Jump to content

1.4 16V (75 / 100 CP)


rvacaru
 Share

Postare recomandată

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    20

  • Zorro Classic

    7

  • Jacku

    7

  • just4passion

    4

Eu am un vw golf 4 1.4 16 c 75 cp.

Am schimbat distrbutia la 60 k km.

Mi s-a spart rola intinzatoare de la cureaua mica.

Parerea mea e sa nu stai pana la 90 k .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sa spart aceiasi rola. 38.000 km!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe motoare 1.4, parca intrebasem la PoRo si ziceau ca cele pana in 2002 se schimba la 60k (modelele astea din cate am inteles - nu de la PoRo - au niste probleme pe la distributie cu o rola), iar la cele dupa 2002 se schimba la 90k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la 86k+ km cureaua de distributie (km rulati in 2 ani jumate).

Dar mecanicul mi-a spus ca e bine sa fie schimbata la max. 4 ani, chiar daca nu are 90k km. (deh, uzura in timp a materialului). Ati mai auzit opinia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si mecanicul care mi-a schimbat mie curelele a spus ca la 4 ani este bine sa le schimbi (ca de altfel mai multe consumabile care se schimba, de regula, la un anumit numar de km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, de ce la noi se schimba distributia la benzinare (sub 1,8l si 20V) la 60KKm desi constructorul NU recomanda asta si nu am vazut pe nicaierea sa faca vreo erata la manualul service? De fapt pentru motoare nonturbo pe benzina nici nu se da vreo data concreta de inlocuire ci doar acea recomandare de inspectie de la 90KKm. Ce se intimpla in Romania?? aerul de pe aici e mai caustic decit in vest? influenteaza atit de mult praful de pe la noi durata de functionare a curelelor? stilul nostru de conducere e radical diferit de al nemtilor?? Are careva vreun raspuns la astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cedeaza piese si in Romania si in Germania. Nu a spus nimeni ca in Germania nu se schimba mai repede de 60.000 km

2. Stilul de condus este dependent de om nu de cetatenie.

3. In conditii de gropi si trafic infernal intr-adevar, distributia este mai solicitata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la 86k+ km cureaua de distributie (km rulati in 2 ani jumate).

Dar mecanicul mi-a spus ca e bine sa fie schimbata la max. 4 ani, chiar daca nu are 90k km. (deh, uzura in timp a materialului). Ati mai auzit opinia asta?

Da, si mecanicul care mi-a schimbat mie curelele a spus ca la 4 ani este bine sa le schimbi (ca de altfel mai multe consumabile care se schimba, de regula, la un anumit numar de km).

eu stiu ca si uleiul se schimba la maxim un an chiar daca nu ai facut nr de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! Asa scrie si cartea. La uleiurile full sintetice merge mai mult, cam la un an jumatate (citit pe un forum, nu am vazut nicaieri informatia postata oficial)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am 45000k cu masina din semnatura, fabricatie 04.2002. Ce ma sfatuiti cu distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Skoda mi-a zis ca dupa 2002 e rezolvata problema, da sa verific distrib din 30 in 30 si sa schimb :) Tragi tu concluziile :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ar trebui sa stie mecanicul? Sa se uite la curea sa vada cum e roasa si sa isi dea seama daca rola e crapata sau nu, daca a ros cureaua, daca cureaua nu are suprafata de rulare adecvata...etc... habar nu am, asa mi-a scris Skoda, asa dau mai departe :banghead: Cert este ca NU sunt in stare (tipic VAG) sa ia taurul de coarne si sa spuna e oabla sau nu. O balbaie. :lol:

Sunt la care a crapat la 38mii km! Cat de des trebuie sa o schimbi sa fii sigur? La fiecare deplasare?

Interesant este ca daca crapa, si masina e mai vechiuta (2000-2002) poti sa uiti de suport VAG... E defect de fabricatie, dar deh, se suporta cele 3-4mii cat costa un motor nou numai pt masinile mai noi, egal ca ai masina din 2000 cu 15mii km si ai ramas fara motor. Servicii VAG, tipice ;) Eu personal am pus alea noi in 2005, la 50mii km si o sa merg acum pana crapa. Masina are 91mii km si am de gand la 100mii sa "verific" si dau mai departe, la 130mii alta verificare (poate schimbare) si in rest, cum ne-o fi norocul :) Macar avem tehnica VAG sub capota, nu "moristi" japoneze plicticoase si fara adrenalina "de service" :D

