Jump to content

Asistenta motor 1.8 8v


cristivw
 Share

Postare recomandată

salut! imi cer scuze ca postez in 2 locuri, dar am zis sa scriu si aici, in ideea ca nu toti citesc topicurile de la sectie "Golf 1 & 2 .. etc." scriu si aici, deoarece motorul meu este comun cu cel de pe passat-ul din perioada '88 - '92. am anumite probleme legate de relanti - pornire grea, relanti variabil, motor ce moare uneori la relanti etc etc. eh... sa vedeti faza... fac eu rost de manualul cu tipul de injectie digifant... si... ma duc cu el in mana la masina. deschid capota, ma uit... si cand colo... regulatorul de relanti imi lipseste cu desavarsire! blink.gif

m-am uitat de "spe" ori si am observat ca au fost facute niste improvizatii stupide, nemaiintalnite de mecanicii constanteni tongue.gif un fir din calculatorul de injectie este taiat si izolat. o chestie de la alta mufa este suntata... un vacuum nu duce nicaieri si atarna pur si simplu acolo.. chestii din astea... din pacate "manualul" ce l-am gasit nu ofera prea multe detalii despre conectarea pieselor... doar le prezinta si atat. plus ca este in franceza si nu pricep o boaba...

asa ca rog foarte foarte mult pe cineva care are acest tip de motor, indiferent de masina (ca este ea golf, passat sau altceva - motoarele sunt comune) daca poate sa ma ajute cu niste sfaturi si mai ales cu poze. astept sa discutam cel mai bine pe yahoo messenger. id-ul meu este cristi_vw.

detalii clare despre motor (alias GTI 8v):

tip: PB

cc: 1.781 cmc (1.8)

valve: 8

putere: 82 kw (112 cp)

injectie: Digifant (multipunct)

va multumesc mult de tot anticipat, si sper sa o rezolvam impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! imi cer scuze ca postez in 2 locuri, dar am zis sa scriu si aici, in ideea ca nu toti citesc topicurile de la sectie "Golf 1 & 2 .. etc." scriu si aici, deoarece motorul meu este comun cu cel de pe passat-ul din perioada '88 - '92. am anumite probleme legate de relanti - pornire grea, relanti variabil, motor ce moare uneori la relanti etc etc. eh... sa vedeti faza... fac eu rost de manualul cu tipul de injectie digifant... si... ma duc cu el in mana la masina. deschid capota, ma uit... si cand colo... regulatorul de relanti imi lipseste cu desavarsire! blink.gif

m-am uitat de "spe" ori si am observat ca au fost facute niste improvizatii stupide, nemaiintalnite de mecanicii constanteni tongue.gif un fir din calculatorul de injectie este taiat si izolat. o chestie de la alta mufa este suntata... un vacuum nu duce nicaieri si atarna pur si simplu acolo.. chestii din astea... din pacate "manualul" ce l-am gasit nu ofera prea multe detalii despre conectarea pieselor... doar le prezinta si atat. plus ca este in franceza si nu pricep o boaba...

asa ca rog foarte foarte mult pe cineva care are acest tip de motor, indiferent de masina (ca este ea golf, passat sau altceva - motoarele sunt comune) daca poate sa ma ajute cu niste sfaturi si mai ales cu poze. astept sa discutam cel mai bine pe yahoo messenger. id-ul meu este cristi_vw.

detalii clare despre motor (alias GTI 8v):

tip: PB

cc: 1.781 cmc (1.8)

valve: 8

putere: 82 kw (112 cp)

injectie: Digifant (multipunct)

va multumesc mult de tot anticipat, si sper sa o rezolvam impreuna.

salut, am cautat de am albit un service cu tester bosch pt passatul meu din 89 si am gasit in final unul (Bucuresti) dar nu am reusit sa i-au legatura cu un anumit mecanic de acolo sa imi zica daca se poate diagnostica , adica daca are mufa, si eu am aceleasi probleme ca si tine, relantii prea turat, moare motorul uneori, smuncituri in mers etc. zi-mi cu ce sa te ajut si o sa ma uit la al meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! in primul rand, la injectia de tip digifant nu exista diagnoza. cel putin asa mi s-a spus mie...

in al doilea rand... ma poti ajuta doar daca ai digifant. eu stiu sigur cauza problemelor mele... imi lipseste regulatorul de relanti. a fost scos, din motive necunoscute de mine. asa am cumparat masina. daca poti, te-as ruga sa faci o poza cu partea de sus a motorului (practic admisia, sistemului de injectie). regulatorul de relanti ar trebui sa se afle "intre" acea "tulumba" din partea dreapta a chiulasei si clapeta de acceleratie. cand ai timp, fa poza, si o sa detaliez.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am Passat din 94 (cel din semnatura) cu sistem Digifant pe el si ii fac diagnoza cu vag-com-ul fara nici o problema... Si pana acum nu mi-a dat nici o eroare. Uneori imi mai face si mie cate o figura dintr-asta ca pe la diverse manevre prin parcare, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie sa moara motorul, dar se intampla foarte rar. Saptamana asta intentionez sa curat clapeta de acceleratie si apoi sa vad cat ma costa reostatul care citeste pozitia clapetei ca am impresia ca imi face ceva fite piesa respectiva. In rest, nu am belele cu Digifantu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
detalii clare despre motor (alias GTI 8v):

tip: PB

cc: 1.781 cmc (1.8)

valve: 8

putere: 82 kw (112 cp)

injectie: Digifant (multipunct)

va multumesc mult de tot anticipat, si sper sa o rezolvam impreuna.

