Jump to content

Am bagat prea mult ulei


misufha
 Share

Postare recomandată

Normal si indicat este ca uleiul sa nu depaseasca zona max. hasurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare :

Am facut schimbul de ulei si am pus la maxim. Stiam ca am o problema cu turbo, Limp Mode.

Dupa un timp n-a mai facut masina probleme, si n-a facut pina ieri, cind am controlat uleiul si era la maxim pe zona hasurata. Acum eu baiat grijuliu, am complectat pina la maxim si la drum , Limp Mode.

Este cumva vreo problema nivelul uleiului cu Limp Mode ?

Pe zona hasurata am mers vreo 5.000 km si n-a facut nimic.

Normal cit ia baia de ulei cu filtru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theo - din cate stiu eu ar trebui ca nivelul de ulei sa se gaseasca intre cele doua coturi ale jojei

@MAK - cam 4.3-4.5 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4,5L. dar instalatia nu poate fi golita perfect, asa ca este bine sa puna 4L dupa care astepti si masori, vezi cat ulei este si mai pui gradual, eu de obicei pun diferenta dupa 1,2 zile, ulei peste max. zona hasurata stiu ca face rau pt. catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este zona ideala dar dupa schimb uleiul tre. sa fie pe zona hasurata max. normal, masina are un consum de ulei dat de constructor, de aceea este zona hasurata, este zona de siguranta. Cat despre limp mode cred ca turbina tre. curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am deja 4 schimburi de ulei pe ALH, si niciodata nu mi-a intrat mai mult de 4,1 L fara se depasesc zona hasurata. Insa am remarcat ca motorul e mai linistit cand are ulei o idee peste partea hasurata, decat aproapre spre minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal si indicat este ca uleiul sa nu depaseasca zona max. hasurata.

total gresit.citeste cartea masinii care spune ca in conditii de exploatare severa uleiul TREBUIE sa fie deasupra hasurii la curbura de sus

si mai spune ca daca nivelul este la nivelul de sus al hasurii se poate completa dar nu neaparat pana la curbura superioara

asa ca ....da-i bataie si jar ca e foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe capacul busonului de ulei, ce scrie, aud?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depasirea "rezonabila" a zonei limita nu atrage probleme. In cazul in care limita este cu mult depasita, pot aparea probleme la catalizator.

Nivelul uleiului nu are nici o legatura cu "limp mode", este doar o coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu de cateva ori schimbul de ulei la Augsburg si de fiecare data au pus peste maxim...

Se stie ca TDI-urile au un consum mare de ulei (in special PD) si de aceea pun putin peste limita... Dar nu-i nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine este mult deasupra. ce trebuie sa ii fac? este normal ca uleiul sa se innegreasca dupa 10km de la schimb?

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut ulei peste maxim si am facut urmatoarele:am cumparrat un furtun din acela subtire pentru perfuzie dl farmacie si o seringa pt uz veterinar(e mai mare,se poate si cu una mai mica dar dureaza mai mult:) ),am scos joja si am tras de acolo pana ce uleiul a fost la nivelul corespunzator.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu ulei peste limita superioara. Poate chiar 0.5 cm pe joja. Naiba stie cum s-a intamplat, am schimbat si filtrul. audi a4 1.9tdi '97 . Am zis ca o sa ia in jur de 4l ca am schimbat si filtrul, etc si l-am umplut pe cel nou. Surpriza - nu a luat cu mult peste 3.5 si tot ce am pus a fost in plus. M-am speriat putin, dar l-am lasat acolo. In cateva sute de km l-a ars motorul, poate l-a scuipat in catalizator si l-a ars acolo, nu stiu cum. Nu am vazut nici o schimbare la esapament. Ideea e ca uleiul ars e albstrui (vezi trabanturile) si e usor de recunoscut.

Din cate imi aduc aminte "tehnic" se chiar recomanda sa pui ulei usor peste limita superioara in cazul unui anumit fel de condus. Multi exagereaza putin cu efectele negative: cresterea frecarii a solicitarii motorului, a temperaturii de functionare ca o consecinta, , etc., etc. cauzate de un nivel mai mare de ulei. Sincer nu cred ca e o problema atata timp cat nu se exagereaza si nu e un obicei din asta...

Cred ca cel mai bine e sa umpli mai jos si sa conduci putin dupa care sa vezi cam pe unde se stabilizeaza nivelul dupa care sa mai completezi daca nu esti satisfacut. altfel poti pati la fel :(

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mai fratilor, am tot cautat pe acest forum si nu am gasit si eu o explicatie clara, la ce nivel trebuie sa fie uleiul pe joja, pentru ca am observat ca joja are trei portiuni dintre care cea de la mjloc este hasurata (cu zimti, scuzati expresia). Luminati-ma si pe mine, va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie undeva in zona hasurata (de pe joja)!

cauta si in manualul de intretinere al masinii, vezi ca-l gasesti in torpedou! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in torpedou? ok, pai atunci sa-mi spui unde tii masina!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am verificat nivelul la masina mea aproape noua (900 km) si era cu aprox 2 cm peste nivelul maxim

teoretic ar fi trebuit la niv maxim dar asa a venit din fabrica si mie mi se pare cam mult totusi intelegand ca e noua ca e in rodaj ..

ce ati recomanda sa scot surplusul si sa urmaresc in continuare cu aceeasi atentie :beerchug: fluctuatia uleiului sau sa il las sa scada de la sine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate nimic... daca masina este in rodaj il consuma destul de repede.. probabil de aia au pus din fabrica mai mult.

@ Paul_VW... da este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat nivelul la masina mea aproape noua (900 km) si era cu aprox 2 cm peste nivelul maxim

Depinde si de conditiile in care ai facut verificarea; 1. la rece (dupa ce motorul a stat ore bune) nu este o masuratoare corecta. Dupa ce se incalzeste motorul, il opresti, astepti cateva minute, scoti joja, o stergi, o bagi la loc, oscoti iar si "citesti".

2. Masina se afla pe un plan drept/orizontal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratoarea corecta este la rece, sau mai bine zis, dupa ce a stat cel putin o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pot sa subliniez si eu ca este FOARTE important sa fie masina pe un plan orizontal cand se citeste nivelul pe joja. La fel trebuie avut in vedere ca DE FIECARE data ramane ceva ulei in motor la schimb. Nimeni nu asteapta o vesnicie sa se scurga uleiul. Prin urmare cand completezi surpriza poate fi ca ai pus cu mult mai putin decat scrie ca e volumul baii de ulei si cat te uiti pe joja ai nivelul cu mult mai mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am pus ulei in motor la ultimul schimb fix 4L si era in zona A dupa poza, poate chiar mai mult cu 2-3 mm.Si am pus 4L stiind ca va mai trebuie sa completez dupa. dar vad ca nu mai este nevoie.nu inteleg motivul.

acuma nu stiu ce sa fac sa-l las asa la nivelul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!