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,si verificarea asta cum se face,din ochi?! :banghead:

sincer mi se pare bizara rau chestia cu verificatul!lotul acela de masini trebuia rechemat la reprez si inlocuita rola cu pricina.din ochi nu-ti dai seama,iar odata demontat mai bine pui nou.cred ca au zis asa sa scape de voi!(ca la noi in romania).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am corespondat cu VW AG Germania, SKODA Germania si SKODA Cehia :banghead:

Primii au zis sa ma adresez la Skoda (desi motorul e produs de VW), iar ceilalti unii au zis ca problema e rezolvata dupa 2002 (iar daca am pus piese in 2005, e ok). Ceilalti au zis ca problema e rezolvata dar sa nu neglijez verificarile.

Desi nu am voie (scrie in footer-ul mailului), uite aici textual

"The maintenance interval, however, is not affected by this modification, that means that the parts should be checked, and, if necessary, replaced every 30.000 kms" :lol: Pai unde este, fratii mei treaba cu prima verificare la 90mii km ? Adica pun la 50mii piese noi, si le verific la 140mii? Sau la 80, 110, 140miikm ? Eu incerc sa fiu optimist, problema s-o fi rezolvat, si merg mai departe.

Sa nu uitam ca s-au dus lupte serioase cu VAG referitor la MAF-uri, apoi inghetul motoarelor alu, bobine, role (daca nu ma insel si 1.6 16V au fost unele loturi cu role cu probleme) etc. Niciodata VAG nu s-a comportat "spre binele cumparatorului" si duci lupte grele cu ei sa admita ceva si eventual sa primesti un ajutor financiar daca ai ramas cu motorul in batista. In 2007, dupa 7 ani in care in Fabia a intrat apa in usile din spate, au anuntat ca e un fel de "rechemare" si se da cu silicon pe la garnitura din usi :) Ceea ce majoritatea proprietarilor de Fabie au facut singuri, ca doar nu era sa stam cu apa pe capitonaje si la picioare :D Oricum ei nu fac gratis decat la modelele 2006-2007... te apuca greata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...si eu ma alatur acestui topic. Buburuza are 43.000 km si e din 2000 decembrie, si ma gandesc in maxim 2 luni sa schimb distributia. cat despre zgomotul ala cand pui contactul..se aude si la mine..dar m-am gandit eu ca e ceva de bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io zic sa o faci in maxim 2 zile :) Linistea din capul si sufletul tau nu are pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e ca raman fara bani de tot...ca o sa ma coste undeva la 8 milioane...daca nu mai mult. ramane ca maine sa sun la avia sa vad exact cat costa

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt o victima a distributiei la mai putin de 40.000 km. Specificatia este destul de clara: la 60.000 km SAU 5 ani trebuie verificata/schimbata. Dupa cum spunea si rvacaru: e pentru linistea ta! 8 milioane este o suma (prea) optimista!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 milioane cred ca costa numai kitul de reparatie, fara manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. M-as duce sa mi-o schimb la un service unde ii cunosc pe baieti, e service-ul mecanicului lui titi aur..acolo mi-ar lua 3 milioane. dar sa zic ca dupa aia vreau sa o vand, si in cartea ei de service toate reparatiile sunt facute la poro, cine se va uita va zice?asta de unde mai e? fara sa stie ca baietii aia unde am montat eu distributia sunt de 10 ori mai priceputi decat cei de la poro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_redface: Depinde cand vrei sa vinzi masina. Daca o vinzi la 150mii km nu cred ca se mai uita nimeni la cartea de service :lol: Important e ca ai facut-o pt tine. Si ai mers linistit. Cati bani crezi ca vei pierde la revanzare daca ai o intrare in cartea de service care nu e "onorabila"?

Eu nu am carte de service deloc. Am doar un carnetel si niste facturi :lol: Pt mine, sa nu uit ce am facut si cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Sunt proaspat detinator de Golf IV, motor 1.4 16V AXP, 2001 si as avea o intrebare: ce turatii inregistrati pe bord (ma refer la cei cu motor/model auto identic) la viteza de 100 km/h ?

Am cautat pe forum si nu am gasit nimic legat de nivelul turatiilor motorului la o anumita viteza.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cordoba cu motorul din topic:

la 100 km/h- 3.000 ture

la 110 km/h- 3.500 ture

la 130 km/h- 4.000 ture

la 150 km/h- 4.500 ture

la 180 km/h- 5.000 ture

toate turatiile sunt in treapta V

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!