Jump to content

Am bagat prea mult ulei


misufha
 Share

Postare recomandată

Da,surplusul este motorina de la regenerarile dese si ratate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga motorina in ulei? In motor? 🤨

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,pui 5L de ulei si scoti 6-7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la garantie cu ea repejor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PFFF!!! 😭 Si cum se remediaza problema pana la urma? Si de ce se intampla asta? Distante scurte de mers? 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea e simpla ,trebuie scoasa la drum cand intra pe regenerare ,atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca a mers 1500km in extraurban in care s a ales cu 2l de motorină în ulei crezi că e rezolvare simpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a mers doar la drumuri lungi inseamna ca e o defectiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, akon said:

Pai daca a mers 1500km in extraurban in care s a ales cu 2l de motorină în ulei crezi că e rezolvare simpla?

Acolo deja este si uzura, eu faceam spalaturi la dacie, 1/1 ulei si motorina gen sa curat, dar in ralanti cateva minute, dar sa mergi 1500 de km asa, este criminal.Are un motor curat, uzat o sa vada doar in timp.Regenerarea nu se intrerupe, faci asa de cateva ori, si te alegi cu un catalizator infundat.Faci regenerare pe loc, te alegi cu un catalizator topit, si altele, dar astea le stie toata lumea.In general regenerarile ratate iti umple baia de motorina, atat cat se poate, plus altele.Contaminarea uleiului  sa fie minima, ar trebui sa fie in parametri regenerarile, si schimburile pana in 10 k, daca vorbim de 1 l, si nu de azi pe maine, a tot apasat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul @laurstef avand un Passat B8.5 inteleg, deci o masina destul de noua, nu prea vad cum sa aibe foarta multa uzura deja... eu as zice sa faci un schimb de ulei, sa pui cantitatea corecta si dupaia sa urmaresti dupa 1000-2000km cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit părerile tuturor și vă mulțumesc.

 

Acum, partea nasoală este că nu îmi pot da seama când se apucă mister VW de regenerare.

Din octombrie, de când am intrat în posesia lui, doar de vreo 4-5 ori am observat acest lucru, iar acest fapt este cel puțin frustrant deoarece nu am cum să îmi dau seama și să „îi dau bice” la un drum mai lung.

E clar, acum, că din cauza regenerărilor făcute aiurea am această problemă. Dar parcă nu aș exclude nici pompa tandem.

Vă precizez că în acest moment DPF-ul are un grad de încărcare de 30,1 la 152.000 km.

Modificat de laurstef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem a disparut la motoarele vag dinainte de 2010.

Cand relantiul e ridicat inseamna ca e pe regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, laurstef a scris:

deoarece nu am cum să îmi dau seama și să „îi dau bice” la un drum mai lung.

 

         Cu un tester ELM327 ( de tipul KONNWEI sau altceva ) + aplicatia VAG DPF ( care se gaseste si free in afara google play ) ai rezolvat aceasta problema.

 

         Eu il vad un cost minim "obligatoriu" :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, acidone77 said:

colegul @laurstef avand un Passat B8.5 inteleg, deci o masina destul de noua, nu prea vad cum sa aibe foarta multa uzura deja... eu as zice sa faci un schimb de ulei, sa pui cantitatea corecta si dupaia sa urmaresti dupa 1000-2000km cum sta treaba.

Pai daca uleiul a fost diluat cu motorina in proportie de aproape 50 la suta, ce pelicula mai ramane pe acele piese in miscare/frecare?Nu stiu cat de bine a facut acelui motor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!