Super 3000 5W40 a costat 99 lei + filtrele (aer, polen, ulei si combustibil). In total 250 lei toate consumabilele. La jumatate...

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu filtrul de combustibil se schimba odata la 30.000km. Deci trebuie sa il fi schimbat ei cel putin odata, poate au uitat sa il treaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Se schimba la 30.000 desi am auzit pe unii ca schimba si la 15.000. M-am uitat atent si nu era recut pe nici o factura si nici in cartea service. Sa i-l fi pus gratis si sa nu i-l fi trecut nici unde pe cele 3 facturi ma indoiesc!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am vopsit si eu o bara la ei si schimbat parbriz. Lucrarea a iesit bine, baietii din service amabili si chiar am putut sta de vorba cu ei, dar sefa de service m-a cam disperat cu o atitudine cam aroganta si neprietenoasa.

Ah si o faza penala, cand am luat masina plina de mizerie de la cum au pus parbrizul, pe bord, pe scaune, pe jos. I-am rugat sa o curete, au zis ca n-au aspirator si ca pot doar sa-mi spele exteriorul! WTF?! Chiar jenant!

Pe viitor nu ma mai prind pe-acolo...

ps: pe factura, printre alte chestii bizare, "reglaj faruri"...doar ca farurile sunt cu autolevelling si oricum n-aveau ce regla, ca doar nu le-au dat jos. Noroc ca a fost pe casco :)

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu completari: astazi am fost sunat de catre "sefa de service" din postul de mai sus. Imi cer scuze ca nu i-am retinut numele, dar poate ar fi o idee buna sa posteze aici raspunsuri direct la probleme, cum mai sunt si altii de la alte service-uri/dealership-uri, lucru cred apreciat de toata lumea. In plus in felul asta n-as avea eu de scris asa mult :)

Per total am fost placut impresionat de discutie, atitudinea fiind cam opusul a ce descriam inainte. Eu unul chiar am simtit ca doreste sa imbunatateasca lucrurile, Doamne-ajuta ;)

Cateva chestii punctuale (pe care poate le va elabora dansa daca decide sa posteze aici):

1. Am reclamat faptul ca nu pot sta langa masina. Asta nu din cauza (oarecum obisnuita la noi) ca n-am incredere in mecanici, ci din cauza ca chiar voiam sa ma uit la niste chestii, daca tot s-a dat bara jos. Raspunsul, la telefon, a fost ca acestea sunt directivele venite "de sus" (ca sa fie clar, directivele spun ca poti sta langa masina doar cu ecuson SI insotit de un consilier service). Eu inteleg ca sunt greu de schimbat, dar totusi consider ca ar trebui schimbate. Mai exact, nu inteleg de ce trebuie atat ecusonul cat SI un consilier de service. Consilierul respectiv ma gandesc ca are destula treaba, iar daca eu vreau sa stau langa masina chiar si 10 min, il incurc semnificativ. N-ar fi oare destul ecusonul, iar in rest sa aiba "grija" de mine mecanicul?

Eu mai am si impresia (si aici, din nou, ar fi bune niste lamuriri) ca poate se considera ca prin lasarea accesului "liber" a oamenilor in service ar fi cumva incurcati mecanicii sau nu s-ar lucra la capacitate optima. Daca e asa, cred ca e o falsa problema intrucat:

a) multi oameni chiar prefera sa lase masina si sa-si vada de treaba

b) cei care vor sa stea langa ea de obicei stau fiindca sunt pasionati/curiosi/plictisiti de sala de asteptare (si deci nu vor fi *foarte* deranjanti pt mecanic)

c) in X alte service-uri (unele chiar marisoare) poti sta langa masina si merge treaba chiar ok