in primul rand trebuie sa verifici compresia. dupa care trebuie sa schimbi simeringurile de supape. e o chestie frecvent intalnita la motoarele pe benzina. se intareste cauciucul si nu mai fac etansarea pe supape bine. preferabil aceasta operatie sa se faca prin partea de sus a motorului (foarte migalos, toti mecanicii spun ca este posibil, si chiar e ca am facuto eu, dar toti prefera sa desfaca motorul, ceea ce implica cheltuieli f mari: garn de chiulasa, etc...). dupa schimbarea simeringurilor ai sa observi o stabilizare a turatie, nu mai apar acele fluctuatii. acel stabilizor de relanti care iti lipseste: AIC "Idle Air Control" costa nou peste 200 euro asa ca iti propun sa cauti unul la second. cand il cumperi verifica sa nu aiba urme de ulei in interior. cauta in autodata cum se verifica, avand in vedere ca nu ai mufa ca sa il probezi pe masina. in atachment ai sa gasesti schema electrica si reglajele. asta din colectia mea personala de 200Giga. multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incercati sa vedeti ce spune Autodata 2004 despre motorul 1.8 16V.Mie mi s-a parut ca are algoritmi de reparatie multumitori cu sch.,valori de masurare,desene etc.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incercati sa vedeti ce spune Autodata 2004 despre motorul 1.8 16V.Mie mi s-a parut ca are algoritmi de reparatie multumitori cu sch.,valori de masurare,desene etc.?

vezi ca a aparut si autodata2006

:stupid:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mai oameni buni !!! De unde luati voi autodatele astea ca mor de curiozitate sa citesc oleaca din ele. Am program de diagnoza dar nu am valorile nominale si parametrii de functionare standard ai motorului. Care ma ajuta si pe mine cu o asemenea "bijuterie"?

Modificat de lucastn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Mai oameni buni !!! De unde luati voi autodatele astea ca mor de curiozitate sa citesc oleaca din ele. Am program de diagnoza dar nu am valorile nominale si parametrii de functionare standard ai motorului. Care ma ajuta si pe mine cu o asemenea "bijuterie"?

aia pe 2006 costa cam 1.5 mil la cei care se ocupa cu vanzarea de manuale si soft auto. au am pe cineva la rar cu care mai fac schimb de programe. daca o gasesti pe torrente te ajut cu un serial number. aia pe 2004 o gasesti cam cu 50 ron sau poate chiar pe o bere.

www.isohunt.com e un loc unde poti sa incerci sa o cauti. incearca sa iei 2004 pt ca merge sigur.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Lucas si eu am un2Edigifant II si NU ARE PRIZA DE DIAGNOZA decat pt ABS.Nu stiu cum de il citeste pe al tau...Problemele enumerate sunt comune injectiei tip digifant si sunt cauzate de debitmetrul de aer coroborat cu stabilizatorul de ralanti...doar schimbandu=le pe amandoua rezolvi problema...crede-ma ca am incercat pe bucati si n-a mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Lucas si eu am un2Edigifant II si NU ARE PRIZA DE DIAGNOZA decat pt ABS.Nu stiu cum de il citeste pe al tau...Problemele enumerate sunt comune injectiei tip digifant si sunt cauzate de debitmetrul de aer coroborat cu stabilizatorul de ralanti...doar schimbandu=le pe amandoua rezolvi problema...crede-ma ca am incercat pe bucati si n-a mers...

Nu pot sa cred ca nu ai mufa de diagnostic. Eu am motor 2.0 E 8V 2000 cmc injectie digifant si am mufa de diagnostic.

La audi-le meu e in consola aia cu sigurante de sub parbriz dar la passat cred ca e pe langa schimbatorul de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

da , intradevar motorul 1,8l injectie multipunct Digifant 2 nu are mufa de tester

am fost si eu pe la nenumarati mecanici , si baieti care fac diagnoze si am primit acelasi rsp ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ai rezolvat problemele?

Eu tot digifant am si am strans de-a lungul ultimului an multa documentatie despre sistemul de injectie digifant.

Mai mult chiar, m-am bagat la motorul meu si am schimbat, curatat si verificat o gramada de chestii. Pot sa-ti spun ca fara ISV-ul ala nu are rost sa te apuci sa o faci. Asa ca, cauta un stabilizator de relantiu (ISV) si te ajut eu mai departe s-o scoti la capat atat cu ceea ce stiu cat si cu documentatia care o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti pun o poza cu regulatorul de aer

post-14210-1206796626_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!