2. Am mai reclamat faptul ca masina mi-a fost data murdara la greu in interior. Aici raspunsul e ca totusi au aspirator, dar e posibil sa fi fost defect in acea perioada si probabil consilierul de service a gresit cand mi-a spus ca n-au. Mai mult, am inteles ca in cazul lucrarilor care implica mizerie in interior se curata tapiseria cu ceva spray special. Asa o fi, poate ne confirma vreun viitor client. O chestie ce-am uitat s-o zic si la telefon si in postul precedent, care m-a nemultumit si ingrijorat la momentul respectiv, e ca mi s-a parut nasol ca nu a fost pus nimic protector pe bord/scaune la schimbarea parbrizului, din moment ce se stia ca va fi mizerie. Niste simple folii de celofan ar fi fost arhisuficiente. O data ca mizeria a intrat probabil prin gurile de aerisire si a doua ca a cazut pe tapiseria (alba) a scaunelor. Chiar daca exista aspirator si spray de curatare, de ce nu se previne problema, in loc sa se incerce rezolvarea ei ulterioara?

3. Referitor la reglajul de faruri de pe factura, exista o lista (scoasa de pe calculator) cu operatiunile de facut pentru lucrarea X, de-aici aparuse.

In concluzie, directia e buna, ma bucur ca feedbackul e ascultat si se incearca rezolvarea problemelor. O sugestie finala ar fi ca, inainte de a preda masina unui client, sa fie intrebat PE LOC daca ceva nu i-a convenit. Si aici ma refer nu la completarea unui formular, ci la discutia cu o persoana vie :P si capabila sa-l ajute atunci si acolo, decat "offline".

ps: pe viitor ma mai duc cel putin o data la Compexit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut pe site-ul compexit niste oferte de schimb distributie foarte bune (kit+manopera). Stie cineva ce kit-uri de distributie foloseste Compexit (marca)? Parca m-ar tenta sa fac lucrarea la ei, sunt la al doilea schimb de distributie si pretul imi pare atragator.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salutare tuturor,

sunt aici pentru orice intrebari, sugestii si reclamatii legate de Compexit Service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ati venit pe forum!

Este o idee buna ca incepeti sa tineti cont si de parerile celor de pe forumuri si sper ca reclamatiile semnalate sa fie tratate cu mai multa atentie decat sondajele telefonice pe care le efectuati si care nu au avut nici un efect benefic in ceea ce priveste calitatea lucrarilor sau in corectarea greselilor semnalate (cel putin in cazul meu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Septimiu, multumim de primire

ne straduim sa ne servim clientii cu maxim de implicare; evident, sunt situatii in care exista nemultumiri - ne dorim sa le rezolvam corect, eficient si transparent pe fiecare in parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poti ajuta eventual cu pretul la manopera, revizii, piese etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eto, informatii generale despre manopera la Skoda si Seat gasesti pe www.compexit.ro; vad in semnatura ta ca ai VW - poti solicita detalii colegilor de la piese (piese@compexit.ro, 0264-406.685, 0730-111.821) sau consilierilor service (consilieri@compexit.ro, 0264-406.684), care te pot ajuta punctual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De service nu pot sa ma pronunt ca nu am fost, dar despre departamentul de piese ma pot pronunta. Pana acum aveti o bila alba de la mine pentru cei de la piese. Am comandat un debitmetru de aer in urma cu cateva luni. A sosit la timp, mult mai repede decat ma asteptam si pretul a fost foarte bun (chiar cel mai bun dintre toate cate am cautat). De asemenea, ma declar multumit de amabilitatea celor de la departamentul piese cand se mai intampla sa le cer oferte telefonic. Fata care raspunde la serviciul telefonic de asemenea e foarte amabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de piese, prin aceasta postare va anunt ca pe site-ul dumneavoastra la seciunea piese nu am gasit promotia cu reduceri de pana la 25% la masini vechi intre 2000 - 2006. Parerea mea e ca pormotia celor de la Porsche Romania este foarte importanta, multa lume fuge de preturile de la reprezentanta aceastea fiind "mari" dar cu aceasta campanie batalia preturilor se egaleaza, sa nu mai zic ca piesele de la promotie sunt OEM nu After-market.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eto Daca la asta te referi e acolo?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... eu m-am uitat la piese si accesori > promotii si acolo nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!